Androide Skrevet 16. august 2010 #1622 Skrevet 16. august 2010 Tusen takk! Både for ordtrixskryt og lykkeønskninger! Og du må gjerne sende meg en sms når du er i gamlelandet altså, jeg er klar for å møtes, både med og uten superstyrke!!! Det gjør jeg mer enn gjerne, men jeg syns du sa noe om at du ikke var i gamlelandet da? :klø: Håper det ordnet seg med hun selgekjerringa i dag, og at dere nå er nybakte og lykkelige boligeiere!!
Muffin! Skrevet 17. august 2010 #1623 Skrevet 17. august 2010 Håper det ordnet seg med den håpløse dama, og at flyttingen har gått bra.
Gjest Neferet Skrevet 22. august 2010 #1624 Skrevet 22. august 2010 Tusen takk til alle dere som har vært inne og og og underveis! Vi er på plass i nytt hus, og selv om jeg nå de to siste dagene har vært så sliten at det er stor fare for både molefonkenhet og mutthet og sure miner, så er vi egentlig kjempefornøyde! Det er bare det at det er vanskelig å finne roen når man til enhver tid skal bare... Og særlig når vi har fått så stor plass å bare skulle i! Men med tanke på at det i morgen er en uke siden vi tok over, er det helt utrolig å tenke på hva vi har gjort. Vi har tatt over (slemmedama var ikke der, bare eksmannen hennes, og vi trakk henne for vaskinga, men dessverre altfor altfor lite oppdaget vi senere), vi har hatt ekstremt god hjelp av veldig mange venner og kjørte hele flyttelasset første kvelden, vi har kjøpt kjøleskap den ene dagen og kjørt til Sandvika for å hente det den andre dagen, vi har vasket ut fra gamleleiligheta etter alle kunstens regler, det tok et par dager det også, vi har pakket ut og fikset smått (og litt stort) som ikke var helt som det skulle, vi har kjøpt masse lyspærer og lamper, og har nå både lys ute og inne, vi fant plutselig ut at vi ikke skulle vente med å male, og fikk en god ide av et innredet eksempelrom på IKEA, så etter innkjøp av mer maling, har vi nå en dyp lilla kontrastvegg i den ellers så lyse stua, samme lilla kontrastvegg i det rommet som var rosa (pole-/treningsrommet), de øvrige rosa veggene er blitt lys stålgrå, vi har klær i klesskap istedenfor i sekker og bager, vi har ting i kjøkkenskapene, en nymontert knivlist, gardiner i rom der det trengs, bøker i bokhyllene og sikkert så utrolig mye mer... Det skal sies at vi har hatt god hjelp fra foreldrene til kjære i perioden mandag-onsdag og fra i går til i dag. De har vært uvurderlige for oss, men jeg må innrømme at det ble i overkant mye jobbing og lite hvile når de også er med. Nå er vi helt alene i et hus som nesten er helt i stand (filmer og cd-er fortsatt i esker, og bildene er ikke på veggene ennå, men ellers er vi så og si i mål) og vi har fortsatt noen dager å prøve å trekke pusten på før vi reiser til Kypros 06.45 fredag morgen. Jeg ser fram til å ligge på en solseng og bade i saltvann nå altså!!! :dåne:
Mazilla Skrevet 23. august 2010 #1626 Skrevet 23. august 2010 Wow, det hørtes rett og slett ut som en ukes sammenhengende treningsøkt! :dåne: Nesten så jeg har lyst til å komme på besøk for å se hvor fint det har blitt! Og ikke minst - lyst til å bli med til Kypros..
Såpeboble Skrevet 23. august 2010 #1627 Skrevet 23. august 2010 Gøy å høre at dere har begynt å komme i orden og at ting går bra Kypros høres ut som en perfekt liten gave til dere selv etter all jobbinga og styringa med det nye huset:) Kos dere masse! :)Jeg reiser også bort på fredag, men slett ikke til varmere strøk sånnsom du! Skal besøke gode venner, så gleder meg likevel da..
Muffin! Skrevet 23. august 2010 #1629 Skrevet 23. august 2010 Flinkinger! Så deilig å komme seg på plass i nytt hus.
Diddles Skrevet 23. august 2010 #1630 Skrevet 23. august 2010 Wow, det hørtes rett og slett ut som en ukes sammenhengende treningsøkt! :dåne: Nesten så jeg har lyst til å komme på besøk for å se hvor fint det har blitt! Og ikke minst - lyst til å bli med til Kypros.. Som Ole Brum så treffende ville sagt; JA TAKK BEGGE DELER Jeg blir med deg jeg! Har alldeles ikke brukt opp kvoten min mtp lyst på sol *hvisker* Skal vi overraske dem Mazilla? Litt som å sprette utav en kake, bare at det blir utav kofferten Men vær forberedt på bikinien min bare
Mazilla Skrevet 23. august 2010 #1631 Skrevet 23. august 2010 *hvisker* Skal vi overraske dem Mazilla? Litt som å sprette utav en kake, bare at det blir utav kofferten Men vær forberedt på bikinien min bare Tja, jeg vet faktisk ikke helt hvor interessert jeg er i å ligge fastklemt i en koffert med deg og din tanntråd (eller var det bikini du kalte det? ) over lengre tid, altså.. Men samtidig så hadde det vært deilig med en sydentur, så...
Diddles Skrevet 23. august 2010 #1632 Skrevet 23. august 2010 (endret) Tja, jeg vet faktisk ikke helt hvor interessert jeg er i å ligge fastklemt i en koffert med deg og din tanntråd (eller var det bikini du kalte det? ) over lengre tid, altså.. Men samtidig så hadde det vært deilig med en sydentur, så... *sjokkert og blodig fornærma* Og forresten; er du GRAVID??? Djiiz, det er visst for lenge siden jeg har vært innom i boka di Gratulerer så mye med frø i magen Edit: hvor er boka di forresten?!??? Endret 23. august 2010 av Diddles
Mazilla Skrevet 23. august 2010 #1633 Skrevet 23. august 2010 Takk! Jeg har en under generell dagbok og en prøverdagbok!
Disco Biscuit Skrevet 24. august 2010 #1634 Skrevet 24. august 2010 Grattis med ferdiginflyttet hus Nå har dere virkelig fortjent en ferie
margy Skrevet 25. august 2010 #1635 Skrevet 25. august 2010 Takk takk! Det var relativt rolig, men vi spiste litt junk food på Fridays etter jobb, før vi feiret med å pakke litt til flyttinga! Så skal vi feire enda litt til når vi har gitt fra oss leiligheta og kan begynne å ta livet litt med ro igjen! Siste dag ja, 5 og en halv time faktisk! Skal være med noen kollegaer og prøve squash i dag (så sant menssmertene ikke ødelegger ) så vi reiser fra jobb halv fire! Og kommer jeg ikke tilbake igjen før 6. september! 5,5 timer til flyttedag og ferie, 5,5 timer til flyttedag og ferie, 5,5 timer til flyttedag og ferie.... hei. Hvordan var din squash utfordringen? Hvis du bare er begynnelsen er en nyttig side med squash tips og regler. Sjekk det ut. BTW hvilken hall gjorde du spille på? her er linken: Squash tips kiss, Margy
Gjest Neferet Skrevet 25. august 2010 #1636 Skrevet 25. august 2010 Hei alle sammen, og og til alle dere som har vært inne og skrytt av oss! Jeg skal innrømme at jeg i går var utslitt og på gråten og lei av at ferien bare har vært jobbing, og ikke klar for noe annet enn å legge meg ned og være alene, men når jeg tenker meg om og får sovet litt, så er jeg veldig fornøyd med hvordan det har blitt her. I går hadde vi vårt første besøk av et vennepar, det var utrolig koselig å sitte rundt kjøkkenbordet og spise nystekte vafler og skravle. Det kjennes ut som hjemme, og det er stas! Har vært en tur og trent i dag, og det var da jeg kom hjem med bussen etter en så hverdagslig aktivitet at det begynte å synke inn at vi faktisk bor her, at vi skal bli her lenge, og at vi skal få ordne med huset vårt som vi vil... :rødme: Da glemte jeg frustrasjonen og utmattelsen fra i går kveld og ble veldig fornøyd igjen. (Selv om jeg fortsatt synes det hadde vært greit å reise til Kypros bare med kjære og ikke med svigers i tillegg, så vet jeg at vi kommer til å ha det kjempefint når vi først kommer dit) Jeg gruer meg litt til reisen, jeg har innimellom problemer med å fly, jeg har en så utrolig angst for fyll og fyllesjuke folk, noe som henger i etter barndommen min. I tillegg til en generell fobi for oppkast, så kan man rett og slett bare forvente panikkanfall fra meg når jeg blir innestengt på et fly uten mulighet til å komme meg unna. Det har jo aldri vært noe fælt som har skjedd på fly heller, men jeg er så irrasjonell når psyken tar av, så det trenger ikke å bety noe. Da vi var i Manchester hadde jeg en forferdelig tur på vei hjem, men det er helt avhengig av dagsform. Jeg har imidlertid helgardert meg, og tar med meg noe beroligende. Håper det bare kan være en dumbo-fjær, og hjelpe bare ved å ligge i veska, men har da også en vei ut om jeg skulle få det ille. Skal også kjøpe meg en lydbok til iPhonen, og håpe at det kan distrahere meg litt. Uansett skal det bli godt å ligge langs havet og bade i saltvann og lese masse og ta livet helt med ro! Og Diddles: Jeg skulle gjerne likt å se ansiktet til min kjære om du og din tanntråd hadde hoppet ut av kofferten. Hun er så blyg og sjenert på egne og andres vegne at det virkelig ville vært et syn! Og så skal jeg si meg enig med Mazzi i forhold til å dele en koffert med noen som er såpass avkledd... Kunne kanskje blitt litt klamt??
Gjest Neferet Skrevet 25. august 2010 #1637 Skrevet 25. august 2010 hei. Hvordan var din squash utfordringen? Hvis du bare er begynnelsen er en nyttig side med squash tips og regler. Sjekk det ut. BTW hvilken hall gjorde du spille på? her er linken: Squash tips kiss, Margy Hei Margy og til meg! Tror ikke jeg har sett deg her inne før, hvis du da ikke er en gammel kjenning i ny bekledning?? Squash var kjempegøy, så jeg kommer garantert til å prøve å være med flere ganger. Jeg var klar for mye mer når tida var omme, en time gikk så altfor fort! Vi har avtale med Myrens på Torshov, så det var der jeg var. Tusen takk for tips, kan være greit å vite når jeg kommer over de opprinnelige teknikk-problemene mine og kan begynne å tenke på regler...
Muffin! Skrevet 26. august 2010 #1638 Skrevet 26. august 2010 God tur! Kos dere! Håper reisen går fint.
Store My Skrevet 29. august 2010 #1639 Skrevet 29. august 2010 Håper dere koser dere masse på ferie. Og at reisen går bra begge veier.
Disco Biscuit Skrevet 2. september 2010 #1640 Skrevet 2. september 2010 Håper dere koser dere på ferie og at du slipper for mye "charter - Svein" fakter på medpassasjerene
Fremhevede innlegg