Gjest Neferet Skrevet 28. september 2010 #1721 Del Skrevet 28. september 2010 Så godt å høre at helgen var så vellykket! Alltid litt kjipt når mandagen kommer så brått på når man har hatt slike instant no-brain opplevelser (det var sånn det var? ). Gleder meg til litt mer utførlig reisebrev! Oooo, Androide, nå imponerte du!! Instant no-brain var det så absolutt, spesielt da vi satt på andre benk og så nysirkus. Jeg hadde ukontrollerte hakeslepp av begeistring opptil flere ganger, og det var spesielt kult å se hvordan akrobatene kommuniserte. Vanligvis er man jo ikke nærme nok til å se det, men blant annet i trapesnummeret var det tydelig hvordan de ga tegn til hverandre i forkant av triksene! Reisebrev kommer, sent men godt, regner med det først blir i helga... Jobbe jobbe jobbe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. september 2010 #1722 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg har blitt snufsete sånn plutselig... Lurer på om en 12-timers arbeidsdag kommer til å hjelpe... Neida, nå må jeg snart slutte å klage her inne! Har da mye annet å være fornøyd med, og så får jeg tenke på at neste lønn kommer til å ha ca 16 timer overtid utbetalt. Kan komme godt med nå som jeg har kjøpt stang på morgenkvisten... Forresten var Carte Blanche i går sært. Litt for spesielt interesserte tror jeg, og på ingen måte en höjdare sånn i forhold til hva jeg så i helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. september 2010 #1723 Del Skrevet 29. september 2010 Oooh, stangkjøp! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 30. september 2010 #1724 Del Skrevet 30. september 2010 Grattis med stangkjøp! Veninnen min med stang hjemme skal flytte herfra Mer sukking på grunn av flyttingen heller enn stangen da, men...Da får jeg jo ikke utforsket mitt poletensiale i hjemmets lune arne på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. september 2010 #1725 Del Skrevet 30. september 2010 Oooh, stangkjøp! Gratulerer!! Takk! Jeg gleder meg! Har spurt mamma om hun kan være med meg å kjøpe materialer til forsterking av tak på tirsdag, venter på svar om hun får byttelånt bil så hun har plass! Dette blir nok Stor Stas! Grattis med stangkjøp! Veninnen min med stang hjemme skal flytte herfra Mer sukking på grunn av flyttingen heller enn stangen da, men...Da får jeg jo ikke utforsket mitt poletensiale i hjemmets lune arne på en stund Hmm, det var da synd, både med flytting og med mangel på poletensiale! Men har du utforsket det mye når du har hatt henne i nærheten? Kan ikke huske å ha fått så mange referater...? Du får komme på workshop til meg neste gang du er i gamlelandet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. oktober 2010 #1726 Del Skrevet 1. oktober 2010 for stang! Høres ut som foregående helg var helt super. Håper denne helgen også blir bra for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 1. oktober 2010 #1727 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Ikke så veldig ofte nei, så det er ikke stanga jeg kommer til å savne mest. Men jeg kan jo ikke la anledningen til et ordtrix fly forbi meg! Tror nok aldri det blir noen stor poledancer av meg, men takk for tilbudet om workshop Ha en fin helg! Endret 1. oktober 2010 av Androide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. oktober 2010 #1728 Del Skrevet 3. oktober 2010 for stang! Høres ut som foregående helg var helt super. Håper denne helgen også blir bra for deg. Ja, gleder meg til å få den i hus! På tirsdag skal jeg kjøpe materialer til takforsterker, så er det bare å vente på at håndverkeren får tid til å gjøre jobben. Blir så bra! Forrige helg var utrolig stas, denne kan heller ikke kalles dårlig: sofasoving og litt jobbing i huset på fredag, trening, Salt på kino, mer jobbing i hus, sofasløving og Doubt på DVD i går, og husvask og avslapping i dag. Må prøve å lade batteriene litt også, kjenner jeg er sliten!! Håper alt er bra på dine kanter også! Ikke så veldig ofte nei, så det er ikke stanga jeg kommer til å savne mest. Men jeg kan jo ikke la anledningen til et ordtrix fly forbi meg! Tror nok aldri det blir noen stor poledancer av meg, men takk for tilbudet om workshop Ha en fin helg! Det kreves på ingen måte store pole-ambisjoner for å komme og tøyse sammen med meg altså! Håper du også har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. oktober 2010 #1729 Del Skrevet 3. oktober 2010 Alt bra her. Hørtes ut som en velbalansert og bra helg. Håper du har fått ladet batteriene. Det er vikitg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. oktober 2010 #1730 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg så gjengen fra Torsdag kveld fra Nydalen danse poledance på NRK i går kveld. Gjett hvem jeg tenkte på da! Høres ut som du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. oktober 2010 #1731 Del Skrevet 4. oktober 2010 Alt bra her. Hørtes ut som en velbalansert og bra helg. Håper du har fått ladet batteriene. Det er vikitg. Batteriene er ladet, mer enn på lenge. Så får det ikke hjelpe at jeg ikke hadde det minste lyst til å stå opp i dag, og enda mindre lyst til å gå ut i Ha en fin mandag! Jeg så gjengen fra Torsdag kveld fra Nydalen danse poledance på NRK i går kveld. Gjett hvem jeg tenkte på da! Høres ut som du har hatt en fin helg! Jeg fikk to sms samtidig, og skjønte jo fort at jeg bare måtte komme meg opp på stua for å se hva som skjedde... Han ene karen hadde jo faktisk litt skills, men de har vel fortsatt en lang vei å gå.... Synes nesten litt synd på KPMG-folka som måtte være publikum! Og det jeg drev med da sms'ene tikka inn? Jeg mimret fra PoleArt. Se her: - vinner - dommer og æresgjest med avslutningsnummeret :dåne: :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. oktober 2010 #1732 Del Skrevet 4. oktober 2010 Herregud, de får det jo til å se så lett ut!!! Men dét er det neppe!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. oktober 2010 #1733 Del Skrevet 4. oktober 2010 Herregud, de får det jo til å se så lett ut!!! Men dét er det neppe!!! :dåne: Ikke akkurat lett nei... Du har jo prøvd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. oktober 2010 #1734 Del Skrevet 4. oktober 2010 Imponerende! Du har noe å strekke deg etter der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 4. oktober 2010 #1735 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hallo i luken! Godt å høre at du også har ladet batteriene i helga, det må til av og til! Ble det fint i huset etter styringen og stellingen i helga da? Her i huset ble det såvidt gjort litt støvsuging og vasking av bad, mer orka jeg rett og slett ikke :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. oktober 2010 #1736 Del Skrevet 5. oktober 2010 Imponerende! Du har noe å strekke deg etter der. Ja... :dåne: Jeg tror vel ikke akkurat jeg kommer opp på noe nivå som ligner engang, men det er jo moro å ha noe å jobbe for! Kjære har begynt å glede seg til at jeg skal få til det som er på youTube, jeg tror rett og slett hun kommer til å bli skuffa... Når sant skal sies kan det jo hende hun blir imponert av noe av det jeg faktisk får til da, hun har jo ikke sett noe særlig av det ennå! Det er lov å håpe! Hallo i luken! Godt å høre at du også har ladet batteriene i helga, det må til av og til! Ble det fint i huset etter styringen og stellingen i helga da? Her i huset ble det såvidt gjort litt støvsuging og vasking av bad, mer orka jeg rett og slett ikke :gjeiper: Hei Såpeboble, hyggelig å se deg innom igjen! Batterier er ladet, men utladet igjen (?) Neida, så ille er det vel ikke, men begynnelsen av uka er slitsom uansett synes jeg! Huset ble fint, men det var litt på tide også, hadde ikke gjort så mye mer enn deg på en stund jeg heller. Skal møte mamma etterpå og hente en skjenk til stua, og så skal vi avsted og kjøpe materialer til å forsterke taket. Men først må jeg jobbe noen timer. I dag har jeg hjemmekontor for første gang, mye som skal leses, så da er vi hjemme og jobber. Foreløpig har jeg bare vært på KG ( ) men jeg har jo vanligvis ikke kommet på jobb på denne tida da, så får vel ikke gi opp meg selv helt ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 5. oktober 2010 #1737 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvordan går det med hjemmekontorjobbinga?? Jeg har funnet at når jeg er effektiv på treningsfronten skranter det tydeligvis på jobbfronten. Har masse å gjøre, men det eneste jeg klarer er å skrive gule lapper "til etterpå" og være på KG. Hmm. kanskje vært lurt med høstferie...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2010 #1738 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvordan går det med hjemmekontorjobbinga?? Jeg har funnet at når jeg er effektiv på treningsfronten skranter det tydeligvis på jobbfronten. Har masse å gjøre, men det eneste jeg klarer er å skrive gule lapper "til etterpå" og være på KG. Hmm. kanskje vært lurt med høstferie...? Det gikk faktisk ganske bra! Måtte lage meg noen belønninger underveis, type: "når jeg har lest så så mye, så får jeg se to poledancevideoer på youtube" eller "når jeg er ferdig med denne får jeg rugkjeks og kiwi". Men så ble jo dagen litt amputert også da, jeg møtte mamma kl 14.15 for å hente en skjenk vi hadde kjøpt til det nye huset, før vi dro og kjøpte materiale til å forsterke taket (les: én lang planke ) Så hjemmekontor er stas, skal ha det i morgen også! (da uten utflukt...) Så festlig at treningsfronten og jobbfronten henger sammen! Jeg hadde det litt på samme måte med en tidligere kollega. Vi var aldri flinke på treningsfronten samtidig! Hvis jeg var inne i en god periode og trente masse, lå hun stort sett på sofaen eller prioriterte andre ting. Når jeg skle ut, var det hun som var kjempeflink. Mystisk! Høstferie hadde vært stas, synd det er forbeholdt skolefolket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2010 #1739 Del Skrevet 6. oktober 2010 :dåne: Kona har bil på hjernen! Nå har hun forsåvidt hatt det en stund altså, det er ikke noe nytt, men etter at vi flytta har det nesten ikke vært snakk om annet. Vi hadde jo en slik fin plan om å spare egenkapital til bil og kjøpe til sommeren/høsten neste år, men nå tror jeg jammen hun kommer til å få gjennom bilkjøp mye fortere enn det, kanskje før november er omme til og med! Det er kanskje like greit, så slipper jeg å høre på alt som er for og mot den ene og den andre modellen og typen Men vi har ihvertfall sjekket med bankmannen vår, og han sa at vi godt kan få billån hvis vi vil ha det, og kjære driver og sjekker biler og tar kontakt med selgere. Siste nytt er visst at vi kanskje skal ut på tur for å se på en bil på fredag. :dåne: For all del, det blir veldig lettvint altså, det er ikke det! Merker det at nå som vi har flyttet ut på landet er det et par-tre ting som kunne vært mye enklere om det bare var å ta bilen. Så da kan det fort bli sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. oktober 2010 #1740 Del Skrevet 6. oktober 2010 Var ikke måte på fremskyndig det. Men en er nesten avhengig av bil de fleste steder nå om dagen. Vi må faktisk ha to. Men en bil trenger ikke koste så mye da. (Selv om det er tapsprosjekt uten like.) Jeg skulle også gjerne hatt høstferie merker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg