Store My Skrevet 19. desember 2009 #701 Del Skrevet 19. desember 2009 Hurra for premie! Så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. desember 2009 #702 Del Skrevet 19. desember 2009 Hurra for premie! Så gøy! Ja! Lotto var tydeligvis å prøve å dra flaksen litt langt... Ble ingen millioner på meg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. desember 2009 #703 Del Skrevet 20. desember 2009 Heia Norge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. desember 2009 #704 Del Skrevet 22. desember 2009 for at du vant den flotte premien! Ingen dum førjulsgave, det. Min arbeidslyst har også tatt ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. desember 2009 #705 Del Skrevet 23. desember 2009 for at du vant den flotte premien! Ingen dum førjulsgave, det. Min arbeidslyst har også tatt ferie. Jeg har kommet fram til at det hjelper ikke om arbeidslysten tar ferie hvis det er så mye å gjøre at man må tvinge den fram igjen.... Neida, det roer seg forhåpentligvis ned snart, og uansett er det snart bare en måned igjen! Håper du har en koselig førjulstid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. desember 2009 #706 Del Skrevet 23. desember 2009 I dag tidlig lot jeg en bussjåfør ødelegge morgenen og humøret mitt, jeg kjenner jeg er litt preget enda! Noe som egentlig bare er teit, men jeg skjønner jeg sikkert er litt sliten og at det er det som gjør lunta litt kortere. Jeg har jo gått over (med lett tvang) til elektronisk billett, og da har jeg månedskort på den. Den må bippes på en dings hver gang jeg reiser kollektivt, noe som er litt uvant. Og noen dingser er rett og slett helt fjerne, og kommer med teite feilmeldinger. Går jeg til neste dings er alt helt fint. Men det som er litt av greia er at den ene bussen jeg tar til jobb har sjelden en dings som registrerer kortet mitt. Så selv om mitt kort er gyldig til 06.01.10, så sier den at jeg ikke har billett. Så da begynte denne bussjåføren å hisse seg opp og fortelle meg at jeg ikke hadde billett. Så tok han kortet mitt og bippet det på billettautomaten sin, og fikk fornøyd ut en lapp der det sto saldo 0,00. Denne mente han jeg fikk vise fram hvis det ble kontroll. Jeg var litt i forsvar og sa at det skulle jeg selvfølgelig gjøre. Litt senere på turen så jeg at det også litt lenger ned på lappen står "30 dagers billett" og "Gyldighet 06.01.10 07.25" Hrmf! Det hører også med til historien at jeg ved bussbytte bippet som vanlig og alt fungerte helt fint... Jaja, sikkert ikke så interessant lesning, men måtte bare få det ut... Lille julaften i dag, har ikke helt følelsen av det, men det kommer vel. Regner med en helvetesdag på jobb, men da går ihvertfall tida fort! Så skal jeg til reservefamilien min i kveld på tradisjonelt lille julaften-samvær. Det blir stas. Håper å kunne hvile litt i mellomtida, men vet ikke helt om det er realistisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. desember 2009 #707 Del Skrevet 23. desember 2009 Får håpe humøret kan seg litt utover dagen!! Ønsker deg og dine en strålende julefeiring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. desember 2009 #708 Del Skrevet 23. desember 2009 Får håpe humøret kan seg litt utover dagen!! Ønsker deg og dine en strålende julefeiring!! Det har heldigvis kommet seg betraktelig! Nå begynner det å se ut som julefreden skal senke seg over kontoret og at morgendagen kanskje bare blir kosejobbing, så da skal jeg ikke klage! Håper jula blir bra for deg og dine også, til tross for at det blir litt fram og tilbake.... Masse til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. desember 2009 #709 Del Skrevet 23. desember 2009 GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. desember 2009 #710 Del Skrevet 24. desember 2009 :snø: I dag var Oslo virkelig magisk på vei til jobb. Ikke så mange som var ute i dag før kl 8, og det hadde kommet 10-15 cm snø i løpet av natta, og snødde store snøfiller fortsatt. Så urørt julaften morgen i snøvær, kan man egentlig ønske mer når man først må opp og på jobb? Det blir en kort arbeidsdag da, tar bussen 11.20 til kjære og svigers, og så kan jula starte på ordentlig! Fikk en god start i går kveld hos reservefamilien da, selv om det ble kortere enn vanlig på grunn av jobbing hos alle og busstiden hjem. Men marsipanen ble laget og selskapet var upåklagelig. Skal innrømme jeg var ganske sliten da jeg la hodet på puta en gang rundt midnatt, sovet som en stein (sover egentlig steiner?? :klø: ) og skjønte egentlig ikke stort da radioen begynte å snakke for å vekke meg... Men, jeg er da på plass, foreløpig er alt stille som det skal være, og jeg har gledet en kollega med hjemmelaget marsipan som overraskelse. Det blir neppe noe KG på meg etter dette, så da må jeg jo benytte anledningen til å si: GOOOD JUL TIL ALLE SOM TITTER INNOM!! :snø: Vi "snakkes" i romjula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. desember 2009 #711 Del Skrevet 25. desember 2009 Gooood jul vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. desember 2009 #712 Del Skrevet 28. desember 2009 Gooood jul vennen Tusen takk søte Diddles! Har kikket i boka di, og ser ut til at du nyter juledagene du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. desember 2009 #713 Del Skrevet 28. desember 2009 Hjemme igjen etter jobb og julefeiring. Det hele har vært bra, bortsett fra at jeg har klart å dra på meg en forkjølelse. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre nå, om jeg bør holde meg hjemme eller om jeg skal satse på jobb også i morra. Våknet snørrete i går morges, og ble ikke akkurat bedre i løpet av dagen. Har vært ganske sjaber i dag, men gikk ganske greit på jobb. Det eneste jeg ikke liker, er at jeg er tung i pusten og at jeg har litt vondt i brystet. Håper ikke det er tid for den årlige lungebetennelsen! Jeg jobbet julaften, og gikk deretter rett på bussen til svigers. Det var jo ganske mye snø langs veien, så var forberedt på at det kom til å ta tid, men det var faktisk ikke noe problem i det hele tatt. Onkelen min møtte meg da jeg kom fram, og vi var innom grava til mormor før han kjørte meg til kjære og foreldrene hennes. Der var det tid for tegnefilmer, risengrynsgrøt, treffe slektninger på kirkegården for å tenne lys på gravene da jula ringes inn, julemat og et hav av gaver... Jeg tror aldri jeg har sett en lignende haug, særlig med tanke på at vi i prinsippet er fire voksne mennesker!! Dæven! Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg er bortskjemt! Skikkelig! Fikk blant annet Wii Fit og Super Mario Bros, så da kan det bli spilling utover vinteren. Wii Fit fikk vi prøvd litt første juledag, hele flokken, kjempemoro! I tillegg fikk jeg gavekort på nye ski, Thomas Sabo-smykke , bøker, Nemi-almanakk, dvd og blu-ray og annet tøys og fjas. Helt overveldet jeg! Kjære ble også kjempefornøyd med gaven sin, endelig vet også hun at vi skal til London i juni! Litt moro (og uventet) var det forresten at da jeg skulle skifte og ta på penklærne, viste de seg at min penbukse ikke var det minste pen lenger, den så rett og slett ut som et telt! Så jeg endte med å låne kjæres dressbukse.... i str 38!!!!! Så utrolig deilig når høstens innsats får sånne resultater! Første juledag var ganske rolig, bortsett fra skitur med kjære og svigerfar. Det ble gjentatt både andre og tredjedag også (skituren altså), og andredag var vi på familieselskap med min familie hos min tante. Veldig hyggelig, men uhyggelig føre. Da vi kjørte dit var det sikt kanskje 2 meter foran oss, og superglatt på veien. Jeg var glad det hadde sluttet å snø til jeg skulle kjøre hjem, misunte ikke kjære da hun kjørte dit! Masse mat og skravling, slik jula skal være, er det ikke? Det eneste jeg har hatt av kvaler i jula, er at både kjære og familien hennes har ment at jeg burde være igjen der isteden for å dra tilbake og jobbe. Tross alt har jeg jo egenmeldingsdager å bruke, i tillegg til at jeg snart skal slutte. Jeg er ganske lettpåvirkelig hva gjelder samvittighet, så til slutt hadde jeg både lojalitetskonflikt til kjære og familien hennes, og til jobben. I tillegg våknet jeg jo som sagt snørrete i går, og da fikk de ihvertfall vann på mølla. Jeg er enig i at jeg burde hatt mer fri, særlig når de hadde kjøpt gavekort på ski til meg, så vi kunne vært avgårde å kjøpt ski, men synes de kanskje kjørte meg litt hardt. Ihvertfall synes samvittigheten min det. Jeg hadde jo hatt fri hvis jeg ikke hadde måttet tatt ubetalt ferie! Men, jeg dro da hjem og har vært på jobb i dag, så gjorde jo det "riktige" valget, om enn ikke det jeg hadde mest lyst på. Så får vi håpe at lungene og kroppen oppfører seg pent, så det ikke blir egenmelding uansett! I morgen skal jeg til mamma på ettermiddagen, jeg er lovet pinnekjøtt! Det gleder jeg meg til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. desember 2009 #714 Del Skrevet 30. desember 2009 SÅ gøy med buksene da! :bolledeig: Mario spillet er rågøy! Minner meg om barndommen :rødme: Vanskelig med sånne lojalitetskonflikter.. Man bør jo helst ikke slække med jobben selv om man skal slutte, for det kan fort påvirke en god referanse til en dårligere.. Og det er jo alldeles ikke bra.. Håper du får en fin nyttårsfeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 30. desember 2009 #715 Del Skrevet 30. desember 2009 Det må jeg si, god innsats når buksene som er små plutselig passer Høres ut som om du har hatt en koselig julefeiring, håper romjula har vært like koselig selvom det ble jobb. Har selv vært på jobb tom i dag Ønsker deg og dine ett riktig så godt nytt år, måtte 2010 bli ett kjempeår for dere Masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 31. desember 2009 #716 Del Skrevet 31. desember 2009 Det hørtes ut som en fin jul. Men synd du har blitt syk. Håper du er bedre nå. Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. januar 2010 #717 Del Skrevet 1. januar 2010 Puh, tar sannelig sin tid å lese seg opp etter flere uker nesten uten KG! Ser ut som du har hatt en finfin jul, håper nyttårsfeiringa også ble koselig! Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. januar 2010 #718 Del Skrevet 1. januar 2010 GODT NYTTÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. januar 2010 #719 Del Skrevet 2. januar 2010 SÅ gøy med buksene da! Mario spillet er rågøy! Minner meg om barndommen Vanskelig med sånne lojalitetskonflikter.. Man bør jo helst ikke slække med jobben selv om man skal slutte, for det kan fort påvirke en god referanse til en dårligere.. Og det er jo alldeles ikke bra.. Håper du får en fin nyttårsfeiring Har ikke fått prøvd Mario ennå, har bare blitt Wii Fit foreløpig, men regner med jeg blir ganske hekta når jeg først kommer i gang! Er veldig klar for å ta en tur tilbake til barndommen! Håper du også hadde en bra nyttårsfeiring! Det må jeg si, god innsats når buksene som er små plutselig passer Høres ut som om du har hatt en koselig julefeiring, håper romjula har vært like koselig selvom det ble jobb. Har selv vært på jobb tom i dag Ønsker deg og dine ett riktig så godt nytt år, måtte 2010 bli ett kjempeår for dere Masse :klemmer Takk for skryt og nyttårsønsker! Håper du har kommet avgårde på tur, har sett på nyhetene at det har vært litt trøblete for mange å komme seg avgårde til Thailand.... Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det! Det hørtes ut som en fin jul. Men synd du har blitt syk. Håper du er bedre nå. Er heldigvis bedre nå, håper å være klar for både jobb og trening på mandag. Godt nyttår til deg også, måtte dessverre fjerne den fine kreasjonen din i quoten, men satte stor pris på den!! Puh, tar sannelig sin tid å lese seg opp etter flere uker nesten uten KG! Ser ut som du har hatt en finfin jul, håper nyttårsfeiringa også ble koselig! Godt nyttår! Nyttårsfeiringa var bra og rolig denne gangen. Men masse god mat og hyggelig selskap skal man ikke kimse av! Masse til deg også! GODT NYTTÅR Tusen takk søta! Masse godt nyttår til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. januar 2010 #720 Del Skrevet 3. januar 2010 I går gjorde jeg noe jeg aldri har gjort før! Jeg har jo hatt litt behov for nye bukser etter at jeg har gått ned en del i vekt. Ikke for det, jeg kan fortsatt bruke noen av dem, men de ser litt store ut... Kjære er helt frelst på Nikitabukser, og jeg prøvde en av hennes, og fikk også lyst på slike kule bukser! Nå kan jeg jo i tillegg pull it off... Så vi dro på shopping, men ingen av de som var på salg passet selvfølgelig.... Så da ble det disse! Og det jeg selvfølgelig aldri har gjort før, er å bruke så mye penger på en bukse... Så det snakker vi ikke høyt om... Kjøpte også en hettejakke på salg fra Saints and Mortals, men den finner jeg ingen bilder av. Fin var den ihvertfall! Så nå blir det havregrøt resten av måneden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg