Gjest Neferet Skrevet 2. juli 2010 #1362 Skrevet 2. juli 2010 Jeg vil hjem og starte ferien jeg... Åh, det skjønner jeg godt!!! Hadde sikkert vært enda verre hvis jeg i tillegg skulle begynt ferie i dag! :dåne: Men jeg må pent vente i seks uker til....
Diddles Skrevet 2. juli 2010 #1363 Skrevet 2. juli 2010 Arbeidssky!!!!!!!!!!!!!!! Jeg vil ikke være på jobb, jeg vil hjem og ha helg! Jeg har plutselig fått avspasert og er hjemme med superprinsessa - som btw lager pannekaker til meg Fint med store unger Etterpå skal hun til ei venninne og jeg...tja...jeg skal legge meg i solstolen med ei god bok og en stooor kopp kaffe Kos deg på jobb Bare måtte gni det litt inn
Diddles Skrevet 2. juli 2010 #1367 Skrevet 2. juli 2010 Blir det bedre hvis jeg sier det kom skyer og tok sola mi? Jeg nekter plent å gi opp, jeg har nemlig hørt at jeg kan bli brun selvom det er overskya!! Så det så Lettlurt, jeg?!
Store My Skrevet 2. juli 2010 #1368 Skrevet 2. juli 2010 Høsten er jo en veldig fin tid å tatovere seg da, ikke noe problem å skjerme kunstverket fra sola og sånne ting. Blir spennende for oss begge i høst da! Jeg er litt bekymra for at jeg tikker oppover i vekt, og da må det innstramming til for at det i det hele tatt skal bli noen tatovering! Ja, det eneste er at jeg kan jo ikke svømme på en stund etter å ha tatt tatovering, så jeg må bli sprek nok til å orke å begynne med aerobic igjen før jeg kan ta tatovering. Håper det virker som en motivasjon..
Androide Skrevet 2. juli 2010 #1369 Skrevet 2. juli 2010 Dagens groupon (rabattkupongting her) var halv pris på piercing og tatovering, jeg merker jeg har veldig lyst på en ny piercing, men... Nå har du vel tatt helg, Neferet! Håper det blir en fin en
Muffin! Skrevet 2. juli 2010 #1370 Skrevet 2. juli 2010 Merket helgemodusen kom veldig tidlig denne uka. Men nå er det hvertfall helg! Kos deg!
Gjest Neferet Skrevet 3. juli 2010 #1371 Skrevet 3. juli 2010 Jeg har plutselig fått avspasert og er hjemme med superprinsessa - som btw lager pannekaker til meg Fint med store unger Etterpå skal hun til ei venninne og jeg...tja...jeg skal legge meg i solstolen med ei god bok og en stooor kopp kaffe Kos deg på jobb Bare måtte gni det litt inn :dåne: Jeg fatter og begriper ikke at du orker å drikke varmt i sola!!! (Resten av innlegget er glatt ignorert.... ) Blir det bedre hvis jeg sier det kom skyer og tok sola mi? Jeg nekter plent å gi opp, jeg har nemlig hørt at jeg kan bli brun selvom det er overskya!! Så det så Lettlurt, jeg?! Jeg har også alltid vært med på den tankegangen! Så jeg tror det er noe i det. Selv om jeg de siste årene har begynt å bry meg ca nada om brunfarge da, og heller går for komfort... Ja, det eneste er at jeg kan jo ikke svømme på en stund etter å ha tatt tatovering, så jeg må bli sprek nok til å orke å begynne med aerobic igjen før jeg kan ta tatovering. Håper det virker som en motivasjon.. Det er lov å håpe at det virker motiverende! Jeg må pent holde meg under vektgrensa for i det hele tatt å få noen tatovering, så jeg håper det virker også. Den siste uka skulle jeg tilbake til de gode vanene, men det har gått skikkelig til dundas. Nytt håp for neste uke, i morra er det nemlig tid for bryllupskake, ett års bryllupsdag! Dagens groupon (rabattkupongting her) var halv pris på piercing og tatovering, jeg merker jeg har veldig lyst på en ny piercing, men... Nå har du vel tatt helg, Neferet! Håper det blir en fin en Jeg tror jeg hadde blitt skeptisk til tatovering på halv pris, så sant jeg ikke kjente artisten og arbeidet fra før. Det sto et oppslag på Lucky seven en gang med teksten: "Good tattoos aren't cheap, cheap tattoos are seldom good" Det bryr meg lite å betale for kvaliteten når det skal sitte på kroppen resten av livet... Piercing derimot kan vel kanskje ikke gjøres så mye feil. Min eneste piercing måtte ut etter to forsøk, kroppen min er virkelig ikke enig i at metall er bra. Koser meg med helg selv om det er så høy luftfuktighet at jeg tror jeg snart smelter. Det begynte såvidt å regne, men det ble med advarselen tror jeg. Venter egentlig på ordentlig sommerstorm og torden så det kan bli litt bedre luft! Håper du har en fin helg også! Merket helgemodusen kom veldig tidlig denne uka. Men nå er det hvertfall helg! Kos deg! Jepp, helgemodus kan man nesten ha hele uka i disse sommertider! Håper du også har en koselig helg!
Gjest Neferet Skrevet 3. juli 2010 #1372 Skrevet 3. juli 2010 I dag startet dagen med at jeg ikke skjønte hva som skjedde da klokka ringte. Lå i ca 15 minutter og tvang hodet og kroppen til å våkne for å karre meg på trening. Veldig deilig både underveis og etterpå, så godt jeg klarte å overbevise meg selv! Etter trening var det personlig rekord i rask dusj før jeg tok banen ned til Oslo S der ei venninne ventet på meg. Etter innkjøp av en grov baguette og litt appelsinjuice bar det avsted med tog ut på landet, der jeg fikk oppsøkt mannen som skal få lov til å pynte litt på kroppen min i høst. Det gikk over all forventing, selv om vi slet litt med å finne fram. Da vi fant fram, hadde han akkurat pause i tatoveringen, så det var bare å gå rett bort og forklare ideer og sånt. Han driver og skal etablere studio i Oslo, så foreløpig booker han ikke kunder dit. Men jeg fikk vist fram ideen min, og han syntes det var fullt overkommelig både med design og plassering. Jeg er herved skrevet opp på listen av folk han skal ringe og booke når studioet er oppe og går. Det er også kjære, selv om hun har et litt lengre tidsperspektiv. Gleder meg, gleder meg, gleder meg!!!! :hoppe: Litt impulsshopping ble det også tid til, fant en utrolig behagelig kjole fra Saints & Mortals som bare kostet kr. 200,-! Jeg trodde aldri dagen skulle komme da jeg kunne finne et sånt plagg, prøve det i størrelse small, finne ut at det passer helt glimernde og kunne kjøpe det uten en bekymring i verden! Om ikke noe annet var motivasjon til å fortsette med sunne vaner, så må ihvertfall det være tingen! Det ble med det av shopping, greit det når det strengt tatt fortsatt er innkjøpsstopp i heimen... Sliten da jeg kom hjem igjen, så har vært en rolig kveld. I morgen er det ett års bryllupsdag, så da gleder jeg meg masse til kjære kommer hjem så vi kan feire litt!
DDuck Skrevet 3. juli 2010 #1373 Skrevet 3. juli 2010 Small Så gøy!! Jeg kjøpte meg en kjole i str x-small i fjor sommer Riktig nok i en butikk for frodige damer da.. Men xs er xs
cypress Skrevet 4. juli 2010 #1377 Skrevet 4. juli 2010 Håper dere har en strålende bryllupsdag!! Har dere spart kake i fryseren fra i fjor, eller kjøpt en liten ny??
Gjest Neferet Skrevet 5. juli 2010 #1379 Skrevet 5. juli 2010 Jeg kjøpte meg en kjole i str x-small i fjor sommer Riktig nok i en butikk for frodige damer da.. Men xs er xs Helt enig med deg dinedama!!
Gjest Neferet Skrevet 5. juli 2010 #1380 Skrevet 5. juli 2010 Gratulerer med bryllupsdagen Ååååh gratulerer så masse Gratulerer med bryllupsdagen! Håper dere har en strålende bryllupsdag!! Har dere spart kake i fryseren fra i fjor, eller kjøpt en liten ny?? Gratulerer med dagen! Tusen takk alle sammen!! Vi hadde en veldig fin bryllupsdag. I og med at kjære var i utdrikningslag på lørdag, startet min dag med en litt slapp søndag formiddag, før jeg var bra koneemne og gjorde litt husvask. Kjære og foreldrene hennes kom kjørende innover på ettermiddagen, med masse flytteesker så vi etterhvert kan begynne å pakke litt. I og med at de kom i middagstid, grillet vi litt og spiste bryllupskake med jordbær som tilbehør, den var nesten like god som den var for et år siden :dåne: Så var mine svigerforeldre flinke nok til å komme seg ut av huset på rekordtid (det pleier ikke å gå fort til vanlig... ) så vi skulle få resten av ettermiddagen og kvelden for oss selv. Jeg hadde kjøpt en sånn til kjære, både fordi vi begynte å samle Le creuset til bryllupet, fordi vi trenger ting til det nye huset og fordi den var hjerteformet. Fylte den med sjokolade før innpakking for litt ekstra. Jeg fikk postkasseskilt til det nye huset av kjære, med navnene våre og adresse på. Veldig koselig, vi er jo spente på å begynne det nye kapitlet begge to! Så ble vi opptatte resten av kvelden... Så bryllupsdag må sies å være en fin ting! Godt det skal bli mange mange av dem!! :rødme:
Anbefalte innlegg