Gjest Ansjoni Skrevet 21. oktober 2009 #501 Skrevet 21. oktober 2009 Det eneste jeg kommer på at har blitt brukt er Madonnas "justify my love" og "I'm too sexy" Jeg slapp unna sistnevnte, vi har annenhver gang og annenhver sang på koreografien. Men Miso, tips?? Har du skaffet hjemmestang? Annenhver gang? Er det sånn at dere er flere som er på kurset, og tar annenhver gang, mens alle andre står og ser på, og ikke bare instruktøren? Lykke til med ringinga i dag, krysser fingrene!
Gjest Neferet Skrevet 21. oktober 2009 #502 Skrevet 21. oktober 2009 Aha, da skjønner jeg!! Tenkte kanskje du startet dagen med en runde pole dancing jeg ..vet hvordan det er å være støl, er det i magen og armene i dag selv.. au au, dette kan umulig være sunt!! :klø: Hehe, nei da har ikke skaffet meg en sånn hjemmestang!! Selv om, når du sier det så kanskje det er en ide Nei da, men jeg lurt litt på om jeg skulle lage ett lite strippeshow for min kjære, så tenkte kanskje du visste om noe musikk som passet De selger stenger der jeg går på kurs! Har fått trumfet gjennom at hvis vi til slutt får solgt, og vi får større leilighet, skal jeg få en sånn! Jeg tror musikk til strippeshow er svært subjektivt... Det må jo være litt ut fra hva folk liker, jeg tror det går like fint å strippe til passende metal som til pop... Det eneste som er viktig må jo være at du selv føler deg komfortabel med musikken! Annenhver gang? Er det sånn at dere er flere som er på kurset, og tar annenhver gang, mens alle andre står og ser på, og ikke bare instruktøren? Lykke til med ringinga i dag, krysser fingrene! Jepp, 10 deltakere, 5 stenger. Mest kløner vi jo rundt på omgang når vi lærer nye ting og øver på det vi ikke får til, men på mandag måtte vi oppleve hvordan det er å ha publikum, så da måtte de som ikke var i ilden sitte foran og kikke! Jeg passet bare på at jeg danset samtidig med en av de andre som jeg synes er helt utrolig flink! Hadde hun skulle sett på meg hadde vel alt gått til dundas... Venter fortsatt litt på at de skal ringe meg jeg da... Skal drøye det til utpå ettermiddagen tror jeg! til deg også!
Gjest Neferet Skrevet 21. oktober 2009 #503 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg rakk ikke å ringe til den jobben i dag jeg... Det er herved førsteprioritet i morgen! ....men er veldig redd for å bli skuffet da....
Muffin! Skrevet 21. oktober 2009 #504 Skrevet 21. oktober 2009 Håper du slipper å bli skuffet. Jeg pleier å forberede meg på det verste, men håpe på det beste. Men det er jo egentlig bortkastet å bekymre seg. Hjemmestang, du! Moro da. Da blir det vel noen show for din kjære.
Gjest Neferet Skrevet 22. oktober 2009 #505 Skrevet 22. oktober 2009 Håper du slipper å bli skuffet. Jeg pleier å forberede meg på det verste, men håpe på det beste. Men det er jo egentlig bortkastet å bekymre seg. Hjemmestang, du! Moro da. Da blir det vel noen show for din kjære. Prøver å ha den innstillingen jeg også! Men man håper jo alltid litt ekstra... Det blir nok mest trening hvis jeg får hjemmstang til slutt... Kjære er bare overrasket over at noen kan finne på å begynne med noe sånt i det hele tatt... Men det kan vel hende det endrer seg hvis den kommer i hus!
Gjest Neferet Skrevet 22. oktober 2009 #506 Skrevet 22. oktober 2009 Jobb i dag ble en kortvarig affære. Alt var som vanlig fra morgenen av (bortsett fra fortsatt invalidiserende stølhet) så dro avgårde. På vei til jobb fikk jeg plutselig vondt i magen og ble skikkelig uggen. Det endte meg at jeg håpet jeg rakk på jobb før jeg måtte på do, noe jeg heldigvis gjorde... Så tenkte jeg at det sikkert gikk over, men det var litt faretruende signaler fra magen på gang. Så da tok jeg signalene på alvor, fikk sagt fra til en teamleder og kom meg hjem. Det spørs om det er noen som har kjørt litt hardt i det siste, jeg har jo en mage som slår ut på sånt... Så etter jeg kom hjem har jeg sovet to og en halv time, og akkurat spist litt. Fortsatt litt uggen, men løper da ihvertfall ikke på do, det er greit! Håper det bare blir bedre med avslapping!
Gjest Ansjoni Skrevet 22. oktober 2009 #507 Skrevet 22. oktober 2009 God bedring! Slapp av og ta vare på deg selv!
Gjest Neferet Skrevet 22. oktober 2009 #508 Skrevet 22. oktober 2009 Tusen takk Ansjoni!! Jeg hviler og passer på meg selv! Men litt KG må vel være lov??
cypress Skrevet 22. oktober 2009 #509 Skrevet 22. oktober 2009 Huff da, det hørtes ikke bra ut!! Litt KG tror jeg må være som terapi å regne! God bedring!
Gjest Neferet Skrevet 22. oktober 2009 #510 Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Huff da, det hørtes ikke bra ut!! Litt KG tror jeg må være som terapi å regne! God bedring! Tusen takk cypress! Helt enig i at KG må regnes som terapi! -------------------------------------------------------------- Æsj, jeg prøvde å ringe til denne jobben jeg venter på svar fra, men det ble gitt opptattsignal. Så da er hun vel opptatt... Håper hun ringer tilbake i løpet av ikke så lang tid! Endret 22. oktober 2009 av Neferet
LilleEkorn Skrevet 22. oktober 2009 #511 Skrevet 22. oktober 2009 Huff da vennen og til deg!! Og masse god bedring-
Gjest Neferet Skrevet 22. oktober 2009 #512 Skrevet 22. oktober 2009 Huff da vennen og til deg!! Og masse god bedring- Tusen takk vennen!! Håper alt er bra med deg og Nøtteliten!
LilleEkorn Skrevet 22. oktober 2009 #513 Skrevet 22. oktober 2009 Tusen takk vennen!! Håper alt er bra med deg og Nøtteliten! Alt er bra med oss begge :rødme: Var hos jordmor igår, og alt var bra på prøvene også
Gjest Miso Skrevet 22. oktober 2009 #514 Skrevet 22. oktober 2009 Hei skjønne deg hvordan har dagen din vært, bra håper jeg!! slenger innom for å legge igjen en til deg og ønske deg en fin kveld
Gjest Neferet Skrevet 23. oktober 2009 #515 Skrevet 23. oktober 2009 Alt er bra med oss begge :rødme: Var hos jordmor igår, og alt var bra på prøvene også :rødme: Så bra! Ikke noe bedre enn det, sikkert lettere å slappe av underveis da også, når prøvene sier at Nøtteliten trives der inne! Håper du får en bra fredag! Hei skjønne deg hvordan har dagen din vært, bra håper jeg!! slenger innom for å legge igjen en til deg og ønske deg en fin kveld Hei Miso! Gårsdagen var litt opp og ned, men så Fame da, og det hevet absolutt totalen! Håper du har det bra, og at fredagen og helga blir stas!
DDuck Skrevet 23. oktober 2009 #516 Skrevet 23. oktober 2009 Er du hjemme i dag også eller? Håper du føler deg bedre
Gjest Neferet Skrevet 23. oktober 2009 #517 Skrevet 23. oktober 2009 Hjemme i dag også, magen oppfører seg bedre nå, men valgte å ta signalene litt på alvor. Snakket litt på msn med teamlederen min som sluttet i september, og det har alltid vært henne jeg har kunnet gå til når dagene er tunge eller når jeg ikke har det som kreves for å takle jobben. Så med hennes påvirkning fant jeg ut at jeg kunne ta en ekstra dag for å samle krefter og gå på på nytt neste uke. Jeg brukte ganske mye tid i går på katastrofetanker (jeg er verdensmester i sånt), for jeg har jo gått på en stor smell før, nærmere bestemt for ca tre år siden. Riktignok var det mye mer som lå til grunn da enn nå, men det er klart jeg blir bekymra når kroppen begynner å lage signaler på at hodet ikke har det bra. Da blir jeg fort helt sikker på at det kommer til å bli helt forferdelig, at jeg vil bli helt ubrukelig, og at jeg må være verdens svakeste menneske og ansatt... Heldigvis har jeg kjære som kan stikke litt hull i logikken min og få meg til å le gjennom tårene, det er en av hennes beste egenskaper! Så jeg tror vel ikke helt på alt det der lenger nå, men det sitter ganske hardt i innimellom! Men da ble det ihvertfall best å være hjemme i dag, og ikke presse seg ytterligere. Litt dårlig samvittighet får jeg jo for det også, men jeg klarer å tøyle den ganske greit. Jeg og kjære skal til ei venninne og hennes forlovede i ettermiddag, vi skal få "god gammeldags kjøttmat" fra Lom og så skal vi se Raske Menn i kveld. Har spist sånn kjøttmat en gang før, det er utrolig godt! Og Raske Menn har jeg bare sett på tv, men han ene karen er jo morsom bare han står der, så jeg regner med det blir en bra opplevelse! Og så skal vi ha masse kjærestetid i helga, vi har jo hatt et par uker som har vært litt depriverte på sånt! Det blir bra! Og mens jeg likevel er hjemme, tror jeg at jeg skal prøve å lese litt New Moon også, det går framover, men stort sett er det begrenset hvor mye jeg orker å lese når jeg har lagt meg... En god fredag og masse til de som er innom!
DDuck Skrevet 23. oktober 2009 #518 Skrevet 23. oktober 2009 Det høres ut som dere har en koselig å morsom kveld foran dere Han morsome du mener må vel være han med håret? Han er kronisk
Gjest Ansjoni Skrevet 23. oktober 2009 #519 Skrevet 23. oktober 2009 Sikkert ikke dumt å ta en rolig dag i dag også Håper du får en kjøttfylt, latterfylt og kjærestefylt helg!
Anbefalte innlegg