Gjest Neferet Skrevet 13. desember 2010 #1961 Skrevet 13. desember 2010 Det har jeg! Når og hvor skal dere møtes? Hadde vært utrolig stas å si hei!
cypress Skrevet 13. desember 2010 #1962 Skrevet 13. desember 2010 (endret) Vi skal møtes allerede kl 14.30 på United Bakeries på Paleet. Kanskje litt tidlig for deg som jobber 100 %?? Men vi blir jo sikkert sittende en stund da! Endret 13. desember 2010 av cypress
Mazilla Skrevet 13. desember 2010 #1963 Skrevet 13. desember 2010 Kjempekoselig at du fant/lagde plass i timeplanen til å hilse på idag!
Androide Skrevet 14. desember 2010 #1964 Skrevet 14. desember 2010 (endret) Endelig et mesterskap jeg ikke har noe mot å glipp av Men for de som liker håndball må det jo være stas med EM(?) på hjemmebane Bra du hadde en fin tur! Og så skulle jeg også gjerne ha vært med på det lille kaffeslabberaset dere hadde i ettermiddag Endret 14. desember 2010 av Androide
Gjest Neferet Skrevet 14. desember 2010 #1965 Skrevet 14. desember 2010 Vi skal møtes allerede kl 14.30 på United Bakeries på Paleet. Kanskje litt tidlig for deg som jobber 100 %?? Men vi blir jo sikkert sittende en stund da! Ble dere sittende lenge? Kjempekoselig at du fant/lagde plass i timeplanen til å hilse på idag! Man får ikke mer moro enn man lager det selv! Veldig hyggelig å hilse på deg, får håpe jeg får muligheten en gang senere også! Endelig et mesterskap jeg ikke har noe mot å glipp av Men for de som liker håndball må det jo være stas med EM(?) på hjemmebane Bra du hadde en fin tur! Og så skulle jeg også gjerne ha vært med på det lille kaffeslabberaset dere hadde i ettermiddag Jøss, liker du ikke håndball?? :klø: Jaja, jeg hadde det ihvertfall strålende, og syntes det var moro å se Norge slå Ungarn med masse mål. Vi var veldig fornøyde med at vi dro fredag, og ikke søndag, da tapte nemlig Norge for Sverige.... Kaffeslabberas var stas, selv om jeg bare såvidt var innom! Skulle hatt litt bedre tid, men denne førjulstida har det med å bli travel...
DDuck Skrevet 14. desember 2010 #1966 Skrevet 14. desember 2010 I kveld er det kamp igjen! Får håpe Norge tar seg inn igjen etter den flaueste kampen ever på søndag
Diddles Skrevet 14. desember 2010 #1967 Skrevet 14. desember 2010 betyr det at Greys ikke kommer på skjermen ikveld heller??? Hersens ballsport Nå når jeg endelig har en kveld foran meg på sofaen - det burde vært forbudt Når det er sagt; og litt til..
Androide Skrevet 14. desember 2010 #1968 Skrevet 14. desember 2010 Jøss, liker du ikke håndball?? :klø: Jaja, jeg hadde det ihvertfall strålende, og syntes det var moro å se Norge slå Ungarn med masse mål. Vi var veldig fornøyde med at vi dro fredag, og ikke søndag, da tapte nemlig Norge for Sverige.... Nei, håndball har jeg ingen interesse for Og det er ikke vanlig til jente å være har jeg skjønt! Tviler litt på at jeg hadde fått den samme reaksjonen hvis jeg hadde sagt at jeg f.eks ikke var interessert i fotball. Snedig, det der
Gjest Neferet Skrevet 15. desember 2010 #1969 Skrevet 15. desember 2010 I kveld er det kamp igjen! Får håpe Norge tar seg inn igjen etter den flaueste kampen ever på søndag Det gikk heldigvis bra! Men spørs om de får kjørt seg litt i kveld! betyr det at Greys ikke kommer på skjermen ikveld heller??? Hersens ballsport Nå når jeg endelig har en kveld foran meg på sofaen - det burde vært forbudt Når det er sagt; og litt til.. Greys sendes på den nye kanalen, er det Bliss den heter? Så det skal være mulig å få med seg slikt selv om den hersens ballsporten tar over skjermene... Og og til deg også!! Håper du har det bra i alt det travle! Nei, håndball har jeg ingen interesse for Og det er ikke vanlig til jente å være har jeg skjønt! Tviler litt på at jeg hadde fått den samme reaksjonen hvis jeg hadde sagt at jeg f.eks ikke var interessert i fotball. Snedig, det der Når det er deg så tror jeg kanskje jeg hadde spurt hvis det var fotball også, jeg innbiller meg at du er glad i sport sånn generelt, og landslag spesielt... Og spør du meg hvor jeg har det fra, har jeg ingen anelse...
TuttaV Skrevet 15. desember 2010 #1970 Skrevet 15. desember 2010 Absolutt ingen interesse for håndball her i gården heller... Da er vi to, Androide
DDuck Skrevet 16. desember 2010 #1972 Skrevet 16. desember 2010 Kjørt seg ja Barne tv kamp var det der i går
Androide Skrevet 16. desember 2010 #1973 Skrevet 16. desember 2010 Når det er deg så tror jeg kanskje jeg hadde spurt hvis det var fotball også, jeg innbiller meg at du er glad i sport sånn generelt, og landslag spesielt... Og spør du meg hvor jeg har det fra, har jeg ingen anelse... Jeg er stort sett glad i all slags sport ja, iallefall å se på Men har aldri fått den store given for håndball. Men jeg liker Gro Hammerseng da... Absolutt ingen interesse for håndball her i gården heller... :opplyser:Da er vi to, Androide
Gjest Neferet Skrevet 17. desember 2010 #1974 Skrevet 17. desember 2010 Absolutt ingen interesse for håndball her i gården heller... Da er vi to, Androide Jaja, dere som går glipp av noe.. Hot profilbilde på fb!! Tusen takk! Jeg trengte litt overtalelse før jeg turte gå med den... Kjørt seg ja Barne tv kamp var det der i går Det spørs om det blir litt verre i morgen!! Jeg er stort sett glad i all slags sport ja, iallefall å se på Men har aldri fått den store given for håndball. Men jeg liker Gro Hammerseng da... På hvilken måte da?
Mazilla Skrevet 17. desember 2010 #1975 Skrevet 17. desember 2010 Hadde du et annet profilbilde en stund, eller trengte du overtalelse for å legge ut bilde av deg i den fine sorte kjolen? God helg!
Gjest Neferet Skrevet 17. desember 2010 #1976 Skrevet 17. desember 2010 Hadde du et annet profilbilde en stund, eller trengte du overtalelse for å legge ut bilde av deg i den fine sorte kjolen? God helg! Hm?? Annet profilbilde? Tja, jeg har jo hatt pole-bilde og bryllupsgjest-bilde den seneste tida, så kom svarte kjolen nå i det siste. Men måtte mer overtales til å gå ut i den enn til å legge ut bildet.... Forvirra nå God helg til deg også!!
Mazilla Skrevet 17. desember 2010 #1977 Skrevet 17. desember 2010 Hm?? Annet profilbilde? Tja, jeg har jo hatt pole-bilde og bryllupsgjest-bilde den seneste tida, så kom svarte kjolen nå i det siste. Men måtte mer overtales til å gå ut i den enn til å legge ut bildet.... Forvirra nå God helg til deg også!! Aha, skjønner.. Jeg trodde du skrev at du trengte overtalelse for å legge ut bildet, gikk litt fort i svingene her. Tror jeg skal tusle meg ut herfra igjen jeg
Gjest Neferet Skrevet 17. desember 2010 #1978 Skrevet 17. desember 2010 Neida, bare koselig med besøk!!
DDuck Skrevet 17. desember 2010 #1979 Skrevet 17. desember 2010 Rålekker kjole på rålekker dame Hvem er det de skal spille mot i morgen?
Gjest Neferet Skrevet 17. desember 2010 #1980 Skrevet 17. desember 2010 Tusen takk! Danmark i morgen.... Grøss og gru!
Anbefalte innlegg