Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet
Neferet, åssen går det egentlig med House of Night? Har du kommet i gang?? :popcorn:

Jeg skal begynne i dag! Har bare et kapittel igjen av House of Mystery, så da er jeg straks i gang! :jepp: Jeg skal oppdatere deg underveis jeg!

Har du fått pole-nerver ennå? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:kose:

Bli bra fort :klemmer:

Takk søte! :hug:

Jeg satser på den samarbeider igjen nå, men var ganske blek om nebbet i går. Pokkers hormoner!!

Ha en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

I morra skal jeg være møteleder for 22 stk! Nå setter det i gang med disse workshop'ene jeg ble forespeilet da jeg var på jobbintervju til denne jobben. :sjokk: Men det blir sikkert litt moro også, når det er i gang! :jepp: Har en følelse av at det er greit å "dress up" litt, ihvertfall første gangen. Så her blir det litt mer fancyness enn vanlig og høye hæler! :fnise:

Har også hatt oppfølgingssamtale med sjefen i dag, og hun er nå klar over at jeg har hatt litt lite å gjøre. Avdelingen som helhet har helt tydelig masse å gjøre, så da kommer det til å bli disponert litt annerledes så jeg ikke blir sittende uvirksom. Det høres lovende ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :vinke:

Hvordan gikk møtelederjobben?

Vet du, i går fikk jeg en telefon fra pole-stedet, og de sa de hadde fått en ledig plass på et kurs som skulle begynne allerede i morgen. Det kom litt brått på meg, så jeg takket nei, men angret litt etterpå. Men det var nok egentlig fornuftig, for jeg hadde jo bestemt meg for å vente til jeg er ferdig med italiensk-kurset. Det er bare 4 uker igjen. Når det er ferdig er jeg ganske sikker på at jeg melder meg på et kurs altså! Så inntil den tid får jeg øve hjemme på kamelen, og trene styrke på sats! :)

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Innom og oppdaterer meg, og legger igjen en gooood :klem:

Hei! :klemmer:

Så hyggelig å se deg innom! Nå er det ikke mange dagene igjen før det skjer noe spennende! :nigo:

Hei! :vinke:

Hvordan gikk møtelederjobben?

Vet du, i går fikk jeg en telefon fra pole-stedet, og de sa de hadde fått en ledig plass på et kurs som skulle begynne allerede i morgen. Det kom litt brått på meg, så jeg takket nei, men angret litt etterpå. Men det var nok egentlig fornuftig, for jeg hadde jo bestemt meg for å vente til jeg er ferdig med italiensk-kurset. Det er bare 4 uker igjen. Når det er ferdig er jeg ganske sikker på at jeg melder meg på et kurs altså! Så inntil den tid får jeg øve hjemme på kamelen, og trene styrke på sats! :)

Hei! :goodbye:

Møtelederjobben gikk kjempefint! :hoppe: Selvfølgelig nervøs og skjelven og tørr i munnen, men morro likevel! Kjenner at jeg kommer til å ha en morsom og utfordrende rolle framover, og det er stas!!

Så moro at du kommer til å melde deg på kurs! Det er kjempegøy, så regner med du kommer til å kose deg (hvis du ser bort fra blåmerkene og brennmerkene og det andre, jeg ser ikke ut i dag... :sjenert: ) Men det er jo virkelig verdt det da! :jepp: Hvem var det forresten som var instruktør da du var på prøvetime?

Jeg leser Tempted nå, har lest de 10 første kapitlene. Må si jeg er spent på hvordan dette skal bli, og da tenker jeg ikke først og fremst på consort/warrior/kontrollerende vampyrkjæreste-problemene, men mest Stevie Rae! Spennende å lese igjen, pausen har tydeligvis vært lang nok! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morra skal jeg være møteleder for 22 stk! Nå setter det i gang med disse workshop'ene jeg ble forespeilet da jeg var på jobbintervju til denne jobben. :sjokk: Men det blir sikkert litt moro også, når det er i gang! :jepp: Har en følelse av at det er greit å "dress up" litt, ihvertfall første gangen. Så her blir det litt mer fancyness enn vanlig og høye hæler! :fnise:

Oooh! :sexy: Det gir faktisk en litt staselig følelse å kle seg opp slik, litt ekstra rak i ryggen :jepp:

Lykke til iallefall! Heier på deg! :klem:

Endret av Androide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Heldigen :hoppe:

Ja! :jepp: Den var bra, og absolutt verdt å få med seg, men ikke så magisk som Avatar.

Oooh! :sexy: Det gir faktisk en litt staselig følelse å kle seg opp slik, litt ekstra rak i ryggen :jepp:

Lykke til iallefall! Heier på deg! :klem:

Må dress up litt når man er på førstereis i en sånn jobb! :ler: Dessuten driver pole-instruktøren å truer med at vi skal ha høye hæler siste kvelden på dette kurset, så da bør jeg vel begynne å øve litt snart... :ler: Så på csi i går, og da var de blant annet i en litt snuskete bule der folk drev med pole. Veldig morsomt å kunne si: "sånn kan jeg" til opptil flere ting! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lise var instruktør på prøvetimen. Hun var helt rå å se på, snakk om elegante og sensuelle bevegelser! :hakeslepp:

Ang Tempted: Alle gutteproblemene er litt fjortis ja, men etter hvert blir det ganske viktig og.. Men det skjønner du etter hvert. Jeg skal ikke spoile noe. Litt av moroa er jo å bli overrasket når det skjer noe uventet. Og det skjer et par ganger kan du si!! :redd:

Jeg syns ikke gjentakelsene er så ille i den boken. Det virker som de har skjønt at leserne faktisk har hjerner... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Lise var instruktør på prøvetimen. Hun var helt rå å se på, snakk om elegante og sensuelle bevegelser! :hakeslepp:

Ang Tempted: Alle gutteproblemene er litt fjortis ja, men etter hvert blir det ganske viktig og.. Men det skjønner du etter hvert. Jeg skal ikke spoile noe. Litt av moroa er jo å bli overrasket når det skjer noe uventet. Og det skjer et par ganger kan du si!! :redd:

Jeg syns ikke gjentakelsene er så ille i den boken. Det virker som de har skjønt at leserne faktisk har hjerner... :rolleyes:

Jeg har faktisk aldri sett Lisa danse jeg... Men tror det er jevnt over høyt nivå på alle instruktørene. To av dem stilte opp på Norske talenter-autition på noen timers varsel, har sett av reklamen at de vises på tv fra audition i Oslo. :)

Jeg har ikke funnet en eneste gjentakelse i Tempted ennå, og er veldig fornøyd med det! :nigo: Godt å vite at vi får litt cred for at vi har hjerner ja... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så kult at de kommer på tv! Da må jeg se på! Jeg følger egentlig ikke med på det, men det får jeg begynne med da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Oi, så kult at de kommer på tv! Da må jeg se på! Jeg følger egentlig ikke med på det, men det får jeg begynne med da. :)

Har bare tenkt å se hvordan det går med dem jeg også, tror ikke jeg vil engasjere meg mer enn det... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

I dag har jeg sendt mail til banken der vi har boliglån og spurt om hvor mye de regner med vi kan få hvis vi skal kjøpe ny bolig. :popcorn: Vi (spesielt kjære :ler: ) begynner å bli klare for å komme oss ut av den leiligheta vi har nå, koste hva det koste vil (nesten) og finne noe nytt. Det er jo ikke det at det er så fælt å bo der vi bor nå, men det er noe med at vi i over 2,5 år har visst at vi vil selge den og komme unna fellesgjelda. Nå har vi satt ned prisantydningen en del, og så skal vi se. Det har ihvertfall blitt solgt noen leiligheter i borettslaget i høst og nå på nyåret, så tenk om vi kunne hatt litt flaks for en gangs skyld?! :sukk: Vi tenker oss å flytte ut fra byen og litt nærmere friluftsområder. Det er veldig deilig å bo sentralt, men lungene er ikke overbegeistra. Og med en kone som er nyfrelst på ski, er det helt klart at noen skal nærmere skiløypene... :fnise: Da vi kjøpte leiligheta vi har nå, gikk det veldig fort (les: altfor fort) i svingene, vi hadde ikke skutt fra hofta hadde vi visst alt vi vet nå. Så det er ihvertfall noe vi ikke gjør igjen! Men vi har jo lært av det også, en hel masse!! Og selv da utgiftene var på det høyeste klarte vi å spare opp nok penger til å holde bryllup. Så i det siste har det faktisk vært det å flytte litt ut som har vært den store fristelsen, ikke bare økonomien i seg selv. Ironisk nok hadde vi jo garantert bodd veldig bynært hvis vi hadde solgt med en gang vi prøvde da, og da kanskje vi hadde vært på leting nå uansett... :sjenert: Men jeg sender et hjertesukk og håper at det kan ordne seg i løpet av våren! Nye visninger neste uke, om bare det kunne skjedd noe spennende!

Men nå har vi gjort det her så mange ganger at jeg kjenner at det ligger en liten vond klump i magen bare ved å prøve å være positiv... Det gjør så vondt å bli skuffa igjen og igjen! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...