Gjest Neferet Skrevet 11. mai 2010 #1141 Skrevet 11. mai 2010 Spennende her og jo!!! Ja... :dåne: 8 minutter igjen....
Store My Skrevet 11. mai 2010 #1143 Skrevet 11. mai 2010 Var jo det jeg sa Gratulerer så mye Gode nyheter overalt i dag.
Gjest Neferet Skrevet 11. mai 2010 #1146 Skrevet 11. mai 2010 Tusen takk Store My, cypress og Mazilla!! Jeg tror nesten ikke jeg har skjønt det enda jeg....
cypress Skrevet 11. mai 2010 #1147 Skrevet 11. mai 2010 Jeg kjenner følelsen av at noe har skjedd som ikke har gått opp for en helt...
Androide Skrevet 11. mai 2010 #1149 Skrevet 11. mai 2010 Gratulerer så mye med leilighet!! Hurra!! Jeg er hjemme rundt de tider, så jeg kan komme på innflytningsfesten Takk for brevet også, forresten! Koselig! Jeg skal også holde min del av avtalen, så du får komme med litt spesifikasjoner som størrelse og slikt, så kan det vel hende det kommer en englevingejakke din vei!
DDuck Skrevet 11. mai 2010 #1150 Skrevet 11. mai 2010 Ååååå gratulerer!!! Herregud for en hyggelig dag det er i dag Alle er glade og fornøyde! Miso er hjemme en tur, Icing lever på leilighetsrusen, Cypress har minicypress og dere har fått hus!! :strix:
Gjest Neferet Skrevet 11. mai 2010 #1151 Skrevet 11. mai 2010 Jeg kjenner følelsen av at noe har skjedd som ikke har gått opp for en helt... Det skjønner jeg godt!! Så fin ny ticker du hadde da. Gratulerer! Tusen takk!! Tenk at noe faktisk gikk vår vei til en forandring!! Ååååå gratulerer!!! Herregud for en hyggelig dag det er i dag Alle er glade og fornøyde! Miso er hjemme en tur, Icing lever på leilighetsrusen, Cypress har minicypress og dere har fått hus!! :strix: Det er godt å være KG'er i dag!!
Gjest Neferet Skrevet 11. mai 2010 #1152 Skrevet 11. mai 2010 Gratulerer så mye med leilighet!! Hurra!! Jeg er hjemme rundt de tider, så jeg kan komme på innflytningsfesten Takk for brevet også, forresten! Koselig! Jeg skal også holde min del av avtalen, så du får komme med litt spesifikasjoner som størrelse og slikt, så kan det vel hende det kommer en englevingejakke din vei! Tusen takk! Du må gjerne være med å bære også! Veldig fornøyd med egen brevinnsats altså, tenkte at det var viktig å ta deg på ordet når det først kom et slikt krav! Skal se om jeg får skaffet noen spesifikasjoner i løpet av fridagene eller helga, så blir jeg en veldig lykkelig engel!
Androide Skrevet 11. mai 2010 #1153 Skrevet 11. mai 2010 Tusen takk! Du må gjerne være med å bære også! Nåja, såå lenge blir jeg jo ikke da
Gjest Neferet Skrevet 14. mai 2010 #1156 Skrevet 14. mai 2010 Det har vært litt kaos i min verden for tida, så annet enn venting på forkjøpsrett har dere jo ikke fått høre om her inne... Tenker det er på tide med en liten oppdatering på andre ting også! Vi skulle jo reise tidlig til Manchester, og asken holdt seg i ro. Vi karret oss på det første flytoget fra Oslo S, avgang kl 04.45. Vi gamblet på at det skulle holde, det skal være framme 05.07 og vi måtte være ferdig innsjekket 05.30. Opp til automatene gikk det, og selv om mange hadde trøbbel med referansene og slikt, gikk det greit for oss. Men stå i kø for å få bagasjelapper, det måtte vi likevel I tillegg var det tydeligvis mange som skulle ut og fly, og Gardermoen hadde bare åpnet tre sikkerhetskontroll-luker. Enorm kø, med andre ord, og boardingtime nærmet seg med stormskritt... Vi kom da gjennom der også etterhvert, og hadde fem minutter før vi skulle begynne å boarde. Et sekund etter at vi hadde gått gjennom (den nye) porten for utenlandsflygninger, finner kjære ut at hun mangler kortholderen sin (les: bankkort, førerkort, busskort, og alle andre tenkelige kort), og at den derfor må ligge igjen i sikkerhetskontrollen. Så vi prøver å komme oss tilbake, men der er det en (litt for) streng vaktmann som mener at det er helt uaktuelt. Vi prøvde å få ham til å forstå at vi skulle boarde om under fem minutter, men det syntes han var helt irrelevant. Så det endte med at kjære måtte løpe hele Gardermoen rundt, ut igjen ved bagasjebeltene, gjennom sikkerhetskontrollen på nytt, for så å kunne spørre etter kortholderen. Heldigvis fantes det noen som hadde plukket den opp og levert den i kiosken, så hun fikk den igjen og rakk tilbake akkurat i det vi måtte gå på flyet. Så det var den rolige morgenen på Gardermoen med frokost før take-off Men vi kom oss til Manchester, via Amsterdam, uten flere overraskelser. I og med at vi dro så tidlig, kom vi også fram tidlig. Etter vi hadde fått satt fra oss bagasje, gikk vi tradisjonen tro for å spise lunch. Vi rakk også en omfattende runde i butikkene, og fikk med oss både film, bøker og tegneserier første dagen, i tillegg til en kjole som jeg fortsatt ikke klarer å finne bilde av så jeg kan linke til... Skulle den dukke opp, kommer det bilde også! Vi var tilbake på hotellet for å få sjekket inn, og tok en liten pust i bakken i samme slengen, før det var på tide å komme seg ut for å spise middag. Vi gjentok suksessen fra i fjor med å spise på en liten lokal italiensk restaurant, stort sett befolket av lokale, og med veldig god mat. De hadde tidenes mest fristende sorbet på dessertmenyen, men som vanlig var det ikke det minste plass for sånt... Vi kjente litt på at vi hadde stått opp tiiidlig, så det ble ingen sen kveld. Lørdag var det opp til hotellets fantastiske frokost (NAM) og ut til Old Trafford for omvisning og museumstur. Vi har jo sett museet før, så da det offisielle programmet var over, kom vi oss på en buss til The Trafford Centre Klok av skade, visste vi at det var på tide å sette seg ned å tenke over hvilke butikker vi ville innom, for å legge opp ruta. Det er nemlig så stort at det ikke engang er et alternativ å begynne å vandre hvileløst rundt uten mål. Vi la opp en rute, og satte igang, kun avbrutt av litt lunch. Fikk endelig kjøpt meg vårsko , og for første gang i vårt snart elleve år lange forhold var jeg og kjære enige om et par sko Det ble ingen treningsbukse som planlagt, men fikk da med oss litt mer film og bøker, som seg hør og bør. I tillegg til en protestlue hver. På vei ut til bussen kjøpte vi med oss en cookie hver til å kose oss med på hotellet. Jeg valgte Raspberry & White, og angret ikke på det! Etter litt hvile på hotellet igjen, var det på tide med ny middag, vi hadde tenkt å gjøre det enkelt, men da vi hørte hvilket klientell som var på vårt utvalgte sted, løp vi fort videre! Vi hadde nemlig med oss en guttegjeng på 7 stykker som var på skikkelig guttetur, og vi hørte dem sittende og skråle "Jag trodde änglarna fanns..." der vi mente å spise. Så da ble det pizza isteden. Søndagen kom og det betydde kampdag. Etter frokost og billettutdeling, var vi såpass pensjonister at vi faktisk sov litt til... Men vi trøstet oss med at vi har hatt tøffe uker, og at pollenallergi i tillegg gjør sitt til at kroppen blir sliten. Så etter litt ekstra hvile og lunch, kom vi oss ut til Old Trafford. Kampen var morsom, selv om den store spenningen ble ødelagt ganske tidlig. Likevel var det utrolig moro å være der igjen! På plass på hotellet igjen var det tid for middag, denne gangen på lørdagens utvalgte sted, men uten guttegjeng og svensktoppar. Så var det tid for å følge med på askenyheter, vi skulle jo reise tidlig morgenen etter, og flyplasser i Irland og Skottland hadde stengt. Vi kom oss da likevel hjem igjen, nok en gang via Amsterdam. Den nevnte guttegjengen skal jeg ikke bruke så mye energi på, men kort fortalt kom den ene med skikkelig blåveis, en annen hadde sprukket og hoven leppe, og resten så ut som de hadde vært i krigen og i fylleslag på en gang. Tenker de var lekre å få hjem for de respektive koner/samboere og barn... De hadde både vært på horehus og i slosskamp og hva annet man enn kan rote seg oppi... Etter to arbeidsdager, der verden egentlig har handlet mest om nytt hus, var det en deilig fridag i går med husvask, avslapping og svigersbesøk for middag. Vi disket opp med hvitløksmarinert kylling til middag og sjokoladefondant med frisk mango og blåbærsaus til dessert. Som belønning fikk vi en kjøretur på spionoppdrag i det nye nabolaget, vi kjørte en tur for å se på huset. Det er fortsatt ganske uvirkelig, jeg skjønner ingenting av at det er der jeg skal bo, og at det skal bli vanen! :klø: Men jeg gleder meg veldig!!! I dag skal vi en tur til byen for å fikse litt (man har da tatt seg langfri, skal vite!) Vi må innom en skredder for å levere en kjole kjære må få sydd ut i ryggen (glidelåsen sprakk da hun fikk den på), vi må kjøpe bryllupsgave til et vennepar som skal gifte seg 29.05, og ikke minst må vi i banken og betale innskudd på det nye huset, så vi har det i orden til kontraktsmøtet på onsdag kl 10.00!
DDuck Skrevet 14. mai 2010 #1157 Skrevet 14. mai 2010 :hoppe: Tenk at dere er huseiere :nigo: Håper du får en nydelig fin og avslappende helg
Androide Skrevet 14. mai 2010 #1158 Skrevet 14. mai 2010 (endret) Gøy med reisebrev! Du kan jo ta bilde av kjolen selv og slenge inn da... Nytt hus Spionoppdrag forbi nytt hus :hjerte: Vite at nytt hus er ens eget nye hus :hjerte: Kos deg med langfri - det er noen som har det Endret 14. mai 2010 av Androide
Gjest Neferet Skrevet 14. mai 2010 #1159 Skrevet 14. mai 2010 Tenk at dere er huseiere Håper du får en nydelig fin og avslappende helg Ja, det er helt utrolig!! Tror egentlig ikke vi kommer til å skjønne det før vi er på plass! En nydelig helg ønskes deg også dinedama!! Gøy med reisebrev! Du kan jo ta bilde av kjolen selv og slenge inn da... Nytt hus Spionoppdrag forbi nytt hus :hjerte: Vite at nytt hus er ens eget nye hus :hjerte: Kos deg med langfri - det er noen som har det Det kan vel hende det kommer et bilde etterhvert. Må først finne ut om den fortsatt passer, har spist så mye sjokolade og annet godt de siste dagene at det er svært usikkert om en kjole i str 36 fortsatt passer.... Godt oppsummert av hus og !! Stoor tilbake!
Gjest Neferet Skrevet 14. mai 2010 #1160 Skrevet 14. mai 2010 (endret) Her sitter jeg med pc og en taxfree-size pose av M&M Crispy mens kjære pusser vinduer... Ikke dumt! Alle må se Norske talenter og stemme på Hege og Malin i kveld!!! Endret 14. mai 2010 av Neferet
Anbefalte innlegg