Gå til innhold

Twisted days and nights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si meg enig med din kjære! :5:

:fisk: -> :catmilk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, fisk er jo godt for kropp og sjel, jo! ;)

Det kan da umulig være tilfeldig at katter som spiser så mye fisk også har ni liv?!!

Skrevet
:opplyser: Jeg har allerede levd lenger enn de aller fleste katter! :nigo:
Gjest Neferet
Skrevet
:ler: Godt argument Mazilla! Jeg tror ikke jeg skal gjenfortelle det til kjære, da får hun enda mer vann på mølla.... :rolleyes:
Skrevet

Hmmm...

Hva med uttrykket frisk som en fisk + du er hva du spiser???

Jeg står på mitt og stemmer for obligatoriske fiskedager minst to ganger i uka! (bare synd sambo ikke er helt enig med meg der da... :gjeiper:)

Gjest Neferet
Skrevet

Hmmm...

Hva med uttrykket frisk som en fisk + du er hva du spiser???

Jeg står på mitt og stemmer for obligatoriske fiskedager minst to ganger i uka! (bare synd sambo ikke er helt enig med meg der da... :gjeiper:)

:ler: Jeg er jo riktignok fisk da, i stjernene om ikke annet....

Jeg har gitt opp fisk som felles mat i heimen, men prøver å få det i meg innimellom likevel, jeg synes jo selv at det er så godt! :)

Skrevet

Fisk er jo knall godt!!! Men ikke all type da.... nå fikk jeg jammen meg lyst på noe med fiks og :spise:

Søren så sulten man blir av å gå inn i boka di :ler:

:hoppe: for snart flytte dag!!! Misunner dere :sjenert:

Å??? Framtidige babyplaner, MORO!!! :jepp:

Skrevet

Helt enig med kjæren og Mazzi :opplyser:

Fisk er kattemat... så lenge den ikke kommer i bolle eller kakeform :Nikke:

Gjest Neferet
Skrevet

Fisk er jo knall godt!!! Men ikke all type da.... nå fikk jeg jammen meg lyst på noe med fiks og :spise:

Søren så sulten man blir av å gå inn i boka di :ler:

:hoppe: for snart flytte dag!!! Misunner dere :sjenert:

Å??? Framtidige babyplaner, MORO!!! :jepp:

Ja, det har virkelig vært mye matsnakk her den siste tida... :ler: Får prøve å begrense det litt, blir jo så sulten selv også!

I dag er det 25 dager til vi tar over ny bolig, første gang vi telte dagene var helt tilfeldigvis da det var 50 dager igjen! Disse siste ukene kommer nok til å gå kjempefort, vi skal bort i tre helger på rad nå, så kjenner at det er på tide å begynne forberedelsene. Startet med litt pakking i går kveld faktisk, må nok bli litt mer neste uke! :jepp: Dette blir stas!!

Babyplaner ja.... :sjenert: Plutselig kjennes det skummelt igjen ;) Men det skal det vel også være synes jeg! Håper du snart får hilse på W!

Helt enig med kjæren og Mazzi :opplyser:

Fisk er kattemat... så lenge den ikke kommer i bolle eller kakeform :Nikke:

Du høres akkurat ut som kjære! :ler: Bortsett fra at hun heller vil ha makrell i tomat (av alle ting - isj!!) enn kakeform...

Skrevet

Så morsomt at hun liker makrell i tomat, men ikke fersk fisk. Makrell i tomat har jo en ganske så "streng" smak, synes nå jeg da. Men godt at hun får i seg litt omega3 iallefall :)

Gjest Neferet
Skrevet

Så morsomt at hun liker makrell i tomat, men ikke fersk fisk. Makrell i tomat har jo en ganske så "streng" smak, synes nå jeg da. Men godt at hun får i seg litt omega3 iallefall :)

Enig med deg, liker peppermakrell bedre! Nam!

Hun spiser omega3-piller hver dag da, så hun har egentlig blitt ganske flink! :ler:

Skrevet

Så gøy med babyplaner. Alltid spennende med sånne prosjekt. :)

Gjest Neferet
Skrevet

Så gøy med babyplaner. Alltid spennende med sånne prosjekt. :)

Hihi, absolutt! :lur: Jeg kommer nok til å rekke å få både panikk med tanke på prosjektet, og bli veldig babysyk mer enn et titalls ganger før vi eventuelt er i gang med noe konkret. Ikke minst kan det jo også ta litt tid å få til, i og med at vi avhenger av andre enn oss selv. Det er jo tross alt deprimerende tall på hvor lett det kan klaffe med inseminering.... :rolleyes: Ser for meg noen mulige nedturer der altså! Men det er klart, koselig hadde det utvilsomt vært! :rødme:

Skrevet

Jeg har gitt opp fisk som felles mat i heimen, men prøver å få det i meg innimellom likevel, jeg synes jo selv at det er så godt! :)

Samme her, så i går da kjære jobbet lenge ble det fiskegrateng på meg. ;)

Jeg syns også det er både skummelt og koselig å tenke på babyplaner. Men som du sier, det bør jo være litt skummelt, for et slikt ansvar skal man ikke ta lett på. Men det er jo helt klart spennende tanker! :hoppe:

Skrevet

:skratte: Det hørtes ut som en bra bursdag!! :ler: For ordens skyld hadde jeg blitt veldig glad om du hadde dukket opp på bursdagen min altså, er sikker på at det hadde vanket både :klemmer: , kake og lovord! :jepp: Det beste er at det nesten ikke hadde vært overraskende engang om kjære dro på løpetur, hun har det jo med å gjøre det i hytt og gevær! :rolleyes: Håper jeg er litt blidere hvis du drømmer om meg igjen! :)

Det er jeg sikker på jeg også! :klemmer:

Apropos fisk, så liker jeg sushi, men er ikke så rå når det kommer til fisk tilberedt på annen måte. Har ikke smakt så mye, egentlig, fordi jeg tror jeg ikke liker det, selv om jeg kveit(e) jo ikke. Det er vel bare å tørre(t) å prøve litt mer! Men ellers er jeg en glad laks, altså! Dette ble egentlig litt mye hummer og kanari, jeg er i det lyr(iske) hjørnet i dag!

Gjest Neferet
Skrevet

Det er jeg sikker på jeg også! :klemmer:

Apropos fisk, så liker jeg sushi, men er ikke så rå når det kommer til fisk tilberedt på annen måte. Har ikke smakt så mye, egentlig, fordi jeg tror jeg ikke liker det, selv om jeg kveit(e) jo ikke. Det er vel bare å tørre(t) å prøve litt mer! Men ellers er jeg en glad laks, altså! Dette ble egentlig litt mye hummer og kanari, jeg er i det lyr(iske) hjørnet i dag!

:ler: Jeg er nesten på nivå til at jeg kan si at jeg elsker deg nå altså!! Du er så stas!!

:klemmer:

Gjest Neferet
Skrevet

Jeg har begynt å bli flyttestressa! :bond::rolleyes: Nå har det vært så lenge til vi skal flytte så lenge, og plutselig har ukene gått. Vi kjøpte jo i april, med overtakelse 16.08, så det har jo vært ganske lang tid som har gått. I tillegg har vi jo utsatt pakking og sånt med vilje, i og med vi var så ivrige på å komme oss inn i huset, at det bare ville gjøre vondt å la alt stå klart så lenge. Nå derimot, har jeg plutselig fått litt noia av hvordan dette egentlig skal gå. Kommer det til å gå greit med overtakelsen på den nye boligen (selgerdama har vist seg å være litt vanskelig... :sukk: )? Kommer det til å gå greit med penger (splitte fellesutgifter både på ny og gammel bolig)? Kommer vi til å få den hjelpen vi trenger så vi ikke må jobbe døgnet rundt? Kommer vi til å rekke å pakke alt vi skal pakke når vi nå skal være bortreist i tre helger på rad? Hvor skal jeg egentlig begynne for å få ro i sjela? Hva skal vi bruke for å isolere alt som må isoleres av glass og krystall? Det gikk til slutt helt rundt for meg i går, og jeg skjønner nå at usikkerheten rundt det som skal skje om 24 dager var årsaken til at jeg har vært veldig ustabil i humøret denne uka. Ustabilt humør i seg selv gjør jo også at jeg blir litt ekstra fortvila, som jeg gråtende forklarte kjære i går kveld: "Jeg vil ikke være et slitsomt kvinnfolk" :ler: Kjære er heldigvis en tålmodig sjel, og den i forholdet som flyter med strømmen og sørger for å ordne opp så det går greit for den stressa halvparten. Så hun er veldig god å ha når jeg får noia! :hjerte: Etter min lille hysteriske stund, gikk jeg og ryddet ut alt av klær i klesskapet mitt som jeg ikke skal ha med videre, og fikk kastet to store poser. Så vet jeg at det er gjort, og at det som nå er der inne bare kan puttes i sekker og flyttes. Det hjalp litt, så tror jeg skal klare å nyte helga med god samvittighet. Og så tror jeg at jeg kommer til å prøve å pakke bare bittelitt de kveldene jeg er alene hjemme, så jeg føler det går framover ihvertfall.

Jeg må jo :ler: litt av meg selv også, jeg er den som har flyttet 18 ganger hittil i livet, og det er jeg som blir stressa.... Og så må jeg også :ler: litt av at jeg plutselig nå skal bli stressa over noe som vi gleder oss så utrolig til! :rolleyes: Heldigvis har min kjære alltid rett når hun sier at det ordner seg. Det gjør alltid det. Og hun kjenner meg godt nok til å alltid kunne gjøre det bedre... :)

Vi var på konsert i går kveld da, Bad Religion Veldig bra, og en helt annen liga enn NOFX som vi så i slutten av juni. Nå skal det sies at Bad Religion alltid har virka mer voksne også da, ikke bare nå når de er grå og tynne i håret. I tillegg hørte jeg mye mer på Bad Religion i ungdomsskoleårene enn NOFX, så grunnlaget for konserten var mye bedre fra min side. Positivt overrasket og strålende fornøyd satt jeg igjen med et brennende ønske om å få rippet de to cd'ene jeg har av dem, så jeg får hørt litt mer snart!! :nigo: Fikk også høre et fantastisk sitat/visdomsord i sangen Sanity som går som følger:

"Sanity is a full-time job, (in a world that is always changing)" Liker første delen best, så derfor parentesen. Tror det skal bli mitt nye motto! :fnise:

Jobb i dag, heldigvis fredag! :nigo: Snille svigers hadde funnet ut at de kommer og henter oss i dag istedenfor at vi tar bussen, så etter jobb blir det en liten danseaerobicøkt, før det bærer hjem til grilling og ut av byen etter det. I morra er det bryllup, og på søndag blir det nok å samle krefter. Blir deilig med helg!!

Skrevet

:fnise: Skulle tro du hadde litt mer ro i sjela med tanke på at du har flyttet hele 18 ganger før! Men det å flytte er jo et omfattende prosjekt. Og jeg kjenner til det å bli stressa over noe man egentlig har (hatt) god tid til. ;)

Kos dere med helg og bryllup, og så rekker dere nok fint pakkinga i ukene som kommer. Man kan jo ikke pakke for tidlig heller, for mye trenger man jo helt fram til man flytter. :gjeiper:

:klemmer:

Skrevet

Jeg må :fnise: litt av deg jeg.. hysterisk kvinnfolk :fnise:

Høres ut som om dere har en kooooselig helg fremfor dere :jepp:

Håper den blir like fin som det høres ut sOm :hug:

Skrevet (endret)

Geiranger :hjerte: Håper dere har en fin helg?

Endret av Store My
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...