Gjest Neferet Skrevet 9. juli 2010 #1401 Del Skrevet 9. juli 2010 på go`ingen og husjer vekk kvalmen Tusen takk søta! Det hjalp også! Så nå har jeg printet ut boardingkort og satser på å være på tur nøyaktig kl 1820 i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. juli 2010 #1402 Del Skrevet 9. juli 2010 God helg til alle som måtte kikke innom her i helga! Jeg tror jeg snart går hjem fra jobb og forbereder Trondheimstur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. juli 2010 #1403 Del Skrevet 9. juli 2010 God helg og god tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 9. juli 2010 #1404 Del Skrevet 9. juli 2010 Ha en fin helg i Trondheim! Hva skal du for noe morro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. juli 2010 #1405 Del Skrevet 10. juli 2010 Du har jo vært kjempeflink! 16 kilo er jo fort en kvart person! Men skjønner godt at du vil følge dietten for å få lov til tatovering. Jeg får heller ingen hvis jeg sklir ut. Felles motivasjon utover høsten er jeg med på! Jeg ble fin! Jeg håper også jeg slipper Jenny-personligheten, herregud for en irriterende dame!! :dåne: Festlig å ha sett seks episoder av en serie og irritert seg over henne... Men første gang frisøren min klipte sånn lugg på meg og jeg åpnet øynene fikk jeg litt sjokk når Jenny-lookaliken stirret meg i øynene... Jeg skal vinke til deg om jeg ser en Jenny-lookalike på gata i Trondheim. Ja, Jenny er helt ekstremt irriterende. Det er en sesong hun er bittelitt mindre irriterende, men jeg husker ikke hvilken. Haha. Men hun er veldig pen (og da er det jammen ikke så verst å være Jenny-lookalike). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. juli 2010 #1406 Del Skrevet 10. juli 2010 Her har jeg hele tiden trodd at det var Jenny Jensen det var snakk om, og ikke helt skjønt hvordan du kunne sammenligne deg med henne selv om hun også har pannelugg.. :klø: Hvilken Jenny snakker vi egentlig om?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. juli 2010 #1407 Del Skrevet 10. juli 2010 Her har jeg hele tiden trodd at det var Jenny Jensen det var snakk om, og ikke helt skjønt hvordan du kunne sammenligne deg med henne selv om hun også har pannelugg.. :klø: Hvilken Jenny snakker vi egentlig om?? Jenny fra The L Word Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. juli 2010 #1408 Del Skrevet 10. juli 2010 Åååh... Jenny Jensen ja... Nå ser jeg at den er litt teit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 11. juli 2010 #1409 Del Skrevet 11. juli 2010 Åååh... Jenny Jensen ja... Nå ser jeg at den er litt teit Du er søt du, dinedama! Jeg syns forøvrig at Jenny Jensen også er irriterende, og at Neferet går henne og Jenny fra L-word en høy gang, både når det gjelder personlighet og utseende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. juli 2010 #1410 Del Skrevet 12. juli 2010 God helg og god tur Tusen takk!! Ha en fin helg i Trondheim! Hva skal du for noe morro? Jeg var på besøk hos ei venninne som jeg jobbet sammen med tidligere! I tillegg var det hennes bursdag, så vi fikk kost oss litt ekstra. Og så fikk jeg jo sett Trondheim for "første gang", sist jeg var der var jeg 6 år, husker ikke stort... Jeg skal vinke til deg om jeg ser en Jenny-lookalike på gata i Trondheim. Ja, Jenny er helt ekstremt irriterende. Det er en sesong hun er bittelitt mindre irriterende, men jeg husker ikke hvilken. Haha. Men hun er veldig pen (og da er det jammen ikke så verst å være Jenny-lookalike). Jeg så ingen vinking..... Men jeg så ikke så hardt etter heller, for trodde dere fortsatt var i Praha! Neste gang My, da skal jeg si fra på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. juli 2010 #1411 Del Skrevet 12. juli 2010 Her har jeg hele tiden trodd at det var Jenny Jensen det var snakk om, og ikke helt skjønt hvordan du kunne sammenligne deg med henne selv om hun også har pannelugg.. :klø: Hvilken Jenny snakker vi egentlig om?? Jenny fra The L Word Tusen takk for hjelp til oppklaring My, så jeg ikke ble sammenligna med Jenny Jensen så veldig lenge... Åååh... Jenny Jensen ja... Nå ser jeg at den er litt teit Du er veldig veldig veldig søt!! Du er søt du, dinedama! Jeg syns forøvrig at Jenny Jensen også er irriterende, og at Neferet går henne og Jenny fra L-word en høy gang, både når det gjelder personlighet og utseende! Og du er minst like søt som Dinedama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 12. juli 2010 #1412 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg så ingen vinking..... Men jeg så ikke så hardt etter heller, for trodde dere fortsatt var i Praha! Neste gang My, da skal jeg si fra på forhånd! Nei, jeg var ikke i sentrum heller. Men neste gang må du si i fra på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. juli 2010 #1413 Del Skrevet 12. juli 2010 Nei, jeg var ikke i sentrum heller. Men neste gang må du si i fra på forhånd. Det skal jeg absolutt gjøre! Vi kunne jo laget et lite mini-treff! Var ikke så mye i sentrum egentlig jeg heller, bortsett fra litt shopping på lørdag. Og så snek vi oss inn i Nidarosdomen i går, gikk visst inn utgangen og betalte ingen inngangspenger... Jeg likte den veldig godt, det var som å være på ferie et helt annet sted enn i Norge! Når sant skal sies likte jeg Trondheim veldig godt som by som helhet, visste ikke helt hva jeg skulle forvente, men det var uansett bra! Vi spiste middag på Tregården på lørdag kveld, har du vært der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. juli 2010 #1414 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg vil også være med på minitreff! Men jeg er sikkert oftere i Tigerstaden enn du er i Barteby.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. juli 2010 #1415 Del Skrevet 12. juli 2010 Så koselig at du hadde en så fin helgetur til Trondheim. Jeg var der for første gang for par-tre år siden, og ble også positivt overraska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 12. juli 2010 #1416 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Jeg vil også være med på minitreff, og er snart i Tigerstaden Ellers kan dere jo alltids komme hit Syns forresten det var greit at dere gikk inn utgangen, inngangspenger i en kirke er en uting! Endret 12. juli 2010 av Androide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. juli 2010 #1417 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg vil også være med på minitreff! Men jeg er sikkert oftere i Tigerstaden enn du er i Barteby.. Det tror jammen jeg også! Så koselig at du hadde en så fin helgetur til Trondheim. Jeg var der for første gang for par-tre år siden, og ble også positivt overraska. Godt det er flere med meg! Jeg tror nok ikke jeg kommer til å flytte nordover som min venninne mente burde være resultatet av turen, men jeg synes det var veldig koselig der altså! Litt annerledes enn Oslo, selv om Oslo også har sin sjarm! Jeg vil også være med på minitreff, og er snart i Tigerstaden Ellers kan dere jo alltids komme hit Syns forresten det var greit at dere gikk inn utgangen, inngangspenger i en kirke er en uting! Ojojoj! Når kommer du til Tigerstaden?? Skal vi trene styrke? Spøk til side, det hadde vært utrolig hyggelig å treffe deg hvis du har anledning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. juli 2010 #1418 Del Skrevet 14. juli 2010 I går hadde vi ingen datatilgang på jobben, hele bygget var rammet. Så da ble det litt manuell jobbing, før vi etter lunch ble sendt hjem på hjemmekontor med diverse oppgaver. Det passet forsåvidt veldig bra, for jeg og kjære skulle ha en venninne på middag, så da rakk jeg både å jobbe og lage mat samtidig. Disket opp med pasta med hjemmelaget kjøtt- og spinatsaus, har laget det en gang før, og kjære var i ekstase. Jeg nevnte vel i en bisetning en gang at jeg ikke hadde skrevet opp hva jeg puttet oppi, og kjære ble da tilsvarende lang i maska. Så da måtte jeg jo bare prøve igjen, og heldigvis var hun fornøyd i går også. Besøket vårt var også veldig fornøyd, og mente jeg var bra koneemne Hun studerer i Australia for tiden, har to og et halvt år igjen. Så veldig koselig at hun prioriterte å komme på besøk til oss på sin første tur hjem. Vi gleder oss til hun kommer tilbake på juleferie, alltid veldig moro med henne! Jeg fikk også prøvd med på hjemmebakte knekkebrød i går kveld, og selv om det var første gang, ble de spiselige! Riktignok ble de litt godt stekt på noen områder, så jeg tror det er greit å lage litt tykkere skiver neste gang. Men kjempegodt ble det, så det skal absolutt gjentas! Den oppskriften jeg har nå var med masse frø og grovt rugmel, men jeg skal også få tilsendt en med nøtter og honning, tenker det også kan være godt! Så nå har jeg imponert kollegene mine med smaksprøver, fikk krav om det etter at jeg fortalte hva jeg planla. I dag skal jeg prøve catslide for første gang sammen med en tidligere kollega. Regner med å bli grusomt støl, men håper det kan være noe jeg synes er gøy, da kan jeg kjøpe matter til treningsrommet i det nye huset. Det er ikke måte på hva som kommer til å være utstyr der etterhvert, når jeg og kjære får frie tøyler.... Gleder meg masse! (men mest av alt til å få opp stang selvfølgelig... ) Før det blir noen trening må jeg vel pent jobbe litt også... Arbeidssky er vel mellomnavnet mitt for tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. juli 2010 #1419 Del Skrevet 14. juli 2010 Det må jeg si Du høres ut som et bra koneemne i mine ører også Skulle bare inn å oppdatere meg litt.. er ikke så flink å legge igjen spor om dagen da Dina tar litt mer oppmerksomhet fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. juli 2010 #1420 Del Skrevet 14. juli 2010 Det må jeg si Du høres ut som et bra koneemne i mine ører også Skulle bare inn å oppdatere meg litt.. er ikke så flink å legge igjen spor om dagen da Dina tar litt mer oppmerksomhet fra meg Hihi, tusen takk! Det er hyggelig å se deg innom, det skulle bare mangle at det er noe annet som trenger din tid og oppmerksomhet om dagen! Stor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg