Gå til innhold

Twisted days and nights

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet
Skrevet

Endelig endelig endelig, etter lang tids venting og masse-sjekking av internettside er billettene til Pole Art i boks! Etter at billettene ble lagt ut i månedsskiftet juni/juli, har det vært trøbbel med betalingsløsningen og det eneste man har fått se er fet rød skrift med at de ikke kan akseptere ordre. I går begynte jeg å bli litt nervøs, det er jo tross alt bare plass til firehundreognoe mennesker, men nå etter lunch var det plutselig i orden! :nigo: :nigo: :nigo: :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yeeey! :strix: Når og hvor er det?

Skrevet

Er bare inne og oppdaterer meg litt, jeg :)

Hurra for at polebillettene er i boks! :juble:

Gjest Neferet
Skrevet

Yeeey! :strix: Når og hvor er det?

Stockholm 25. september! :jepp:

Er bare inne og oppdaterer meg litt, jeg :)

Hurra for at polebillettene er i boks! :juble:

Ja, hurra! :nigo: Men jeg er litt skeptisk ennå, for det sto at man skulle få billettene tilsendt per epost innen 24 timer. De har ikke kommet ennå... Men, det er jo ikke 24 timer før 12.18, så får vel ha trua litt til...

Gjest Neferet
Skrevet

Jeg synes ikke det var kjempesmart å reise hjemmefra i dag tidlig uten både paraply og regnjakke (eller annen jakke for den saks skyld...) :regn: :regn: :regn: :regn: :regn: :regn: :regn: :regn: :regn: :regn: :regn: :regn: :regn: :regn: :regn:

Skrevet

Hehe, her pøsregnet det også tidligere, men nå skimter jeg sola bak skyene :sol: Da jeg gikk fra huset vårt til busstoppet holdt jeg på å regne bort selv med stor paraply og goretexsko. Litt av en sommer... ;P Men, men, enda ikke for sent å håpe på badestrandvær og grilling! :) Får håpe det slutter å regne hos deg også snart, ellers så får du bare bli værende på jobben hele kvelden :gjeiper:

Gjest Neferet
Skrevet

Hehe, her pøsregnet det også tidligere, men nå skimter jeg sola bak skyene :sol: Da jeg gikk fra huset vårt til busstoppet holdt jeg på å regne bort selv med stor paraply og goretexsko. Litt av en sommer... ;P Men, men, enda ikke for sent å håpe på badestrandvær og grilling! :) Får håpe det slutter å regne hos deg også snart, ellers så får du bare bli værende på jobben hele kvelden :gjeiper:

Neeei! Jeg vil hjem til :veslejenta: !!!! Så om jeg så skal ut i regnet om tre timer, så får jeg bare dusje og skifte da jeg er trygt hjemme! :jepp:

Skrevet

Gøy med billetter til Pole! :hoppe:

Jeg har alltid både paraply og solbriller i veska. Greit å være forberedt på det meste. ;)

Gjest Neferet
Skrevet

Gøy med billetter til Pole! :hoppe:

Jeg har alltid både paraply og solbriller i veska. Greit å være forberedt på det meste. ;)

Jeg har ingen av delene i dag..... :ler: Tydeligvis svært optimistisk denne jenta... Men dette uværet kan hende får en positiv side også, for regner det fortsatt like mye når klokka nærmer seg halv fem og kjære skal hjem fra jobb, blir det ikke noen trening på henne fordi hun blir så våt. Ergo kommer hun hjem til meg og kan :veslejenta: litt før hun trener hjemme. Jeg stemmer egentlig for det uansett, men hun er jo så ordentlig av seg.... :sukk:

Pole-billettene har endelig også dukket opp i mailboksen min, endte med å etterlyse dem, og fikk tilsendt en kopi av mailen som skulle vært sendt tidligere. Men nå er de her og alt det vi trenger til Stockholm er i boks! :nigo: Det blir litt av en helg, med nysirkus fredag kveld og pole lørdag. I tillegg håper vi å kunne snike inn litt vandring i Lisbeth Salanders fotspor mens vi først er i gang! :jepp:

Skrevet

Ojojoj! :nigo: Når kommer du til Tigerstaden?? Skal vi trene styrke? :skratte: Spøk til side, det hadde vært utrolig hyggelig å treffe deg hvis du har anledning!!

Jepp, jeg regner med at du stiller opp til en time superstyrke da altså, nå hadde jeg faktisk turt å stille selv også :fnise:

Kommer et par uker etter at du har flyttet inn i ditt nye hus og hjem! Ikke så mye som er spikret i stein enda, så det hadde vært koselig med et treff! :)

Høres ut som en fin Stockholmshelg du har foran deg, du globetrottelotte! :strix:

Her har det forresten sluttet og regne for sommeren, og de som har greie på det, sier at når det har slutta, så har det slutta. Jeg håper de har rett, for denne våren har vært den dårligste her i manns minne - faktisk helt siden de begynte å måle temperaturer. Men endelig har rettferdigheten seiret, dvs bedre vær her enn i Norge :ler:

Gjest Neferet
Skrevet

Jepp, jeg regner med at du stiller opp til en time superstyrke da altså, nå hadde jeg faktisk turt å stille selv også :fnise:

Kommer et par uker etter at du har flyttet inn i ditt nye hus og hjem! Ikke så mye som er spikret i stein enda, så det hadde vært koselig med et treff! :)

Høres ut som en fin Stockholmshelg du har foran deg, du globetrottelotte! :strix:

Her har det forresten sluttet og regne for sommeren, og de som har greie på det, sier at når det har slutta, så har det slutta. Jeg håper de har rett, for denne våren har vært den dårligste her i manns minne - faktisk helt siden de begynte å måle temperaturer. Men endelig har rettferdigheten seiret, dvs bedre vær her enn i Norge :ler:

Hmmmm, det høres mystisk ut som om du kan finne på å dukke opp når vi reiser til Kypros... :sjenert: Men håper jeg tar feil og at vi kan få puttet inn både superstyrke og treff før du flakser tilbake over Atlanteren! :jepp: Jeg kan nok ikke love at jeg har stang på plass til du kommer, så en sånn workshop må bli på ditt neste besøk! :jepp:

Stockholmshelga tror jeg blir helt fantastisk! :strix: Det eneste som er kjedelig er at det er lenge å vente! :fnise:

Og hva gjelder været, jeg tror du fortsatt kommer til å slå Norge hva gjelder vær hvis du regner gjennomsnitt for året. Håper regnet har gitt seg, og at det gjør det her også! ;)

Gjest Neferet
Skrevet

Selv om tickeren henger etter (det må være noe feil med tidssonen) så er det i dag

:bolledeig: 1 MÅNED IGJEN TIL VI FLYTTER!!!! :bolledeig:

Selv om det føles lenge, så kommer det nok til å gå fort likevel! Kanskje snart på tide å tenke på når vi skal begynne å pakke?? :nigo:

Skrevet

Hehe, godt å se at det ikke bare er jeg som er treg når det kommer til pakking ;) Du får se på det som en god mulighet til å bli kvitt gammelt skrot som har hopet seg opp i årenes løp :) Da blir det jo mindre å pakke også :)

Gjest Neferet
Skrevet

Hehe, godt å se at det ikke bare er jeg som er treg når det kommer til pakking ;) Du får se på det som en god mulighet til å bli kvitt gammelt skrot som har hopet seg opp i årenes løp :) Da blir det jo mindre å pakke også :)

:ler: Vi har forsåvidt utsatt det litt med vilje vi da, vi er jo så klare for å komme oss inn i det nye huset at vi ikke har orket å pakke så mye og vite at det er mange mange dager som eskene bare må stå der og blomstre... Men nå begynner det å kjennes ut som det nærmer seg noe, og da kommer brått både motivasjon og iver! :jepp:

Skrevet

Det skal jeg absolutt gjøre! :jepp: Vi kunne jo laget et lite mini-treff! :)

Var ikke så mye i sentrum egentlig jeg heller, bortsett fra litt shopping på lørdag. Og så snek vi oss inn i Nidarosdomen i går, gikk visst inn utgangen og betalte ingen inngangspenger... :sjenert: Jeg likte den veldig godt, det var som å være på ferie et helt annet sted enn i Norge! Når sant skal sies likte jeg Trondheim veldig godt som by som helhet, visste ikke helt hva jeg skulle forvente, men det var uansett bra! :nigo: Vi spiste middag på Tregården på lørdag kveld, har du vært der?

Ja til mini-treff. :)

Ja, jeg var på Tregården for ikke så lenge siden. Vi hadde et skikkelig surrehue av en kelner, så opplevelsen var så som så.

Gjest Neferet
Skrevet

Ja til mini-treff. :)

Ja, jeg var på Tregården for ikke så lenge siden. Vi hadde et skikkelig surrehue av en kelner, så opplevelsen var så som så.

:ler: Skjønner det kan bli litt slitsomt da. Det var bare to bord som var opptatte da vi kom dit, og de var begge ferdige med å spise og var på vei ut igjen for å se VM-bronsefinale. Så resten av måltidet var vi helt alene, og kelneren hadde ikke annet å holde styr på. Stakkars, hun var nok forberedt på en laaaaang kveld når det ble så stille!

Skrevet

Herlig å spise ute og la andre ta oppvasken for en gangsskyld :) Det er ikke så ofte jeg er i Trheim akkurat, men er enig i at det er fint både i byen og i Nidarosdomen :)

Er du tilbake fra ferien nå da? Helgetur, eller? :)

Gjest Neferet
Skrevet

Herlig å spise ute og la andre ta oppvasken for en gangsskyld :) Det er ikke så ofte jeg er i Trheim akkurat, men er enig i at det er fint både i byen og i Nidarosdomen :)

Er du tilbake fra ferien nå da? Helgetur, eller? :)

Helgeturen var forrige helg, og ferie får jeg ikke før om fire uker til, men helga har vært fin likevel! :) Det har egentlig skjedd ganske masse, men har ikke vært noe som helst stress, sånne helger er deilig! Det eneste jeg har å klage på er at naboen hadde trance dance 2000-fyllefest på verandaen eller inne med verandadøra oppe fra kl 10.30 til vi dro på kino kl 17 i går. Begynte å bli mektig lei av dem da!! Vi satt litt ute i sola på verandaen en stund, men da de begynte å bli interesserte i at det var damer på vår veranda og skulle ha oss med :rolleyes: Jeg mistenker at de hadde holdt det gående siden fredag, de så ihvertfall ikke bra ut!! Oj, kan forresten klage over en ting til! :fnise: Lørdag morgen våknet vi til et syn uten like på verandaen, da var det noen av våre naboer over som tydeligvis hadde grilla kvelden i forveien. En pølse hadde ramla ned, og den hadde tydeligvis tiltrukket seg flyvende rotter (les:måker) Hele verandaen vår var full av måkedritt, det så ikke ut!! :dåne: Så det ble en fin oppgave etter frokost, å få skuret vekk alt sammen. I og med at både ekskrementene og vaskemiddelet etser, ender det hele med at den må males igjen før vi flytter... Så vi sendte en mail til styret med bilder av griseriet og ba dem om å sende ut eller henge opp en oppfordring om at alle tar med seg mat inn før de legger seg for kvelden, så kanskje blokka slipper flere sånne hendelser.

Men bortsett fra de to tingene har helga vært kjempefin! :nigo: Kjære var ute i parken og grillet og hadde en liten fest med kollegene sine på fredag, jeg tok det med ro på sofaen og siklet på pole-videoer etter trening fredag ettermiddag. Lørdag var vi en tur i byen etter vaskeøkta, og fikk kjøpt bryllupsgave til vennene våre som gifter seg kommende lørdag. I tillegg fikk vi kikket litt på andre ting og mentalt planlagt litt til treningsrommet vårt. Hjemom for middag, og så var vi på fotballkamp. Kampen gikk helt strålende (ihvertfall til slutt) og vi gikk store deler av veien hjem for å få litt rolig mosjon. Så avsluttet vi det hele med Sherlock Holmes på hjemmekino :rødme: Søndag satt vi som sagt litt ute i sola etter en god frokost, før vi gikk inn for å unnslippe naboene. Etter en liten treningstur og litt grillmat, var vi på kino og så Eclipse med et vennepar. Må si jeg har litt blandede følelser til den, men greit å ha fått sett den. Og plutselig hadde hele helga gått!! Det eneste som er dumt er at den er slutt :ler: Det er imidlertid fortsatt ferietilstander på jobben, så rolig blir det nok!

Gjest Neferet
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke helt om jeg tør skrive dette, men here goes.... :sjenert:

På vei hjem fra fotballkamp på lørdag, kom jeg og kjære for første gang på lenge innom temaet :babysmokk: Jeg har vært av hele tematikken kjempelenge, men har merket at den har sneket seg innom igjen de siste ukene. Husker ikke helt hvordan samtalen begynte, men jeg fikk da ihvertfall mumlet noe om at jeg er litt på igjen nå. Hvorpå kjære kunne fortelle at det er hun også, og har vært en stund, men at hun ikke har sagt noe om det fordi jeg har vært helt allergisk mot hele temaet hver gang det har kommet på bane. Alle i kjæres slekt har jo tatt helt av (det har de forsåvidt gjort lenge) etter at vi kjøpte hus med så stor plass, selv om det ikke har vært barn som har vært bakgrunn for det kjøpet. Men så viste det seg jo da plutselig av vi syntes det var en koselig tanke begge to, og at det strengt tatt ikke er helt uaktuelt.... :sjenert: Nå er det jo ikke akkurat noe som kan skje over natta for vår del, og det er nok like greit. Det er noen ting som skal på plass før vi kan realisere noe sånt, blant annet må vi komme oss i hus og finne ut hvordan verden kommer til å bli økonomisk. Det kommer jo til å koste oss en del penger å være prøvere, så kanskje må det spares? ( :ler: Høres toskete ut å spare til barn, men det blir jo på en måte det....) Enda viktigere er det jo at det må finnes ut om jeg er frisk, med tanke på celleforandringene som er oppdaget hos meg nå i sommer. Kjære er nemlig fast bestemt på at det er jeg som skal bære fram barn i tilfelle, og da må jeg være frisk... Og en ting vi gjerne vil gjøre før vi realiserer noen planer er å få gjennomført erstatningsbryllupsreisen vår. Den skulle jo egentlig være neste år, men nå har vi jo måttet bruke masse penger på å komme oss ut av bolig og inn i bolig, så vi må pent starte litt fra scratch der. Dette med :babysmokk: er derfor et langtidsprosjekt... Likevel, skummel tanke og koselig tanke alt på en gang!!

Skrevet

Så spennende!! Kjente liksom pulsen hoppet opp et par hakk og smilet snek seg frem i munnviken da jeg leste det- og jeg har jo aldri møtt deg engang! :ler:

Det kan nok være lurt å spare noen kroner til hele prosjekt Baby, det koster å være kar..eh nei kvinne faktisk! Iallefall når man er to kvinner! ;) Kjenner et par der begge er jenter som nettopp fikk en liten baby, og de er lykkeligere enn noensinne :) Men det tok både tid og penger å få det i boks da... :sjenert:

Men som du sier selv, det er jo ingen planer om at alt dette skal skje over natta, så inntil videre er det jo bare å dagdrømme og se for seg hvordan ting kanskje kan bli seende ut på sikt :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...