Muffin! Skrevet 27. oktober 2010 #1841 Del Skrevet 27. oktober 2010 Pole! Håper du er i gjenge igjen, og har en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. oktober 2010 #1842 Del Skrevet 27. oktober 2010 for stang i huset!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 28. oktober 2010 #1843 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg stemmer for flere (og mer spenstige!) bilder av treningsrommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. oktober 2010 #1844 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg stemmer for flere (og mer spenstige!) bilder av treningsrommet Håper du har en fin dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. oktober 2010 #1845 Del Skrevet 28. oktober 2010 Pole! Håper du er i gjenge igjen, og har en fin uke. Ja, endelig er den i hus!! Med tilhørende stølhet som resultat! Det begynner faktisk å hjelpe nå! I går fikk jeg trent både danseaerobic og yoga som vanlig, så tror kroppen blir mer fornøyd med roligere tempo på jobb. I dag blir det funk og ballett! for stang i huset!! Jaa! Moro moro! Jeg stemmer for flere (og mer spenstige!) bilder av treningsrommet Det gjør du vel! Det blir sikkert litt flere og spenstigere bilder etterhvert, spørsmålet er bare om dette er riktige stedet å publisere dem.... Lurer på om jeg må følge i dine fotspor kanskje? :klø: Håper du har en fin dag i dag Jeg har en tøysedag, og det er fint! til deg og lillesnuppa også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 28. oktober 2010 #1846 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det gjør du vel! Det blir sikkert litt flere og spenstigere bilder etterhvert, spørsmålet er bare om dette er riktige stedet å publisere dem.... Lurer på om jeg må følge i dine fotspor kanskje? :klø: Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Jeg melder meg herved som abbonnent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. oktober 2010 #1847 Del Skrevet 28. oktober 2010 Som du trener om dagen, da. Flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 29. oktober 2010 #1848 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hurra for polestang i hus! Morsomt å se bilde:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. oktober 2010 #1849 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Jeg melder meg herved som abbonnent! Hihi, det kan hende du blir nødt til å være læremester også, jeg vet da ikke hvordan man lager en slik blogg!! Men jeg har nesten bestemt meg for at det blir en! Sitter og venter på ei venninne som skulle komme og prøve pole for første gang, avtalen var 1530, men så sendte hun sms fordi tidsskjemaet sprakk. Nå lurer jeg litt på om det ikke blir noe av i det hele tatt, har ikke hørt noe mer. Hadde egentlig tenkt hun skulle få tatt noen spenstige bilder, men da må jeg vel trolig få det gjort en annen gang! Som du trener om dagen, da. Flinka! Takk takk! Jeg droppa jo strengt tatt mandagen til fordel for da, men bortsett fra det har det vært en meget bra uke! Hurra for polestang i hus! Morsomt å se bilde:) Pole er stas! Anbefales å prøve! Endret 30. oktober 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. oktober 2010 #1850 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) I dag var første gangen jeg tok med meg Martin og dro på trening en lørdag formiddag! Det var kjempestas, særlig med tanke på og ruskevær, jeg koste meg i bilen, sang til radioen og var strålende fornøyd! Strålende fornøyd var jeg etter trening også, selv om jeg slet med altfor høy puls i dag også (gjorde det onsdag). Men, så lenge jeg klarer å fullføre, skal jeg ikke klage! Det er så stas å danse på lørdagene, det burde rett og slett være obligatorisk!! Etter at vi var ferdig danset var vi en gjeng som sto utenfor salen og snakket (vi er etterhvert en ganske stor gjeng som har trent sammen fast, og jeg kjente ingen av dem fra før!) To av dem hadde vært på AcroYoga på Elixia og lært noe triks, og skulle prøve å gjenskape dem. Så kom jo Elen ut av salen og lo litt av dem, før hun fant ut at hun skulle gjøre det ordenlig, først med disse to, og så med alle oss andre etter tur. Og da fikk jeg virkelig noe nytt å tenke på, for når det var min tur, hadde jeg skikkelig problemer med å få det til! For å starte med det viktigste først, det vi gjorde, er på bildet i innlegget. Jeg mente at det skulle gå fint, men hadde jo helt tydelig en hel masse trust-issues, for selv når jeg trodde jeg hadde lent meg bakover og slappet av for å bli løftet, så var jeg visst stiv som en stokk og overlot ikke noe av vekta mi til Elen i det hele tatt.... Det tok meg tre forsøk å bli løfta første gangen! Usedvanlig irriterende! Etter at mye annet rart også var prøvd for de som er mer yogasterke enn meg, så skulle jeg prøve det samme en gang til, og Elen lo av meg igjen, (trengte to forsøk den gangen) og sa at jeg var jo en liten flis, det var bare å slippe. Så tydeligvis har jeg vanskelig for å slippe. Jeg stoler jo på henne, det er ikke det, men å overføre det til kroppen min var tydeligvis et større problem. Når kona kommer hjem i morra må det prøves, for å se om jeg har like store problemer da! Det er jo helt tydelig noe jeg ikke har et bevisst forhold til, så her er det bare å øve! Og jeg tenker kanskje mitt noe anstrengte forhold til å gi slipp også kan spille inn i forhold til pole, kanskje jeg får til ting lettere hvis jeg tør å gi litt mer slipp? :klø: Utrolig tankevekkende, utrolig irriterende, og utrolig hvordan kroppen tydeligvis lett overkjører hodet... Håper jeg blir flinkere og kan vise at jeg får det til uten forbehold!!! Endret 30. oktober 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. oktober 2010 #1851 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det så skummelt ut! Hadde garantert vært en stokk jeg og! Vil forresten gjerne ha adresse til bloggen når den er oppe og går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. oktober 2010 #1852 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det så skummelt ut! Hadde garantert vært en stokk jeg og! Vil forresten gjerne ha adresse til bloggen når den er oppe og går! Du skal nok få beskjed! Liten smakebit på FB nå faktisk!! Dagens bragd ble foreviget av snill venninne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. oktober 2010 #1853 Del Skrevet 30. oktober 2010 Wow, det får en si!! Brukte du hjelm i begynnelsen? Det måtte nok jeg gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. oktober 2010 #1854 Del Skrevet 30. oktober 2010 Wow, det får en si!! Brukte du hjelm i begynnelsen? Det måtte nok jeg gjort! Nei, har nok ikke hatt på hjelm noen gang, men har matte under meg da! Riktignok er det nok ikke mye hjelp i den hvis det først går galt, men jeg slipper ikke armene uten å vite at jeg har feste. Leker ikke med livet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. oktober 2010 #1855 Del Skrevet 30. oktober 2010 Oi, kult bilde på FB!!! Du er tøff!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. oktober 2010 #1856 Del Skrevet 31. oktober 2010 Tusen takk! Lurer på hvorfor jeg er støl i skuldrene i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. oktober 2010 #1857 Del Skrevet 31. oktober 2010 Vil forresten gjerne ha adresse til bloggen når den er oppe og går! Send meg mailadressen din, så skal du få tilgang! Har nemlig gjort et lite forsøk på å opprette bloggen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. oktober 2010 #1858 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hmm, etter å ha startet pole-bloggen, har jeg kommet fram til at jeg må jo egentlig ha videokamera!! De filmsnuttene som ble tatt i går med iPhonen er jo ikke av topp kvalitet akkurat, så lurer på om jeg akkurat har skapt meg et behov jeg ikke hadde for en uke siden...? Jeg vil ha dette!! Foreløpig er ønsket basert på fargen, så spørs vel om jeg ikke bør sjekke ut noen av de andre spesifikasjonene også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. november 2010 #1859 Del Skrevet 1. november 2010 Videokamera er vanskelig! Så foreløpig tror jeg det kommer til å bli satt på vent, og så skal jeg teste hvordan jeg kan få brukt filmfunksjonen på det lille kameraet mitt i steden. Det må jo holde! I dag har jeg faktisk lest av strøm og sendt inn for første gang! Hva man ikke må lære når man bor i hus altså! Vi har jo hatt strøm inkludert i husleie da vi har leid bolig før, og vår første eie bolig hadde automatisk avlesning og fakturering sammen med fellesutgiftene. Begynner virkelig å bli voksen nå altså! Følte meg veldig voksen og gammel da jeg dro på middag hos mamma i går, i egen bil! Kjente litt på den forestående 30-årskrisa da altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. november 2010 #1860 Del Skrevet 1. november 2010 Lese av strømmen har jeg gjort lenge, men jeg er ikke voksen av den grunn. Ingen grunn til panikk, altså! Husker da jeg kjøpte vaskepulver og lyspærer for første gang, herregud så gammel jeg følte meg! Fyller du 30 nå snart eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg