DDuck Skrevet 5. juli 2010 #1381 Del Skrevet 5. juli 2010 Så koselig :rødme: Artig gave da Både fra deg og fra henne Er bra at man ikke trenger å kjøpe smykker bestandig liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. juli 2010 #1382 Del Skrevet 5. juli 2010 Så koselig :rødme: Artig gave da Både fra deg og fra henne Er bra at man ikke trenger å kjøpe smykker bestandig liksom... Ja, ikke sant! Vi er ikke sånn utpregede smykkemennesker noen av oss (det vil si, vi bruker smykker, men gjerne de samme), så koselig med litt originale gaver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. juli 2010 #1383 Del Skrevet 5. juli 2010 Off I go to frisøren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. juli 2010 #1384 Del Skrevet 5. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. juli 2010 #1385 Del Skrevet 6. juli 2010 Da var Jenny tilbake Så kan vi jo diskutere hvor lurt det er å klippe lugg i varmen, men jeg får vel lide litt for skjønnheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 6. juli 2010 #1386 Del Skrevet 6. juli 2010 Grattis med pannelugg! Forandring fryder, sies det:) (Regner med du klippet lugg i går?) Jeg skal til frisøren i morgen, men da blir det nok bare stussing. Klippet pannelugg sist gang, nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. juli 2010 #1387 Del Skrevet 6. juli 2010 Grattis med pannelugg! Forandring fryder, sies det:) (Regner med du klippet lugg i går?) Jeg skal til frisøren i morgen, men da blir det nok bare stussing. Klippet pannelugg sist gang, nemlig Takk takk! Jeg klippet egentlig lugg i mai, og skulle liksom være flink og komme innom frisøren for å klippe den jevnlig... Det ble vel mest til at jeg dro den til siden og festet med spenne da jeg ikke så noe lenger... Klok av skade satte vi opp en liten avtale bare for å ta lugg før jeg skal i bryllup i slutten av måneden. Hvis ikke blir det nok ikke noe av denne gangen heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 6. juli 2010 #1388 Del Skrevet 6. juli 2010 Hihi, kjenner meg godt igjen her jeg sitter med en spenne på den ene siden av panna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. juli 2010 #1389 Del Skrevet 6. juli 2010 her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. juli 2010 #1390 Del Skrevet 6. juli 2010 Hihi, kjenner meg godt igjen her jeg sitter med en spenne på den ene siden av panna her også Godt vi er flere i samme båt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. juli 2010 #1391 Del Skrevet 6. juli 2010 Det er lov å håpe at det virker motiverende! Jeg må pent holde meg under vektgrensa for i det hele tatt å få noen tatovering, så jeg håper det virker også. Den siste uka skulle jeg tilbake til de gode vanene, men det har gått skikkelig til dundas. Nytt håp for neste uke, i morra er det nemlig tid for bryllupskake, ett års bryllupsdag! Vi får forsøke å motivere hverandre. Har innsett at det nok ikke er realistisk å havne på det første vektmålet mitt før i november. Kan hende jeg tar tatoveringa før den tid, for jeg har jo vært flink fram til nå. Jeg har jo gått ned 16 kilo god damn it (pep talker litt til meg selv i dagboka di, jeg ). Men må fortsatt følge dietten for å tillate meg å ta tatoveringa, da.. Håper bare at tatoveringasjappa ikke tar piercing også, for jeg har så lyst til å ta piercing igjen, men jeg kommer bare til å ta den ut etter en liten stund uansett. Så det er bare teit. Ble ikke til at jeg fikk tegna tatoveringa denne uka likevel. Blir nok om to uker eller noe. Etter Praha og svigerstur. Gratulerer med bryllupsdagen i ettertid. Høres ut som dere hadde en fin dag. Da var Jenny tilbake Så kan vi jo diskutere hvor lurt det er å klippe lugg i varmen, men jeg får vel lide litt for skjønnheten! Ble du fin? (Håper ikke du får Jenny-personlighet av Jenny-klipp. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 6. juli 2010 #1392 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg har ikke planer om tatovering (ennå ) men jeg kan også være med å motivere Det er forresten flere her med trist og utvokst lugg. Den vokser jo fortere enn ugress! :dåne: Kombinert med at jeg er i den gro-ut-til-den-egentlige-hårfargen-fasen, som i tillegg har blitt litt bleket av sola, så er jeg skikkelig stilig på håret om dagen, esse! Så det er bra du har vært og frisert deg, jeg tipper du ble fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. juli 2010 #1393 Del Skrevet 7. juli 2010 Vi får forsøke å motivere hverandre. Har innsett at det nok ikke er realistisk å havne på det første vektmålet mitt før i november. Kan hende jeg tar tatoveringa før den tid, for jeg har jo vært flink fram til nå. Jeg har jo gått ned 16 kilo god damn it (pep talker litt til meg selv i dagboka di, jeg ). Men må fortsatt følge dietten for å tillate meg å ta tatoveringa, da.. Håper bare at tatoveringasjappa ikke tar piercing også, for jeg har så lyst til å ta piercing igjen, men jeg kommer bare til å ta den ut etter en liten stund uansett. Så det er bare teit. Ble ikke til at jeg fikk tegna tatoveringa denne uka likevel. Blir nok om to uker eller noe. Etter Praha og svigerstur. Gratulerer med bryllupsdagen i ettertid. Høres ut som dere hadde en fin dag. Ble du fin? (Håper ikke du får Jenny-personlighet av Jenny-klipp. ) Du har jo vært kjempeflink! 16 kilo er jo fort en kvart person! Men skjønner godt at du vil følge dietten for å få lov til tatovering. Jeg får heller ingen hvis jeg sklir ut. Felles motivasjon utover høsten er jeg med på! Jeg ble fin! Jeg håper også jeg slipper Jenny-personligheten, herregud for en irriterende dame!! :dåne: Festlig å ha sett seks episoder av en serie og irritert seg over henne... Men første gang frisøren min klipte sånn lugg på meg og jeg åpnet øynene fikk jeg litt sjokk når Jenny-lookaliken stirret meg i øynene... Jeg har ikke planer om tatovering (ennå ) men jeg kan også være med å motivere Det er forresten flere her med trist og utvokst lugg. Den vokser jo fortere enn ugress! :dåne: Kombinert med at jeg er i den gro-ut-til-den-egentlige-hårfargen-fasen, som i tillegg har blitt litt bleket av sola, så er jeg skikkelig stilig på håret om dagen, esse! Så det er bra du har vært og frisert deg, jeg tipper du ble fin! Ennå sier du... Motivasjon tas med takk, fikk jo strengt tatt en god del av den i går etter masterclass med Pantera også! Jeg må lære igjen og igjen at jeg må gjøre den kjedelige delen av jobben for å få til det morsomme.... Hva er den egentlige hårfargen? Sa ikke du for et drøyt år siden at den fasen ikke skulle komme?? Håper du koser deg i California! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. juli 2010 #1394 Del Skrevet 7. juli 2010 :dåne: Pantera!!! :dåne: For ei dame!!! :dåne: Måtte bare skrive det i denne boka også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 7. juli 2010 #1395 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Jeg sa vel at jeg ikke var helt klar for det for et drøyt år siden (og det vet jeg ikke om jeg er enda!) men vi får nå se! Farger det innimellom med sånn Level 2 farge da, for å gjøre prosessen mindre smertefull Fargen jeg egentlig har er ikke veldig ulik, så det er ikke sånn veldig stor forskjell Jeg koser meg veldig, og det høres ut som om du gjør det samme! Endret 7. juli 2010 av Androide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. juli 2010 #1396 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg sa vel at jeg ikke var helt klar for det for et drøyt år siden (og det vet jeg ikke om jeg er enda!) men vi får nå se! Farger det innimellom med sånn Level 2 farge da, for å gjøre prosessen mindre smertefull Fargen jeg egentlig har er ikke veldig ulik, så det er ikke sånn veldig stor forskjell Jeg koser meg veldig, og det høres ut som om du gjør det samme! Det høres ut som vi er litt like da, både med tanke på opprinnelig farge og prosess... Jeg koser meg jeg også, bortsett fra min ekstreme stølhet. Det er jammen ikke bare bare å våkne hver gang man rører en kroppsdel i løpet av natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. juli 2010 #1397 Del Skrevet 8. juli 2010 pssssst..I`m back Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. juli 2010 #1398 Del Skrevet 8. juli 2010 pssssst..I`m back Så utrolig hyggelig å se deg innom!! Hvordan går det med hverdagen med T? :rødme: Håper dere koser dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. juli 2010 #1399 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg er så kvalm.... Har vært og møtt ei venninne som bor utenfor byen etter jobb, og allerede i bilen dit merket jeg at det var noe som protesterte heftig i kroppen min. Kom meg gjennom bilturen med mye ubehag, og så kom det bare i bølger etter det. Bilturen hjem gikk bra, men når jeg har kommet hjem, har kvalmen kommet tilbake med full styrke.... Og så jeg som skal reise på helgetur i morra! Håper virkelig ikke dette ødelegger noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. juli 2010 #1400 Del Skrevet 8. juli 2010 på go`ingen og husjer vekk kvalmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg