Gå til innhold

Twisted days and nights

Fremhevede innlegg

Gjest Neferet
Skrevet

Det nærmer seg med stormskritt, i slutten av februar! :jepp: Men jeg har vanligvis lite aldersangst altså, så håper det er forbigående! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er rå :jepp:

Ja når man eier hus blir man plutselig voksen :ler: Vi har sånn fjernavlesning så vi slipper å styre med det der :jepp:

Skrevet

Fjernavlesning? Det finnes altså? Jeg har alltid tenkt at det burde fantes, for det er jo egentlig utrolig gammeldags at man må lese av strømmen selv.. ;) Også gjør det jo at endel spekulerer i å føre opp høyere forbruk enn de har hatt når strømmen er billig, for å slippe billigere når den er dyr. Blir sånn sett mer rettferdig med fjernavlesning. :Nikke:

Gjest Neferet
Skrevet

Du er rå :jepp:

Ja når man eier hus blir man plutselig voksen :ler: Vi har sånn fjernavlesning så vi slipper å styre med det der :jepp:

Takk takk! :nigo:

Vi hadde fjernavlesning før. Mye lettere, slipper å tenke på det i det hele tatt! :jepp:

Skikkelig kult kostyme-profilbilde forresten! Dette kan dere!! :jepp:

Fjernavlesning? Det finnes altså? Jeg har alltid tenkt at det burde fantes, for det er jo egentlig utrolig gammeldags at man må lese av strømmen selv.. ;) Også gjør det jo at endel spekulerer i å føre opp høyere forbruk enn de har hatt når strømmen er billig, for å slippe billigere når den er dyr. Blir sånn sett mer rettferdig med fjernavlesning. :Nikke:

Du får legge press på strømselskapet! :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet

:dåne: for en ineffektiv dag!! Jeg venter egentlig bare på at jeg skal kunne gå på trening (om ca 45 min...) og det har jeg strengt tatt ventet på siden lunch.... :sjenert:

Skrevet

Hihi, det kan hende du blir nødt til å være læremester også, jeg vet da ikke hvordan man lager en slik blogg!! Men jeg har nesten bestemt meg for at det blir en! :jepp:

Og du har klart det med glans og grus! :nigo:

Helt på egenhåndd! :5: Det tror jeg var like greit, jeg er ikke noe bloggorakel akkurat :ler:

Og apropos det å bli 30- det er mye mindre stress enn det man tror på forhånd. Dessuten leste jeg nettopp en artikkel som hevder at kvinner i 30åra er de mest lykkelige!

Skrevet

Pole-blogg! Sender deg PM! :jepp:

Får noen sånne "voksen-sjokk" innimellom jeg også. :fnise:

Gjest Neferet
Skrevet

Blogg??? :nigo:

Ich vil også se :jepp:

PM med e-postadresse = tilgang! :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet

Pole-blogg! Sender deg PM! :jepp:

Får noen sånne "voksen-sjokk" innimellom jeg også. :fnise:

Mich tu :ler:

Dere er herved granted tilgang! :nigo:

Gjest Neferet
Skrevet

Og du har klart det med glans og grus! :nigo:

Helt på egenhåndd! :5: Det tror jeg var like greit, jeg er ikke noe bloggorakel akkurat :ler:

Og apropos det å bli 30- det er mye mindre stress enn det man tror på forhånd. Dessuten leste jeg nettopp en artikkel som hevder at kvinner i 30åra er de mest lykkelige!

Ja, jeg klarte det! Nå skal det vel sies at jeg kan ha igjen litt jobb på layout og sånn, og så lurer jeg veldig på hvordan keroppi kommer opp i adresselinja når jeg er inne hos deg... Del gjerne din kunnskap! :jepp:

Jeg er klar for å være lykkelig i 30-åra! :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet
:snurt: Kroppen er ikke min venn.... igjen... :rolleyes: Måtte avbryte trening i går, etter å ha trosset meg gjennom ganske mange minutter uten tilstrekkelig med luft i lungene. Sleit jo litt forrige uke også, men i går måtte jeg rett og slett gi meg, og det liker jeg ikke!! Det tok også litt tid før jeg klarte å puste ordentlig igjen etter at jeg hadde gitt meg også, utrolig kjedelig! Svimmel, hodepine og litt feber i går kveld, og helt på grensa (kanskje egentlig litt over også) i dag tidlig. Så jeg er da den heldige vinner av en legetime... :( Merket at jeg var veldig anpusten på vei mellom t-banen og jobb i går, og i dag var det enda verre. Er sikker på at jeg omtrent hadde maxpuls etter å ha gått opp trappa, fikk en av kollegene mine til å sjekke, hun fikk store øyne og datt nesten av stolen... :ler: Litt pessimistisk akkurat nå, frykter at 2010 ikke ble fritt for lungebetennelse likevel, men håper jeg tar feil. Tar jeg feil, er det imidlertid på tide med en full sjekk, jeg har jo bare blitt dårligere i pusten til tross for mer medisiner... :sukk:
Skrevet

Ja, jeg klarte det! Nå skal det vel sies at jeg kan ha igjen litt jobb på layout og sånn, og så lurer jeg veldig på hvordan keroppi kommer opp i adresselinja når jeg er inne hos deg... Del gjerne din kunnskap! :jepp:

Jeg er klar for å være lykkelig i 30-åra! :jepp:

Det med keroppien er det min egen, private it-support som har ordnet, er den ikke søt? :strix: Akkurat hva han har gjort er jeg ikke sikker på, men han har endret litt i html-en. Du får høre med kona, hun kan det sikkert! :Nikke:

God bedring! :klemmer:

Gjest Neferet
Skrevet

Det med keroppien er det min egen, private it-support som har ordnet, er den ikke søt? :strix: Akkurat hva han har gjort er jeg ikke sikker på, men han har endret litt i html-en. Du får høre med kona, hun kan det sikkert! :Nikke:

God bedring! :klemmer:

Min kjære er vel ikke akkurat den sterkeste på html som jeg vet om, men setter jeg henne først i gang, tror jeg ikke hun gir seg før det er gjort :ler:

Håper alt står bra til! :hug:

God bedring snupsi :hug:

Tusen takk søta! :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...