Gjest Neferet Skrevet 10. februar 2010 #841 Del Skrevet 10. februar 2010 Det frister veldig. Får se hva vi får til. Da blir du nok smashing. Når dinedama nevnte Alice i eventyrland kom jeg på at nå er det ikke så veldig lenge til premieren på den! Jeg hadde gjort det hvis jeg var dere! Særlig siden jeg allerede har gjort det... Alice i eventyrland ja! Jeg skulle egentlig ha lest "Through the looking glass" før den kommer på kino jeg. Har du lest begge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. februar 2010 #842 Del Skrevet 10. februar 2010 Det er vel ikke tegnefilmen det er snakk om? :klø: Dinedama er såååå oppdatert... Jeg har forøvrig lyst å se den Wolfman filmen Den ser litt spennende ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. februar 2010 #843 Del Skrevet 10. februar 2010 Har du fremdeles ikke lest siste House of Night? Jeg leste den ferdig i går, og :dåne: SÅ spennende!! Det er den klart beste boken i serien, og det kommer spennende tvister og vendinger helt til siste side!! Jeg satt hjemme i går etter jeg var ferdig og var frustrert over at jeg ikke kjenner noen som har lest den som jeg kunne snakke om den med, så heng i og les den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. februar 2010 #844 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg hadde gjort det hvis jeg var dere! Særlig siden jeg allerede har gjort det... Alice i eventyrland ja! Jeg skulle egentlig ha lest "Through the looking glass" før den kommer på kino jeg. Har du lest begge? Nei, det har jeg ikke (tror jeg?). Det er i så fall mange år siden, så der ga du meg et godt tips. Tar den med hjem fra jobb i dag. dinedama: Det er vi snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. februar 2010 #845 Del Skrevet 10. februar 2010 Metallica! Vi holdt på å måtte selge billettene våre for litt siden, fordi det ikke passa for noen av oss.. Heldigvis ser det ut til å ordne seg! Puh! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. februar 2010 #846 Del Skrevet 11. februar 2010 Det er vel ikke tegnefilmen det er snakk om? :klø: Dinedama er såååå oppdatert... Jeg har forøvrig lyst å se den Wolfman filmen Den ser litt spennende ut Ser du allerede har fått svar dinedama, så da gjentar jeg ikke Muffin! Jeg har hørt noen rykter om at et vennepar har lyst til å se Wolfman i helga, så kanskje. Selv om det egentlig er mange filmer som bør stå foran den i køen... Men, vi reiser jo ut i distriktet, og da er det ikke alt som kan finnes på kino. Har du fremdeles ikke lest siste House of Night? Jeg leste den ferdig i går, og :dåne: SÅ spennende!! Det er den klart beste boken i serien, og det kommer spennende tvister og vendinger helt til siste side!! Jeg satt hjemme i går etter jeg var ferdig og var frustrert over at jeg ikke kjenner noen som har lest den som jeg kunne snakke om den med, så heng i og les den!! Nei, jeg har dessverre ikke det. Jeg skjønner at jeg må få gjort det. Hmm, kanskje noen vil gi meg den til meg til bursdagen min?? Fordelen for meg er jo at når jeg får akutt behov for å snakke om den, så er du allerede klar! Nei, det har jeg ikke (tror jeg?). Det er i så fall mange år siden, så der ga du meg et godt tips. Tar den med hjem fra jobb i dag. dinedama: Det er vi snakker om. Litt misunnelig på at du bare kan ta med deg aktuelle bøker hjem fra jobb kjenner jeg!! Metallica! Vi holdt på å måtte selge billettene våre for litt siden, fordi det ikke passa for noen av oss.. Heldigvis ser det ut til å ordne seg! Puh! :dåne: Oj, selge billettene! Det kan vi ikke ha noe av! Prioriteringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. februar 2010 #847 Del Skrevet 11. februar 2010 Litt misunnelig på at du bare kan ta med deg aktuelle bøker hjem fra jobb kjenner jeg!! Jeg har en fin jobb. Vi har ikke HoN-bøkene her da. Ellers hadde vel en eller to av dem blitt med hjem også. Merker jeg fikk litt lyst til å lese fortsettelsen nå når cypress skrev om den siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. februar 2010 #848 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg har en fin jobb. Vi har ikke HoN-bøkene her da. Ellers hadde vel en eller to av dem blitt med hjem også. Merker jeg fikk litt lyst til å lese fortsettelsen nå når cypress skrev om den siste. ja, den siste er superspennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. februar 2010 #849 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg har en fin jobb. Vi har ikke HoN-bøkene her da. Ellers hadde vel en eller to av dem blitt med hjem også. Merker jeg fikk litt lyst til å lese fortsettelsen nå når cypress skrev om den siste. ja, den siste er superspennende. Veldig nysgjerrig på den boka nå altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. februar 2010 #850 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg holder på å dø av menssmerter for tredje dag på rad!! Tror jeg må operere ut hele systemet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. februar 2010 #851 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg holder på å dø av menssmerter for tredje dag på rad!! Tror jeg må operere ut hele systemet! You and me both Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. februar 2010 #852 Del Skrevet 11. februar 2010 Veldig nysgjerrig på den boka nå altså!! Du kan få låne den av meg! Har du bursdag snart forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. februar 2010 #853 Del Skrevet 11. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. februar 2010 #854 Del Skrevet 11. februar 2010 You and me both Håper det går bedre med deg nå! Du kan få låne den av meg! Har du bursdag snart forresten?? Veldig ivrig for å få noen å snakke med eller? Kanskje vi må få til en ordning, hadde jo vært hyggelig å møtes igjen også! Bursdag om 17 dager! Så stas å se et savnet fjes her inne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 12. februar 2010 #855 Del Skrevet 12. februar 2010 Håper det går bedre med deg nå! Ja, bare litt kniver i magen i dag. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. februar 2010 #856 Del Skrevet 12. februar 2010 Menssmerter er teit!! God helg, Neferet! Noen koselige planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. februar 2010 #857 Del Skrevet 15. februar 2010 Ja, bare litt kniver i magen i dag. Hvordan går det med deg? Det gikk bra med meg etter den tredje dagen. Nå er heldigvis styret over for denne gang!! Ha en fin dag My! Menssmerter er teit!! God helg, Neferet! Noen koselige planer? Hei Mazzi! Som du sikkert skjønte var det ikke så mye KG i helga, men koselig har den vært uansett! Fredag kom svigers og henta oss, det er en uvant luksus, men de skulle ta over det gamle hjemmekinoanlegget vårt. Turen bar så til dem, og fredagskvelden var vel egentlig nesten oppbrukt allerede da... Trøtt var jeg ihvertfall etter turbouka vi hadde hatt. Lørdag var vi på laaaaang skitur, nesten to og en halv mil! Dæven, det tror jeg er personlig rekord. Veldig deilig å komme inn igjen da, kroppen fikk vel helt sjokk både av aktivitetsnivået og frisk luft. Er ikke bortskjemt med det i Oslo om dagen, lungene mine skriker når jeg er ute... På kvelden var vi på kino, så The Wolfman. Vi endte vel med å synes at den var helt grei. Popcorn var vel fortjent etter skituren mente vi! I går var det ny skitur, men ikke så lang, fastelavnsboller (med makronfyll og vaniljekrem) og busstur i kø tilbake til byen. Og så fikk jeg veldig fint kort av kjære, hun fikk ingenting stakkar... Følte meg litt dum, men hun hadde sagt at i år ble det ingen valentines-gave (hun har tross alt brukt opp alle pengene sine til hjemmekino), og jeg tolket det som ingen markering... Jaja, kan ikke alltid få med seg alt! Men en fin helg må jo uansett være bra å ta med seg! Lang utredning, håper du har hatt en fin helg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. februar 2010 #858 Del Skrevet 15. februar 2010 Så koselig helg. Skitur på to og en halv mil står det respekt av! Fullt fortjent med popcorn etterpå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. februar 2010 #859 Del Skrevet 15. februar 2010 Ååå det hørtes ut som en deilig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. februar 2010 #860 Del Skrevet 15. februar 2010 Så koselig helg. Skitur på to og en halv mil står det respekt av! Fullt fortjent med popcorn etterpå da. Veldig koselig! Så mye skitur ble brukt som unnskyldning for mer enn popcorn... Men det må være lov å kose seg innimellom! Ååå det hørtes ut som en deilig helg Kjempedeilig! Bare vent til du kan ta med lille huledingsen i pulk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg