Gå til innhold

Min første graviditet. <3


Luna_82

Anbefalte innlegg

20 uker og halvveis... :hoppe:

Alt går bare bra med meg, men stresser veldig med å få tak i de på jobb... Må få tilbake noen papirer så jeg kommer meg på NAV for å søke om Svangerskapspenger(og NAV har ikke rykte på seg for å være raske...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 uker.

Har SÅÅÅ lyst på rødvin... Må vist kjøre ned på polet og kjøpe en uten alkohol. Har huset fullt av vin, men det meste er hjemmelaget og ikke uten alkohol...

Ellers har jeg mye lyst på frukt, bananer, druer og kiwi går det masse av. Yoghurt er også forbruksvare hos oss for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...

:kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna:

Fikk avslag på søknaden min om svangerskapspenger fra NAV i dag. :sinna:

Nå må jeg ringe til legen og få han til å skrive et brev slik at jeg kan gå på NAV og klage og :slåss: for å få penger... :frustrert:

Har ikke fått lønn på to måneder, så jeg har :grine: min modige tårer og snakket med jordmor for å høre om hun kunne gjøre noe.

Vet ikke hva jeg skal gjøre hvis det ikke blir orden på denne saken snart. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 uker

Vært hos jordmor i dag på sjekk. Alt så fint ut, målene var bra og hjertelyden til den lille var perfekt. :rødme:

Nå er det bare å ruge og prøve å holde seg i god form, har jo gått veldig bra til nå, så jeg håper det holder seg en liten stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 uker.

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Fikk brev fra NAV i dag, jeg har fått innvilget svangerskapspenger!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Nå kan jeg endelig begynne å kjøpe julegaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Under 3 måneder til termin... :bond:

Tiden går så altfor fort. Den har sikkert ikke gått så fort hvis jeg har hatt flere plager, men har ikke vært plaget med ryggen eller kvalme eller noe annet. :danser:

I natt fikk jeg nesten ikke sove fordi jeg ble plutselig helt potte tett i nesen etter at vi hadde lagt oss, og da jeg stod opp greide jeg nesten ikke å svelge fordi jeg hadde vondt i halsen. :forkjola:

Så nå ligger jeg mest på sofaen og føler meg litt dårlig. Tett i hele hodet og en liten antydning til feber. Håper på å bli friskt snarest mulig, jeg HATER å være forkjøla. :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

31+4

Må vel komme med litt oppdatering, har skjedd mye her i jula.

Vi har fått pusset opp barnerommet så nå er det nesten klart til den lille kommer. Får vente å se til etter fødselen om det blir rosa eller blå gardiner.

Fikk MASSE barneutstyr fra ene tanten min (bilsete, lekegrind, klær, sengetøy, uro til sengen, stol, stol/lekebord, vippestol, babybjørn, babymonitor, brystpumpe, stellebord, barnevogn, barnegrind og masse leker.)

Og så var mamma på salg og kjøpte seng og tripp-trapp stol til oss, så nå skal det meste være i orden.

Holder også på å pusse opp vaskerommet og har kjøpt oss tørketrommel som sikkert blir en del brukt når den lille kommer.

Har fått ryddet ut julen, men venter litt med å vaske rundt siden det enda er oppussing på gang i huset.

Den lille er ganske aktiv inne i magen nå, og jeg kjenner spark og noe som må være hikking hver dag. :strix:

Det har begynt å piple litt væske ut fra meieriene, så melkeproduksjonen er vel kanskje i gang... :fnise:

Ellers har halsbrannen kommet for fullt. Er ikke like ille hver dag, men kommer vel ann på hva jeg spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Gratulerer!!!

:babyjente:

:roser:

Godt alt står bra til med deg og den lille :) Gleder meg til å høre detaljer ;)

Kos dere masse sammen alle 3! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...