Gå til innhold

Twisted days and nights

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet
Skrevet

Tilbake til hverdagen betyr også tilbake til trening. Min stakkars støle kropp (etter søndagens løpetur, pushups og henging i monkey-bar) skal snart karre seg avgårde. Først på Høypuls (som er døden selv når kroppen er godt innkjørt i treningsrutiner) og så på Flow (hatha-yoga). Jeg har bedt kollegene mine om å minne meg på at jeg har uttalt at det ikke kan bli noe verre. Tenker jeg har ombestemt meg i løpet av onsdag... :rolleyes:

Men, det er vel bare å kaste seg i det. Her er det ingen kjære mor... :pisk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var bra ekteskapet holdt der oppe i lukeparkeringen! Et under at vårt har holdt også så langt også, all denne øvelseskjøringen kan være en prøvelse for ethvert forhold :fnise:

Lykke til på trening!! :duskedame:

Skrevet

Flinkis! :trene: Håper du ikke blir helt ødelagt. :kose:

Gleder meg til Gjenferd! :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet

Det var bra ekteskapet holdt der oppe i lukeparkeringen! Et under at vårt har holdt også så langt også, all denne øvelseskjøringen kan være en prøvelse for ethvert forhold :fnise:

Lykke til på trening!! :duskedame:

:ler: Vanligvis er vi ikke så kjappe til å irritere oss over hverandre, men den lukeparkeringa var virkelig unntaket som bekreftet regelen altså... :rolleyes: Jeg tror hun synes jeg var like vanskelig som jeg synes at hun var teit, så da blir det jo bra! :ironi: Jaja, vi fikk det ihvertfall til, og det gikk fort over også, så skal vel ikke klage :fnise:

Flinkis! :trene: Håper du ikke blir helt ødelagt. :kose:

Gleder meg til Gjenferd! :jepp:

Treninga i går gikk greit, men slet litt med stivhet/stølhet i yogaen, så måtte modifisere litt innimellom. Det var ikke vår vante instruktør som hadde timene, og kvaliteten på de to vikarene kan vel egentlig ikke sies å være helt topp... :rolleyes: Jeg er helt sikker på at et av musikkvalgene høypulsvikaren brukte var en medley vi hadde i gymtimene i førsteklasse på barneskolen, og jeg tar ikke mye feil om jeg sier at vi gjorde omtrent de samme øvelsene til musikken også! :fnise: Men jeg fikk trent, og det er hovedsaken! :jepp:

Du har masse å glede deg til med Gjenferd (hvis det kan sies sånn, vet ikke hvor mye man gleder seg til Nesbøs detaljerte beskrivelser av gufne ting...)! I dag skulle jeg gå av bussen før, fordi det var noe trøbbel på t-banen. Men så var det visst ingen andre som hadde trykket på stopp-knappen, og da ble det ikke alternativ plan likevel :ler: Nærmer meg slutten nå, så blir kanskje mer tilstedeværende på offentlig kommunikasjon etterhvert!

Skrevet

Flink du er med treningen! Har store planer om å komme meg i gang så fort jeg begynner å ha undervisning på Riksen igjen, om enn ikke like ofte som før. Så da håper jeg vi ses :)

Skrevet

Treninga i går gikk greit, men slet litt med stivhet/stølhet i yogaen, så måtte modifisere litt innimellom. Det var ikke vår vante instruktør som hadde timene, og kvaliteten på de to vikarene kan vel egentlig ikke sies å være helt topp... :rolleyes: Jeg er helt sikker på at et av musikkvalgene høypulsvikaren brukte var en medley vi hadde i gymtimene i førsteklasse på barneskolen, og jeg tar ikke mye feil om jeg sier at vi gjorde omtrent de samme øvelsene til musikken også! :fnise: Men jeg fikk trent, og det er hovedsaken! :jepp:

Du har masse å glede deg til med Gjenferd (hvis det kan sies sånn, vet ikke hvor mye man gleder seg til Nesbøs detaljerte beskrivelser av gufne ting...)! I dag skulle jeg gå av bussen før, fordi det var noe trøbbel på t-banen. Men så var det visst ingen andre som hadde trykket på stopp-knappen, og da ble det ikke alternativ plan likevel :ler: Nærmer meg slutten nå, så blir kanskje mer tilstedeværende på offentlig kommunikasjon etterhvert!

:ler: Ja, glede seg er kanskje ikke riktig uttrykk, men jeg ser fram til å lese den. :)

Det er som oftest kjipt med vikarer, spesielt når instruktøren man vanligvis har er veldig bra. Men som du sier, så fikk du hvertfall trent. :jepp:

Hviledag i dag? :)

Gjest Neferet
Skrevet

Flink du er med treningen! Har store planer om å komme meg i gang så fort jeg begynner å ha undervisning på Riksen igjen, om enn ikke like ofte som før. Så da håper jeg vi ses :)

Det gjør vi nok helt sikkert da! :jepp: Når begynner du med undervisning?

Dette semesteret blir nok litt annerledes for meg, skal ha en måned på Sometimes når vi er tilbake fra Kypros, og da prioriterer jeg bare det. Og da har jeg funnet ut at det er mest økonomisk å kjøpe enkeltbilletter på onsdagene, så for første gang siden 2000 skal jeg ikke ha medlemsskap :hakeslepp::sjokk: Men jeg kommer til å prioritere onsdagenes dans og flow så mye jeg kan altså! :jepp:

:ler: Ja, glede seg er kanskje ikke riktig uttrykk, men jeg ser fram til å lese den. :)

Det er som oftest kjipt med vikarer, spesielt når instruktøren man vanligvis har er veldig bra. Men som du sier, så fikk du hvertfall trent. :jepp:

Hviledag i dag? :)

Jeg leste den ut i går, og sier ikke mer...

Hviledag i går ja, sårt tiltrengt for støle muskler. Tøyde litt bare, for å løse opp litt, det hjalp der og da, men sliter fortsatt med leggene i dag. Får satse på litt dansing hjelper i ettermiddag! :danser:

Skrevet (endret)

:hakeslepp: Gratulerer så masse med 12 år som Kjærester!

Skal si du er flink som er godt i gang med treningen igjen :jepp: Keep up the good work :duskedame:

Endret av MaiL
Gjest Neferet
Skrevet

:hakeslepp: Gratulerer så masse med 12 år som Kjærester!

Skal si du er flink som er godt i gang med treningen igjen :jepp: Keep up the good work :duskedame:

Tusen takk! Det kjennes ut som vi har vært sammen i en evighet, og det kan vel kanskje også stemme? Men det er en bra ting da :rodmer:

Jeg prøver så godt jeg kan å få litt vane inn i treningen igjen. Kroppen har så godt av det, selv om den noen ganger synes sofaen frister mer. Vi får prøve å være litt aktive når vi skal på tur også, kjære kjøpte denne da vi var i Gøteborg, kan jo være grei å ha med seg! :jepp: Ellers kan det jo hende det finnes en stang noe sted, en lyktestolpe eller noe.... :sjenert:

Skrevet

Gratulerer så mye med kjærestedagen! :strix:

Håper dere får en fin dag. :hjerte:

Skrevet

Det gjør vi nok helt sikkert da! :jepp: Når begynner du med undervisning?

Dette semesteret blir nok litt annerledes for meg, skal ha en måned på Sometimes når vi er tilbake fra Kypros, og da prioriterer jeg bare det. Og da har jeg funnet ut at det er mest økonomisk å kjøpe enkeltbilletter på onsdagene, så for første gang siden 2000 skal jeg ikke ha medlemsskap :hakeslepp::sjokk: Men jeg kommer til å prioritere onsdagenes dans og flow så mye jeg kan altså! :jepp:

Undervisningen begynner den 22., men er ikke på Riksen de første ukene vet jeg, så da spørs det om det blir til at jeg tar turen inn til Oslo...

Det blir nok mye lesing fremover med lange dager på lesesalen, men onsdagene er en prioritet hos meg også! Så da gleder jeg meg til å se deg igjen :nigo:

Hva synes du om slutten på Gjenferd?

:hjerte: I dag har jeg og kjære vært sammen i 12 år! :daane:

Gratulerer så mye! :strix:

En liten halv evighet det der...

Gjest Neferet
Skrevet

Gratulerer så mye med kjærestedagen! :strix:

Håper dere får en fin dag. :hjerte:

Gratulerer så mye! :strix:

En liten halv evighet det der...

Tusen takk begge to! :nigo: Det er sant som du sier Tutta, det er en halv evighet! Før pleide jeg å bli litt stressa over at det var så voldsomt og lenge, men nå har jeg fått roen og er bare glad for at det er sånn! :hjerte:

Vi hadde en fin dag, først av alt prioriterte vi begge trening etter jobb, kickboksing for kjære og danseaerobic for meg. Vel hjemme igjen lagde vi grove pannekaker og spiste med selvlaget rørt blåbær, så litt på landskamp og slappet av. Kjære ble veldig glad for gaven sin (billett til Batman-show i Spektrum i november) og jeg fikk en film som er spilt inn på Hawaii (med tanke på vår kommende tur) og 20 roser. Så vi koste oss! På fredag skal vi spise litt ekstra god mat og feire litt til! :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet

Undervisningen begynner den 22., men er ikke på Riksen de første ukene vet jeg, så da spørs det om det blir til at jeg tar turen inn til Oslo...

Det blir nok mye lesing fremover med lange dager på lesesalen, men onsdagene er en prioritet hos meg også! Så da gleder jeg meg til å se deg igjen :nigo:

Hva synes du om slutten på Gjenferd?

Gleder meg masse til å se deg også! Denne gangen med mage! :hoppe:

Jeg synes egentlig slutten på Gjenferd var både overraskende og trist, på så mange måter. For å ikke ødelegge for de som eventuelt ikke har lest den:

For det første var jeg veldig overrasket over at Cato var ataman, da gapte jeg bare! Og hjertet mitt hadde også utelukket Oleg som gjerningsmann etter at han forklarte seg til Harry, så litt overrasket over det også. Jeg synes aller mest synd på Rakel, som sitter klar for å reise ut i verden, lykkelig uvitende både om at Harry etter all sannsynlighet er død (han kan jo ikke ha overlevd alt det der) og at sønnen er dobbeltdrapsmann. Så hjertet mitt blør for henne. Så er jeg litt trist for at Harry etter all sannsynlighet er død, selv om det er realistisk etter hvordan han oppførte seg hele boka (og forsåvidt i Panserhjerte også). Og så er jeg trist over at naturen hos misbrukerne, kanskje særlig de unge, gjør at dopet alltid kommer i første rekke. Er forsåvidt fornøyd med at Nesbø gjør det sånn, for det ville vel vært litt usannsynlig med en skikkelig happy ending, men jeg synes det er vondt å tenke på at valget alltid er sånn. Har du sett Gia (film)? Hvis ikke anbefales den!

Hva synes du?

Skrevet

Gratulerer med kjærestedagen i går :strix:

Så flinke dere er å kjøpe gaver til hverandre :rodmer: det er ikke sånn som her i heimen der jeg kjøper gavene mine selv :ler:

Gjest Neferet
Skrevet

Gratulerer med kjærestedagen i går :strix:

Så flinke dere er å kjøpe gaver til hverandre :rodmer: det er ikke sånn som her i heimen der jeg kjøper gavene mine selv :ler:

Tusen takk! :rodmer:

Ja, vi pleier å være ganske flinke begge to :ler: Men det er jo en ok vri å kjøpe gavene sine selv også da, hvis den andre ikke gjør det! Da er det garantert å bli fornøyd ihvertfall! :jepp:;)

Skrevet

Det er jo en liten evighet som du sier, men det trenger jo ikke å være avskrekkende det, bare koselig at dere har holdt sammen så lenge :rodmer:

Enig i at det er godt for kroppen å prioritere treningen, man fungerer så mye bedre da :jepp: Den videoen kommer nok godt med når dere skal reise til Kypros, og en lyktestolpe eller to til deg finner du nok helt sikkert :ler: Selvom du kanskje får et par rare blikk når du står på gata og svinger deg ;)

Ha en fin torsdag :klemmer:

Gjest Neferet
Skrevet

Det er jo en liten evighet som du sier, men det trenger jo ikke å være avskrekkende det, bare koselig at dere har holdt sammen så lenge :rodmer:

Enig i at det er godt for kroppen å prioritere treningen, man fungerer så mye bedre da :jepp: Den videoen kommer nok godt med når dere skal reise til Kypros, og en lyktestolpe eller to til deg finner du nok helt sikkert :ler: Selvom du kanskje får et par rare blikk når du står på gata og svinger deg ;)

Ha en fin torsdag :klemmer:

Neida, når jeg kom over mine commitment-issues, så er det bare stas at vi har så mange år sammen! :hjerte:

Det kan hende jeg får noen blikk ja, men tror det skal gå bra. Skal vel forhåpentligvis være påkledd, og de triksene jeg gjør er lite forbundet med stripping... ;) Men vi får nå se om det blir noe av da, kanskje jeg feiger ut... :sjenert:

Håper du nyter første permisjonsdag! :hug:

Gjest Neferet
Skrevet (endret)

:hjerte: MCR :hjerte:

Nå er flybilletter bestilt for vårens tur til Manchester! :strix: Har sikkert nevnt det før, men svigermor skal få tur til Manchester i 60-årsgave, og nå begynte det å bli få billige billetter igjen, så det er bestilt. I og med vi fikser det meste selv denne gangen, har vi lagt inn et par dager ekstra, så da blir det utvidet helg fra torsdag til tirsdag! :hoppe: Jeg gleder meg allerede, og begynner å kjenne på at jeg virkelig har en yndlingsby i denne verden!!

Endret av Neferet
Skrevet

Gleder meg masse til å se deg også! Denne gangen med mage! :hoppe:

Jeg synes egentlig slutten på Gjenferd var både overraskende og trist, på så mange måter. For å ikke ødelegge for de som eventuelt ikke har lest den:

Hva synes du?

Ja, blir spennende å se hvordan det går med dansingen med magen. Tenker spesielt på piruettene. Har ikke akkurat øvd inn kroppen på det i sommer, så kanskje jeg blir helt ute av balanse?! :fnise:

Ang. Gjenferd...

Jeg syntes slutten var forferdelig trist. Det med Cato ble jeg ikke kjempe overrasket over, men jeg stusset hele tiden over hele karakteren Cato, så syntes det var noe muffins med han... Jeg likte ikke at slutten var såpass åpen, jeg mener... Harry døde jo faktisk ikke. Det sto ikke det. Men en skulle jo tro at han gjør det pga hvor han er blitt skutt + de kapitlene hvor man leser fra rottas ståsted om at pulsen blir svakere, og at korteste vei å jobbe seg gjennom er hjertet (eller hva det var). Jeg skulle ønske det sto i klartekst. Jeg trenger litt sånt. Hvertfall når det gjelder Hole. For han har vært borti så utrolig mye dritt før som han har kommet seg unna

;) Mitt hjerte blør for Oleg. Forferdelig å tenke på at han faktisk skjøt Harry. På slutten virket det jo som om alt skulle bli så fantastisk, alt oppklart osv. Også gikk bare alt til helvete fordi Oleg var hekta allikevel. Trist. Så den slutten hadde en litt bitter ettersmak for meg... Men samtidig er det vel som du sier, det kunne vel ikke endt på noe annet vis. Det ender jo aldri godt for Harry, stakkars...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...