Gjest Neferet Skrevet 10. august 2010 #1581 Del Skrevet 10. august 2010 Det er lett å bli ekstra babysyk av søte unger!!! Da gjelder det bare å finne en skikkelig drittunge så fort som mulig, som kan veie opp for lysten littegrann!! Bare 3 arbeidsdager igjen til ferie for deg nå!! De pleier å finnes på buss, trikk og bane... Skikkelige prevensjonsbarn der rett som det er! Ja, tre dager, inkludert denne! Skal bli utrolig deilig å tenke på noe helt annet, og så kunne komme tilbake og håpe at det skjer mer når høsten er godt i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. august 2010 #1582 Del Skrevet 10. august 2010 De pleier å finnes på buss, trikk og bane... Skikkelige prevensjonsbarn der rett som det er! Ja, tre dager, inkludert denne! Skal bli utrolig deilig å tenke på noe helt annet, og så kunne komme tilbake og håpe at det skjer mer når høsten er godt i gang! Altså snart bare 2,5 dager!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. august 2010 #1583 Del Skrevet 10. august 2010 Altså snart bare 2,5 dager!! Og nå, to dager og tre timer! Tenker det skal bli festlig å telle ned her etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 10. august 2010 #1584 Del Skrevet 10. august 2010 Heldig du er som skal ha ferie! Var det tre uker? Får satse på og sommer da, selv om mye av tida sikkert kommer til å bli brukt på flytting og sånt! Enda 2,5 uker til jeg får fri en langhelg, så litt tidlig å telle ned for det enda Har du noen spennende planer for uka da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. august 2010 #1585 Del Skrevet 10. august 2010 Heldig du er som skal ha ferie! Var det tre uker? Får satse på og sommer da, selv om mye av tida sikkert kommer til å bli brukt på flytting og sånt! Enda 2,5 uker til jeg får fri en langhelg, så litt tidlig å telle ned for det enda Har du noen spennende planer for uka da? Det er tre uker ja, det blir stas! Og det gjør ingenting å bruke tid på flytting og sånt, regner med vi skal klare å kose oss med oppgavene, ihvertfall etter at vi er ferdig med den vi skal gi fra oss! I dag skal jeg og kjære på leting etter sko til henne, og ut og spise. Vi har vært sammen i 11 år i dag! Og så blir det trening i morgen, debut på squash i bedriftsidrettslaget på torsdag, før jeg må avsted og skaffe silkepapir på Staples så vi er klare til massepakking på flyttedagen fredag. Og da tror jeg det går slag i slag til vi er ferdig! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. august 2010 #1586 Del Skrevet 10. august 2010 :bond: Det er mye styr å organisere ting når man skal flytte!!! :dåne: :dåne: Det store prosjektet som må på plass nå (nei: ikke pakking ) er å skaffe en lift så vi kan få sofaen inn gjennom takterrassen... Den er nemlig for stor til å få opp trappa. Vi har googlet på lifter både her og der i dagesvis, og sendt forespørsler. Nå viser det seg imidlertid at det ikke kan brukes en sånn type, og vi er henvist videre til et transportbyrå som tar på seg sånne oppdrag. Så nå venter jeg på at han karen som driver med flyttelifter skal ringe meg tilbake, angående tilgjengelighet og pris på å løfte en treseter og en toseter fra bakken og opp i tredje etasje..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 10. august 2010 #1587 Del Skrevet 10. august 2010 11år?? Wow, gratulerer! Oj, litt av et styr å måtte ha lift og greier for å få ut sofaen. Får håpe han ringer snart så ting kommer på plass så fort som mulig! Squash er god trim, tror jeg leste en plass at man forbrenner ca 700-800kcal på en time. Jeg spilte litt tidligere, men har sluttet nå etter jeg ødela armen for noen år siden. Synd, for det var jo både gøy og slitsomt! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. august 2010 #1588 Del Skrevet 10. august 2010 Gratulerer med 11 år 6 dager igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. august 2010 #1589 Del Skrevet 11. august 2010 11år?? Wow, gratulerer! Oj, litt av et styr å måtte ha lift og greier for å få ut sofaen. Får håpe han ringer snart så ting kommer på plass så fort som mulig! Squash er god trim, tror jeg leste en plass at man forbrenner ca 700-800kcal på en time. Jeg spilte litt tidligere, men har sluttet nå etter jeg ødela armen for noen år siden. Synd, for det var jo både gøy og slitsomt! Lykke til Takk takk! Liftmannen ringte ikke tilbake i går.... Så får vi se om det skjer noe mer i dag da! Vi fikk ihvertfall pakket effektivt i halvannen time i går, og med tanke på hvor mye vi fikk gjort, tror jeg vi har kontroll på det vi skal gjøre. Bortsett fra at vi trolig trenger mange flere esker enn vi tror... Blir spennende med squash i morgen! Gratulerer med 11 år 6 dager igjen nå! Takk snuppis! Og nå er det 5! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. august 2010 #1590 Del Skrevet 11. august 2010 I dag tidlig fikk jeg et nytt eksempel på at hvis noe virker for godt til å være sant, så er det som regel det... Jeg tok ut penger i minibanken i går, og var overrasket over saldoen min. Det var ca 1.000,- mer enn jeg trodde på konto, og dette skjønte jeg ikke noe av. Så i går kveld var jeg innom nettbanken, men ble ikke klokere da. Det var ikke noen som mirakuløst hadde satt inn penger til meg, og heller ingen regninger som ikke var blitt trukket. Så da tenkte jeg bare at da fikk jeg være fornøyd med det, og nyte at månedens buffer var litt større enn jeg trodde. Helt til jeg satt på banen i dag, og tenkte på busskort. Vi må jo kjøpe busskort for 4 soner nå som vi skal flytte ut av byen, til den nette sum av 1.250,-. Og det må gjøres sannsynligvis på fredag, for da går mitt vanlige busskort ut. Så fasiten var dermed at jeg hadde litt mindre penger enn jeg trodde, og da er det meste tilbake til normalen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 11. august 2010 #1591 Del Skrevet 11. august 2010 Jaja, du hadde iallefall en fin følelse i kroppen i tiden mellom du forsonet deg med at du hadde for mye og til du fant ut at du trengte busskort. Lev på den! :gjeiper: Rart at liftmannen ikke ringte. Hmfr, typisk menn! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. august 2010 #1592 Del Skrevet 11. august 2010 Gratulerer med gårsdagen. Tenk; 11 år! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. august 2010 #1593 Del Skrevet 11. august 2010 Jaja, du hadde iallefall en fin følelse i kroppen i tiden mellom du forsonet deg med at du hadde for mye og til du fant ut at du trengte busskort. Lev på den! :gjeiper: Rart at liftmannen ikke ringte. Hmfr, typisk menn! :gjeiper: Liftmannen har fortsatt ikke ringt Men nå har jeg sendt forespørsler til flere lignende firmaer, og snakket med et på telefon (men da ble det selvfølgelig brutt) På et eller annet vis må det da ordne seg? :klø: Gratulerer med gårsdagen. Tenk; 11 år! :dåne: Takk! Ja, tenk, 11 år! Skummelt nesten er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. august 2010 #1594 Del Skrevet 11. august 2010 Men da var det flaks at du fikk den 1000lappen denne månden da, hvis ikke hadde du faktisk hatt 1000kr mindre i bufferen din Ganske logisk egentlig Men jeg velger å tro at jeg var kjempelur som fant det ut helt av meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. august 2010 #1595 Del Skrevet 11. august 2010 Men da var det flaks at du fikk den 1000lappen denne månden da, hvis ikke hadde du faktisk hatt 1000kr mindre i bufferen din Ganske logisk egentlig Men jeg velger å tro at jeg var kjempelur som fant det ut helt av meg selv Hæ??? :klø: :klø: :klø: Det var vel heller det at jeg hadde glemt at jeg skulle kjøpe busskort, og dermed har mindre penger enn jeg trodde, derved ingen buffer... Eller hvordan tenkte du egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. august 2010 #1596 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) øøøh... jeg vet ikke.. Ammetåken skylder jeg på Jeg trodde at noen hadde satt inn en ekstra lapp til deg, men jeg skjønte sikkert litt feil Endret 11. august 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 11. august 2010 #1597 Del Skrevet 11. august 2010 Det var da i det minste bra at det var 1000,- mer på kontoen, og ikke mindre, sånn busskortmessig iallefall! Gratulerer med 11års dagen som var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. august 2010 #1598 Del Skrevet 12. august 2010 øøøh... jeg vet ikke.. Ammetåken skylder jeg på Jeg trodde at noen hadde satt inn en ekstra lapp til deg, men jeg skjønte sikkert litt feil og på Dinedama! Det var da i det minste bra at det var 1000,- mer på kontoen, og ikke mindre, sånn busskortmessig iallefall! Gratulerer med 11års dagen som var! Det er sant! Selv om jeg helst burde fått busskort gratis etter alt dette! Takk takk! 11år hadde vært stål hvis det var bryllupsdag, så vi får satse på at forholdet er rustfritt også det kommende året! Det nærmer seg en tur hjem for deg også nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. august 2010 #1599 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg glemte helt å gratulere med 11 års dagen, men bedre sent enn aldri!! Feiret dere på noe vis, eller var det rolig? Siste dag på jobb før ferien nå!! Føles bra kan jeg tenke meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 12. august 2010 #1600 Del Skrevet 12. august 2010 1,5 dager igjen til helg, 1,5 dager igjen til helg, 1,5 dager igjen til helg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg