Gå til innhold

Hårfjerning!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!=)

Er det noen som har noen tips angående fjerning av hår? icon_confused.gif

Jeg er sterkt plaget av hårvekst på rett og slett hele kroppen!

Særlig plagsomt er alt håret i bikinilinjen.

Dette er et STORT problem for meg, da jeg får problemer med å vise meg i badedrakt/bikini ja til og med shorts!

Håper på gode tips!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Jeg har desverre ingen andre tips enn de vanlige: hårfjerningskrem, voks eller barbering. Er du fryktelig plaget og har råd ville jeg prøvd elektrolyse. Da blir det borte for alltid12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hvis du er ekstremt plaget, kan du få dekket noe av behandling fra det offentlige - snakk med legen din!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Du kan få kjøpt noe som heter "silk-epil". Dette er en liten maskin på størrelse med en barbermaskin, og den virker slik at den har et roterende hode som napper ut hårene med roten. Det er utrolig effektivt. Men som med voks gjør det nok litt vondt. Men man venner seg til det. De har fått nye modeller som har en topp man kan putte i fryseboksen først og dra over huden, slik at den kjøles ned, og da gjør det mindre vondt. Men selv om det er vondt er det effektivt, det tar flere uker før det begynner å vokse ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

silk-epil/epilator er veldig greit, og ikke like vondt som voks, men like varig resultat. dessuten en engangsinvestering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir det virkelig mindre vondt etter hvert? Jeg har nemlig kjøpt en som ligger ubrukt i skoffen fordi det var så vondt. Kanskje jeg skulle prøve igjen?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...