Gjest Neferet Skrevet 22. juni 2010 #1281 Skrevet 22. juni 2010 Innom og oppdaterer meg sånn helt fort! Gratulerer så masse med salget :strix: ENDELIG!! Så herlige nyheter det var her!! Gratulerer så masse, jeg er veldig glad i hjertet mitt på deres vegne! Tusen takk dinedama og Androide!! Det er lov og og og og her inne lenge enda, med tanke på hvor lenge vi skal være lykkelige over dette!!
cypress Skrevet 22. juni 2010 #1282 Skrevet 22. juni 2010 (endret) Ok, siden du oppfordrer: Endret 22. juni 2010 av cypress
Gjest Neferet Skrevet 22. juni 2010 #1283 Skrevet 22. juni 2010 Ok, siden du oppfordrer: Tusen takk søta! Nå er det en grunn til for jubel: spiralen er ute! Så nå er det bare litt mer tålmodighet igjen så er snart meg selv igjen!!!
Såpeboble Skrevet 23. juni 2010 #1284 Skrevet 23. juni 2010 Herlig at spiralen er ute igjen, ikke noe vits å ha den der når den gjorde ting verre :/ Hmmm, merker jeg er litt treg når det kommer til å oppdatere meg i andres dagbøker, men bedre sent enn aldri- så grattis med salget!!
Disco Biscuit Skrevet 23. juni 2010 #1285 Skrevet 23. juni 2010 Tar likesågodt en dans for at spiralen er ute også jeg Får håpe du er blitt deg selv igjen nå..
Gjest Neferet Skrevet 23. juni 2010 #1286 Skrevet 23. juni 2010 Herlig at spiralen er ute igjen, ikke noe vits å ha den der når den gjorde ting verre :/ Hmmm, merker jeg er litt treg når det kommer til å oppdatere meg i andres dagbøker, men bedre sent enn aldri- så grattis med salget!! Tusen takk Såpeboble!! Godt å få det unnagjort, både fjerning av spiral og salg av leilighet! Ikke minst betyr det jo at jeg kan spare til pole i det nye huset, det hadde måtte blitt utsatt på ubestemt tid hvis vi ikke hadde fått solgt! Tar likesågodt en dans for at spiralen er ute også jeg Får håpe du er blitt deg selv igjen nå.. Takk MaiL, det er virkelig noe å danse for!! Jeg er ikke helt meg selv igjen, har fått kjempeblødninger i dag, men det var vel bare å forvente når kroppen min ikke er glad i å få forstyrret hormonene sine... Men det betyr nok også at det er på vei til å rette seg opp igjen, og da blir alt så meget bedre!
Disco Biscuit Skrevet 23. juni 2010 #1287 Skrevet 23. juni 2010 Så bra Satser på at du er tipp-topp igjen om noen dager
Gjest Neferet Skrevet 23. juni 2010 #1288 Skrevet 23. juni 2010 Så bra Satser på at du er tipp-topp igjen om noen dager
Gjest Neferet Skrevet 23. juni 2010 #1289 Skrevet 23. juni 2010 Jeg er ikke så flink til å holde på hemmeligheter...... Kjære har bursdag på lørdag, og særlig de to siste årene har oppmøtet på bursdagen hennes vært preget av at det er slutten av juni og folk reiser bort. Med det resultatet at hun blir kjempeleiseg fordi ingen kommer på bursdagen hennes og vil prioritere bort hele greia... Så i år begynte hun tidlig å fortelle at hun ikke skulle ha noen bursdag, for det var ingen som kom likevel, og når det nærmet seg begynte hun også å planlegge å reise hjem til foreldrene sine for å fiske med sin far den helga. Jeg tenkte at jeg skulle være lur, så jeg sendte sms'er rundt til vennene våre og inviterte alle sammen til å komme og overraske henne med bursdagsfeiring og kake tirsdagen etter (dvs den 29). Jeg har også alliert meg med en kompis, så kjære tror at det bare er han og den nye dama hans som skal komme på middag den dagen, helt ordinært. Resten er planlagt å dukke opp litt senere på ettermiddagen/kvelden med kaker og hele greia. Så langt, alt vel! Men så fant kjære plutselig ut at hun skulle være hjemme likevel, og invitere folk på bursdag på fredag (vi skal sannsynligvis ut på Kvinnekveld den dagen). De aller fleste hadde ikke mulighet da, så sånn sett er jo alt som hun forventa fra før også. Mange har jo måttet sende meldinger til meg og lurt på hva som egentlig foregår, så har fått opprettholdt både tida og hemmeligheten rundt tirsdagen. Men det er så utrolig vanskelig å ikke fortelle kjære at "de kommer på tirsdag alle sammen" når hun får melding på melding fra de som ikke kan komme innom på fredag... Det har blitt mye mer komplisert enn først antatt dette!
Mazilla Skrevet 23. juni 2010 #1290 Skrevet 23. juni 2010 Høres slitsomt ut, men hun blir nok storfornøyd til slutt!
Androide Skrevet 23. juni 2010 #1291 Skrevet 23. juni 2010 Det er supervanskelig å holde på sånne hemmeligheter, men du skal iallefall ha for forsøket! Så koselig av deg å ordne i stand bursdag slik, hun blir sikkert kjempeglad
cypress Skrevet 23. juni 2010 #1292 Skrevet 23. juni 2010 Det er tydeligvis sårt det der med bursdager ingen kan komme i. Søsteren min hadde bursdag forrige helg, og av kanskje 25 inviterte var det 6 som kunne komme. Sånn har det vært flere ganger hun har forsøkt å feire bursdag tidligere også, men kræsjer det ikke med folks ferier, så skal de på hytta og feire st.hans eller noe annet rart. Hun ble helt oppgitt og truet med å droppe hele greia. Heldigvis gjorde hun ikke det, og vi som var på festen hennes hadde det kjempehyggelig. Kona di får det helt sikkert også gøy når dagen først kommer, selv om hun blir skuffet over fredagen. Og hun kommer til å skjønnne da at du ikke kunne si noe tidligere. Det er moro med overraskelser!!
Gjest Neferet Skrevet 24. juni 2010 #1293 Skrevet 24. juni 2010 Høres slitsomt ut, men hun blir nok storfornøyd til slutt! Jeg håper det!! Heldigvis ikke så mange dager til jeg må holde maska nå.... Det er supervanskelig å holde på sånne hemmeligheter, men du skal iallefall ha for forsøket! Så koselig av deg å ordne i stand bursdag slik, hun blir sikkert kjempeglad Takk Androide! (et lite øyeblikk der tenkte jeg automatisk på gamle-nicket.... ) Regner med en slik overraskelse ikke hadde vært dumt i din verden heller Tenkte forresten på deg på vei til jobb i dag, leste mitt Pole 2 Pole Magazine, og der var det kommentert om noen som diskuterte poleitics... Det er tydeligvis sårt det der med bursdager ingen kan komme i. Søsteren min hadde bursdag forrige helg, og av kanskje 25 inviterte var det 6 som kunne komme. Sånn har det vært flere ganger hun har forsøkt å feire bursdag tidligere også, men kræsjer det ikke med folks ferier, så skal de på hytta og feire st.hans eller noe annet rart. Hun ble helt oppgitt og truet med å droppe hele greia. Heldigvis gjorde hun ikke det, og vi som var på festen hennes hadde det kjempehyggelig. Kona di får det helt sikkert også gøy når dagen først kommer, selv om hun blir skuffet over fredagen. Og hun kommer til å skjønnne da at du ikke kunne si noe tidligere. Det er moro med overraskelser!! Det er nok litt sårt ja, hun er så flink til å stille opp for andre (altfor flink innimellom spør du meg.... ) og forventer nok mye det samme tilbake også. Jeg skal holde ut de siste dagene nå, gleder meg veldig til det begynner å ringe på døra når hun tror alt som skal skje er en vennemiddag!
DDuck Skrevet 24. juni 2010 #1294 Skrevet 24. juni 2010 Det blir sikkert kjempegøy og hun blir nok kjempe glad Du får bare bite sammen tenna de siste dagene
Muffin! Skrevet 24. juni 2010 #1295 Skrevet 24. juni 2010 Kjenner til det at det er mange som er på ferie når man skal feire bursdag. :gjeiper: Men syns du har ordnet veldig fint jeg. Det kan jo hende hun blir litt skuffa på fredag, men hun blir nok kjempeglad på tirsdag!
Gjest Neferet Skrevet 24. juni 2010 #1296 Skrevet 24. juni 2010 Det blir sikkert kjempegøy og hun blir nok kjempe glad Du får bare bite sammen tenna de siste dagene Jeg håper det! Nå er det bare 4 og en halv dag igjen av hemmelighetskremmeriet! Kjenner til det at det er mange som er på ferie når man skal feire bursdag. :gjeiper: Men syns du har ordnet veldig fint jeg. Det kan jo hende hun blir litt skuffa på fredag, men hun blir nok kjempeglad på tirsdag! Du lider av det du også skjønner jeg... Hun er heldigvis ganske forberedt på at det ikke kommer mange i morra, så tror det skal gå ganske greit. Håper gleden blir desto større når det begynner å stimle inn folk på tirsdag! Og så gleder jeg meg veldig til å ikke ha hemmeligheten lenger...
Gjest Neferet Skrevet 24. juni 2010 #1297 Skrevet 24. juni 2010 I dag har vi hatt et kjempeinteressant møte på jobb, så jeg (og flere med meg) ble kjempegira!! :hoppe: Hvis dette er så bra som det ser ut til å være, og det blir realitet (noe vi ikke vet før om leeeeenge) så tror jeg nesten jeg har jobb for livet!
Androide Skrevet 24. juni 2010 #1298 Skrevet 24. juni 2010 Takk Androide! (et lite øyeblikk der tenkte jeg automatisk på gamle-nicket.... ) Regner med en slik overraskelse ikke hadde vært dumt i din verden heller Tenkte forresten på deg på vei til jobb i dag, leste mitt Pole 2 Pole Magazine, og der var det kommentert om noen som diskuterte poleitics... Hvis jeg hadde fått en slik en overraskelse i min verden, så hadde nevnte verden ikke stått til påske,skal jeg si deg. Men det aner meg at det er et litt større prosjekt å få til enn det du ordner i stand...
Gjest Neferet Skrevet 25. juni 2010 #1299 Skrevet 25. juni 2010 Hvis jeg hadde fått en slik en overraskelse i min verden, så hadde nevnte verden ikke stått til påske,skal jeg si deg. Men det aner meg at det er et litt større prosjekt å få til enn det du ordner i stand... Du skal aldri si aldri!! Plutselig kanskje du blir overrasket likevel?
Gjest Neferet Skrevet 25. juni 2010 #1300 Skrevet 25. juni 2010 Jeg vet jeg lurte fælt på hva jeg skulle bekymre meg over nå som vi har solgt leilighet... Det viser seg at verden vet å skaffe andre ting likevel. I går hadde jeg vært på jobb, og hatt knallmøte som dere sikkert så, og så hadde jeg vært på trening. Møtte kjære for å handle, og kom hjem og var klar for å bake (brownies til jobben i dag, og skolebrød med tanke på kjæres lille bursdagsfeiring i kveld og foreldenes besøk i morgen). Da vi kom inn kom kjære med et brev som var i en helt anonym konvolutt, adressert til meg. Det var fra gynekologen, som kunne meddele at det var funnet celleforandringer i livmorhalsen på prøven som ble tatt da jeg var der.... Så det var den bekymringsfrie hverdagen. Og fornuftsdelen i meg vet at dette ikke trenger å være noe som helst, at selv om det kan være forstadie til kreft så er det sjelden det, at jeg er svært lite utsatt i og med jeg har kvinnelig partner og så videre og så videre. Men skremt blir jeg likevel, og krefthistorikken i familien ligger og spøker i bakhodet. Det er ikke så lett å snakke fornuft til sånne bekymringer Gynekologdamen hadde ihvertfall satt opp kontrolltime, men jeg synes i grunn det var i lengste laget å vente, hun har satt opp i mars (!) I vår forskrekkelse googlet jeg og kjære litt, og det sto at det var anbefalt å ta nye prøver etter 3-6 måneder, så jeg bestiller meg nok time hos fastlegen og får det gjort der. Hun er tross alt også mye mer menneskelig og flink til å forklare ting enn denne monstergynekologen!! Jeg ringte mamma for å finne ut litt hva hun visste, min mormor hadde i sin tid livmorhalskreft, og jeg hadde forstått det sånn at min tante også hadde hatt det. Mamma sa at tante hadde celleforandring sånn som det er påvist hos meg nå, og at hun gikk til kontroller litt hyppigere enn vanlig en stund før det roet seg ned igjen. Mamma mente også at det ikke var nødvendig å begynne å bekymre seg for noe ennå, det kan både være hormonrelatert og ikke minst stressrelatert (hun viste til hva vi faktisk har vært gjennom den siste tiden med salgsprosessen og sånn, og hun har jo rett i det, prøven ble tatt midt i det verste boligstyret før vi hadde solgt og da vi fortsatt ikke så noe lys i tunnellen). Så jeg får bare prøve å slå meg til ro med at intet annet enn forandring er påvist, og at det ikke trenger å bety noe som helst. Men jeg lyver hvis jeg prøver å si at jeg ikke kommer til å tenke på det!
Anbefalte innlegg