Disco Biscuit Skrevet 31. mars 2010 #1021 Del Skrevet 31. mars 2010 Godt og høre Det kan bli en riktig så hyggelig påske selvom det kanskje ikke blir så mye utekos, det er jo masse og finne på inne også Kos deg masse med krimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 31. mars 2010 #1022 Del Skrevet 31. mars 2010 Så kjedelig at det ikke ble noe mer denne runden. Men det skjer nok noe snart. Nå er dere i siget. Kos dere masse i påsken, uansett om det blir ute- eller innevær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. mars 2010 #1023 Del Skrevet 31. mars 2010 Men om ikke det gikk deres vei, så gikk det iallefall bedre enn sist Glad påsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. mars 2010 #1024 Del Skrevet 31. mars 2010 Godt og høre Det kan bli en riktig så hyggelig påske selvom det kanskje ikke blir så mye utekos, det er jo masse og finne på inne også Kos deg masse med krimen Absolutt mye å finne på inne også! Som den bokormen jeg er skal det ikke være noe problem! Og kjære har jo treningsrom i kjelleren hos foreldrene sine, så blir vi rastløse kan vi jo bytte ut skituren med innetrening! Så kjedelig at det ikke ble noe mer denne runden. Men det skjer nok noe snart. Nå er dere i siget. Kos dere masse i påsken, uansett om det blir ute- eller innevær. Ja, jeg håper det. Prøver å reorientere litt, men kjære sliter nok mer. Hun har gått litt ned i kjelleren. Tror det er fordi vi begge hadde forhåpninger denne gangen, etter så lang tid i apati.. God påske til deg også! Men om ikke det gikk deres vei, så gikk det iallefall bedre enn sist Glad påsk! Det gjorde det! Faktisk mye bedre enn sist! (Det er vel derfor det er så kjipt at det ikke ble noe ordentlig, hvordan skal man tro på at det går neste gang da...?) Glad påsk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. mars 2010 #1025 Del Skrevet 31. mars 2010 Man må bare ha troen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 31. mars 2010 #1026 Del Skrevet 31. mars 2010 Leit å høre at det ble et slikt utfall, fra den ypperste glede til den dypeste sorg denne gangen også. Men vi er mange som håper og har troa på at neste gang, da går det bra! Og tenk hvor lykkelige dere blir når det endelig går i orden, ikke sikkert dere hadde blitt såå lykkelige hvis det hadde skjedd med en gang. Og ett steg videre fra sist var det jo, neste ang blir det flere etasjer!! Ok, nok patetisk-trøste-forsøk. Jeg heier iallefall på leilighetssalg så fort som en vind! Kos deg med påsken, i form av krim, sjokolade og alt som hører påsken til. Jeg kan sende litt over dammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. april 2010 #1027 Del Skrevet 2. april 2010 Hihi, morsomt å se at det ikke bare er jeg som henger fast i mitt gamle Nick! Hadde det ikke allerede vært opptatt hadde jeg beholdt det uten bryllupsprefikset!! Og foråvidt godt å høre at du ikke kunne se for deg meg i noe sånt, da har jeg gjort et riktig inntrykk! Hva tror du om et vårlig cafemøte etterhvert forresten? Hadde vært hyggelig å se deg igjen! Oi, jeg skrev feil nick!!! Det tenkte jeg ikke over!! Vårlig cafémøte!! I'm in! Hvem, hva, hvor?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. april 2010 #1028 Del Skrevet 2. april 2010 12. eller 13.april, f.eks?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 5. april 2010 #1029 Del Skrevet 5. april 2010 Håper du har hatt en finfin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. april 2010 #1030 Del Skrevet 6. april 2010 Man må bare ha troen Man må jo det!! Leit å høre at det ble et slikt utfall, fra den ypperste glede til den dypeste sorg denne gangen også. Men vi er mange som håper og har troa på at neste gang, da går det bra! Og tenk hvor lykkelige dere blir når det endelig går i orden, ikke sikkert dere hadde blitt såå lykkelige hvis det hadde skjedd med en gang. Og ett steg videre fra sist var det jo, neste ang blir det flere etasjer!! Ok, nok patetisk-trøste-forsøk. Jeg heier iallefall på leilighetssalg så fort som en vind! Kos deg med påsken, i form av krim, sjokolade og alt som hører påsken til. Jeg kan sende litt over dammen! Jeg synes det patetiske-trøste-forsøket var bra jeg! Håper du har hatt en fin påske!! kom fram siste dagen her, så det var godt du sendte den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. april 2010 #1031 Del Skrevet 6. april 2010 Vårlig cafémøte!! I'm in! Hvem, hva, hvor?? 12. eller 13.april, f.eks?? Hmm, begge dagene er egentlig ganske bissi for meg, måtte i tilfelle være at jeg stakk innom mellom jobb og pole på mandagen... Er du i byen for konsert Mazzi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. april 2010 #1032 Del Skrevet 6. april 2010 Håper du har hatt en finfin påske! Tusen takk Såpeboble!! Påsken har vært veldig fin den, selv om glimret med sitt fravær. Har vært på ski, trent meg støl i kjelleren hos svigers, vært på harrytur, møtt venner og generelt hatt det stas! Kjedelig med hverdag igjen, men uten hverdag hadde det jo heller ikke blitt ferie! ...så får det bare være at jeg våknet sur i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. april 2010 #1033 Del Skrevet 6. april 2010 Er du i byen for konsert Mazzi? Oh yes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. april 2010 #1034 Del Skrevet 7. april 2010 Oh yes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. april 2010 #1035 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg gleder meg sånn! Det har vært lenge til så lenge, og nå er det plutselig bare noen få dager igjen. (Bare litt skuffa over at Volbeat ikke skal varme opp. Men det blir nok en super kveld. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. april 2010 #1036 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg gleder meg sånn! Det har vært lenge til så lenge, og nå er det plutselig bare noen få dager igjen. (Bare litt skuffa over at Volbeat ikke skal varme opp. Men det blir nok en super kveld. ) Stemmer, vi skal jo ha hemmelig KG-treff på konsert flere av oss!! Jeg har ikke helt skjønt at det er såpass nært, har ikke konsertfølelsen enda i det hele tatt! Men den kommer nok! Har dere ståplass eller sitteplass? (det spørsmålet gjelder forresten også deg Mazzi!) Hvem skal forresten varme opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. april 2010 #1037 Del Skrevet 7. april 2010 Stemmer, vi skal jo ha hemmelig KG-treff på konsert flere av oss!! Jeg har ikke helt skjønt at det er såpass nært, har ikke konsertfølelsen enda i det hele tatt! Men den kommer nok! Har dere ståplass eller sitteplass? (det spørsmålet gjelder forresten også deg Mazzi!) Hvem skal forresten varme opp? Den kommer nok. Vi har sitteplasser. Dere da? Fear Factory og Gojira skal varme opp. Kan ikke si jeg har hørt noe særlig av dem før. Har du kjennskap til dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. april 2010 #1038 Del Skrevet 7. april 2010 Hvem er det som er hovedattraksjonen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. april 2010 #1039 Del Skrevet 7. april 2010 Den kommer nok. Vi har sitteplasser. Dere da? Fear Factory og Gojira skal varme opp. Kan ikke si jeg har hørt noe særlig av dem før. Har du kjennskap til dem? Kan ikke si jeg kjenner til noen av dem jeg heller. Da vi så dem i Køben var det blant andre Lamb of God som varmet opp, det var litt i overkant bråkete spør du meg. En tidligere kollega synes de er helt fantastiske, jeg delte ikke helt hans oppfatning... Vi har ståplasser, men sikkert ikke noe problem for små Nefereter når scenen er rund! Hvem er det som er hovedattraksjonen da? Metallica vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. april 2010 #1040 Del Skrevet 7. april 2010 aaah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg