Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet
Menssmerter er noe skikkelig dritt :slåss: Håper du føler deg bedre :klemmer:

Og BTW så var jakka kjempefin - og du fortjener den!!!!!

Hihi, hvis jeg skal få alt jeg fortjener blir jeg blakk.... :skratte:

Men skal se om jeg finner den i riktig farge og størrelse i helga hadde jeg tenkt! :jepp:

Oi, får du så vondt at du ikke får sove altså?? :hakeslepp: Det høres jo ganske ille ut!! Håper det er gått over nå da..

Veldig kul jakke forresten!! :jepp:

Det er heldigvis ikke så ofte jeg har det sånn, men en sjelden gang blir det skikkelig ille. Har vel bare vært to ganger tidligere jeg har slitt med å komme meg på jobb tror jeg. Skulle fjernet hele greia!! :ler:

Jeg hadde sånne smerter før, så jeg måtte begynne på p-piller. Det hjalp. Har fremdeles vondt, men jeg kan leve med smertene nå. Så det er et tips om det blir alt for ille.

Jeg gikk på p-piller for noen år siden, hadde blødningsforstyrrelser. Men på de jeg fikk var det syke bivirkninger (ihvertfall for meg)! Jeg ble skikkelig agressiv, og hadde måndelige migreneanfall. Etter 9 mnd (skulle bruke dem et år) så tryglet jeg fastlegen om å få slippe, og det fikk jeg. Men tusen takk for tipset, har hørt at det hjelper mange som sliter med smerter! :klemmer:

Godt det bedret seg litt utover dagen. Håper du er enda bedre i dag. :klemmer:

Mye bedre i dag, ikke vondt så ingen grunn til å klage! :nigo:

Masse :klemmer: tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så bra!! :hoppe: Hva slags anledninger tenker du å bruke den i, er den kjøpt inn til noe spesielt? Er kanskje ikke alle situasjoner hvor en slik kjole er like passende.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Så bra!! :hoppe: Hva slags anledninger tenker du å bruke den i, er den kjøpt inn til noe spesielt? Er kanskje ikke alle situasjoner hvor en slik kjole er like passende.. :fnise:

:fnise:

Jeg kjøpte den helt uten anledning egentlig... Har alltid hatt lyst på en kjole med lav rygg, men det er først nå jeg kan pull it off... :nigo: Så nå ønsker jeg meg en anledning, og har kanskje fått en, har fått uoffisiell invitasjon til et 30-årslag i mars, kanskje den kan brukes da?? Ellers har jeg planer om å bruke den hvis vi skal på Vanilla i mai. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stilig kjole! :jepp:

Håper du har en fin lørdag, Neferet. :klemmer:

(Har forresten et spørsmål i boka mi som du kanskje kan svare på? :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Innom med en god :klem: og ønsker deg ei riktig god helg. :)

Tusen takk for :klem: og hilsen Kanutten, håper dere også hadde en bra helg! :jepp:

Mandags- :klemmer:

Stilig kjole! :jepp:

Håper du har en fin lørdag, Neferet. :klemmer:

(Har forresten et spørsmål i boka mi som du kanskje kan svare på? :sjenert:)

Lørdagen var fin, men jeg var veldig sliten. Så søndagen var enda bedre. Har fått gått på de nye skiene og tatt det med ro i helga, det trengte jeg! Fredag var jeg mest kvalm og dårlig (viste seg å være stress og psykosomatikk alt sammen) så godt å få ta seg inn litt!

Jeg piler inn i boka di for å se! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du... DET VAR EN HOT KJOLE!!!! misunner folk som kan gå i sånne... hadde bare sett strange ut på meg....

I den må nok kona di passe godt på deg :ler:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet
Du... DET VAR EN HOT KJOLE!!!! misunner folk som kan gå i sånne... hadde bare sett strange ut på meg....

I den må nok kona di passe godt på deg :ler:

:hug:

Tusen takk!! :nigo: Jeg har hatt lyst på sånn lenge, men har ikke akkurat kunnet bruke en før nå.. :sjenert: Så det gjør det jo ekstra stas å ha tatt av disse kiloene!! Skal teste den ut på 30-årslag i mars, så får se om kona må passe litt ekstra på! :fnise:

:kyss2:

Nåh! :rødme: :kline:

Innom med en :hug:

Tusen takk LilleEkorn! Det trengte jeg! Tøffe dager her, som igjen ender med lite KG-skriving. Godt det nærmer seg slutten på nåværende jobb, kjenner jeg er mentalt sliten, fysisk sliten og klar for å komme meg videre. Både fredag forrige uke og denne uka har jeg vært kvalm og hatt hodepine, kun på grunn av slitenhet, så har kjent litt på at det er greit å ta kroppens signaler på alvor. Det hjelper jo ikke at vi har lagt opp til et litt heftig program på fritida heller, at jeg aldri lærer!! :rolleyes::fnise: Men, det er jo hyggelig også, så en vanskelig balanse.

Sender masse :klemmer: tilbake til deg og Ekornprinsen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ut januar du jobber i den gamle jobben? Tenker du gleder deg til å slutte! Jeg vet hvordan det er, for å si det sånn!! :nigo: Håper du finner rom i alt maset til å trekke pusten innimellom! :klemmer:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...