Disco Biscuit Skrevet 29. juli 2010 #1521 Del Skrevet 29. juli 2010 Denne skulle jeg sett i bryllupsplanleggingsdagene! Men den var festlig nå også! Den var festlig! Lite produktiv kjenner jeg meg veldig igjen i nå om dagene. Klarer liksom ikke å yte det lille ekstra på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. juli 2010 #1522 Del Skrevet 29. juli 2010 Hva er potteskjulere? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 30. juli 2010 #1523 Del Skrevet 30. juli 2010 Så stille det var her når du ikke var på jobb da. Håper du nyter langhelgen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. august 2010 #1524 Del Skrevet 2. august 2010 Et treff med litt lenger varsel hadde vært kjempestas!! Det er jo så lenge siden sist! Hvis jeg ikke husker feil var Lille Ekorn relativt ny-gravid da vi møttes, og nå er lille T allerede 4 måneder! Og Pupsi som har termin om under to uker var ikke gravid en gang da mener jeg? Uansett - alt for lenge siden! Jeg stemmer for å finne en tid når jeg har fått kommet i hus og ferien er over! Så kan alle som vil slenge seg med! Men det er helt riktig at det er altfor lenge siden!! Den var festlig! Lite produktiv kjenner jeg meg veldig igjen i nå om dagene. Klarer liksom ikke å yte det lille ekstra på jobben Jeg har fått flere kolleger tilbake nå jeg, så jeg får se om det hjelper på arbeidslysten... Ellers har jeg jo bare to uker igjen til ferie nå, plutselig er tida gått! Hva er potteskjulere? :klø: Diddles da!! Potteskjulere Så stille det var her når du ikke var på jobb da. Håper du nyter langhelgen din. Jeg er tilbake! Så nå blir det nok litt mer aktivitet igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 2. august 2010 #1525 Del Skrevet 2. august 2010 Hurra for mer aktivitet! Ble nesten litt kjedelig her på morgenkvisten uten deg Velkommen tilbake til hverdagslivet igjen Noe spennende å fortelle fra langhelgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. august 2010 #1526 Del Skrevet 2. august 2010 Hurra for mer aktivitet! Ble nesten litt kjedelig her på morgenkvisten uten deg Velkommen tilbake til hverdagslivet igjen Noe spennende å fortelle fra langhelgen? Hihi, takk takk! Hvordan skal dette bli når jeg tar ferie i tre uker da! Langhelga var deilig den! Reiste til svigers og kjære onsdag kveld, der vi så UP på blu-ray. Kan anbefales! Vi dro videre til Skjåk på torsdag. Det er noen timers kjøring, så det ble ikke så mye annet som skjedde den kvelden. Vi var forresten inne på en seter og gikk en times tur på kvelden da, det var deilig etter mange timer i bil! Fredag kjørte vi til Geiranger, og fikk med oss utsikt både fra Dalsnibba og Ørnesvingen. Spiste middag og shoppet litt, en skjorte/kjole som jeg begynte med å prøve i str M og endte med XS! Riktignok store i størrelsen altså, men likevel! Vi fikk også gasset oss med is fra Kulinaris, pistasj og dolce latte for min del, og kjøpt med oss diverse godsaker fra Geiranger sjokoladefabrikk, den mørke sjokoladen med havsalt kan virkelig anbefales!!! :dåne: Etter bilturen hjem og litt mat igjen, ble det en liten kveldstur, men vi trakk inn igjen da regnet meldte sin ankomst. Lørdagen ble i all hovedsak brukt på å kjøre hjem, med shoppingstopp både på Otta og matinnkjøp på Rudshøgda. Vel tilbake hos svigers var jeg på en joggetur i skogen før jeg laget hjemmelaget pizza til familien. I går ble det litt trening (ny løpetur i skogen og litt styrke) etter at jeg hadde fullstendig mental breakdown og kjære måtte trøste meg og love at hun skulle passe på at jeg finner igjen strammere tøyler. (mer om det i treningsdagboka...) Vi grillet god og sunn mat til middag, før vi reiste hjem med siste bussen fra svigers. Og plutselig var langhelga over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 2. august 2010 #1527 Del Skrevet 2. august 2010 Så koselig helg da! Den sjokoladen med havsalt hørtes veldig god ut, jeg ser for meg noe ala smash?? Mmmm!! Tror aldri jeg har lagt merke til at du faktisk har to dagbøker, jeg. Men nå måtte jeg jo inn å titte litt. Flinkis! Og hurra for xs i ny skjorte!! Alltid like morro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 2. august 2010 #1528 Del Skrevet 2. august 2010 Den linken din fra de bryllupene var verdt å se, selv om man ikke er i planleggingsfasen lengre. Høres ut som du har hatt en fin helg da, selv om den gikk fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. august 2010 #1529 Del Skrevet 2. august 2010 det der er jo ikke potteskjulere Det jo blomsterpotter Jeg stusset også på hva potteskjulere var nemlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. august 2010 #1530 Del Skrevet 2. august 2010 Det hørtes ut som en fin langhelg. for XS! Tror det er helt naturlig å ha litt slakkere tøyler på sommeren. Sånn er det hvertfall for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. august 2010 #1531 Del Skrevet 2. august 2010 Så koselig helg da! Den sjokoladen med havsalt hørtes veldig god ut, jeg ser for meg noe ala smash?? Mmmm!! Tror aldri jeg har lagt merke til at du faktisk har to dagbøker, jeg. Men nå måtte jeg jo inn å titte litt. Flinkis! Og hurra for xs i ny skjorte!! Alltid like morro Den er mer som denne uten kjeksen! Men smash er også godt, en av mine favoritter faktisk! XS er stas, også når størrelsene er store! Den linken din fra de bryllupene var verdt å se, selv om man ikke er i planleggingsfasen lengre. Høres ut som du har hatt en fin helg da, selv om den gikk fort. Ja, den var verdt et besøk uansett! Helga var fin den! Gleder meg imidlertid også til å ha litt fri uten masse program, kjenner meg like sliten nå som før helga, men basert på andre inntrykk enn jobb... det der er jo ikke potteskjulere Det jo blomsterpotter Jeg stusset også på hva potteskjulere var nemlig.. Da tror jeg rett og slett at potteskjulere er blomsterpotter, avhengig av dialekt og plassering i landet. Dette baserer jeg på at det jeg har linket til alltid har hett potteskjuler i min verden, og at dette bildet (og mange andre) kommer opp når jeg googler "potteskjuler" Det hørtes ut som en fin langhelg. for XS! Tror det er helt naturlig å ha litt slakkere tøyler på sommeren. Sånn er det hvertfall for meg. Slakkere tøyler er nok helt vanlig ja! Bare synd mine slakke tøyler så lett utarter seg til fråtsing... Da er det liksom ikke like bra lenger! Men i dag har jeg begynt på innstramminga igjen, foreløpig går det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. august 2010 #1532 Del Skrevet 2. august 2010 Nå er det forresten ingen vei tilbake, i høst blir det begynnerkurs i klassisk ballett! :dåne: Har hatt lyst til å prøve i noen år, men har aldri funnet motet til å gå, considering jeg ikke ser ut som noen ballettdanser. Så har jeg tenkt at det er jo veldig kompatibelt med pole, og det blir jo begrenset med pole i høst. Og så har jeg forsåvidt også tenkt at klarer jeg å overtale meg selv til å gå på pole-kurs, så skal det vel også mulig å overleve et kurs i klassisk ballett! Første kurskvelden er jeg borte, så det er jo en uting, men jeg skal være tøff og karre meg avgårde på de tolv resterende ukene! :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. august 2010 #1533 Del Skrevet 2. august 2010 Nå avslører jeg sikkert at jeg ikke er noe flink til å følge med i den andre boken, men hvorfor blir det begrenset med pole til høsten?? Ballet faktisk!! Så kult! Du er tøff som prøver nye ting!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. august 2010 #1534 Del Skrevet 2. august 2010 Spenstig med ballett! for at innstramminga går bra foreløbig. Fortsett sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. august 2010 #1535 Del Skrevet 2. august 2010 Da tror jeg rett og slett at potteskjulere er blomsterpotter, avhengig av dialekt og plassering i landet. Dette baserer jeg på at det jeg har linket til alltid har hett potteskjuler i min verden, og at dette bildet (og mange andre) kommer opp når jeg googler "potteskjuler" Okei Tøffing som skal starte med ballett :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. august 2010 #1536 Del Skrevet 2. august 2010 Nå avslører jeg sikkert at jeg ikke er noe flink til å følge med i den andre boken, men hvorfor blir det begrenset med pole til høsten?? Ballet faktisk!! Så kult! Du er tøff som prøver nye ting!!! Det skjer ikke så mye i den andre boken bortsett fra logging av trening og vekt/mål, pluss min syting når ting ikke går som det skal... Det blir begrenset med pole til høsten rett og slett fordi det ikke kan forsvares å bruke penger på før vi vet hvordan økonomien stabiliserer seg etter vi tar over nytt hus og det sikkert kommer på en del kostnader der. Minimum 950 kroner i måneden i tillegg til vanlig trening blir derfor litt vanskelig å få til. Så da blir heller planen å legge av penger de kommende månedene til å kjøpe stang, og så etterhvert kunne ta opp igjen kursene. Tålmodighet har aldri vært min sterke side, så derfor virker det litt traurig nå... Vi får se hvor tøff jeg føler meg når første kurskveld står på planen.... Spenstig med ballett! for at innstramminga går bra foreløbig. Fortsett sånn. Kanskje jeg får like fin fotoposisjon på bena mine som du har! Det kan jo diskuteres om jeg er gal som begynner på ballett for første gang som 29-åring.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. august 2010 #1537 Del Skrevet 2. august 2010 Okei Tøffing som skal starte med ballett :dåne: Det var ihvertfall det beste svaret jeg fant.... Ja, jeg kan være tøff på avstand, så tenker jeg oppdateringene kommer når jeg vet hva jeg har gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. august 2010 #1538 Del Skrevet 2. august 2010 Wow, ballett av alle ting! :dåne: Hva blir det neste..? Speider? Neida, synes du er kjempetøff jeg! Er det forresten et kurs for voksne, eller blir det bare deg og en hel haug barneskoleunger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. august 2010 #1539 Del Skrevet 3. august 2010 Wow, ballett av alle ting! :dåne: Hva blir det neste..? Speider? Neida, synes du er kjempetøff jeg! Er det forresten et kurs for voksne, eller blir det bare deg og en hel haug barneskoleunger? Det er i regi av SiO, så den minste barneskoleungen vil vel være førsteårs universitetsstudent i tilfelle... Ikke for at de ikke kan ligne hverandre i atferd og tilnærmingsmåte, men likevel! De andre kursene jeg har gått på i regi av SiO har vært blandet i alder, men jeg glemmer jo å tenke over at jeg blir eldre og eldre jeg også... Speideren gjorde jeg meg ferdig med da jeg var åtte, så jeg tviler på at det blir noen gjentakelse der. Selv om jeg har hatt lyst på pinnebrød i flere år da... Regner med det er lettere å bare lage en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. august 2010 #1540 Del Skrevet 3. august 2010 På jobb igjen.... Kjenner det blir bra å få ferie om snaue to uker altså!! I går etter jobb møttes jeg og kjære, vi spiste calzone ute før vi tok turen opp på Ekebergsletta og det store salgsteltet på Norway Cup. Vi har pleid å være innom der hvert år etter at vi flyttet til Oslo (i 2001 :dåne: ) og så også i år. Vet ikke hvor mye det kommer til å bli nå som vi skal flytte ut i suburbia, så da ble det vel verdt å få med seg. Som vanlig skulle jeg helst ikke handle noe, lommeboka i august tilsier egentlig kun mat. Men jeg vet jo bedre, som jeg sa til kjære da vi bestemte oss for å dra, "selv om jeg ikke skal se etter noe spesielt, har jeg jo aldri ikke kjøpt noe der..." Ei heller denne gangen. Gårsdagens utbytte var en stk svart og en stk lyserosa hipster fra Kari Traa, en stk bikinitopp lyserosa, fra samme dama, og en Camelbak også rosa (tror aldri jeg har kjøpt så mye rosa på en gang i hele mitt liv!). Totalt kom dette på kr 500,-! Sier meg veldig fornøyd med det altså, selv om det var 500 mer enn egentlig planlagt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg