Mazilla Skrevet 10. november 2010 #1901 Skrevet 10. november 2010 Det spørs jo litt hvem som eier den da... Er det en mann er det relativt liten sannsynlighet for at den heter noe. Er det en dame derimot, er det stor sannsynlighet for at den har et passende navn! Jeg har fortsatt til gode å møte en mann med navn på bilen! Bilen til han godeste heter Trude! Det har han kommet på helt av seg selv. Men, du har jo fortsatt til gode å møte han da..
Androide Skrevet 10. november 2010 #1902 Skrevet 10. november 2010 Er det forresten rart at skisesongen blåses i gang til helga, mens du er i sommer og sol fremdeles? Det har blitt skikkelig høst her over natta, i går kunne jeg vasse i blader som du skrev om for litt siden! Dessverre er bladene selvsagt mye større enn andre steder, så jeg var litt redd for dem, men likevel, jeg hadde muligheten. Det vil si, det er kaldt om natta, om dagen er det stort sett greit, selv om jeg kanskje har blitt litt bortskjemt når jeg syns at 19-20 grader er litt sånn småkaldt Angående skisesongen så gnager det nok Birkebeineren i huset mer enn det gjør meg, spesielt det med å gå glipp av VM i Oslo... Kos deg i kveld!
Muffin! Skrevet 10. november 2010 #1903 Skrevet 10. november 2010 Håper du har en fin kveld. Det hørtes kjempekoselig ut med kveldsmat med treningsgjengen.
Gjest Neferet Skrevet 11. november 2010 #1904 Skrevet 11. november 2010 Bilen til han godeste heter Trude! Det har han kommet på helt av seg selv. Men, du har jo fortsatt til gode å møte han da.. I stand corrected! Det har blitt skikkelig høst her over natta, i går kunne jeg vasse i blader som du skrev om for litt siden! Dessverre er bladene selvsagt mye større enn andre steder, så jeg var litt redd for dem, men likevel, jeg hadde muligheten. Det vil si, det er kaldt om natta, om dagen er det stort sett greit, selv om jeg kanskje har blitt litt bortskjemt når jeg syns at 19-20 grader er litt sånn småkaldt Angående skisesongen så gnager det nok Birkebeineren i huset mer enn det gjør meg, spesielt det med å gå glipp av VM i Oslo... Kos deg i kveld! 19-20 grader er jo sommer! Og hvis bladene også er mye større, tyder det vel på at ALT er større in the US! Jeg koste meg stort!! Håper du har en fin kveld. Det hørtes kjempekoselig ut med kveldsmat med treningsgjengen. Kvelden var rett og slett helt fantastisk! Ikke bare gjennomførte jeg begge treningstimene, det var en av de deiligste yogaøktene jeg har vært med på til nå, og så var det god mat (hjemmelaget grønnsakssuppe, foccaccia, og baguetter med diverse pålegg). Utrolig deilig etter trening, og stor stemning rundt bordet. For en fantastisk gjeng med jenter!!! :hjerte: Bursdagsbarnet ble overveldet av gaver og kaker (gulrotkake, elefant-brownies, og elefant-pepperkaker (Ganesh)) og det var rett og slett bare kos!!! :rødme: Til slutt måtte jeg rive meg løs og ta med Martin hjem, var vel hjemme litt over 23. Men hadde mest lyst til å bare være og være og være! Vanskelig å sovne, det tar litt tid å lande etter en sånn kveld. Heldigvis preges fortsatt humøret av i går kveld, tror vi lever lenge på det alle sammen!
cypress Skrevet 11. november 2010 #1905 Skrevet 11. november 2010 Det hørtes ut som en herlig kveld ja!! Håper dagen i dag fortsetter like bra!!
Disco Biscuit Skrevet 11. november 2010 #1906 Skrevet 11. november 2010 Høres ut som du hadde det veldig kjekt Ha en superduper flott dag videre :klem
Muffin! Skrevet 13. november 2010 #1907 Skrevet 13. november 2010 Håper helgen din er minst like bra som onsdagskvelden!
Såpeboble Skrevet 15. november 2010 #1908 Skrevet 15. november 2010 MMmmmmm, for en herlig kveld du må ha hatt!! Trening, mat og venner- en uslåelig kombinasjon! Er bare innom og oppdaterer meg litt, er visst ikke så mye inne på kg som jeg var tidligere i høst, merker jeg... :S
Gjest Neferet Skrevet 16. november 2010 #1909 Skrevet 16. november 2010 Høres ut som du hadde det veldig kjekt Ha en superduper flott dag videre :klem Takk! Håper det står bra til hos deg også! Håper helgen din er minst like bra som onsdagskvelden! Den var slett ikke verst! Har dere kost dere med 8-års jubileum? MMmmmmm, for en herlig kveld du må ha hatt!! Trening, mat og venner- en uslåelig kombinasjon! Er bare innom og oppdaterer meg litt, er visst ikke så mye inne på kg som jeg var tidligere i høst, merker jeg... :S Da er vi to... Hyggelig å se du hadde vært innom da!
Muffin! Skrevet 17. november 2010 #1910 Skrevet 17. november 2010 Har dere kost dere med 8-års jubileum? Vi feiret vel egentlig hele helgen. Ha en fin onsdag!
Gjest Azalea Skrevet 17. november 2010 #1911 Skrevet 17. november 2010 hei vennen lenge siden jeg har vært her, men nå sniker jeg innom å legger igjen en stor til deg!
Gjest Neferet Skrevet 19. november 2010 #1912 Skrevet 19. november 2010 Vi feiret vel egentlig hele helgen. Ha en fin onsdag! Det er viktig å feire nok! Og nå er det plutselig fredag igjen!! hei vennen lenge siden jeg har vært her, men nå sniker jeg innom å legger igjen en stor til deg! Hei søte du! Så koselig å se deg her inne! Du er velkommen innom når som helst, selv om denne boka ikke er sånn kjempebissi for tida!
Gjest Neferet Skrevet 19. november 2010 #1913 Skrevet 19. november 2010 Det sitrer og prikker i armen min!!!! I sommer var jeg som kjent innom en tatovør for å snakke om min neste tatovering (da hadde jeg tenkt å sette skrift på hofta). Han skulle åpne eget studio, og sa han skulle ta kontakt i løpet av august for å sette opp en avtale. August kom og gikk, og intet hørt. Nå hadde det jo skjedd mye siden jeg snakket med ham, og tatoveringssparefondet var ikke det det en gang var, så jeg lot ham bruke litt tid. I tillegg hadde jeg blitt usikker på om det var skrift på hofta som egentlig var greia, eller om jeg skulle dekke opp den jeg har på høyre arm istedenfor. Så jeg stressa ikke med å komme i kontakt med ham. Så plutselig, torsdag forrige uke ringte han. Da var studioet oppe og gikk, og han var klar for å sette i gang. Jeg sa som sant var at jeg hadde ombestemt meg siden sist, og at han heller skal få gjøre en cover-up av armen min. Han var med på det, og ville ha tilsendt bilde i forkant. Han lurte også på hva jeg har, og da jeg sa det, kom han med en spontanreaksjon: ”Det var jo ikke spesielt feminint!” (Det var det jo heller aldri meninga at den skulle være, og det er lenge siden den gang.) Jeg hadde egentlig tenkt meg et pirat-tema, og sa det også. Vi avtalte at jeg skulle komme til ham 25.11 (klokka 14, hysj! ) Samme kveld som jeg hadde snakket med ham satt jeg på bussen hjem etter balletten, og da kom det han sa tilbake til meg. Og da fant jeg plutselig ut at jeg har jo tross alt forandret meg, og at pirater heller ikke er spesielt feminint. Og når jeg skal gjøre såpass mye på armen, kanskje jeg skulle gå for noe litt ”mykere”?? Så det har jo blitt noe å tenke på. Jeg begynte å tenke mer og mer på det, og har til slutt bestemt meg for å gå i en litt annen retning. Jeg har etter litt tenking og research bestemt meg for å gå for et rosemotiv som skal dekke øksa, og etter litt grubling og om og men fikk jeg en liten åpenbaring. Kjære drev og prøvde å hjelpe meg med å finne ut hva som betyr noe for meg, hva som kan representere noe. Jeg er jo ikke så flink til å huske sånt, men to ting har alltid betydd mye for meg: dans og bøker. Ideen er derfor at det på innsiden av armen skal være en ballerina som balanserer på en stabel bøker. Og for dere som har orket å lese så langt som dette, så begynner det vel å demre at jeg går for en half-sleeve. :juhu: Så da jeg til slutt fikk sendt ham bilde og litt ideer denne onsdagen, var jeg kjempeoverrasket da jeg fikk svar ganske fort. Leste svaret, ble kjempegira, og så ble jeg litt usikker da jeg leste det en gang til. Det sto nemlig: ”Vi kommer nok til å bruke litt tid på å sette sammen tatoveringen og streke opp utsiden av armen ved første time, så bygger vi bare derfra.” Vent litt!! :overasket: Jeg trodde vi bare skulle tegne på papir!! :dåne: Så da måtte jeg sende en mail og spørre om han hadde tenkt å begynne å jobbe på meg også den 25?!? Og svaret var at det hadde han tenkt. Så det betyr i praksis at om en uke har jeg en sår og øm arm! :bond: Og det er mye skumlere enn jeg egentlig hadde tenkt, det kom jo så brått!! Jeg er übergira også da, det skal ikke stikkes under en stol, men hjelp!!!!
cypress Skrevet 19. november 2010 #1914 Skrevet 19. november 2010 Jeg orket å lese alt! (og ser at du fortsatt bruker :juhu: selv om det er lenge siden den sluttet å funke. Det var den beste smileyen. Jeg savner den også!) Men du - så spennende med tattisen!!! Veldig lurt å la ting kværne litt i hodet og snakke med andre om hva som er deg før du gjør det tror jeg. Og hvem er vel bedre da enn kona! Jeg syns det dere kom opp med høres både feminint, personlig og kult ut!! Håper det kommer bilder på FB etter hvert!!
Mazilla Skrevet 19. november 2010 #1915 Skrevet 19. november 2010 Jeg har også lest alt. Half-sleeve, hva vil det si? Jeg er ikke så inne i tatoveringsterminologien... Har du tid til å tenke gjennom ordentlig hva du vil innen 25.? Jeg bare tenkte sånn at siden du har ombestemt deg siden august, er det ikke da en fare for at du kommer til å ombestemme deg igjen? Nei uff, nå skal ikke jeg begynne å blande meg! Du vet jo selvfølgelig best hva som er riktig for deg, og det virker jo som om du og din kjære har satt dere ned og tenkt nøye gjennom dette her! Og det høres jo unektelig veldig stilig ut med en så personlig tatovering! Bable bable...
Gjest Neferet Skrevet 19. november 2010 #1916 Skrevet 19. november 2010 (endret) Jeg orket å lese alt! (og ser at du fortsatt bruker :juhu: selv om det er lenge siden den sluttet å funke. Det var den beste smileyen. Jeg savner den også!)Men du - så spennende med tattisen!!! Veldig lurt å la ting kværne litt i hodet og snakke med andre om hva som er deg før du gjør det tror jeg. Og hvem er vel bedre da enn kona! Jeg syns det dere kom opp med høres både feminint, personlig og kult ut!! Håper det kommer bilder på FB etter hvert!! Jeg har ikke pleid å bruke juhu altså, men måtte bare i dag! Og bilder kommer nok helt sikkert. Til å begynne med blir det jo sikkert bare kaos da, med omriss av noe annet over den øksa som er der nå... Men sluttresultatet har jeg tro på! Jeg har også lest alt. Half-sleeve, hva vil det si? Jeg er ikke så inne i tatoveringsterminologien... Har du tid til å tenke gjennom ordentlig hva du vil innen 25.? Jeg bare tenkte sånn at siden du har ombestemt deg siden august, er det ikke da en fare for at du kommer til å ombestemme deg igjen? Nei uff, nå skal ikke jeg begynne å blande meg! Du vet jo selvfølgelig best hva som er riktig for deg, og det virker jo som om du og din kjære har satt dere ned og tenkt nøye gjennom dette her! Og det høres jo unektelig veldig stilig ut med en så personlig tatovering! :Nikke:Bable bable... Half-sleeve vil si hele overarmen, ned til albuen på inn- og utside, som her . Referansen kommer vel egentlig også fra full-sleeve, der man har absolutt hele armen dekket som her Og du har helt rett når du tenker høyt om bestemmelser og ombestemmelser og så videre. Heldigvis har jeg lenge vært klar for å gjøre noe med den som allerede er der, men det er klart jeg har tenkt på faren for å forhaste seg. Foreløpig setter jeg min lit til at det kjennes riktig etter min lille aha-opplevelse om at jeg må gjøre noe mer tidløst og personlig, men jeg kommer ikke til å la ham begynne hvis jeg ikke er sikker på at designet er noe jeg tror jeg kan leve med i det jeg har igjen av år. Det er jo ikke akkurat mulig å dekke over noe sånt igjen... Så bare bland deg du! Endret 19. november 2010 av Neferet
Muffin! Skrevet 21. november 2010 #1918 Skrevet 21. november 2010 Så spennende med tattoveringsplanene! Gleder meg til bilde av sluttresultatet. Kos dere på kino
Mazilla Skrevet 21. november 2010 #1919 Skrevet 21. november 2010 Harry Potter eller? Har skjønt at det er mange som valfarter til kinoene for å se den for tida..
Gjest Neferet Skrevet 22. november 2010 #1920 Skrevet 22. november 2010 Så spennende med tattoveringsplanene! Gleder meg til bilde av sluttresultatet. Kos dere på kino Takk takk! Det er jammen skummelt også!!! :dåne: I ettermiddag skal kjære til samme karen og snakke og tegne litt, veldig spent på hva hun har å fortelle når hun er ferdig der! Blir helt nervøs og rar jeg! Og bilder kommer nok både underveis og til slutt! Kino var stas, men det øvrige kinopublikummet var ikke så stas. Nå skjønner jeg hvorfor man bør vente til etter premierehelga med å se sånt, makan til fjortisfnising og skravling og bråk i halve salen! Prøvde å ignorere som best jeg kunne, men forstyrrende likevel!! Harry Potter eller? Har skjønt at det er mange som valfarter til kinoene for å se den for tida.. Jepp, Harry Potter
Anbefalte innlegg