Gå til innhold

Twisted days and nights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg overlevde overtida i går, uten at det kjentes helt forferdelig ut til og med! Merker at jeg har vært mer vant til å bevege meg på ettermiddagene, fikk skikkelig lopper i blodet i 19-tida. Så da var det litt hopping i lokalene og noen forsøk på å stå på henda og litt sånt, kollegaene mine tror nok jeg er kvakk sprø. Men vi var en fin gjeng, og lo masse underveis. Synes det fungerte bedre med overtid her enn på den forrige jobben min, det var en mye mer ensom affære der. Så jeg skal nok klare meg gjennom denne perioden som trolig varer ut oktober. (Selv om jeg fortsatt lider litt av å ikke få trent som jeg vil... :sjenert: )

I dag blir det litt selvpålagt overtid, skal jobbe fram til jeg skal på ballettkurs. Forrige torsdag hadde jeg en kafédate mellom jobb og trening, men ingen venner å møte i dag :sukk: Så da blir jeg heller på plass og får gjort litt. I morgen får vi besøk av ei venninne som kommer på overnatting, hadde egentlig håpet at hun kom fra lørdag til søndag, men så blir det fredag til lørdag isteden. Vi skal se 3D-kino, noe som blir sen forestilling fredag (dette blir en laaang fredag, da hun ikke har prøvd det før. De har ikke det lenger ut i distriktet :ler: Jeg regner med det blir veldig hyggelig, selv om jeg var litt nebbete på kjære da jeg kom hjem i går kveld (mest fordi jeg var sliten tror jeg, det går dessverre alltid ut over henne.... :flau: ) Jeg tok meg imidlertid sammen så vi fikk en koselig stund i heimen før det var på tide å legge seg igjen. Det som er bra med besøk fra fredag til lørdag er jo da at vi har lørdag kveld og søndag til å slappe av og være sammen på, det blir også veldig bra! :hjerte:

Ellers tror jeg at jeg bør minne meg selv på alt det bra som kommer de nærmeste månedene:

:nigo: Mandag skal vi ha kick-off med jobben, og jeg skal endelig på en pole igjen

:nigo: Neste helg går turen til Stockholm med Cirkus Cirkör, Pole Art og Workshop

:nigo: 28.09 er det tid for å se Carte Blance i Nasjonalballetten

:nigo: 17.10 er det Lady Gaga (men ikke si det til noen!!!)

:nigo: 13.11 er det Mesteraften i Nasjonalballetten

Og mellom dette har vi planer om å få til en takk for hjelpa-middag til alle de som hjalp oss å flytte, og en innflyttings/Halloween-fest :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Klatremusen
Skrevet

hei vennen!!

lenge siden jeg har vært innom her nå, men sniker innom med en :klem: til deg!

Skrevet

Så koselig å se deg innom Klatremusen, du må bare stikke innom når som helst!!

:klemmer: tilbake!!

Gjest Klatremusen
Skrevet

Så koselig å se deg innom Klatremusen, du må bare stikke innom når som helst!!

:klemmer: tilbake!!

:hug: du skal ikke se bortifra at jeg snuser innom igjen :) koselig å besøke deg i boka di, oppdatere meg litt!

håper du får en fin dag videre :klem:

Skrevet

:hug: du skal ikke se bortifra at jeg snuser innom igjen :) koselig å besøke deg i boka di, oppdatere meg litt!

håper du får en fin dag videre :klem:

Høres ut som en bra plan, at du kommer innom igjen! :jepp::hug:

Nå har mange av kollegene mine forlatt jobben, det skal være en stafett i regi av bedriftsidrettslaget i dag som de skal være med på. Jeg kan ikke være med, i og med jeg skal på ballettkurs etterpå, så nå blir det jobbing (og litt KG :fnise: ) fram til litt over 18. Kjære er ikke i form, så det blir ingen trening på henne. Håper hun ikke blir ordentlig dårlig, og at det hjelper med en kveld på sofaen! :jepp:

Skrevet

Går hun også på ballettkurs?

Håper du får gjort noe på jobben, og at du ikke sliter deg helt ut.. Godt du har mye moro å se frem til, midt oppi all jobbinga! :jepp:

Skrevet

Går hun også på ballettkurs?

Håper du får gjort noe på jobben, og at du ikke sliter deg helt ut.. Godt du har mye moro å se frem til, midt oppi all jobbinga! :jepp:

Nei, ikke akkurat :ler: Hun er trener for boksegruppa til OSI på torsdagskveldene, så hun kommer og tar over rommet jeg er i med ballettfolka med alle bokserne... Vi er litt splittet hva gjelder trening kan man si... :fnise:

Jeg får gjort litt sakte men sikkert! :jepp: Det blir litt lange dager fremover nå, så må nok bare være flink til å slappe av mens jeg kan! Og det hjelper veldig med så mye moro som skal skje, jeg elsker danseopplevelser, både som deltaker og publikum! :nigo:

Skrevet

Aha, da så.. Etter alt du har fortalt, klarte jeg ikke helt å forestille meg at hun gikk på ballett, nemlig.. :fnise:

Skrevet

Så mye du har å glede deg til! :hoppe:

Kjedelig med så mye overtid da, men det går vel på et vis når man vet det bare er for en periode. :kose: Jeg har også litt selvpålagt overtid før trening i dag. :jepp: Men skal straks fyke avgårde nå. Ha det gøy på ballett!

:klemmer:

Skrevet

Aha, da så.. Etter alt du har fortalt, klarte jeg ikke helt å forestille meg at hun gikk på ballett, nemlig.. :fnise:

Hun er veldig flink til å danse tøyseballett da... :rolleyes: Og å gjøre narr av meg som går på bimbosport (som hun kaller det). Hun mente det var obligatorisk at jeg måtte få meg tights og badedrakt (=gammeldags turndrakt tror jeg) og leggvarmere før jeg skulle på første kurskveld. Jeg gikk ikke på den for å si det sånn! Men jeg kunne godt tenke meg tåspiss-sko, selv om jeg aldri i livet får brukt for dem. Det ser så fancy ut! :fnise:

Så mye du har å glede deg til! :hoppe:

Kjedelig med så mye overtid da, men det går vel på et vis når man vet det bare er for en periode. :kose: Jeg har også litt selvpålagt overtid før trening i dag. :jepp: Men skal straks fyke avgårde nå. Ha det gøy på ballett!

Ja, masse spennende som skal skje framover nå! :bolledeig: Overtid skal jeg nok klare, nå har jeg fordypet meg i databaser en stund, og det er straks på tide å løpe avgårde for å danse litt. Må vel ut herfra om max 10 min tror jeg! Håper du koser deg på trening!

Gjest Klatremusen
Skrevet

hei vennen!

innom for å ønske deg en god helg :klemmer:

masse fredags :hug: fra meg.

Skrevet

hei vennen!

innom for å ønske deg en god helg :klemmer:

masse fredags :hug: fra meg.

Så hyggelig! :nigo:

Håper du også får en fin helg!

:hug: og :klemmer: fra meg til deg!

Skrevet

God helg. Har dere noen spennede/uspennede planer for helga? (sorry hvis du allerede har fortalt hva dere skal gjøre.. er litt glemsk).

Skrevet

Hun er veldig flink til å danse tøyseballett da... :rolleyes: Og å gjøre narr av meg som går på bimbosport (som hun kaller det). Hun mente det var obligatorisk at jeg måtte få meg tights og badedrakt (=gammeldags turndrakt tror jeg) og leggvarmere før jeg skulle på første kurskveld. Jeg gikk ikke på den for å si det sånn! Men jeg kunne godt tenke meg tåspiss-sko, selv om jeg aldri i livet får brukt for dem. Det ser så fancy ut! :fnise:

:ler: Så søt hun er!! Jeg syns jeg kan høre, min minst like gode halvdel, si noe lignende hvis jeg hadde kommet og sagt jeg skulle på ballett! ;)

(Men så tøff er ikke jeg altså, så jeg er imponert over deg som prøver ut så mange ulike treningsformer! :5: )

God helg!

Skrevet

Men, hva i alle dager hadde du på deg da?? Du fulgte jo tydeligvis ikke ballettdresscoden! :fnise:

Håper dere hadde en koselig kveld i går, og at helga videre blir minst like fin! :klemmer:

Skrevet

God helg snuppa

Takk det samme, håper du har kost deg! :klemmer:

takk for :klemmer: snuppa!!

ha en gooood helg!!

Du får noen i dag også! :hug::kose::klemmer:

God helg. Har dere noen spennede/uspennede planer for helga? (sorry hvis du allerede har fortalt hva dere skal gjøre.. er litt glemsk).

Takk My! Vi fikk besøk samtidig som vi kom fra jobb på fredag, det ble mat og skravling og film (hjemme istedenfor den egentlige planen om kino, kjære var syk), så var vi en liten tur i byen før vi sendte besøket hjem på lørdag, og etter det har det vært kosing og pusling i huset og avslapping. Treningsplanene forsvant glatt ut vinduet, men det var bare deilig!

:ler: Så søt hun er!! Jeg syns jeg kan høre, min minst like gode halvdel, si noe lignende hvis jeg hadde kommet og sagt jeg skulle på ballett! ;)

(Men så tøff er ikke jeg altså, så jeg er imponert over deg som prøver ut så mange ulike treningsformer! :5: )

God helg!

Jeg synes absolutt du bør følge mitt eksempel, det er faktisk ganske moro! :jepp: Og så håper jeg jo selvfølgelig at det skal gi noen resultater sånn kroppskontrollsmessig også. Så får kjære bare mobbe alt hun klarer! :opplyser::ler:

Men, hva i alle dager hadde du på deg da?? Du fulgte jo tydeligvis ikke ballettdresscoden! :fnise:

Håper dere hadde en koselig kveld i går, og at helga videre blir minst like fin! :klemmer:

Jeg fulgte ikke ballettdresscoden nei... Jeg hadde på meg en litt løs capribukse og en t-skjorte. Og jeg klarte fortsatt øvelsene, så tights og badedrakt kommer nok fortsatt til å være et stykke unna... :fnise:

Håper du også har hatt en fin helg! :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...