Gå til innhold

Twisted days and nights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj :hoppe: Hus jo :hjerte:

Har ikke fått med meg det jeg... er i min egen bollemageverden vettu :fnise:

Gratulerer i alle fall :)

Artig med reisebrev, liker laaaaange innlegg :nigo:

Gjest Neferet
Skrevet

Oj :hoppe: Hus jo :hjerte:

Har ikke fått med meg det jeg... er i min egen bollemageverden vettu :fnise:

Gratulerer i alle fall :)

Artig med reisebrev, liker laaaaange innlegg :nigo:

:ler: Det er ikke greit å få med seg alt her inne, særlig ikke når man er i bollemageverdenen! :) Tusen takk, vi gleder oss til å flytte!

Du skal se det blir nytt reisebrev i juni! :jepp:

Skrevet

Du skal se det blir nytt reisebrev i juni! :jepp:

Hvor skal du da, onkel reisende Mac?

Gjest Neferet
Skrevet

Hvor skal du da, onkel reisende Mac?

Same country, different city! :jepp: London calling med andre ord! :lur:

Gjest Neferet
Skrevet

Var på kino i går kveld, så Precious Mildt sagt en ubehagelig opplevelse, men vel verdt å få med seg... Vi har jo egentlig skulle sett den i en evighet nå, så greit å få gjort det før den går av programmet. Tror ikke jeg har lyst til å se den en gang til, men som sagt vel verdt det!

Skrevet

Ja, det er en fæl film som setter i gang masse tanker. Men jeg er glad jeg har sett den.

Skrevet

Så koselig med reisebrev. :) Det hørtes ut som en bra tur, bortsett fra stresset med kortholderen. Merker jeg blir litt svett bare av å lese om sånt. :gjeiper:

Håper ellers dere har hatt en herlig helg i nytt-hus-rus. :hjerte:

Gjest Neferet
Skrevet

Ja, det er en fæl film som setter i gang masse tanker. Men jeg er glad jeg har sett den.

Akkurat sånn jeg tenker også!! :Nikke:

Så koselig med reisebrev. :) Det hørtes ut som en bra tur, bortsett fra stresset med kortholderen. Merker jeg blir litt svett bare av å lese om sånt. :gjeiper:

Håper ellers dere har hatt en herlig helg i nytt-hus-rus. :hjerte:

Det var en veldig bra tur, vi har allerede lyst til å reise en tur neste år også... :ler: Men må jo se om det kan la seg gjøre, sitter vi på to leiligheter og ikke får solgt denne her før vi flytter til den nye, så blir det stramt budsjett og bygging av så stor økonomisk buffer som overhode mulig i året som kommer!!

Vi har hatt en kjempefin lang langhelg! Torsdag til mandag, sånt skulle man hatt oftere! Masse film og kos, besøk av venner og en fin og rolig 17 mai i dag. Ordentlig kjipt at "mandagen" kommer i morra... :sukk::ler:

Gjest Neferet
Skrevet

I dag våknet jeg med en guffen følelse i magen og småangst av både det ene og det andre. Tenkte på jobben og gruet meg til å dra dit i morra, hva om jeg ikke har gjort nok fram til nå og så videre. Og så måtte jeg jo tenke litt på denne kroppen og hvor lite kontroll jeg har hatt på mat og trening og være misfornøyd med det. Og på toppen av det hele måtte jeg tenke masse på hva som skulle skje hvis vi ikke får solgt, og hvordan det skal gå med utleie, og hvordan økonomien vil bli og alt som ellers kan gå galt... :rolleyes: Kjipt når hjernen har satt på sentrifugaleffekt sånn at alt kjører seg fast på en gang!

Heldigvis har det sluppet litt etter lang og god frokost med kjære, avslapping og litt rydding i huset mens 17.mai-TV spilte gammel jegermarsj, besøk og inne-grilling av et vennepar etterfulgt av utflukt for å kjøpe is, og så film. Jammen har jeg ikke kost meg likevel! :jepp:

Så får det bare være at jeg gruer meg litt til å gå på jobb i morra. Sånn er det desverre en gang iblant når man har hatt lenge fri... Det retter seg nok ganske kjapt!

Skrevet

Gikk det greit i dag? :kose:

Når (hvis) jeg får meg jobb igjen, så kommer jeg til å dø av angst før første arbeidsdag :fnise:

Gjest Neferet
Skrevet

Gikk det greit i dag? :kose:

Når (hvis) jeg får meg jobb igjen, så kommer jeg til å dø av angst før første arbeidsdag :fnise:

Det gikk helt fint :jepp: Det gjør jo som regel det, selv om hodet setter igang lange prosesser innimellom. :ler: Det kommer til å gå helt fint med deg også når du gjør deg klar for første arbeidsdag, kanskje du ikke gruer deg det aller minste!

Det blir forresten ingen bestilling av bevinget jakke med det første... Vi har innført innkjøpsstopp og studentøkonomi i heimen fra denne måneden av, for å kunne spare opp mest mulig penger. Vi synes det er greit å legge av et lite fond nå, i tilfelle vi faktisk blir sittende med to boliger over tid, ingen vet hvor renta hopper og så videre... :rolleyes: Typisk at jeg ikke fant den jakka for noen måneder siden da... :fnise: Men det betyr jo kanskje bare i siste instans at du får et brev til når unntakstilstanden er over! :nigo:

Gjest Neferet
Skrevet

:strix: I dag har vi skrevet kontrakt på det nye huset!! :strix:

Så nå har vi til og med papir på at det er vårt, og at vi kan flytte 16.08! :nigo: Kjenner jeg både er litt utlada og gleder meg masse på en gang!!

Skrevet

Ah, så ufattelig deilig å ha kontrakten i boks :hoppe:

Gjest Neferet
Skrevet

:strix: for kontrakt!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Ah, så ufattelig deilig å ha kontrakten i boks :hoppe:

Jaaaa! :hoppe::bolledeig:

Plutselig ble det enda mer virkelig at vi faktisk skal flytte dit, og jeg gleder meg MASSE!! :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Gjest Neferet
Skrevet
:sinna::kjefte::snurt: Dagen startet med et pang etter at jeg kom på jobb. Kjære ringte og var hoppende sinna, det viser seg nemlig at naboen i blokka vår har solgt en tilsvarende leilighet i 1 etasje med fullt innsyn etter 2 visninger!!! :sinna::kjefte: Så denne forbannelsen som hviler over oss har på ingen måte løftet seg. Det hadde i tillegg endt med at det var en interessent som ikke hadde vært på visning som hadde dukket opp fra ingensteds og lagt inn bud, hvorfor i alle dager kan ikke vi ha en sånn flaks en gang i skuddåret?? :sukk: Det endte med en frustrert telefon til megleren, som er uten tiltakslyst og svært avventende og passiv. Fikk satt ham litt på plass, selv om det var jeg som kjente på frustrasjonen over at jeg ikke syntes at budskapet gikk inn. Fikk ihvertfall sagt at noe må skje, og det må skje , og at det tross alt er hans oppgave å finne ut hvilken kritisk faktor vi mangler som de andre tydeligvis har fått på plass. Snakket om en del andre ting også, men det var hovedbudskapet. Så ble avtalen at han skulle ringe til de andre meglerhusene, og høre om de har noen mirakelkur. Han var ganske mutt og passiv hele samtalen (kanskje ikke så rart når en furie ringer to minutter før han egentlig begynner på jobb... :sjenert: ) men skulle nå ringe meg tilbake igjen. Og det gjorde han også.... :ler: Plutselig var det mer liv i mannen enn det har vært de siste mange månedene! Ser ut til at Neferet gjorde en god jobb med å blåse litt liv i ham, får bare håpe det hjelper noe! Han hadde ihvertfall kommet på en god ide, og han var positiv til den ideen jeg og kjære også har hatt en stund (legg ut små til-salgs-lapper i studenthusene her i byen). I tillegg snakker han varmt om å ta nye bilder, noe vi stiller oss åpne til hvis det ikke skjer noen ting etter pinsens visninger. Men det var ihvertfall engasjement å spore hos mannen, og det tar jeg nesten som en personlig seier! :fnise: Så nå har vi i det minste flere forskjellige planer, og jeg tror blodtrykket til kjære begynner å stabilisere seg litt også... Det er ingen tilsvarende leiligheter som ligger til salgs akkurat nå, så håpet er jo at det kan komme en liten ketcup-effekt på vår i pinsen. Men akkurat det tror jeg ikke før jeg ser det altså... :filer:
Skrevet

Så ubeskrivelig irriterende! Bra du fikk blåst litt liv i fyren.

Hva slags meglerfirma bruker dere, forresten?

Gjest Neferet
Skrevet

Så ubeskrivelig irriterende! Bra du fikk blåst litt liv i fyren.

Hva slags meglerfirma bruker dere, forresten?

Nå har vi OBOS-megleren, men de har vi ikke valgt selv. Vi ble overført dit etter at det første firmaet (Exact) gikk konkurs... :sjenert::ler:

Det er ihvertfall høy aktivitet på mannen nå, så det hjalp nok litt med en sånn start på dagen... ;)

Skrevet

Det er bra du setter han på plass :Nikke:

Avogtil er visst det eneste som funker å være streng å sint :)

Gjest Neferet
Skrevet

Det er bra du setter han på plass :Nikke:

Avogtil er visst det eneste som funker å være streng å sint :)

Tydeligvis! :fnise: Men jeg følte meg veldig fornøyd med meg selv når jeg hadde fått det til, er ikke spesielt god til det nemlig.... :sjenert:

Snart langhelg! :bolledeig:

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...