Store My Skrevet 21. mai 2010 #1181 Del Skrevet 21. mai 2010 Når jeg skal selge skal jeg bruke Sparebank1. De selger leiligheter på null komma svisj. Men jeg er veldig glad for at hun som eide leiligheten før oss ikke brukte dem da, for da hadde vi nok ikke fått denne leiligheten. Og jeg elsker den. Jeg og Mannen snakker om at når vi skal få oss noe større skal vi flytte over gangen. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mai 2010 #1182 Del Skrevet 21. mai 2010 God langhelg! Har dere noen planer for helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. mai 2010 #1183 Del Skrevet 22. mai 2010 Når jeg skal selge skal jeg bruke Sparebank1. De selger leiligheter på null komma svisj. Men jeg er veldig glad for at hun som eide leiligheten før oss ikke brukte dem da, for da hadde vi nok ikke fått denne leiligheten. Og jeg elsker den. Jeg og Mannen snakker om at når vi skal få oss noe større skal vi flytte over gangen. Hehe. "Heldigvis" har vi først nå måttet begynne å lure på om det er mye galt med eiendomsmegleren vår, i lange tider har det vært fem-seks forskjellige firmaer som har prøvd å selge i borettslaget uten hell... Men nå skal det snu, det må det bare! God plan å holde seg der man har funnet noe bra! Ha en fin pinse My! God langhelg! Har dere noen planer for helga? Takk det samme Mazzi! Er det første helga for deg uten lesepress kanskje? Jeg skal straks avgårde på trening, før jeg skal handle litt mat og få ei venninne på grilling. Planen var opprinnelig film i kveld sammen med henne, men må se an været litt og se om det er andre ting som frister mer... Is for eksempel! Så er resten av pinsen foreløpig viet til husvask og visninger. Men skal nok legge inn mye kos også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. mai 2010 #1184 Del Skrevet 22. mai 2010 Håper du får en fin dag med venninne og is :is: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. mai 2010 #1185 Del Skrevet 22. mai 2010 Godt du fikk sagt fra til megleren. Du er tøff! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. mai 2010 #1186 Del Skrevet 23. mai 2010 Håper du får en fin dag med venninne og is :is: Vi koste oss stort! :Nikke1: Men isen måtte vente til i dag, så i dag blir det lakris :is: på Deli de Luca, jeg var så uheldig at jeg fant den i går (og måtte bare ha... ) så det SKAL vi spise etterpå. I går var det sommerkoteletter, salat og hjemmebakt foccaccia på menyen, i dag blir det trimtur og is... Men først må jeg vaske hus og holde visning... Enda godt jeg har noe å se fram til! Godt du fikk sagt fra til megleren. Du er tøff! Ha en fin helg! Takk Muffin! Jeg følte meg uvanlig tøff også, det var litt deilig! Koser meg med pinsehelg her, håper du gjør det samme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 24. mai 2010 #1187 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Håper det gikk bra på visning i helga! Endret 24. mai 2010 av Androide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. mai 2010 #1188 Del Skrevet 24. mai 2010 Håper det gikk bra på visning i helga! Sum besøkende etter 2 visninger = 0 Velkommen depresjon og krisemaksimerende tanker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mai 2010 #1189 Del Skrevet 24. mai 2010 Når skal dere eventuelt begynne å se etter leieboere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. mai 2010 #1190 Del Skrevet 24. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. mai 2010 #1191 Del Skrevet 25. mai 2010 Når skal dere eventuelt begynne å se etter leieboere? Vi kommer nok til å drøye det til august, det er fortsatt masse tid å gjøre det på selv om det kjennes tungt innimellom. I dag har vi fått utarbeidet flyers som vi skal putte i postkasser på noen av studentlandsbyene her i byen, i tillegg til å henge opp plakater på lærestedene og kanskje litt i nabolaget. Vi har også bestilt nye bilder, så det ikke er den samme annonsen som har vært ute i årevis som ligger på finn.no, så det blir tatt nye bilder 7 juni. I tillegg driver vi med litt andre endringer i leiligheta, skal få flyttet ut en del så det blir mer luftig og romslig her, og vurderer å legge fliser bak ovnen på kjøkkenet for litt ekstra blikkfang og finish. Selv om jeg depper innimellom nekter vi å legge oss ned og dø før vi absolutt må! Og ikke minst, blir det for traurig, er det bare å kikke på prospektet til det nye huset! :rødme: Tusen takk Muffin! Sender masse tilbake også! Og så hjalp det å være inne hos deg og lese litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 26. mai 2010 #1192 Del Skrevet 26. mai 2010 Det er bedre å tenne et lys enn å forbanne mørket...eller noe sånt. Bra dere fremdeles har giv og pågangsmot, selv om det er traurige tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. mai 2010 #1193 Del Skrevet 26. mai 2010 Håper meglerens og deres tiltak har en effekt!! Dere fortjener å få solgt nå syns jeg!! I hvert fall etter at en dårligere leilighet enn deres ble solgt!!! Var det flere interessenter på den da? Kan dere ikke ta direkte kontakt med de som ikke fikk kjøpt den eventuelt? Hvis det var andre budgivere da. Budloggene er jo offentlige, så den er det bare å be om å få fra megler som formidlet den andre leiligheten. Lykke til i hvert fall!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. mai 2010 #1194 Del Skrevet 26. mai 2010 Det er bedre å tenne et lys enn å forbanne mørket...eller noe sånt. Bra dere fremdeles har giv og pågangsmot, selv om det er traurige tider Jeg lurer på om det var det de hadde kommet fram til i Kristiansand i 1999 også, da var det nemlig folkesamling på torget der kristenfolket kalte på lyse krefter. Det hadde nemlig ikke fungert å forbanne mørket året i forveien, og Marilyn Manson dukket opp på Quart. Dessverre for dem virket ikke lyset så godt heller, han kom likevel... Håper meglerens og deres tiltak har en effekt!! Dere fortjener å få solgt nå syns jeg!! I hvert fall etter at en dårligere leilighet enn deres ble solgt!!! Var det flere interessenter på den da? Kan dere ikke ta direkte kontakt med de som ikke fikk kjøpt den eventuelt? Hvis det var andre budgivere da. Budloggene er jo offentlige, så den er det bare å be om å få fra megler som formidlet den andre leiligheten. Lykke til i hvert fall!!!! Vi fortjener det veldig... Det irriterer meg at jeg lar det gå sånn inn på meg, og at humør og pågangsmot er hardt skadelidende. Det var dessverre ikke flere som ga bud på den andre leiligheta, så vi kan ikke hente noen der. De var på vei til å arrangere nye visninger da det "plutselig" dukket opp et bud... Skjønner ikke hvorfor ingen plutselig kan dukke opp sånn hos oss?!? Nå er det riktignok en kar som hadde ringt megleren i dag, og skal komme på privatvisning i morra. Det er derfor jeg skjønte det er noe galt med meg, for min reaksjon nå er egentlig: "Ånei!" Det er så kjipt å holde på med disse privatvisningene til ingen nytte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 26. mai 2010 #1195 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg lurer på om det var det de hadde kommet fram til i Kristiansand i 1999 også, da var det nemlig folkesamling på torget der kristenfolket kalte på lyse krefter. Det hadde nemlig ikke fungert å forbanne mørket året i forveien, og Marilyn Manson dukket opp på Quart. Dessverre for dem virket ikke lyset så godt heller, han kom likevel... Vet du, jeg var faktisk på "Bibelcamp" i Kristiansand, da. Og vi ungdommene var på tur ute på en holme. Og så hadde vi andakt akkurat når konserten var. Og vi hørte konserten der vi var. Så vi hadde Marilyn Manson live som bakgrunnsmusikk til andakten vår. Det var kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2010 #1196 Del Skrevet 27. mai 2010 Vet du, jeg var faktisk på "Bibelcamp" i Kristiansand, da. Og vi ungdommene var på tur ute på en holme. Og så hadde vi andakt akkurat når konserten var. Og vi hørte konserten der vi var. Så vi hadde Marilyn Manson live som bakgrunnsmusikk til andakten vår. Det var kult. Det hørtes jo unektelig veldig kult ut! Jeg var der for å se Skunk Anansie jeg da, men var igjen litt og hørte begynnelsen av Manson også før min venninne fikk nok og vi måtte gå igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 27. mai 2010 #1197 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Tusen takk Muffin! Sender masse tilbake også! Og så hjalp det å være inne hos deg og lese litt! Hyggelig å kunne være til hjelp. Eller, var vel kanskje mer min kjæres fortjeneste. Håper privatvisningen gikk supert. Det nytter nok snart! Skjønner veldig godt dere er lei nå. Endret 27. mai 2010 av Muffin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 27. mai 2010 #1198 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg lurer på om det var det de hadde kommet fram til i Kristiansand i 1999 også, da var det nemlig folkesamling på torget der kristenfolket kalte på lyse krefter. Det hadde nemlig ikke fungert å forbanne mørket året i forveien, og Marilyn Manson dukket opp på Quart. Dessverre for dem virket ikke lyset så godt heller, han kom likevel... Men det er jo tanken som teller, ikke sant Og så håper, tror og ikke minst vet vi at det går mye bedre i deres tilfelle enn i kristenfolkets Ja, for det gjør det. Det bestemmer nemlig jeg, og mitt ord, det er lov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. mai 2010 #1199 Del Skrevet 28. mai 2010 Hyggelig å kunne være til hjelp. Eller, var vel kanskje mer min kjæres fortjeneste. Håper privatvisningen gikk supert. Det nytter nok snart! Skjønner veldig godt dere er lei nå. Ja, det går litt i bølger. Men jeg er litt overrasket over at jeg blir mer depressiv når jeg vet at vi uansett skal flytte, trodde i grunn det skulle være omvendt. Heldigvis finner jeg innsatsviljen innimellom også da... I dag får vi besøk av svigers som skal hjelpe oss med å pakke ned og flytte ut litt greier, sånn at det blir mer romslig i leiligheten og det ser litt annerledes ut når vi skal ta nye bilder og gjøre enda mer iherdig innsats. Siden det strengt tatt også er en del av flyttinga, er det en god ting! Er imidlertid litt spent på hvordan min kjære kone har tenkt at hun/vi skal få gjort alt det hun mener vi skal gjøre, tror det krever litt mer enn de timene vi har til rådighet... Ha en fin dag Muffin! Men det er jo tanken som teller, ikke sant Og så håper, tror og ikke minst vet vi at det går mye bedre i deres tilfelle enn i kristenfolkets Ja, for det gjør det. Det bestemmer nemlig jeg, og mitt ord, det er lov! Godt jeg kan ty til ditt lovverk iblant da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. mai 2010 #1200 Del Skrevet 28. mai 2010 Androide, du må være her og håndheve loven din heller enn å reise til Hawaii!! Privatvisningen ble resultatløs, han ville visstnok vente til den neste fellesvisningen og se hva som skjer da... Skjønner ikke hva det er med folk jeg, hvis man er interessert er det vel bare å gjøre noe med det?? Ikke rart jeg ikke er kjempeivrig når folk ringer og vil ha privatvisning, av erfaring er det de færreste som i det hele tatt sier seg interessert dagen etter, selv om det haster så mye med privatvisning at det helst skulle skjedd i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg