DDuck Skrevet 27. juli 2010 #1501 Del Skrevet 27. juli 2010 Ja men det er jo så GØY når folk finner ut slike ting :rødme: Jeg blir så glad i mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. juli 2010 #1502 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg har også blitt voksen.. Jeg dro på shopping da jeg hadde fått lønning, og alt jeg kom hjem med var to pakker servietter og en potteskjuler.. :dåne: Så spennende med babyplaner på så mange kanter her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. juli 2010 #1503 Del Skrevet 28. juli 2010 Så det ser ut for at høsten 2010 blir en spennende tid Og bare så det er sagt så er det ingenting i veien med å hamstre søte klær, bare sånn i tilfelle Det er flere som gjør sånn Oj, så spennende! Det er godt du i tilfelle går opp løypa litt for meg! Og jeg er litt fornøyd med at jeg ikke har hamstret noe ennå, det er vel kanskje å ta i litt vel mye når eventuelle planer er så langt fram i tid... Ja men det er jo så GØY når folk finner ut slike ting :rødme: Jeg blir så glad i mitt! Er det mammaen i deg som snakker kanskje? Jeg har også blitt voksen.. Jeg dro på shopping da jeg hadde fått lønning, og alt jeg kom hjem med var to pakker servietter og en potteskjuler.. :dåne: Så spennende med babyplaner på så mange kanter her! Potteskjulere har vi massevis av, de forsvinner inn i diverse skap og kommer aldri ut igjen :klø: Du finner vel noe mer uansvarlig å bruke pengene på etterhvert tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 28. juli 2010 #1504 Del Skrevet 28. juli 2010 Enig med deg i at potteskjulere har en tendens til å forsvinne inn i div skap og aldri komme ut igjen. Mulig det har noe med at jeg også har en tendens til å drepe hver en grønnplante som dukker opp hjemme hos meg da, meneh... Enten drukner jeg dem eller så tørste de ihjel... En mellomting hadde vært fint å få til! Men må nok vente til jeg blir voksen før det skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. juli 2010 #1505 Del Skrevet 28. juli 2010 Om det er mamman i meg som snakker? Hvordan kan du tro det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 28. juli 2010 #1506 Del Skrevet 28. juli 2010 Det ordner seg nok med flyttingen, og det blir nok kjempedeilig når dere først er i gang, og ikkemisnt når dere er ferdige Så spennende med baby-planer Selvom det kan ta litt tid så ønsker jeg dere masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. juli 2010 #1507 Del Skrevet 28. juli 2010 Enig med deg i at potteskjulere har en tendens til å forsvinne inn i div skap og aldri komme ut igjen. Mulig det har noe med at jeg også har en tendens til å drepe hver en grønnplante som dukker opp hjemme hos meg da, meneh... Enten drukner jeg dem eller så tørste de ihjel... En mellomting hadde vært fint å få til! Men må nok vente til jeg blir voksen før det skjer Jeg er akkurat lik! Men jeg har en kone som har grønne fingre, hun snakker med plantene og trøster dem hvis de har vært alene hjemme med meg! Jeg har for sikkerhets skyld fått risikooppdrag på jobben, passe på plantene mens en av kollegaene her har ferie. Hun er sinnssykt opptatt av at ting skal være riktig, så jeg har allerede varslet at jeg ikke kommer på jobb hvis noen av dem dør mens hun er borte! Om det er mamman i meg som snakker? Hvordan kan du tro det? :klø: Klarte bare ikke å dy meg..... Det ordner seg nok med flyttingen, og det blir nok kjempedeilig når dere først er i gang, og ikkemisnt når dere er ferdige Så spennende med baby-planer Selvom det kan ta litt tid så ønsker jeg dere masse lykke til Enig med deg MaiL, det blir ekstremt deilig når vi er ferdige og kan begynne å gjøre det nye huset til vårt eget!! Klarer fortsatt ikke å se det for meg, at det er sant, men det er jo det! Veldig spennende med babyplaner! Nå har vi jo spareplanen klar for å komme oss til Hawaii, så etter det kan vi sette i gang! Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. juli 2010 #1508 Del Skrevet 28. juli 2010 Herregud så arbeidssky!!! :dåne: Denne uka har vært eksepsjonelt dårlig på produktivitetsfronten... Sikkert litt fordi jeg er her alene, rart at det skal bli sånn da! I tillegg til at jeg har blitt superdistrahert av alle disse baby-tankene, så i går og i dag har jeg lest blogger (først den Diddles tipset meg om, så fant jeg via den en blogg der et jentepar har fått en sønn, og en annen der paret er gravide og 18 uker på vei). Jeg venter egentlig litt på at hodet mitt skal ta det litt med ro, og håper effekten snart melder seg.... Tror det er godt dette er siste arbeidsdag denne uka, langhelg venter, og så kommer to av mine kolleger tilbake fra ferie. Innbiller meg at det blir litt lettere å holde fokus da, når det er noen som jeg ihvertfall kan innbille meg at holder meg litt i tøylene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. juli 2010 #1509 Del Skrevet 28. juli 2010 Hawaii har jeg en drøm om en gang også.... En fetter av meg giftet seg i fjor og var der på bryllupsreise, så jeg har fått sett masse bilder, og det ser helt fantastisk ut!! :rødme: Men det blir vel noen år til det nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. juli 2010 #1510 Del Skrevet 28. juli 2010 Arbeidssky her og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. juli 2010 #1511 Del Skrevet 28. juli 2010 Hawaii har jeg en drøm om en gang også.... En fetter av meg giftet seg i fjor og var der på bryllupsreise, så jeg har fått sett masse bilder, og det ser helt fantastisk ut!! :rødme: Men det blir vel noen år til det nå... Det spørs vel om en såpass lang reise må utsettes en stund når den lille melder sin ankomst. Jeg syntes ihvertfall det høres slitsomt ut å fly så langt med en liten en! (så derfor gjør vi turen først... ) Arbeidssky her og!! Kanskje vi må avtale et "arbeidsmøte" og treffes i byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. juli 2010 #1512 Del Skrevet 28. juli 2010 Ja, en såpass lang tur med en liten tror jeg ikke jeg orker! Siden jeg først ikke har lyst til å jobbe, skal jeg sladre litt om et vennepar av mannen. De sitter ganske godt i det kan du si, så de bekymrer seg sjelden for kjedelige ting som penger og sånt.. De fikk en baby i vår, og bestemte seg for å ta den med seg på sommerferie til USA nå i sommer. De skulle selvfølgelig fly business class fra Norge til østkysten, så det trodde de skulle gå greit. Men deres største bekymring var at de skulle fly normal turistklasse fra øst til vestkysten, og det grudde de seg fryktelig til. Tenk så fælt du, å måtte sitte på normale seter, og måtte ha barnet på fanget hele veien!! For all del, jeg skjønner at det sikkert er mer behagelig å fly business, men sånn som de snakket skulle man nesten tro at det var verdens undergang å sitte på turist. Skulle tro det var en overfylt togreise i New Deli de skulle på. Så det der er jeg spent på å høre om hvordan har gått! Og de gledet seg selvfølgelig veldig til å komme hjem, for da skulle au pairen de har ansatt begynne, og det skulle bli så deilig, for da kunne de leve litt mer som før igjen. Reise litt uten ungen og sånt. Herregud, jeg skjønner ikke hvorfor de gadd å få barn omtrent jeg. Det passer jo ikke inn i planene deres. Okay, det var dagens kjempeinteressante sladder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. juli 2010 #1513 Del Skrevet 28. juli 2010 [quote name='Neferet' date='28 juli 2010 - 10:29' Kanskje vi må avtale et "arbeidsmøte" og treffes i byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. juli 2010 #1514 Del Skrevet 28. juli 2010 Det hadde vært hyggelig! Jeg mener bare kontorene våre er et godt stykke unna hverandre, så vi da hadde brukt masse tid på å reise? Jeg sitter ikke så langt fra Solli. Hvor er du?? Vi er nok et godt stykke unna hverandre ja, jeg er rett over veien for Domus Athletica... Så nærmere Riksen med andre ord. Ideen var jo imidlertid god da! Og det burde jo være mulig å arrangere et lite treff igjen sånn med litt lengre varsel kanskje? Hadde vært stas! Og dette venneparet av mannen din vet vel strengt tatt ikke hvordan resten av verden har det vil jeg tro... Jeg antar de sannsynligvis har fått et utstillingsbarn, som passer fint når de selv synes det, men som ikke må drive og være til bry og gjøre andre ting enn det de ser for seg at står på planen... Skjønner godt du tenker de kunne spart seg bryet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 28. juli 2010 #1515 Del Skrevet 28. juli 2010 Hawaii er et av mine drømmereisemål! Ser for meg meg selv løpende barbein i solnedgangen på den hvite stranda, omringet av palmetrær og delfiner Selvfølgelig har jeg på meg kokosnøtt bh, bastskjørt og blomsterkrans rundt halsen for å gli inn i miljøet Hva koster det med billett og hotell, har dere sjekket? Jeg vil oooog! Min dag har vært like lite produktiv som din. Jeg tok på meg spanderbuksene og inviterte en kollega med for å spise lunsj ute i dag. Tror vi satt der i nesten to timer..... Men veldig god mat da! Namnam! (er jo en hel uke igjen til neste veiedag, så det er bare å skeie ut på onsdager ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. juli 2010 #1516 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg er akkurat lik! Men jeg har en kone som har grønne fingre, hun snakker med plantene og trøster dem hvis de har vært alene hjemme med meg! Jeg har for sikkerhets skyld fått risikooppdrag på jobben, passe på plantene mens en av kollegaene her har ferie. Hun er sinnssykt opptatt av at ting skal være riktig, så jeg har allerede varslet at jeg ikke kommer på jobb hvis noen av dem dør mens hun er borte! Er noen planter her på jobben også som lever farlig nå som jeg er feriepasser. Mamma og mormor har veldig grønne fingre, men det genet arvet ikke jeg. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. juli 2010 #1517 Del Skrevet 28. juli 2010 Hawaii er et av mine drømmereisemål! Ser for meg meg selv løpende barbein i solnedgangen på den hvite stranda, omringet av palmetrær og delfiner Selvfølgelig har jeg på meg kokosnøtt bh, bastskjørt og blomsterkrans rundt halsen for å gli inn i miljøet Hva koster det med billett og hotell, har dere sjekket? Jeg vil oooog! Min dag har vært like lite produktiv som din. Jeg tok på meg spanderbuksene og inviterte en kollega med for å spise lunsj ute i dag. Tror vi satt der i nesten to timer..... Men veldig god mat da! Namnam! (er jo en hel uke igjen til neste veiedag, så det er bare å skeie ut på onsdager ) De vi har sjekka hos har en pakkeløsning der 13 dager koster et sted mellom 17-18.000 per pers. Vi tenker oss tre uker, og litt mer skreddersydd, så regner med at det lett kan bli betraktelig dyrere. Men man får jo bare en erstatningsbryllupsreise her i livet! Det er viktig og skeie ut når man kan, eller når det er lenge til veiedag. Eller som jeg har gjort denne uka, hele tiden, i og med jeg reiser langt unna alle badevekter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. juli 2010 #1518 Del Skrevet 28. juli 2010 Er noen planter her på jobben også som lever farlig nå som jeg er feriepasser. Mamma og mormor har veldig grønne fingre, men det genet arvet ikke jeg. :gjeiper: Der sa du noe, jeg må vanne planter NÅ!! ....var egentlig nesten på vei hjem jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. juli 2010 #1519 Del Skrevet 28. juli 2010 Denne skulle jeg sett i bryllupsplanleggingsdagene! Men den var festlig nå også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. juli 2010 #1520 Del Skrevet 28. juli 2010 Vi er nok et godt stykke unna hverandre ja, jeg er rett over veien for Domus Athletica... Så nærmere Riksen med andre ord. Ideen var jo imidlertid god da! Og det burde jo være mulig å arrangere et lite treff igjen sånn med litt lengre varsel kanskje? Hadde vært stas! Et treff med litt lenger varsel hadde vært kjempestas!! Det er jo så lenge siden sist! Hvis jeg ikke husker feil var Lille Ekorn relativt ny-gravid da vi møttes, og nå er lille T allerede 4 måneder! Og Pupsi som har termin om under to uker var ikke gravid en gang da mener jeg? Uansett - alt for lenge siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg