Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #1 Del Skrevet 22. april 2002 Hei!=) Er det noen som har noen tips angående fjerning av hår? Jeg er sterkt plaget av hårvekst på rett og slett hele kroppen! Særlig plagsomt er alt håret i bikinilinjen. Dette er et STORT problem for meg, da jeg får problemer med å vise meg i badedrakt/bikini ja til og med shorts! Håper på gode tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 22. april 2002 #2 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg har desverre ingen andre tips enn de vanlige: hårfjerningskrem, voks eller barbering. Er du fryktelig plaget og har råd ville jeg prøvd elektrolyse. Da blir det borte for alltid12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #3 Del Skrevet 23. april 2002 hvis du er ekstremt plaget, kan du få dekket noe av behandling fra det offentlige - snakk med legen din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vonka Skrevet 24. april 2002 #4 Del Skrevet 24. april 2002 Hei Du kan få kjøpt noe som heter "silk-epil". Dette er en liten maskin på størrelse med en barbermaskin, og den virker slik at den har et roterende hode som napper ut hårene med roten. Det er utrolig effektivt. Men som med voks gjør det nok litt vondt. Men man venner seg til det. De har fått nye modeller som har en topp man kan putte i fryseboksen først og dra over huden, slik at den kjøles ned, og da gjør det mindre vondt. Men selv om det er vondt er det effektivt, det tar flere uker før det begynner å vokse ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. april 2002 #5 Del Skrevet 24. april 2002 silk-epil/epilator er veldig greit, og ikke like vondt som voks, men like varig resultat. dessuten en engangsinvestering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candy Skrevet 24. april 2002 #6 Del Skrevet 24. april 2002 Hvor får man kjøpt slik maskin da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 24. april 2002 #7 Del Skrevet 24. april 2002 Tror de selger sånn i alle el-vare butikker. Lefdal og elkjøp har helt sikkert. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. april 2002 #8 Del Skrevet 24. april 2002 elektrobutikker. elkjøp f.eks. samme slags steder som har hårfønere og barbermaskiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 24. april 2002 #9 Del Skrevet 24. april 2002 Blir det virkelig mindre vondt etter hvert? Jeg har nemlig kjøpt en som ligger ubrukt i skoffen fordi det var så vondt. Kanskje jeg skulle prøve igjen?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 24. april 2002 #10 Del Skrevet 24. april 2002 Om det blir mindre vondt aner jeg ikke.. skulle da tro at du blir vant til det?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå