Store My Skrevet 2. desember 2010 #1941 Del Skrevet 2. desember 2010 Og skrive "det" bak øret Kunne ikke la være å tenke på Androide da jeg leste det, hun må jo synes det er en veldig god ide! Ikke jeg heller. Androide er alltid i mine tanker når jeg ordtrixer. Kanskje jeg skal tatovere jordkloden inni hånda: I've got the whole world in my hand. Hoho. Neida, det skal jeg ikke. Men jeg tror jeg skal skrive "det" bak øret. Den tatoveringen jeg har tegnet nå er greit om den må bli litt større, men samtidig vil jeg ikke ha den for stor.. Får høre med dem på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. desember 2010 #1942 Del Skrevet 2. desember 2010 Planer mandag 13., Neferet? Miniførjuls-KG-treff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. desember 2010 #1943 Del Skrevet 2. desember 2010 Ikke jeg heller. Androide er alltid i mine tanker når jeg ordtrixer. Kanskje jeg skal tatovere jordkloden inni hånda: I've got the whole world in my hand. Hoho. Neida, det skal jeg ikke. Men jeg tror jeg skal skrive "det" bak øret. Den tatoveringen jeg har tegnet nå er greit om den må bli litt større, men samtidig vil jeg ikke ha den for stor.. Får høre med dem på tirsdag. Blir veldig spennende å høre hva de sier!! Planer mandag 13., Neferet? Miniførjuls-KG-treff? Hmm, tror ikke det! (annet enn en fæl legeundersøkelse på morgenen....) Men det er snakk om etter arbeidstid håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. desember 2010 #1944 Del Skrevet 3. desember 2010 Etter arbeidstid ja. Eller, det kommer an på når du slutter da.. Cypress har tid mellom 14 og 1830, tror jeg det var. Ser for meg at det kanskje blir i femtida eller noe sånt, hvis det passer for folket (Her er ingen tvang, du melder deg frivillig!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. desember 2010 #1945 Del Skrevet 3. desember 2010 Nå har jeg vært og tittet og lest, og jeg må bare si WOW!! :dåne: Superimponert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. desember 2010 #1946 Del Skrevet 3. desember 2010 Etter arbeidstid ja. Eller, det kommer an på når du slutter da.. Cypress har tid mellom 14 og 1830, tror jeg det var. Ser for meg at det kanskje blir i femtida eller noe sånt, hvis det passer for folket (Her er ingen tvang, du melder deg frivillig!) Jeg håper jeg får anledning til å stikke innom altså!! Nå har jeg vært og tittet og lest, og jeg må bare si WOW!! :dåne:Superimponert!! :rødme: Tusen takk!! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. desember 2010 #1947 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har sett så mye Carnivale at gjernen min går i spinn!! Bare fire episoder igjen nå, så har jeg vært gjennom begge sesongene!! Men nå blir det pinnekjøtt hos gode venner istedenfor mer tv. Noe sier meg at jeg kan ha litt godt av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 3. desember 2010 #1948 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) så søte dere er som tenker på meg hver gang dere ordtrixer Flott juleavatar, forresten, Neferet! Poleing around the candy cane! Blir det juleshow fra kjelleren etterhvert? Noe sånt som dette: http://www.metacafe.com/watch/2115071/pole_dancing_rockin_around_the_christmas_tree/ f.eks? Endret 3. desember 2010 av Androide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. desember 2010 #1949 Del Skrevet 3. desember 2010 så søte dere er som tenker på meg hver gang dere ordtrixer Flott juleavatar, forresten, Neferet! Poleing around the candy cane! Blir det juleshow fra kjelleren etterhvert? Noe sånt som dette: http://www.metacafe.com/watch/2115071/pole_dancing_rockin_around_the_christmas_tree/ f.eks? Hmmm, absolutt et par ting der jeg burde lære meg, og som jeg er ganske laaangt unna akkurat nå! Men her skal det trenes! Nå har jeg jo spist min siste penicillin-pille i dag, så håper det blir en pole-økt i løpet av helga! Så skal jeg se hva jeg får til av jule-inspirert video etterhvert! Men noe juletre har vi ikke plass til i rommet altså, så da må det nok heller være meg som pyntes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. desember 2010 #1950 Del Skrevet 4. desember 2010 Håper du er i form til pole i helgen da. Kanskje jeg skal sjekke ut Carnivale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. desember 2010 #1951 Del Skrevet 6. desember 2010 Håper du er i form til pole i helgen da. Kanskje jeg skal sjekke ut Carnivale? Jeg var i form til pole! Og gjorde attpåtil noe jeg aldri trodde jeg var kapabel til! Carnivale anbefales på det sterkeste, selv om det kan gi rar hjerne og for min del mye rare/fæle drømmer... Har en episode igjen nå, i morgen blir nok dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. desember 2010 #1952 Del Skrevet 8. desember 2010 Rare drømmer har jeg vel egentlig nok av fra før. Godt at formen din er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. desember 2010 #1953 Del Skrevet 9. desember 2010 Rare drømmer har jeg vel egentlig nok av fra før. Godt at formen din er bedre! Jaja, men Carnivale anbefales likevel altså! Så blir det i det minste litt variasjon på de rare drømmene! Ja, kjedelig å være syk. Det ene tar imidlertid det andre, så neste uke er det ny celleprøve (fikk jo påvist forandringer i sommer) og tannlege (igjen!). Etter det håper jeg at jeg kan få ta julefri fra alt sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 9. desember 2010 #1954 Del Skrevet 9. desember 2010 En ulykke kommer sjelden alene Du fortjener virkelig en jul uten sykdom og annet skaberakkels Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. desember 2010 #1955 Del Skrevet 9. desember 2010 Enig med siste taler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. desember 2010 #1956 Del Skrevet 10. desember 2010 Tusen takk Androide og Muffin! Jula blir bra, det har jeg bestemt! Med fare for å jinxe hele greia da... Jeg har tidenes merkeligste blåmerke rett over håndleddet etter gårsdagens pole, tror nesten det må postes på blogg når jeg er hjemme igjen fra helgetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. desember 2010 #1957 Del Skrevet 10. desember 2010 Off I go to Lillehammer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. desember 2010 #1958 Del Skrevet 12. desember 2010 Håper du har kost deg i helga. Vært på håndballkamp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. desember 2010 #1959 Del Skrevet 13. desember 2010 Håper du har kost deg i helga. Vært på håndballkamp? Jeg har kost meg masse i helga, selv om den gikk altfor fort!!! Håndballkamp fredag ja, det var veldig moro! Og vi var enda mer fornøyde med at vi ikke valgte å dra i går... Håper du også har hatt en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. desember 2010 #1960 Del Skrevet 13. desember 2010 Synd du ikke får vært med og møtt Mazilla og meg i dag!! Hvis det skulle dukke opp en åpning i kalenderen allikevel, får du si fra!! Du har nummeret mitt du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg