Gå til innhold

Twisted days and nights

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet
Skrevet

Hvordan var konserten? Og resten av helga? Håper det har vært noen lyspunkter! :jepp:

Konserten var kjempemoro! :nigo: Var ute og spiste med et vennepar først, før vi dro på konserten, så fredag ble alt i alt veldig bra! I går hadde vi besøk av svigers, vi jobbet fire stykker med leiligheta i nesten 12 timer :dåne: Det har blitt veldig fint her! Visning nå, halvveis og fortsatt ingen som har ringt på døra... Vet jeg har prøvd å fortelle meg selv at jeg er mest optimistisk når vi får ut nye bilder, men utrolig skuffende likevel... :sukk: Hjernen har en egen teit evne til å lage håp, selv om man prøver så godt det lar seg gjøre å holde stramt i tøylene. Den strålende :sol: hjelper sikkert ikke heller, men når det er sagt hadde vel folk kommet likevel om de var interesserte nok...

Skrevet

Hvordan står det til her da?? :klem:

Skrevet

Hold motet oppe :jepp: Det ordner seg tilslutt! :kose:

Skrevet

Nå fortjener du en klem! Og en STOR en også! :klemmer:

Skrevet

Ja, lenge siden du har vært her nå.

Skrevet

Å ja. Det er nå du har vært i London, ja.

Har dere hatt det fint?

Gjest Neferet
Skrevet (endret)

:vinke:

Hei dere søte jenter som har vært innom mens jeg har vært fraværende! Takk til dinedama for :heks: -jakt, cypress for etterlysning, MaiL for elektronisk motivasjonssending, Androide for :klemmer: og Store My for oppklaring av mysteriet! ;)

Kort oppsummert har vi vært i London en tur ja, og jeg lover utfyllende reisebrev når anledningen byr seg. Det viktigste å si er vel egentlig at det virkelig var deilig å ha litt fri, og det kjennes ut som det har vart lengre enn det gjorde, enda bedre! :nigo: Jommen rakk jeg ikke å bli litt betatt av Mr. Bon Jovi igjen også, så da kan jo ingen klage... :rødme: Hadde egentlig finni ut at jeg var dum som så på bilder av ham i den versjonen jeg faktisk var ordentlig forelska i i 1992, men det viste seg at et blendende smil kan ta minst 15 år fra mannen, så jeg ble sucked inn igjen... :strix:

Nå er det dessverre tilbake til hverdagen både med boligstyr og helsestyr... Sliter med bivirkninger (tror jeg) av spiralen, blør snart ihjel tror jeg, og visdomstanna skal skjæres ut på fredag. Uten hverdager blir forsåvidt ikke ferien så deilig heller, så jeg går på med friskt mot!

Endret av Neferet
Skrevet

Å jaaa, du var i London da!! :klaske: Gleder meg til reisebrev!!

Synd at helsa ikke er på topp. Sa legen at det var normalt å blø en del etter å ha satt i spiralen?

Skrevet

Kan tenke meg det var godt med fridager og London-tur. :jepp:

:kose: Håper helsa bedrer seg snart. :klemmer:

Skrevet

At ferien blir mye bedre når man har jobba og slitt for den har du sannelig helt rett i! :jepp: God bedring i tanna og underlivet! :ler::klemmer:

Gjest Neferet
Skrevet

Å jaaa, du var i London da!! :klaske: Gleder meg til reisebrev!!

Synd at helsa ikke er på topp. Sa legen at det var normalt å blø en del etter å ha satt i spiralen?

Reisebrev kommer, men kanskje først til helga... :sjenert: Fortsatt litt hektiske dager her i gården.

Legen sa at det var normalt å blø kraftig ved første mens etter spiralen var satt inn, men jeg lurer på å få den røska ut igjen ganske fort. Jeg har vært blodfattig før og vil ikke tilbake dit for å si det sånn, i tillegg har smertene i magen endret seg, så det kjennes ikke riktig ut heller. Irriterende å betale masse penger for noe som både var forferdelig vondt og førte til mye annet gruff, men kan vel ikke legge avgjørende vekt på det heller...

Kan tenke meg det var godt med fridager og London-tur. :jepp:

:kose: Håper helsa bedrer seg snart. :klemmer:

London var veldig stas denne gangen!!! :strix: :strix:

Takk for :klem: , sender masse :hug: tilbake!!

At ferien blir mye bedre når man har jobba og slitt for den har du sannelig helt rett i! :jepp: God bedring i tanna og underlivet! :ler::klemmer:

:skratte: Tusen takk Mazilla! :ler:

Skrevet

NYSGJERRIG!!!!! :bond::bond:

Hva skjeeer?? :popcorn:

Gjest Neferet
Skrevet

:dåne: :strix::nigo::bond::nigo: :nigo: :nigo::bond::nigo::strix: :dåne:

VI

HAR

SOLGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg lurer på når det egentlig skal gå opp for meg! Foreløpig er jeg bare utrolig lykkelig for at jeg ikke skal ha visning på søndag med nyoperert tann! :fnise:

Skrevet

HURRAAAA!!!!! :danse::danse::dagens-rose::kristin::nigo::bolledeig::bolledeig::bond::strix::strix::skya: osv osv...

Jeg var på nippet i sted til å skrive at jeg håpte det hadde noe med leiligheten å gjøre, men turte ikke i frykt for å jinxe det.. Men så UTROLIG bra!!!!! Nå ble jeg glad på deres vegne!!!

Gikk den til en pris dere er fornøyde med og da eller??

Skrevet

Neimen, GRATULERER!!!! :hoppe::bolledeig::hoppe::bolledeig:

Nå ble jeg nesten like glad som da cypress fortsatt var :gravid: eller da Dinedama ikke var det lenger! :jepp::strix::hoppe:

Det er jo helt fantastisk! :nigo:

:klemmer:

Skrevet
:hoppe: Så supert! Kan tenke meg det er ubeskrivelig deilig. :bolledeig::strix::nigo:
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...