Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

:vinke:

Så irriterende med leiligheten :kjefte: Håper på at dere får noen potensielle søkere med litt reorganisering og nye bilder :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

:vinke:

Så irriterende med leiligheten :kjefte: Håper på at dere får noen potensielle søkere med litt reorganisering og nye bilder :jepp:

:klemmer:

:vinke: MaiL!

Så hyggelig å se deg innom! Vi får krysse fingrene for at litt ny look gjør det store for salget! Og så kan jeg sende alt det hellet jeg da får til deg, så blir det ny jobb på null-komma-svisj! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir fint og romslig i leiligheten når dere får pakket vekk litt. :) Ikke dumt å begynne på flyttingen allerede. Er lurt å ha god tid når man flytter så man får tatt en skikkelig opprydning, og ikke alt skrapet bare blir med på flyttelasset. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Håper det blir fint og romslig i leiligheten når dere får pakket vekk litt. :) Ikke dumt å begynne på flyttingen allerede. Er lurt å ha god tid når man flytter så man får tatt en skikkelig opprydning, og ikke alt skrapet bare blir med på flyttelasset. ;)

Det blir ihvertfall veldig god plass hos oss nå! Det ser snart ut som en helt annen bolig, noe som jo forsåvidt også er poenget.... :fnise: Det skal ihvertfall ikke stå på innsatsen! Torsdag brukte jeg 6,5 timer på å levere ut flyers og henge opp plakater i studentbyer og -boliger. Fredag hadde vi jo besøk av svigers som hjalp oss, vi fikk gjort kjempemasse og det begynner å ligne noe... Blant annet fikk vi montert ned et skap vi har hatt i gangen som egentlig er altfor stort til å være der, har plutselig danseplass nå! Jeg og kjære var en tur på Skeidar og kjøpte denne isteden, tar vel maks 1/4 av plassen tror jeg. I tillegg har vi fått pakket ned mesteparten av bøkene, og flyttet ned tre store bokhyller i boden. Vi har endt opp med å ta vekk gardinene på hybeldelen, det ga utrolig mye mer lys og plass, og vurderer å gjøre det samme i stua, og montere persienner isteden. For de av dere som har sett prospektet før, så vet dere at det er ganske mørke ting som dominerer hos oss, så det gjør mye å få inn masse lys! Så kanskje blir det persienner i løpet av helga som kommer. I tillegg har vi endt opp med å bestemme oss for å legge fliser bak komfyren, vi går for de avlange røde midt på til venstre og tror det kan gi litt blikkfang også. Og så kjøpte vi disse kompisene til den store ramma vi har hengende over kjøkkenbordet. Puh! I dag skal jeg rundt i nabolaget med flere flyers, og så blir det nok ikke mer tid til det før søndagens visning og mandagens fotografering. I morra er det Guns n roses konsert (jeg er med litt motvillig... :ler: ) og på fredag venter Billie Joe og Green day :hjerte: Noe sier meg at denne uka kommer til å bli fort borte!! Og onsdag om en drøy uke drar vi fra alt sammen og stikker til London! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir egentlig veldig nyskjerrig på denne leiligheten deres.. :sjenert: Har ikke sett den jeg... :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg blir egentlig veldig nyskjerrig på denne leiligheten deres.. :sjenert: Har ikke sett den jeg... :riste:

PM er sendt din vei! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin leilighet :jepp:

Rart at det skal være så vanskelig å få den solgt når det itilegg er mulighet for å leie ut :klø:

Det skulle jo være gull verdt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Fin leilighet :jepp:

Rart at det skal være så vanskelig å få den solgt når det itilegg er mulighet for å leie ut :klø:

Det skulle jo være gull verdt :jepp:

Ja, det burde jo ikke være årtusenets oppgave det her... Men vi har funnet ut at det eneste som kan forklare dette er at det rett og slett hviler en forbannelse over hele leiligheta. En eller annen :kosteskaft: har sannsynligvis noe uoppgjort med oss, og fant den perfekte straffen... :rolleyes:

Men men, kan ikke gi seg likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Memo to self: IKKE kjøp store poser av Mariani tørket frukt og ta med på jobben i den tro at den varer leeenge! Du vet godt at du spiser den opp i løpet av dagen uansett, så da er det bedre at den ikke er i skuffen i det hele tatt!!! :rolleyes::kjefte::ler:

Med andre ord; en pose Mariani Tropical Pinapple er fortært i dag, kjempesunt.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Men det er jo så godt!!! :sikle:

Ja, det er vel det som er mesteparten av problemet..... :ler:

Kan ikke kaste alt jeg har fått til på båten over litt (masse!) tørket frukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres jo veldig bra ut med leiligheten. Blir nok hvertfall ikke noe å problem å leie den ut, men skjønner jo at dere helst vil selge. :Nikke:

Herlige planer du har fremover da, særlig fredagskonserten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det høres jo veldig bra ut med leiligheten. Blir nok hvertfall ikke noe å problem å leie den ut, men skjønner jo at dere helst vil selge. :Nikke:

Herlige planer du har fremover da, særlig fredagskonserten. :)

Ja, vi jobber for å selge helt til alt håp eventuelt er ute og vi må begynne å leie ut. I går var jeg rundt omkring og leverte ut flyers og hang opp plakater i ytterligere to timer, så får vi se om det kan ha noen effekt på søndagens visning. Mandag blir det nye bilder, så da er eventuelt jokeren ute av ermet som ny og oppdatert finn-annonse etterhvert.

Jeg er veldig enig med deg i at det er mer stas med fredagskonsert enn dagens konsert, spent på om Axl i det hele tatt gidder å møte opp, ble jo veldig dårlig i Bergen Men hva gjør man vel ikke for kjærligheten, er jo ikke jeg som akkurat ivrer etter denne konserten. Veldig glad den kommer først ihvertfall da, så kan jeg uansett glede meg til fredagen!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine:

Jeg skjønner ikke hvor mye motgang vi egentlig skal ha med denne fordømte leiligheta!!! I dag er det plutselig lagt ut en til i borettslaget som er lik som vår, men 300.000 lavere i prisantydning.... :dåne: Nå er jo riktignok den i underetasjen og vår i tredje, men likevel, det går jo ikke an å konkurrere med noe sånt!! Og ikke bare det, jeg har jo brukt til sammen over sju timer på å gå rundt med flyers og plakater, sannsynligvis for å lokke noen til å kjøpe den andre leiligheten igjen...... :sukk: Jeg vet vi har sagt at vi skal gjøre alt som står i vår makt så lenge vi kan, men akkurat nå virker det håpløst. Ble helt kvalm da beskjeden kom fra kjære... :grine:

Farvel mulighet for leilighetssalg......................... :trist: :trist: :trist:

:grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde lett betalt 300.000 for å komme meg fra underetasjen til tredje!!!! Tror du ikke det er mange som tenker sånn??? :klø: Kanskje det var litt stor forskjell på en såpass liten leilighet, men... Jeg tror det kan være en fordel å ha visning samtidig med en lik leilighet som er i dårligere stand. Da går gjerne folk på begge visningene, men tenker når de er i den minst attraktive at "nei, den andre var mye bedre!". Jeg håper i hvert fall det blir sånn.... :sjenert:

Fortsatt all hell og lykke til dere med å få solgt... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Cypress: Det er lov å håpe at du har rett! Samtidig har vi jo vært oppe mot så mange leiligheter i løpet av disse snart tre årene, og tapt hver gang, så det er jo ikke akkurat lett å skjønne hva vi gjør galt heller... Men håper at det vi gjør av endringer i disse dager ihvertfall skal gi et ekstra blikkfang og en litt mer fin følelse på nye bilder og ikke minst på visningene. vi har jo ihvertfall de 5 neste søndagene satt av, så får vi se. Det er som Dinedama sa her inne en dag: Den som gir seg er en dritt! :Nikke:

Takk for lykkeønskninger og gode tanker! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk positive tanker, si positive ord. Gjør positive handlinger og det positive gror :)

Eller noe sånt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Tenk positive tanker, si positive ord. Gjør positive handlinger og det positive gror :)

Eller noe sånt :fnise:

Godt tenkt, dinedama, men dessverre virket det motsatt.... :sukk: Når jeg prøvde å snu de mørke tankene, fikk vi i tillegg beskjed om at vi ikke fikk medhold på en parkeringsbot på 800,- som ble ilagt etter at vaktmesteren hadde sagt ok til parkering av henger, og jeg er straks på vei til ekkel legeundersøkelse. Med tanke på hva denne dagen har bragt, tror jeg det blir en sikker dødsdom eller noe... :rolleyes:

Hvorfor sto jeg opp i dag i det hele tatt egentlig? Jeg tror jeg rett og slett kommer tilbake til KG når jeg har noe annet enn edder og galle å komme med.... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...