Gå til innhold

Twisted days and nights

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå var jeg helt sikker på at du hadde skrevet en kryptisk beskjed her i hvitt eller noe sånt, siden smileyene var midtsentrert - jeg prøvde ganske mange ganger å se om jeg fant noe :fnise:

Jeg og! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det bare én dag igjen av arbeidsuka! :) Håper du henger sammen. :kose:

Gjest Neferet
Skrevet

Den var ikke dum nei :ler:

:troest::hug::kyss:

Den var skremmende og festlig på en gang!!

:hug:

Nå var jeg helt sikker på at du hadde skrevet en kryptisk beskjed her i hvitt eller noe sånt, siden smileyene var midtsentrert - jeg prøvde ganske mange ganger å se om jeg fant noe :fnise:

Ellers :kose::klemmer: og :kyss:

Uka er snart over :Nikke: I dag er det jo allerede onsdag! Hold on, be strong, for å si det med Mira&Maria!

Jeg skjønner godt at det så sånn ut, så neste gang lover jeg å legge igjen en kryptisk beskjed.

Jeg kunne for eksempel skrevet "Jeg blir GAAAAL av noen av kollegene mine" i det forrige innlegget i det hemmelige feltet, angrer på at jeg ikke gjorde det! :ler: Men jeg holder da fortsatt ut, det er jo ikke stort annet å gjøre.

Og så må det faktisk nevnes at jeg har grudges mot Mira, for hun har ødelagt Maria. :snurt: Maria var et av mine store idoler da hun spilte Annie da jeg var ca 9/10 år gammel, og syntes hun var veldig bra også etter det. Men da denne Grand Prix-greia dukket opp, og hun bare ble sånn Mira-kopi-jeg-er-diva-og-kan-bare-svaie-med-hoftene-hele-dagen, da sank hun fort i status altså!! :rolleyes:

Jeg og! :fnise:

Hemmelig beskjed kommer neste gang! :jepp:

Nå er det bare én dag igjen av arbeidsuka! :) Håper du henger sammen. :kose:

Jeg henger sammen, såvidt! :ler: Neida, det går greit, men jeg våknet med en snikende hodepine, så kona mente det er kroppen som med Jokkes ord sier: "Jeg spør ikke, jeg ber". Heldigvis ikke mange planer i helga, så nå er det bare å komme gjennom de nærmeste 15 timene, og så er den uka jeg har grudd meg sånn til over! Det blir utrolig deilig! Jeg overhørte ei dame på t-banen i dag tidlig som sa: "jeg gleder meg til jeg kan legge meg i kveld jeg!" Da hadde jeg lyst til å snu meg og være enig! :veslejenta:

:klemmer:

Gjest Neferet
Skrevet

Gårsdagens monsterovertid ble den lengste på hele uka... 13 timer etter at jeg kom på jobb kunne jeg til slutt gå ut døra igjen, så sliten at jeg var kvalm og på gråten. Men heldigvis går det an å ta helga ordentlig, og ikke ha noe som gnager i bakhodet, det er deilig. Det er rart at når kroppen er sliten eller det har vært et vanvittig program (som det jo så definitivt har vært) så er det vanskelig å sove lenge. Klokka 9 i dag var jeg derfor våken igjen :rolleyes: Helga er heldigvis uten så mange store planer, den største planen var egentlig i går kveld. Det var treff for mange av de som jobbet på gamlejobben før, men som har slutta nå, inkludert ei som bor i Trondheim. Jeg skulle selvfølgelig dit, etter jeg var ferdig med overtiden, men realitetene innhentet meg og jeg måtte bare dra hjem isteden. Veldig synd, men veldig smart. Jeg håper det kommer flere sånne muligheter! :jepp:

I dag tror jeg det blir ganske rolig. Vi skal til Ullevål på kamp, og innom et par butikker først, men andre planer enn det har jeg ikke. I morgen er den store planen å få prøvd ut det nyeste tilskuddet til treningsrommet, nemlig stanga mi! :hoppe: Den står der helt klar til bruk (trenger en vask, men ellers helt klar) og plutselig er det nesten litt skummelt også! :sjenert: Men jeg regner med at det blir helt strålende når jeg først kommer i gang!! :nigo:

Skrevet

Satser på at du koser deg med den etterlengtede helga. :jepp: Så moro å få prøvd stanga i morgen da! :hoppe:

:klem:

Skrevet

Skjønner godt at du ble sliten etter 13 timer på jobben! Håper du nøt helga til det fulle!! Det fortjente du :)

Legg ut bilde av stanga da? :)

Gjest Neferet
Skrevet

Satser på at du koser deg med den etterlengtede helga. :jepp: Så moro å få prøvd stanga i morgen da! :hoppe:

Jeg koste meg veldig med etterlengtet helg, det var virkelig på sin plass! Selv om det ble litt kaldt og litt styr på Ullevål, så var det jo alt i alt en bra kamp da! Og i går var utrolig deilig. God frokost etterfulgt av husvask, så kamp før enda bedre middag og en totimers økt på stanga i går kveld. :nigo: Da var det ikke mye å klage på!! Eneste måtte jo være at jeg kunne trengt et par helger til på rappen... :sjenert:

Skjønner godt at du ble sliten etter 13 timer på jobben! Håper du nøt helga til det fulle!! Det fortjente du :)

Legg ut bilde av stanga da? :)

Bilde av stanga? :klø: Hmm, skal se hva jeg får til, den er jo ikke så spennende i seg selv da... Men har et på iPhonen, så kan jo overføre det og vise den frem likevel! :jepp: Jeg fant forresten ut at jeg er skikkelig dårlig, mye skills som mangler der altså! Men får vel spare utdypningene til dansedagboka ;)

Masse :kose: og :klemmer: til deg også snuppa!

Skrevet

:vinke: Så gøy at stangen er på plass! Får håpe du rekker å bruke den nå da, og ikke bare blir pålagt masse overtid!

Gjest Neferet
Skrevet

:vinke: Så gøy at stangen er på plass! Får håpe du rekker å bruke den nå da, og ikke bare blir pålagt masse overtid!

Ja, det er kjempestas! :) Selv om jeg syntes at jeg var elendig da, det hører vel bare med... :fnise: Etter det jeg vet skal det ikke bli noe mer overtid av den typen vi har hatt nå før nyttår, men så må vi være litt forberedt igjen i januar. Håper at det ikke blir hver dag sånn som nå, det er jammen altfor slitsomt!!! :dåne:

Gjest Neferet
Skrevet
:tristbla: Jeg ventet på den store smellen og utladningen på lørdag, eller eventuelt i går, uten at den dukket opp. I dag derimot, tror jeg kroppen min har begynt å skjønne hva den drev med forrige uke. Makan til blåmandag er det lenge siden jeg har kjent på! :dåne: Jeg er så utrolig sliten og trøtt i dag, og har mest lyst til å dra hjem og krølle meg sammen på sofaen under et pledd. Skjønner ikke hvordan denne uka skal gå... :sukk:
Skrevet

Når kan du dra hjem i dag da? Jeg foreslår at du skynder deg hjem så fort du er ferdig, kryper sammen på sofaen med noe god og enkel comfort food, og blir der til det er leggetid. Da er du sikkert tilbake i full vigør i morra! :jepp:

Ikke bare å kjøre kroppen for hardt over tid! :riste: Godt det er lenge til neste umenneskelige overtidskjør.

Gjest Neferet
Skrevet

Når kan du dra hjem i dag da? Jeg foreslår at du skynder deg hjem så fort du er ferdig, kryper sammen på sofaen med noe god og enkel comfort food, og blir der til det er leggetid. Da er du sikkert tilbake i full vigør i morra! :jepp:

Ikke bare å kjøre kroppen for hardt over tid! :riste: Godt det er lenge til neste umenneskelige overtidskjør.

Hmm, planen er egentlig å jobbe til trening som begynner kl 17 (først høypuls, så yoga) og hjemme igjen til ca kl 20. Lurer litt på om det egentlig er en litt dårlig ide, men noen ganger er det jo godt å få rørt på seg også... Slike vanskelige valg....

Skrevet

Såpass. :dåne: Du kjenner kroppen din best, så du får bedømme selv. Jeg synes det høres fryktelig slitsomt ut, selv på en vanlig uthvilt dag, jeg da.. ;)

Gjest Neferet
Skrevet

Såpass. :dåne: Du kjenner kroppen din best, så du får bedømme selv. Jeg synes det høres fryktelig slitsomt ut, selv på en vanlig uthvilt dag, jeg da.. ;)

:ler: Vanligvis høres det greit ut altså, men i dag er jeg litt usikker. Får se når det nærmer seg hva det blir til! ;)

Gjest Neferet
Skrevet

Det tror jeg er fornuftig :ler:

:jepp: Det kjennes ihvertfall mye bedre nå, selv om det kjentes ut som en dampveivals hadde kjørt over meg da jeg våkna på sofaen.... :ler: Så håper jeg kroppen fungerer etter en liten boost med hvile!

Gjest Neferet
Skrevet

Etter ønske fra leserne (les: Såpeboble) kommer her et lite glimt av hvordan det ser ut på treningsrommet! (så får vi se om det blir noen litt mer spenstige bilder etterhvert) :sjenert:

Det som ligger i venstre hjørne av bildet er forøvrig vektsettet til konas treningsbenk, så selv om bildet kan gi inntrykk av det, så har jeg ikke hele rommet for meg selv... :fnise:

post-22391-1288029506,9877_thumb.jpg

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...