Diddles Skrevet 3. januar 2010 #721 Del Skrevet 3. januar 2010 Du fortjener nye og dyre bukser nå sweetie, kan ikke vasse rundt i for store bukser nå med ny og snæksi kropp De skal helst være stramme, sånn at det merkes hvis kiloene prøver å snike seg på igjen Jeg har kjøpt en sånn pinestram dongeribukse som ligger i skapet og venter til jeg når 65 kg - om forhåpentligvis ikke så lenge til Så nå vasser jeg rundt i hullete bukser, i påvente av å ta i bruk nye klær Nytter ikke belønne seg selv før en fortjener det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. januar 2010 #722 Del Skrevet 3. januar 2010 Kjempeimponert over viljestyrken og resultatene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. januar 2010 #723 Del Skrevet 3. januar 2010 De buskene var dødsstilige! Hvor fører de slike? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. januar 2010 #724 Del Skrevet 4. januar 2010 Du fortjener nye og dyre bukser nå sweetie, kan ikke vasse rundt i for store bukser nå med ny og snæksi kropp De skal helst være stramme, sånn at det merkes hvis kiloene prøver å snike seg på igjen Jeg har kjøpt en sånn pinestram dongeribukse som ligger i skapet og venter til jeg når 65 kg - om forhåpentligvis ikke så lenge til Så nå vasser jeg rundt i hullete bukser, i påvente av å ta i bruk nye klær Nytter ikke belønne seg selv før en fortjener det Ah, tusen takk for moralsk oppbacking på bruk av masse penger på fancy bukser vennen! Kan nok ikke snike på så mye før den ikke passer, så du har jo et godt poeng der! Kjempeimponert over viljestyrken og resultatene dine! Tusen takk Mazzi! De buskene var dødsstilige! Hvor fører de slike? Jeg kjøpte mine på White Water . Men de finnes sikkert også mange andre steder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. januar 2010 #725 Del Skrevet 4. januar 2010 Blåmandag, jobb og tilbake til hverdagen... Men heldigvis med vissheten om at det bare er 17 dager igjen, inkludert i dag! Foreløpig er det rolige tilstander også, så det er egentlig ikke så mye å klage på. I tillegg har vi fått tilbake en kollega fra svangerskapspermisjon i dag, og det er stas for oss, men ikke for henne... Og ikke nok med det, en annen kollega (som jeg var veileder for da hun var student) kunne også fortelle at hun er gravid! :rødme: Kjempekoselig!! Skal prøve å få trent litt igjen i dag, forrige uke ble jo ødelagt av forkjølelsen. Kjenner fortsatt kulde og svevestøv i lungene, men må jo prøve å komme i gang og se hvordan kroppen virker. Torsdag, fredag og mandag neste uke skal jeg på klasser med gjestelærer på pole studioet, så får vel sparke i gang kroppen før den tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. januar 2010 #726 Del Skrevet 4. januar 2010 Så digg å få kjøpt seg litt nytt da!! Det fortjener du!! Men du - hvorfor har ingen (les: du ) fortalt meg at det skal komme 15 House of Night-bøker!??! Jeg er på bok 6 nå, og trodde at det var den siste i serien. Men det skjønte jeg i dag at det IKKE er! Jeg hater å vente på bøker!!!! Og jeg vil vite hvordan det går med dem!! Jeg har forresten fått et helt annet syn på ditt valg av nick etter hvert som jeg har kommet utover i serien... Sorry, måtte få ut litt frustrasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 4. januar 2010 #727 Del Skrevet 4. januar 2010 *oppdaterer meg litt* ..og legger igjen en Krysser fingrene for at de siste 17 dagene på jobb går superfort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. januar 2010 #728 Del Skrevet 4. januar 2010 Kule bukser. Belønning er absolutt lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. januar 2010 #729 Del Skrevet 5. januar 2010 Så digg å få kjøpt seg litt nytt da!! Det fortjener du!! Men du - hvorfor har ingen (les: du ) fortalt meg at det skal komme 15 House of Night-bøker!??! Jeg er på bok 6 nå, og trodde at det var den siste i serien. Men det skjønte jeg i dag at det IKKE er! Jeg hater å vente på bøker!!!! Og jeg vil vite hvordan det går med dem!! Jeg har forresten fått et helt annet syn på ditt valg av nick etter hvert som jeg har kommet utover i serien... Sorry, måtte få ut litt frustrasjon... 15????? Det visste jeg virkelig ikke! Har ikke lest den siste som har kommet ennå, jeg nærmer meg slutten på Breaking Dawn. Og bare så det er sagt, så har jeg også fått et annet syn på nicket underveis, jeg endret det jo etter første boka, men skjønte vel etterhvert at jeg kanskje hadde gjort en feil... Menmen, sånn får det bare være... *oppdaterer meg litt* ..og legger igjen en Krysser fingrene for at de siste 17 dagene på jobb går superfort!!! Det gjør jeg også!! Nå er det 16! Masse til deg også! Kule bukser. Belønning er absolutt lov. Ja, ikke sant! Innvier dem i dag på jobb, og det var visst flere enn meg som syntes de var kule også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. januar 2010 #730 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg skulle skrive noe fornuftig her, men så kom jeg ikke på noe Men en skal du iallefall få! Du får kose deg på jobb disse siste ukene Regner med arbeidsoppgavene er enkle og greie nå for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. januar 2010 #731 Del Skrevet 5. januar 2010 15????? Det visste jeg virkelig ikke! Har ikke lest den siste som har kommet ennå, jeg nærmer meg slutten på Breaking Dawn. Og bare så det er sagt, så har jeg også fått et annet syn på nicket underveis, jeg endret det jo etter første boka, men skjønte vel etterhvert at jeg kanskje hadde gjort en feil... Menmen, sånn får det bare være... Jepp, leste det på Wikipedia. Neste bok kommer i april i år, og så er det bare å vente på resten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. januar 2010 #732 Del Skrevet 5. januar 2010 Får håpe det går bra med så mange bøker da! Han godeste leser en serie hvor forfatteren døde mellom nest siste og siste bok.. Så gøy med så masse positive tilbakemeldinger for buksene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. januar 2010 #733 Del Skrevet 5. januar 2010 Jepp, leste det på Wikipedia. Neste bok kommer i april i år, og så er det bare å vente på resten... Jeg kjenner jeg ble litt småskeptisk nå, på om det kommer til å være nok stoff å ta av til å fylle 15 bøker?!?!? Eller om det til slutt blir litt tynt (les: enda tynnere..) Hvordan var forresten Tempted? Jeg kjente at jeg ikke var helt klar ennå da jeg så den i Dublin, så den fikk være igjen der... Men skal lese den etterhvert altså. Fikk bare litt overdose. Litt sånn som da jeg var 15 og begynte å lese Heksemesteren og leste de 8 første bøkene på en uke og ble så lei at jeg aldri har lest resten... Dessuten syntes jeg da at det var teit at han ene karen hadde vært død i 150 år og så sto opp igjen. Hodet mitt var ikke helt innstilt på fantasy for noen år siden, jeg lurer på om det kanskje var altfor barnslig... Får håpe det går bra med så mange bøker da! Han godeste leser en serie hvor forfatteren døde mellom nest siste og siste bok.. Så gøy med så masse positive tilbakemeldinger for buksene! Litt sånn som Stieg Larsson som visstnok hadde planlagt 10 bøker i Milennium-serien. Han døde jo også før bok 3 var ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. januar 2010 #734 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg er bare på kapittel 3 i Tempted, så jeg kan nok ikke uttale meg enda. Virker som det er mer av det gamle. Eneste nye er at et kapittel (så langt) er skrevet fra Stevie Rays perspektiv. Det kan jo bli moro etter hvert. Ifølge Wikipedia er dette titlene på de kommende bøkene: Burned, 7th Book (April 27, 2010) Stolen, 8th Book Burdened, 9th Book Touched, 10th Book Cloaked, 11th Book Wanted, 12th Book Dreaded, 13th Book Changed, 14th book Saved, 15th Book Tyder jo på at det skal skje en hel del før hun blir ordentlig vampyr i hvert fall, for det ser jo ut som det skal skje i bok 14... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 5. januar 2010 #735 Del Skrevet 5. januar 2010 Tror jeg bare skal lese bok 10 og 15. Får vel med meg alt som har skjedd allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. januar 2010 #736 Del Skrevet 5. januar 2010 Tror jeg bare skal lese bok 10 og 15. Får vel med meg alt som har skjedd allikevel. Sant sant!! Men jeg kommer sikkert til å pløye gjennom alle sammen likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 5. januar 2010 #737 Del Skrevet 5. januar 2010 Får håpe det går bra med så mange bøker da! Han godeste leser en serie hvor forfatteren døde mellom nest siste og siste bok.. oi! jeg var veldig redd for at J.K.Rowlings skulle dø før hun ble ferdig med Harry Potter. Men det gjorde hun heldigvis ikke. --- Gratulerer med ny bukse i ny størrelse Har du forresten fått sett noe Bad Girls? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. januar 2010 #738 Del Skrevet 7. januar 2010 Gratulerer med ny bukse i ny størrelse Har du forresten fått sett noe Bad Girls? Takk for bukseskryt! Har ikke kommet til Bad Girls ennå, skjønner ikke hvordan jeg hadde tenkt at romjula kom til å være en fin mulighet til å gjøre sånt.... Håpløs er jeg! Men tenker på det stadig vekk, så kommer kanskje dit etterhvert? Det burde jo ihvertfall være årets nyttårsforsett, et hyggelig et denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. januar 2010 #739 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Plutselig torsdag og første uka av siste oppsigelsesmåneden begynner å nærme seg slutten. Det kommer nok til å gå ganske fort til jeg skal begynne i ny jobb, men litt uvirkelig kjennes det fortsatt. Arbeidsmengden er ihvertfall en litt annen nå enn da jeg var utrolig sliten og frustrert før jul, og det er deilig. Jeg avlaster andre og pusler med det som er av mitt eget, og det passer meg helt utmerket så langt. Om en drøy uke starter den store flytteprosessen på kontoret, og da kommer det nok til å bli ganske hektisk, nærmere unntakstilstand tenker jeg vi sier. Men da er det jo så kort tid igjen, og blir det kaos, skal jeg rett og slett trøste meg med at det er et kaos jeg kan forlate! Vi har et litt "festlig" problem i borettslaget om dagen. Det er jo som kjent ganske kaldt ute, og helt siden mandag ettermiddat har strømmen plutselig gått i løpet av ettermiddagen og kvelden. Så er den borte en stund og kommer tilbake og forsvinner igjen.. Og sånn går jo kveldene. Sannsynligheten er stor for at det er overbelastning, at folk fyrer for hardt i tillegg til å bruke elektriske artikler som tar mye strøm. Så det er jo litt interessant. I går kveld gikk styret en runde og hadde gangmøter i alle etasjene for å få folk til å redusere litt så vi kanskje fikk beholde strømmen over natta. Og det skulle jo bare mangle at alle tar i et tak, det er jo tross alt et borettslag?!? Men neida, opptil flere i min etasje var kjempesure og mente at det var jo ikke 1950 men 2010 og at det ikke var rimelig at folk ble bedt om å begrense seg når det tross alt var -20 ute osv. Og blant de 2-3 som lagde mest trøbbel, var det overhode ingen interesse for å høre etter når budskapet var: "Dette gjelder i kveld og kanskje i morgen, til vi har fått tak i elektriker som kan se om det er noe annet galt, eller om det kan justeres". Det er jo ikke snakk om at folk blir bedt om å skru av varmen heller, bare at det er greit om ikke alle bruker både varmekabler på fullt og i tillegg bruker komfyr, oppvaskmaskin og vaskemaskin/tørketrommel, så overbelastningen kan unngås. Men neida, der var det bare meg, meg, meg, og det var selvfølgelig styrets ansvar både det ene og det andre, og det var i tillegg nesten et krav om at de skulle sitte vakt i kjelleren hele natta. Goodness, noen ganger skammer jeg meg litt over å være en del av min generasjon, den kollektive tankegangen har jo tydeligvis forsvunnet for en del involverte. Det er klart det er irriterende at strømmen blir borte i hytt og pine, men da må jo alle gjøre en innsats??? Endret 7. januar 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. januar 2010 #740 Del Skrevet 7. januar 2010 Er det mulig?! :dåne: Vet ikke om jeg skal eller , det burde da ikke være så vanskelig å forstå at en felles innsats må til! Noen folk altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg