Gå til innhold

Twisted days and nights

Fremhevede innlegg

Skrevet

:skratte:

Ok, da får du ha lykke til med debuten! :hoho:

Takk takk! Jeg tror det gikk bedre med debuten enn det ville gjort med debatten, makan til mye franske uttrykk som jeg har prøvd å huske på på veien til jobb i dag! Må si at det stort sett er de jeg kunne fra før som sitter, det øvrige gikk rett inn det ene øret og rett ut av det andre som Dizzie Tunes en gang sang...

Ballett, ska sei du er tøff til å prøve deg på mye forskjellig!! :5: Lykke til!!

Selv har jeg hatt tre ukers treningsopphold nå :sjenert:

Jeg har hatt flere måneder (ihvertfall to) med fråtsing i alt jeg finner som kan puttes i munnen, så jeg tror det har satt sine spor. Tre ukers treningsopphold som resultat av ferie og tur må jo være lov, så lenge du har noen som sparker deg i gang igjen, eventuelt klarer å gjøre det selv. Jeg blir så lat (er lat av natur), så det er alltid kjære som må sparke meg i gang hvis det har vært treningsopphold. Jeg er like gretten hver gang, og like strålende fornøyd så fort treninga er gjennomført... :ler:

Ballett har jeg forsåvidt også egentlig hatt lyst til å prøve lenge, men har ikke funnet gutsen til det. Nå har jeg imidlertid tenkt som så at det er et godt tilskudd til min stakkars kropp fram til jeg kan få trene pole igjen, det er jo mye som kan være bra med ballett som også kan gi resultater på pole-fronten! Så ballettkurs à kr. 400,- for 12 uker på SiO vant klart over polekurs i høst til 950,- per måned. Sånn er det når økonomien må vinne over hjertet.... :sukk: Men det later til at det kan være gjennomførbart å få stang i hus i løpet av høsten, så da blir jeg mye mer fornøyd! :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må si jeg har vært elendig i bøkene til folk i det siste. Må bare beklage og love å komme sterkere tilbake etterhvert ;) Tror det er fordi jeg er alene hjemme og at jeg foretrekker å bruke tida på ting jeg vanligvis ikke gjør når sambo er hjemme. :)

Meneh jah, lykke til med (bøtte?)balletten! :)

Skrevet

Jeg må si jeg har vært elendig i bøkene til folk i det siste. Må bare beklage og love å komme sterkere tilbake etterhvert ;) Tror det er fordi jeg er alene hjemme og at jeg foretrekker å bruke tida på ting jeg vanligvis ikke gjør når sambo er hjemme. :)

Meneh jah, lykke til med (bøtte?)balletten! :)

Det har vært lunkent fra min side på KG i det siste også, litt bedre fra denne uka. Det er helt greit å gjøre andre ting også, særlig sånne ting man har lyst til å kose seg med alene!

Bøtteballett er bra! :nigo:

Håper du har en fin dag :klem:

Bortsett fra at jeg akkurat har gitt tannlegen kr. 1.200,- for å bedøve og grave rundt i munnen min, har det vært en veldig bra hittil! Og bedre skal det bli, i dag blir det middag med kona, kos på sofaen og film i kveld! :nigo::strix:

Skrevet (endret)

Tøft at du har begynt med ballett. :jepp: Og det kan nok være nyttig for pole også, ja. Tannlegebesøket hørtes ikke fullt så behagelig ut, men kos deg med din kjære i kveld. :hjerte:

Endret av Muffin!
Skrevet

Tøft at du har begynt med ballett. :jepp: Og det kan nok være nyttig for pole også, ja. Tannlegebesøket hørtes ikke fullt så behagelig ut, men kos deg med din kjære i kveld. :hjerte:

Hihi, jeg tenkte faktisk på deg både i forkant av og underveis på kurset! :) Du hadde jo så fin benstilling på bildet av deg i fine brudekjolen! :jepp: Det blir vel aldri noe særlig nivå på denne ballettkarrieren, men jeg tror jeg kan få med meg noe jeg kan bruke!

Vi koste oss i går kveld, akkurat nå er vi übernerder (ved siden av hverandre i sofaen med hver vår laptop i fanget), men så fort kjære er ferdig med å redigere hjemmesiden for bokseklubben, blir det nok litt kos og første sesong av Criminal Minds! :nigo:

Håper du har en fin lørdag! :hug:

Skrevet

Forresten har jeg etter litt mental pengeflytting i nettbanken og innlogging på Lånekassens nettsider for sjekking av neste terminbeløp funnet ut at det lar seg gjøre å bestille pole etter førstkommende lønnsutbetaling, det vil si om to uker!! Har funnet en britisk selger på eBay som selger samme type stang som den jeg i utgangspunktet skulle kjøpe her hjemme, bare en tusenlapp billigere, så da er det bare å forsterke taket og sette igang!! :nigo: :nigo: :nigo:

Skrevet

Hihi, jeg tenkte faktisk på deg både i forkant av og underveis på kurset! :) Du hadde jo så fin benstilling på bildet av deg i fine brudekjolen! :jepp: Det blir vel aldri noe særlig nivå på denne ballettkarrieren, men jeg tror jeg kan få med meg noe jeg kan bruke!

Vi koste oss i går kveld, akkurat nå er vi übernerder (ved siden av hverandre i sofaen med hver vår laptop i fanget), men så fort kjære er ferdig med å redigere hjemmesiden for bokseklubben, blir det nok litt kos og første sesong av Criminal Minds! :nigo:

Håper du har en fin lørdag! :hug:

Så koselig at du tenkte på meg! :) Er da tydeligvis noe som sitter igjen etter 16 år, så litt mer eleganse og kroppsbeherskelse får du nok med deg. :jepp:

Hørtes ut som en herlig helg med avslapping og kjærleik. Vi har også kost oss, med og uten nerding. :ler:

Og hurra for bestilling av pole! :strix:

:klemmer:

Skrevet

Muss muss :kyss2:

:tanpuss: :tanpuss: så får du en :kyss: ?

:fnise:

Skrevet

Forresten har jeg etter litt mental pengeflytting i nettbanken og innlogging på Lånekassens nettsider for sjekking av neste terminbeløp funnet ut at det lar seg gjøre å bestille pole etter førstkommende lønnsutbetaling, det vil si om to uker!! Har funnet en britisk selger på eBay som selger samme type stang som den jeg i utgangspunktet skulle kjøpe her hjemme, bare en tusenlapp billigere, så da er det bare å forsterke taket og sette igang!! :nigo: :nigo: :nigo:

Bare vær sikker på at "vinningen ikke går opp i spinningen", man må jo ofte betale enorme summer moms på varer fra utlandet som koster over 200kroner.

Skrevet

Så koselig at du tenkte på meg! :) Er da tydeligvis noe som sitter igjen etter 16 år, så litt mer eleganse og kroppsbeherskelse får du nok med deg. :jepp:

Hørtes ut som en herlig helg med avslapping og kjærleik. Vi har også kost oss, med og uten nerding. :ler:

Og hurra for bestilling av pole! :strix:

:klemmer:

Jeg sier ja takk til både eleganse og kroppsbeherskelse jeg altså! :ler:

:klem:

Muss muss :kyss2:

Kosemose tilbake!! :klemmer:

:tanpuss: :tanpuss: så får du en :kyss: ?

:fnise:

Gjort og fått begge deler i dag også jeg! :ler:

Bare vær sikker på at "vinningen ikke går opp i spinningen", man må jo ofte betale enorme summer moms på varer fra utlandet som koster over 200kroner.

Jeg har regnet inn mva, så skulle det dukke opp (noe det ikke har for vane når det er gjennom eBay, så er det fortsatt billigere, heldigivis. Og kan tas på neste lønning der igjen.... :fnise::sjenert: )

Skrevet

I dag må jeg jobbe overtid, vi har avtalt til kl 20. Blir en periode nå fram til første november hvor jeg egentlig må være mentalt innstilt på sånt. Det er bare det at jeg er litt dårlig på å lære meg selv å være det... :sukk: Det går jo helt greit når det kommer i gang, det er ikke det, men det er så mye annet jeg heller skulle gjort! Trent for eksempel, nå blir denne uka svært amputert hva gjelder trening, særlig trening jeg virkelig virkelig vil på. Jeg har en underkommunisert plan om å uansett prioritere en dag med veldig viktig trening (les: Elen) hver av disse ukene, det er viktig for min psykiske helse! Så får jeg bare leve med at jeg ikke helt har taket på denne prosjektjobbinga ennå, der det tydeligvis enten er rolig, eller overtid. Hva med å fordele det litt sier jeg bare.... :rolleyes: I tillegg er det litt guffent på jobb om dagen, det ligger mye rart i lufta, og det er litt emosjonelt lummert, hvis det gir mening for noen. Kjennes virkelig ikke ut som jeg har hatt ferie i det hele tatt etter halvannen uke tilbake. Det blir bra med lang juleferie! :fnise:

I går hadde vi besøk av et vennepar som kom og så på det nye huset. Veldig koselig, de syntes det hadde blitt fint hos oss! :rødme: Kjære driver vervekampanje, og prøvde hardt å få dem til å være enige i at dette ville vært et fint sted å bo, bare synd de også akkurat har kjøpt og flyttet inn i noe nytt. Men det er tross alt finere og bedre plass der vi er nå! :jepp: Jeg hurtigbakte Peanut Fudge Brownies (eske fra Mølleren), og det var ikke dumt! Første forsyning ble spist mens den var lunken og fortsatt nesten flytende, NAM!

Skrevet

Dagen ble plutselig mye bedre, har avtalt kaffedate 30.09 med en kompis jeg sjelden får se. Vi var kjempeclose før, og jeg savner ham innimellom så det gjør fysisk vondt, men nå er det altså et sjeldent lys i tunnellen! :strix:

Skrevet

Åh, slike nyheter gjør godt for både kropp og sjel! :hjerte:

Skrevet

Koselig :)

Jaa! :)

Åh, slike nyheter gjør godt for både kropp og sjel! :hjerte:

Ja, sjelen min tok en liten salto i går, sånt er alltid stas! :hjerte:

Sånne ting kan man leve på lenge. :)

Ja! :nigo: Nå kan jeg først leve lenge på å glede meg i to uker, og så lever jeg garantert lenge på det i etterkant også! Dobbel gevinst!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...