Gjest Miso Skrevet 17. oktober 2009 #481 Del Skrevet 17. oktober 2009 ha en flott lørdag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. oktober 2009 #482 Del Skrevet 17. oktober 2009 ha en flott lørdag vennen Tusen takk Miso! Håper du har en fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. oktober 2009 #483 Del Skrevet 18. oktober 2009 I dag tidlig hadde jeg en så rar og forstyrrende drøm at jeg rett og slett bare måtte stå opp! Hva dette hodet mitt kan klare å koke sammen overrasker stadig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. oktober 2009 #484 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ekkelt med rare drømmer. Gøy med litt ny sveis da. Håper du har hatt en fin helg med både og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. oktober 2009 #485 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ekkelt med rare drømmer. Gøy med litt ny sveis da. Håper du har hatt en fin helg med både og Tusen takk Muffin! Jeg har hatt tid og rom for begge deler, i tillegg til masse lesing! Bra helg, men som vanlig synd at den snart er over.... Masse til deg også!! ---------------------------------------------------------------- I dag har jeg vært hjemme hos mamma for å mate katten. De er nemlig i Toscana på ferie, og hadde bedt pent om at jeg kunne kikke innom ham sånn midt i ferien. Så da dro jeg avgårde, til tross for at mine kattekunnskaper er svært begrenset... Jeg skjønner meg ikke så mye på dem, har tross alt vokst opp med hund størstedelen av livet, så kattene er litt kompliserte for min del. Da jeg kom fram satt han på gårdsplassen og kikket på meg. Jeg gikk forbi og til postkassa først, og da jeg kom tilbake og skulle inn i huset og ropte på ham, stakk han i full fart... Ikke så interessert med andre ord Han kjenner meg jo ikke da, han har ikke vært hos dem så lenge, og han har bare sett meg to ganger. Men syntes jo litt synd på pusen da, som ikke har vært inne i huset på lenge. Jeg kikket litt etter ham et par ganger, og den tredje gangen satt han på trappa og mjauet. Etter mye om og men kom han da bort for å få litt kos, og jeg fikk lurt ham med meg inn en tur. Han fikk litt mat, men da han var ferdig med å spise var han ikke interessert i å være inne med meg lenger, og forsvant ut igjen. Og det var det jeg så av ham... Han har mat, vann og mulighet til å gå inn i en gammel campingvogn, i tillegg til garasjen, og det så ikke ut til at han hadde det fælt, så da var det jo ikke stort mer å gjøre... Så jeg tok turen hjem igjen etter en stund, og har på reisen fått lest masse. Har lest ut første Twilight bok, og skal begynne på nr 2 i kveld. Men til middag måtte jeg se filmen, jeg husket veldig lite da jeg leste boka, så måtte se om jeg faktisk husker så dårlig. Det gjorde jeg jo, var nok litt for inne i House of Night da vi så den første gang! Har vasket masse klær i dag, og nå venter jeg på at kona skal komme hjem. Skal bli godt å få henne hjem i kveld! Og forresten, i uka som kommer kan det hende jeg hører noe fra den jobben jeg var på intervju på! De håpet å kunne gi svar etter den 20! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. oktober 2009 #486 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ooh, ny sveis!! Jeg vil gjerne se bilde Skal krysse fingrene for at du hører noe riktig så positivt fra jobben denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. oktober 2009 #487 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ooh, ny sveis!! Jeg vil gjerne se bilde Skal krysse fingrene for at du hører noe riktig så positivt fra jobben denne uka Sjekk telefonen din! Ha en bra mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. oktober 2009 #488 Del Skrevet 19. oktober 2009 Så er det altså et faktum: Jeg får instant no-brain av pole dancing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. oktober 2009 #489 Del Skrevet 19. oktober 2009 Sjekk telefonen din! Ha en bra mandag! Jeg likte hva jeg så Veldig fin ble du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. oktober 2009 #490 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg likte hva jeg så Veldig fin ble du :rødme: Tusen takk! ------------------------------------------------------------------ Effektiv formiddag på jobb i dag. De fleste er på fagmøte ute av huset, og det var min tur til å være igjen og holde kontoret på beina. Det viser seg å ha vært en svært rolig morgen til nå, så har fått unna ganske mye. Det er deilig når jeg har store motivasjonsløse perioder! Må innrømme at jeg tenker litt på om de kommer til å diskutere meg i tilsettingsrådet (hvem i alle dager fant egentlig på noe sånt??) der jeg var på intervju. Blir spennende å finne ut om de synes jeg er aktuell eller ikke, skal vel pent innrømme at jeg blir litt skuffa hvis de ikke synes jeg duger i det hele tatt... Jaja, får vente og se! Har merkelig muskelsvinn i armene i dag, ny og veldig utfordrende øvelse (for meg som ikke har særlig armstyrke) på trening i går. Fikk helt dilla, for i går løsnet et par ting, så da ble det plutselig veldig moro!! Har tenkt å komme meg på egentrening i dag, det er jo bare to kurskvelder igjen!! Nei, får vel kanskje jobbe litt også?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. oktober 2009 #491 Del Skrevet 20. oktober 2009 Instant no brain Hvordan i alle dager funker det? Høres ut som du har en deilig dag på jobb Litt i samme leia her og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. oktober 2009 #492 Del Skrevet 20. oktober 2009 Instant no brain Hvordan i alle dager funker det? Høres ut som du har en deilig dag på jobb Litt i samme leia her og Det er et uttrykk som ble funnet opp av meg og en kompis for noen år siden, jeg har faktisk den opprinnelige definisjonen et sted også, men hovedgreia er at man opplever noe/noen som er så bra at hjernen bare kobler ut, ikke fungerer til det den skal, men er druknet i eufori og lykkefølelse! Instant no-brain er ikke noe som oppleves spesielt ofte, men store konsertopplevelser, spesielt utvalgte mennesker og da helt tydelig pole dancing gjør det for meg!! Tror jammen jeg skal finne igjen den egentlige definisjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. oktober 2009 #493 Del Skrevet 20. oktober 2009 Aaaah Jeg blir sånn av sølvguttene på julaften.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. oktober 2009 #494 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ja, se der! Vi har alle noget! Jeg har vært så effektiv før lunch at jeg ble arbeidssky etter lunch..... Og gårsdagens nye pole øvelser begynner å gjøre at armene mine kjennes ut som trestokker.... Hva man ikke skal utsette seg for sier jeg bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. oktober 2009 #495 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har vært så effektiv før lunch at jeg ble arbeidssky etter lunch..... Det er sånn som skjer. Kan jo ikke være effektiv hele tiden. Da hadde jo folk fått skyhøye forventninger til oss. Hørt noe om jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. oktober 2009 #496 Del Skrevet 21. oktober 2009 Sniker innom for å ønske deg en god dag!!! Også gleder jeg meg til det blir ett nytt treff, for da håper jeg at jeg får treffe deg Du, lurte på en liten ting du som er dreven på pole dancing hva slags musikk bruker dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. oktober 2009 #497 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det er sånn som skjer. Kan jo ikke være effektiv hele tiden. Da hadde jo folk fått skyhøye forventninger til oss. Hørt noe om jobben? Godt tenkt Muffin!! Ikke hørt noe ennå, hvis jeg husker riktig var møtet i går. Tenkte jeg skulle ringe i ettermiddag hvis jeg ikke har hørt noe. Huff, håper det ikke er negativt, jeg er jo demotivert nok for tida fra før... Sniker innom for å ønske deg en god dag!!! Også gleder jeg meg til det blir ett nytt treff, for da håper jeg at jeg får treffe deg Du, lurte på en liten ting du som er dreven på pole dancing hva slags musikk bruker dere?? Hei Miso! Vi får få til et nytt treff ja, så skal jeg gjøre mitt ytterste for å være der!! Dreven på pole dancing du liksom... Du skulle sett meg i dag, jeg er så støl i armene at de knapt fungerer normalt... Og så har jeg store blåmerker på vristene, og innsiden av lårene og håndleddet... Men det med musikk, det kan egentlig være hva som helst. Til å begynne med (les: der jeg er nå) rekker man ikke å forholde seg så mye til musikk i det hele tatt.... Ha en fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. oktober 2009 #498 Del Skrevet 21. oktober 2009 har du pole dancing så tidlig på morgenen?? :klø: tror du er kjempeflink jeg tar gjerne imot noe tips men har du noe musikkforslag som dere pleier å bruke?? noe du kommer på i farta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. oktober 2009 #499 Del Skrevet 21. oktober 2009 har du pole dancing så tidlig på morgenen?? :klø: tror du er kjempeflink jeg tar gjerne imot noe tips men har du noe musikkforslag som dere pleier å bruke?? noe du kommer på i farta!! Neinei, tenkte mer på da jeg måtte stå opp, kle på meg, ta på jakke og sekk osv... Sånn som armene er nå hadde jeg vel bare detti rett ned igjen uansett... Det eneste jeg kommer på at har blitt brukt er Madonnas "justify my love" og "I'm too sexy" Jeg slapp unna sistnevnte, vi har annenhver gang og annenhver sang på koreografien. Men Miso, tips?? Har du skaffet hjemmestang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. oktober 2009 #500 Del Skrevet 21. oktober 2009 Neinei, tenkte mer på da jeg måtte stå opp, kle på meg, ta på jakke og sekk osv... Sånn som armene er nå hadde jeg vel bare detti rett ned igjen uansett... Det eneste jeg kommer på at har blitt brukt er Madonnas "justify my love" og "I'm too sexy" Jeg slapp unna sistnevnte, vi har annenhver gang og annenhver sang på koreografien. Men Miso, tips?? Har du skaffet hjemmestang? Aha, da skjønner jeg!! Tenkte kanskje du startet dagen med en runde pole dancing jeg ..vet hvordan det er å være støl, er det i magen og armene i dag selv.. au au, dette kan umulig være sunt!! :klø: Hehe, nei da har ikke skaffet meg en sånn hjemmestang!! Selv om, når du sier det så kanskje det er en ide Nei da, men jeg lurt litt på om jeg skulle lage ett lite strippeshow for min kjære, så tenkte kanskje du visste om noe musikk som passet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg