Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan jo ikke bare komme og legge igjen en :lur: , uten å fortelle noe mer... føler nesten at jeg må :kjefte: bare bittelitt på deg.. Før jeg finner frem :popcorn: og venter i spenning på fortsettelsen som følger..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg så noen som var så :lur: tror jeg vedkommende var gravid... Men jeg tror liksom ikke det er helt tilfellet her... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke meg ihvertfall :plystre:

Nei, du var jo sånn: :sjokk:

:fnise:

Neferet: Det er greit å :lur: litt, for så å fortelle det. Men nå har du holdt oss på pinebenken lenge nok! Fortell NÅ! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:flau:

Jeg var litt redd for lynsjestemning når jeg logget på her nå, og litt med rette skjønner jeg... :sjenert: Det var virkelig ikke meningen å være :lur: fullt så lenge, men det er helt sinnsykt hektiske dager, så jeg har rett og slett ikke rukket!

Men, da får jeg vel heller komme til saken kjapt! :) I går snakket jeg med avdelingslederen der jeg var på intervju for noen uker siden. Det var jo to stillinger utlyst (to forskjellige typer). De hadde hatt 22 til intervju, og jeg er ikke innstilt på den mest fancy, noe som strengt tatt ikke er overraskende, men det er jo lov å prøve seg! :ler: Men så er jeg innstilt som nr 2 på den andre typen, like godt i begge avdelingene! Og ikke nok med det, jeg er innstilt som nr 1 på en stilling jeg aldri har hørt om, men som ligger nærmere det jeg gjør nå, bare på et annet fagområde. :hoppe: Så jeg ble jo litt paff da, i og med at jeg aldri hadde hørt om den før, men utover dagen begynte det å synke inn at dette er jo ikke dumt! :strix: Jeg har bare fått informasjon muntlig, papirprosessen tar litt lenger tid. Men i og med jeg er satt som nr 1 skal det vel en del til at det endres?!? Jeg har ihvertfall tenkt å snakke med dem igjen mot slutten av uka, skal jeg rekke å si opp før månedsskiftet må jeg jo gjøre det senest fredag!

:strix::hoppe::nigo::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Åhh... så moro vennen :strix: gratulerer sååå masse vennen min, dette fortjener du :strix: :strix:

masse :klemmer: til deg vennen min!!! husl å ta vare på deg selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lovende dette her!! :)

Forresten imponert over at du har klart å bli innstilt som nr 1 på en stilling du ikke vet noe om :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hei cypress, Mazilla, LilleEkorn, Store My, Miso, Ansjoni og Mrs Shorty! :klemmer: Tusen takk for alle gode ord!!

Her er det ekstrembissi, vi har en veldig tøff uke på jobb med mye overtid. I dag kom jeg inn døra 07.02 og jobbet i ett (uten en eneste liten KG-pause! :hakeslepp: ) til jeg dro på trening 17.00. Så KG må nok vente til helga her i gården... :ler:

Veldig festlig å være innstilt på en stilling jeg ikke visste om ja, men det virker som en stilling som kan passe meg godt! :jepp: Men, hvor lenge var Eva i paradis... :sjenert: Jeg hadde blitt godt fornøyd med tanken på å skulle dra avgårde dit og jobbe fra første februar, men så kom et nytt alternativ plutselig på banen. For i dag ringte det fra en annen arbeidsgiver der jeg søkte jobb, det er vel ca to og en halv uke siden søknadsfristen. De syntes søknaden min så bra ut, og ville gjerne ha meg på intervju! :hoppe: Dette er da liksågodt en helt annen type jobb, så det går ikke så bra å sette de opp mot hverandre. Så da fikk jeg litt mer å tenke på! :fnise: Men, det betyr ihvertfall at jeg ikke kommer til å stresse med å etterlyse papirer på den stillingen der jeg vet jeg er nr. 1, så får det ta sin tid, og så kan jeg eventuelt presse de to opp mot hverandre til slutt! :nigo: Jeg skal på intervju på den andre jobben fredag neste uke, det blir spennende! Men det er nok sannsynlig at jeg sier opp der jeg er uansett før første november, så kan jeg ihvertfall begynne et nytt sted i februar! :jepp:

Som dere skjønner, her skjer det litt av hvert!! :ler: I tillegg hadde jeg en sinnssykt bra Elen-trening igjen i dag, og jeg synes det er lett å se at jeg blir mer smekker om dagen. Rart at verden var så svart for bare en uke siden!!

Masse :klemmer::hug::kose::klem: til dere som er innom her når jeg ikke har tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...