Mazilla Skrevet 17. oktober 2010 #1801 Del Skrevet 17. oktober 2010 Skulle gjerne hatt sånn høst her og, men her er bakken helt dekket av våte, glatte blader istedet.. Blir ikke helt det samme! Håper gårsdagens middag var vellykka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. oktober 2010 #1802 Del Skrevet 17. oktober 2010 Gratulerer med Martin Veldig spent på å høre om Gaga konserten! Dama er jo syk! Og jeg må bare si meg enig i dette høstsnakket :rødme: Sånn bortsett fra at høsten her oppe var ferdig for et par uker siden.. Nå er det ikke et eneste lauv igjen på buskene, det er vått og grått og snø flekker her og der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. oktober 2010 #1803 Del Skrevet 18. oktober 2010 Er enig med det at det faktisk er veldig stas! Høsten er min favorittårstid, uten tvil! Elsker å kunne sitte inne under kosepleddet med stearinlys og kakao og en god bok og... ....men det gjør ikke så mye at høsten foreløpig byr på 30 grader og leskende iste heller Høres ut som din nye opplevelse av høsten ikke er så verst heller…. Får du høstblader i det hele tatt noen gang i ditt ”nye” hjemland? Gleder meg til å høre hvordan det var på gagakonsert! Sikkert mye liv og røre med den dama der på scenen! Høres koselig ut å samle høstblader, meneh... hva gjør du med dem?? *småskeptisk og nyskjerrig samtidig * Bare for å si det, så samler jeg ikke høstbladene altså! Jeg vasser i dem og sparker dem rundt omkring med et stort smil om munnen, og så lar jeg de forbli ute der de hører hjemme! Prøvde noen andre blader enn lønneblader på fredag da vi skulle handle litt mat sammen med svigermor. Hun så rimelig forvirra ut, hvorpå kona bare tørt kommenterer: ”det er helt vanlig det der…” Gaga var tja... festlig tror jeg er det beste ordet. Jeg får meg ikke til å si at det var bra, men jeg angrer på ingen måte på at jeg dro. Det er jo mer et show enn en konsert, og jeg lo sannsynligvis på alle de gale stedene, men moro var det likevel. Ikke kjempeimponert over henne verken som artist eller scenepersonlighet, men så satt jeg jo da til stadighet og sammenlignet henne med tilsvarende show fra Pink, og der falt Gaga gjennom på absolutt alle punkter!! Høst er fantastisk!! Før helga raket vi løv i barnehagen, stooore hauger med fargerike lønneblader som ungene "badet" i, gravde seg ned i og kastet rundt seg Vi lå på ryggen i bladhaugen og så på alle bladene som kom dalende ned mot oss, sola varmet ansiktene våre og bjellene til sauene ringlet konstant - det er høst på sitt beste det Jeg kunne godt vært med på den barnehageaktiviteten! Skulle gjerne hatt sånn høst her og, men her er bakken helt dekket av våte, glatte blader istedet.. Blir ikke helt det samme! Håper gårsdagens middag var vellykka! Det er ikke akkurat det samme med våte og sleipe blader nei… Det er som oftest svært tidsbegrensa her også hvor lenge det kan vasses i høstblader, det er derfor jeg blir så fornøyd når jeg først har muligheten! Middagen gikk fint, jeg fant ut at jeg trolig hadde strøket til kokkefagbrevet hva gjelder timing og sånt, jeg stormløp i dusjen da gjestene omtrent sto på døra, kjøkkenbenken så ut som noen hadde kastet inn en granat, og det som skulle være ferdig samtidig var vel ikke akkurat det…. Men gjestene fikk mat, og godt smakte den også, så da skal man jo heller ikke klage. Det eneste som var kjedelig var at kvelden gikk så altfor fort, og plutselig var den over. Det må nok absolutt gjentas! (og så fikk jeg kost litt på en av kompisene mine, noe som var en bonus, i og med at kjæresten hans ikke var med! ) Gratulerer med Martin Veldig spent på å høre om Gaga konserten! Dama er jo syk! Og jeg må bare si meg enig i dette høstsnakket Sånn bortsett fra at høsten her oppe var ferdig for et par uker siden.. Nå er det ikke et eneste lauv igjen på buskene, det er vått og grått og snø flekker her og der.. Syk ja, det er i hvert fall sant! :dåne: Jeg tenkte innimellom over hvor teit og innøvd alle disse monologene hennes om å elske fans og finne styrke og så videre var, men etter en stund lurte jeg rett og slett på om dama bare er innleggelsestrengende og på sammenbruddets rand! Men som nevnt litt over her, så var det jo festlig også, det må jo bare tas for det det er! En av mine kollegaer sa i dag at hun minner om en krysning av Madonna og Marilyn Manson, og det var faktisk utrolig godt sagt! Både i utseende og i vilje til å krysse grenser og fremprovosere ting. Selv om det ikke var noe sjokkerende som skjedde på scenen, så var det noen likhetstrekk likevel! Men jeg må si jeg lo godt da hun kom frem i et kostyme med noen hvite cellofan”fjær” på hodet som til stadighet både brettet seg ut som en påfugl og trakk seg sammen igjen til tre deler, to rett ut ved ørene og en rett opp midt på hodet. Det er nok ikke lenge til vi har snøflekker her også, det er visst meldt snø til helga. Godt Martin har fått vinterdekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. oktober 2010 #1804 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ånei, vil ikke ha snø enda! Syns det skal skiftes dekk i ett sett jeg. Stress. Høres ut som en interessant konsertopplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 18. oktober 2010 #1805 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ville bare innom med noen klemmer til deg, og si at jeg blir veldig glad i hjertet mitt over alle de koselige kommentarene du kommer med i bloggen, til og med den perioden jeg ikke var på guiden. Jeg setter veldig stor pris på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. oktober 2010 #1806 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ånei, vil ikke ha snø enda! Syns det skal skiftes dekk i ett sett jeg. Stress. Høres ut som en interessant konsertopplevelse. Jeg har ikke gjort det før jeg da, så det stresset er vel noe jeg skal kjenne på senere... Og ja, interessant var vel rette ordet! Ville bare innom med noen klemmer til deg, og si at jeg blir veldig glad i hjertet mitt over alle de koselige kommentarene du kommer med i bloggen, til og med den perioden jeg ikke var på guiden. Jeg setter veldig stor pris på det! Nåh! :rødme: Så utrolig koselig Androide! Jeg synes jo det er så stas å følge med, det var jo i utgangspunktet litt teit at du forsvant over dammen like etter vi begynte å bli ordentlig kjent! Så da håper jeg på å holde kontakten nogenlunde til du befinner deg i gamlelandet igjen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. oktober 2010 #1807 Del Skrevet 19. oktober 2010 Det gikk mindre enn 12 timer fra jeg dro fra jobb i går til jeg var tilbake her i dag... Og sånn blir hele uka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. oktober 2010 #1808 Del Skrevet 19. oktober 2010 Fydda... Umenneskelig arbeidsuke du har da, stakkars.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 19. oktober 2010 #1809 Del Skrevet 19. oktober 2010 Huffda, høres slitsomt ut med så lange dager.. Håper det bare er forbigående..? Jeg har gitt opp å prøve å komme ajour, så hele denne uka har jeg gått hjem nøyaktig etter 7,5 timer. (Får se hvor lenge det varer;)) Har du noe gøy å se frem til som kan gjøre dagen litt lysere i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. oktober 2010 #1810 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har gitt opp å prøve å komme ajour, så hele denne uka har jeg gått hjem nøyaktig etter 7,5 timer. (Får se hvor lenge det varer;)) Hele denne uka? Dvs mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 19. oktober 2010 #1811 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hele denne uka? Dvs mandag? Du sier noe der! Tror ikke jeg er helt med i dag, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. oktober 2010 #1812 Del Skrevet 19. oktober 2010 Fydda... Umenneskelig arbeidsuke du har da, stakkars.. Ja, umenneskelig er ordet! Det var skikkelig fnisekor på jobb i går kveld, så tør ikke tenke på hvordan det blir utover uka!! :dåne: Men det er ihvertfall litt bedre å jobbe nå enn det har vært de andre overtidsukene, da har vi sittet i plenum hele tiden i møte, og etter så mange timer blir det ikke så innmari produktivt. Nå har vi kortere møter der vi fordeler oppgaver, og så jobber vi hver for oss. Jeg liker det bedre!! Huffda, høres slitsomt ut med så lange dager.. Håper det bare er forbigående..? Jeg har gitt opp å prøve å komme ajour, så hele denne uka har jeg gått hjem nøyaktig etter 7,5 timer. (Får se hvor lenge det varer;)) Har du noe gøy å se frem til som kan gjøre dagen litt lysere i dag da? Det er heldigvis forbigående, etter denne uka blir det litt roligere igjen. Men har fått beskjed om å forberede ny periode med overtid i uke 1, 2 og 3 Snakk om brå start på det nye året!! :dåne: Det eneste jeg egentlig ser fram til er å komme gjennom uka, sånn at jeg kan begynne å glede meg til å få opp stang i heimen og kunne trene når jeg vil! Og så kan jeg se litt fram til overtidspengene som kommer den 28! Det er litt sunt å gå hjem etter normal tid innimellom også, kroppen orker ikke å ta igjen alt som skulle vært gjort kontinuerlig!! Hele denne uka? Dvs mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. oktober 2010 #1813 Del Skrevet 19. oktober 2010 Du sier noe der! Tror ikke jeg er helt med i dag, jeg Men du kan jo holde på det forsettet da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 19. oktober 2010 #1814 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg føler med deg angående all overtiden, høres slitsomt ut. Og så føler jeg litt med kona di også, for jeg vet hvordan det føles å være "på den andre siden" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. oktober 2010 #1815 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Jeg føler med deg angående all overtiden, høres slitsomt ut. Og så føler jeg litt med kona di også, for jeg vet hvordan det føles å være "på den andre siden" Jeg føler egentlig mest med meg selv, for bortsett fra i går og på fredag hadde hun ikke sett meg noe tidligere på ettermiddagene uansett, med all treninga hennes... Endret 20. oktober 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. oktober 2010 #1816 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg anbefaler denne på morgenkvisten! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. oktober 2010 #1817 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg anbefaler denne på morgenkvisten! :dåne: Den var god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. oktober 2010 #1818 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg kommer til å bli gal av denne uka..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. oktober 2010 #1819 Del Skrevet 20. oktober 2010 Den var ikke dum nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 20. oktober 2010 #1820 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg kommer til å bli gal av denne uka..... Nå var jeg helt sikker på at du hadde skrevet en kryptisk beskjed her i hvitt eller noe sånt, siden smileyene var midtsentrert - jeg prøvde ganske mange ganger å se om jeg fant noe Ellers og Uka er snart over I dag er det jo allerede onsdag! Hold on, be strong, for å si det med Mira&Maria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg