Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snakk om å bli kastet inn i det :dåne: Men så spennende!!! Ååå, jeg elsker utfordringer, det gjør alt så mye kjekkere :jepp: Dagene kommer til å fly avgårde :nigo:

Vi liker å se :strix: inni boka di :klemmer: Ha en fin helg snups!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Oi, det var virkelig fra 0 til 100. Men så bra at du ser ut til å trives i den nye jobben. :jepp: Kos deg med gamle kolleger i kveld. Helge- :klem:

Etter første uka er jeg ihvertfall positivt innstilt! Og har kommet et stykke på vei med å lære meg selv å ta det litt med ro, både i forhold til det som skal læres og jobbtempo generelt.

Det var utrolig hyggelig med gamle kolleger i går! Det er en utrolig bra gjeng, og selv om vi ikke alltid har vært like flinke til å stille på lønningspils, så er det alltid veldig gøy når vi får det til! God mat, godt selskap og tonnevis med latter i mange timer! :) Det er synd å miste dem som kolleger, men mange kommer jeg nok uansett til å ha kontakt med! :jepp:

Hurra du er glad!

(er det noen spesiell grunn?)

Ja! :nigo: Jeg ble kalt inn til sjefen som ville se på det jeg hadde begynt med til presentasjonen, og det er jo nervepirrende nok. Ekstra spennende er det jo når det er ukjent stoff, og vi ikke kjenner hverandre ennå. Men etter en litt famlende start fikk jeg vist det jeg hadde gjort. Ikke bare var sjefen imponert over hvor mye jeg hadde fått gjort, hun var også veldig fornøyd med innholdet. Jeg fikk skryt, må innrømme at jeg ble veldig stolt, og dagen ble en bra avslutning på den første uka!! :hoppe:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Snakk om å bli kastet inn i det :dåne: Men så spennende!!! Ååå, jeg elsker utfordringer, det gjør alt så mye kjekkere :jepp: Dagene kommer til å fly avgårde :nigo:

Vi liker å se :strix: inni boka di :klemmer: Ha en fin helg snups!

Ja, det blir nok både utfordrende og moro!! Og litt skummelt :sjenert: Jeg er ihvertfall veldig glad forat de andre i prosjektet er hyggelige, da er det lettere å kaste seg ut i nye ting! :jepp:

Ha en kjempefin helg du også søta! :klemmer:

--------------------------------------------------

Deilig trening i dag, deilig :veslejenta: nå en stund til, og bursdag hos et vennepar i kveld. I morra har jeg ikke en eneste plan, det er lenge siden sist!! :nigo:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

er forresten instruktøren min! Hun ble nr. 4 i konkurransen i klassen for "nybegynnere"...

Og

er den andre som er instruktør på samme sted. Hun ble nr. 2!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Det er sykt :dåne:

Trener dere så lettkledd også? :ler:

:ler: Ikke fullt så lettkledd kanskje. Men lettkledd nok, i hotpants og singlet! Takes some getting used to (ihvertfall hotpants for min del)! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:hoppe:

Dette later til å bli et bra konsertår!! :strix:

Januar (og allerede overstått....):

Valentourettes - Ny vokalist siden forrige gang, bra bytte!

Backyard Babies - Alltid like stas! :nigo:

April:

Metallica

Juni:

Green Day - :hjerte: Billie Joe :hjerte:

Bon Jovi - i London! :strix:

Det blir spennende å se om høsten kan følge opp like bra!

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Konserter!

Jeg vil også på Green Day! Men vi "ses" på Metallica da. ;)

Tror det hadde tatt litt tid for meg å venne meg til å trene i hotpants også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet
oi! det var mange konserter! :)

Ja! :)

:hoppe: Konserter!

Jeg vil også på Green Day! Men vi "ses" på Metallica da. ;)

Tror det hadde tatt litt tid for meg å venne meg til å trene i hotpants også.

Vi kan jo sees på Green Day også!?! Ordinært billettsalg starter fredag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Stilig! Jepp: det minte meg på et eller annet vis om Alice i eventyrland :ler:

Tenkte jeg skulle bruke dem sammen med den svarte kjolen med lav rygg i 30-årslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :)

Vi kan jo sees på Green Day også!?! Ordinært billettsalg starter fredag! :jepp:

Det frister veldig. Får se hva vi får til. :)

Tenkte jeg skulle bruke dem sammen med den svarte kjolen med lav rygg i 30-årslag!

Da blir du nok smashing. :jepp:

Når dinedama nevnte Alice i eventyrland kom jeg på at nå er det ikke så veldig lenge til premieren på den! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...