Gå til innhold

Twisted days and nights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg! Når og hvor skal dere møtes? Hadde vært utrolig stas å si hei! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi skal møtes allerede kl 14.30 på United Bakeries på Paleet. Kanskje litt tidlig for deg som jobber 100 %?? Men vi blir jo sikkert sittende en stund da!

Endret av cypress
Skrevet

Kjempekoselig at du fant/lagde plass i timeplanen til å hilse på idag! :jepp:

Skrevet (endret)

Endelig et mesterskap jeg ikke har noe mot å glipp av :ler:

Men for de som liker håndball må det jo være stas med EM(?) på hjemmebane :) Bra du hadde en fin tur! Og så skulle jeg også gjerne ha vært med på det lille kaffeslabberaset dere hadde i ettermiddag :jepp:

Endret av Androide
Skrevet

Vi skal møtes allerede kl 14.30 på United Bakeries på Paleet. Kanskje litt tidlig for deg som jobber 100 %?? Men vi blir jo sikkert sittende en stund da!

Ble dere sittende lenge?

Kjempekoselig at du fant/lagde plass i timeplanen til å hilse på idag! :jepp:

Man får ikke mer moro enn man lager det selv! :opplyser: Veldig hyggelig å hilse på deg, får håpe jeg får muligheten en gang senere også! :klemmer:

Endelig et mesterskap jeg ikke har noe mot å glipp av :ler:

Men for de som liker håndball må det jo være stas med EM(?) på hjemmebane :) Bra du hadde en fin tur! Og så skulle jeg også gjerne ha vært med på det lille kaffeslabberaset dere hadde i ettermiddag :jepp:

Jøss, liker du ikke håndball?? :klø: Jaja, jeg hadde det ihvertfall strålende, og syntes det var moro å se Norge slå Ungarn med masse mål. Vi var veldig fornøyde med at vi dro fredag, og ikke søndag, da tapte nemlig Norge for Sverige.... :sinna:

Kaffeslabberas var stas, selv om jeg bare såvidt var innom! Skulle hatt litt bedre tid, men denne førjulstida har det med å bli travel...

Skrevet

I kveld er det kamp igjen! :hoppe:

Får håpe Norge tar seg inn igjen etter den flaueste kampen ever på søndag ;)

Skrevet

:sukk: betyr det at Greys ikke kommer på skjermen ikveld heller??? Hersens ballsport :kjefte: Nå når jeg endelig har en kveld foran meg på sofaen - det burde vært forbudt :regler:

Når det er sagt; :klemmer::kose: og :klemmer: litt til..

Skrevet

Jøss, liker du ikke håndball?? :klø: Jaja, jeg hadde det ihvertfall strålende, og syntes det var moro å se Norge slå Ungarn med masse mål. Vi var veldig fornøyde med at vi dro fredag, og ikke søndag, da tapte nemlig Norge for Sverige.... :sinna:

Nei, håndball har jeg ingen interesse for :) Og det er ikke vanlig til jente å være har jeg skjønt! Tviler litt på at jeg hadde fått den samme reaksjonen hvis jeg hadde sagt at jeg f.eks ikke var interessert i fotball. Snedig, det der ;)

Skrevet

I kveld er det kamp igjen! :hoppe:

Får håpe Norge tar seg inn igjen etter den flaueste kampen ever på søndag ;)

Det gikk heldigvis bra! :hoppe: Men spørs om de får kjørt seg litt i kveld!

:sukk: betyr det at Greys ikke kommer på skjermen ikveld heller??? Hersens ballsport :kjefte: Nå når jeg endelig har en kveld foran meg på sofaen - det burde vært forbudt :regler:

Når det er sagt; :klemmer::kose: og :klemmer: litt til..

Greys sendes på den nye kanalen, er det Bliss den heter? Så det skal være mulig å få med seg slikt selv om den hersens ballsporten tar over skjermene...

Og :klemmer::kose: og :hug: til deg også!! Håper du har det bra i alt det travle!

Nei, håndball har jeg ingen interesse for :) Og det er ikke vanlig til jente å være har jeg skjønt! Tviler litt på at jeg hadde fått den samme reaksjonen hvis jeg hadde sagt at jeg f.eks ikke var interessert i fotball. Snedig, det der ;)

Når det er deg så tror jeg kanskje jeg hadde spurt hvis det var fotball også, jeg innbiller meg at du er glad i sport sånn generelt, og landslag spesielt... Og spør du meg hvor jeg har det fra, har jeg ingen anelse... :rolleyes::ler:

Skrevet

Absolutt ingen interesse for håndball her i gården heller... :opplyser:

Da er vi to, Androide :)

Skrevet

Kjørt seg ja :lol:

Barne tv kamp var det der i går :ler:

Skrevet

Når det er deg så tror jeg kanskje jeg hadde spurt hvis det var fotball også, jeg innbiller meg at du er glad i sport sånn generelt, og landslag spesielt... Og spør du meg hvor jeg har det fra, har jeg ingen anelse... :rolleyes::ler:

Jeg er stort sett glad i all slags sport ja, iallefall å se på :fnise:

Men har aldri fått den store given for håndball. Men jeg liker Gro Hammerseng da... :ler:

Absolutt ingen interesse for håndball her i gården heller... :opplyser:Da er vi to, Androide :)

:tommelopp:

Skrevet

Absolutt ingen interesse for håndball her i gården heller... :opplyser:

Da er vi to, Androide :)

Jaja, dere som går glipp av noe.. :fnise:

Hot profilbilde på fb!! :sexy:

Tusen takk! :nigo: Jeg trengte litt overtalelse før jeg turte gå med den... :sjenert:

Kjørt seg ja :lol:

Barne tv kamp var det der i går :ler:

Det spørs om det blir litt verre i morgen!! :sjokk:

Jeg er stort sett glad i all slags sport ja, iallefall å se på :fnise:

Men har aldri fått den store given for håndball. Men jeg liker Gro Hammerseng da... :ler:

:ler: På hvilken måte da? :lur:

Skrevet

Hadde du et annet profilbilde en stund, eller trengte du overtalelse for å legge ut bilde av deg i den fine sorte kjolen?

God helg! :)

Skrevet

Hadde du et annet profilbilde en stund, eller trengte du overtalelse for å legge ut bilde av deg i den fine sorte kjolen?

God helg! :)

Hm?? Annet profilbilde? Tja, jeg har jo hatt pole-bilde og bryllupsgjest-bilde den seneste tida, så kom svarte kjolen nå i det siste. Men måtte mer overtales til å gå ut i den enn til å legge ut bildet.... Forvirra nå :sjenert:

God helg til deg også!! :klemmer:

Skrevet

Hm?? Annet profilbilde? Tja, jeg har jo hatt pole-bilde og bryllupsgjest-bilde den seneste tida, så kom svarte kjolen nå i det siste. Men måtte mer overtales til å gå ut i den enn til å legge ut bildet.... Forvirra nå :sjenert:

God helg til deg også!! :klemmer:

Aha, skjønner.. :flau: Jeg trodde du skrev at du trengte overtalelse for å legge ut bildet, gikk litt fort i svingene her.

Tror jeg skal tusle meg ut herfra igjen jeg :sjenert:

:klem:

Skrevet

Rålekker kjole på rålekker dame :sexy:

Hvem er det de skal spille mot i morgen?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...