Store My Skrevet 5. februar 2010 #821 Del Skrevet 5. februar 2010 Hurra du er glad! (er det noen spesiell grunn?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. februar 2010 #822 Del Skrevet 5. februar 2010 Snakk om å bli kastet inn i det :dåne: Men så spennende!!! Ååå, jeg elsker utfordringer, det gjør alt så mye kjekkere Dagene kommer til å fly avgårde Vi liker å se inni boka di Ha en fin helg snups! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. februar 2010 #823 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Oi, det var virkelig fra 0 til 100. Men så bra at du ser ut til å trives i den nye jobben. Kos deg med gamle kolleger i kveld. Helge- Etter første uka er jeg ihvertfall positivt innstilt! Og har kommet et stykke på vei med å lære meg selv å ta det litt med ro, både i forhold til det som skal læres og jobbtempo generelt. Det var utrolig hyggelig med gamle kolleger i går! Det er en utrolig bra gjeng, og selv om vi ikke alltid har vært like flinke til å stille på lønningspils, så er det alltid veldig gøy når vi får det til! God mat, godt selskap og tonnevis med latter i mange timer! Det er synd å miste dem som kolleger, men mange kommer jeg nok uansett til å ha kontakt med! Hurra du er glad! (er det noen spesiell grunn?) Ja! Jeg ble kalt inn til sjefen som ville se på det jeg hadde begynt med til presentasjonen, og det er jo nervepirrende nok. Ekstra spennende er det jo når det er ukjent stoff, og vi ikke kjenner hverandre ennå. Men etter en litt famlende start fikk jeg vist det jeg hadde gjort. Ikke bare var sjefen imponert over hvor mye jeg hadde fått gjort, hun var også veldig fornøyd med innholdet. Jeg fikk skryt, må innrømme at jeg ble veldig stolt, og dagen ble en bra avslutning på den første uka!! Endret 6. februar 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. februar 2010 #824 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Snakk om å bli kastet inn i det :dåne: Men så spennende!!! Ååå, jeg elsker utfordringer, det gjør alt så mye kjekkere Dagene kommer til å fly avgårde Vi liker å se inni boka di Ha en fin helg snups! Ja, det blir nok både utfordrende og moro!! Og litt skummelt Jeg er ihvertfall veldig glad forat de andre i prosjektet er hyggelige, da er det lettere å kaste seg ut i nye ting! Ha en kjempefin helg du også søta! -------------------------------------------------- Deilig trening i dag, deilig nå en stund til, og bursdag hos et vennepar i kveld. I morra har jeg ikke en eneste plan, det er lenge siden sist!! Endret 6. februar 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. februar 2010 #825 Del Skrevet 6. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. februar 2010 #826 Del Skrevet 7. februar 2010 Så får vi se om jeg er like fornøyd når jeg må holde presentasjonen også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. februar 2010 #827 Del Skrevet 7. februar 2010 Det går sikkert bare bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. februar 2010 #828 Del Skrevet 7. februar 2010 Det går sikkert bare bra Vi satser på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. februar 2010 #829 Del Skrevet 7. februar 2010 er forresten instruktøren min! Hun ble nr. 4 i konkurransen i klassen for "nybegynnere"... Og er den andre som er instruktør på samme sted. Hun ble nr. 2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. februar 2010 #830 Del Skrevet 7. februar 2010 Og ikke minst; er hun som vant klassen for de som har konkurrert en stund. Helt sykt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. februar 2010 #831 Del Skrevet 7. februar 2010 Det er sykt :dåne: Trener dere så lettkledd også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. februar 2010 #832 Del Skrevet 7. februar 2010 Det er sykt :dåne: Trener dere så lettkledd også? Ikke fullt så lettkledd kanskje. Men lettkledd nok, i hotpants og singlet! Takes some getting used to (ihvertfall hotpants for min del)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. februar 2010 #833 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Dette later til å bli et bra konsertår!! Januar (og allerede overstått....): Valentourettes - Ny vokalist siden forrige gang, bra bytte! Backyard Babies - Alltid like stas! April: Metallica Juni: Green Day - Billie Joe Bon Jovi - i London! Det blir spennende å se om høsten kan følge opp like bra! Endret 10. februar 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. februar 2010 #834 Del Skrevet 10. februar 2010 oi! det var mange konserter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. februar 2010 #835 Del Skrevet 10. februar 2010 Konserter! Jeg vil også på Green Day! Men vi "ses" på Metallica da. Tror det hadde tatt litt tid for meg å venne meg til å trene i hotpants også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. februar 2010 #836 Del Skrevet 10. februar 2010 Her er forresten mitt nyeste ebay-kupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. februar 2010 #837 Del Skrevet 10. februar 2010 Stilig! Jepp: det minte meg på et eller annet vis om Alice i eventyrland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. februar 2010 #838 Del Skrevet 10. februar 2010 oi! det var mange konserter! Ja! Konserter! Jeg vil også på Green Day! Men vi "ses" på Metallica da. Tror det hadde tatt litt tid for meg å venne meg til å trene i hotpants også. Vi kan jo sees på Green Day også!?! Ordinært billettsalg starter fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. februar 2010 #839 Del Skrevet 10. februar 2010 Stilig! Jepp: det minte meg på et eller annet vis om Alice i eventyrland Tenkte jeg skulle bruke dem sammen med den svarte kjolen med lav rygg i 30-årslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. februar 2010 #840 Del Skrevet 10. februar 2010 Ja! Vi kan jo sees på Green Day også!?! Ordinært billettsalg starter fredag! Det frister veldig. Får se hva vi får til. Tenkte jeg skulle bruke dem sammen med den svarte kjolen med lav rygg i 30-årslag! Da blir du nok smashing. Når dinedama nevnte Alice i eventyrland kom jeg på at nå er det ikke så veldig lenge til premieren på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg