Gå til innhold

Twisted days and nights

Fremhevede innlegg

Skrevet

Morsomt med pole in public. :lol:

Så herlig at du gjennomførte den harde runden, og at du merket at du er i bedre form. :jepp: Sånt føles godt etterpå. :)

Håper helgen din har vært finfin! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet

Jeg liker ditt Pole-in-public- bilde på Facebook! :nigo:

Håper det kommer på trykk på glanset papir også! :jepp:

Kos deg med både sofaen, sjokoladen & dansinga denne helga! :klemmer:

Jeg liker det også! Flere in public-bilder, samt flere andre nyheter finnes på bloggen! :jepp:

Jeg koser meg masse, koselig dag i går, og slapp dag i dag! :nigo:

:hug:

Morsomt med pole in public. :lol:

Så herlig at du gjennomførte den harde runden, og at du merket at du er i bedre form. :jepp: Sånt føles godt etterpå. :)

Håper helgen din har vært finfin! :klemmer:

Pole in public kan anbefales! ;) De finnes jo overalt!

Og ja, sykkelturen kjentes mye bedre ut etterpå enn underveis.... :ler: Neida, bortsett fra det hardeste partiet var det stas underveis også, men jeg visste virkelig ikke helt hva jeg bega meg utpå da vi startet... Nå vet jeg det til neste gang, så er det forhåpentligvis lettere å disponere kreftene sine også!

Helga hittil er helt strålende, rolig fredag, bissi i går med browniebaking, helgevask, besøk, pole-fotoshoot, mer besøk, venninnemiddag og kos. I dag sov jeg lenge, og har ingen store planer. Bare avslapping på programmet, sånt kan jeg like! :nigo: Og så gleder jeg meg veldig til kjære kommer hjem i kveld, det er alltid stas å få henne hjem når hun har vært borte, jeg blir alltid mer rastløs enn jeg tror jeg skal bli... Jeg er nok hooked... :rolleyes:

Håper din helg er fin også! :klemmer:

Skrevet

Innom å oppdaterer meg etter helga :)

God natt lille apekatt :klemmer:

Gjest Neferet
Skrevet

Innom å oppdaterer meg etter helga :)

God natt lille apekatt :klemmer:

Det er bare stas å ha deg innom! :)

Apekatt?? :klo: Skjønner ikke hva du mener... :fnise:

:hug:

Skrevet

Du er jo apekatt på svingstanga di jo :fnise:

Gjest Neferet
Skrevet

Du er jo apekatt på svingstanga di jo :fnise:

Ja... :fnise: -smileyen var på en måte en indikasjon på at jeg skjønte det da.... Svingstang er moro! :jepp:

Skrevet

Monkey see, monkey do. :lol:

Høres ut som en flott helg. :jepp: Og det er godt at du fortsatt er hooked. ;)

Gjest Neferet
Skrevet

Monkey see, monkey do. :lol:

Høres ut som en flott helg. :jepp: Og det er godt at du fortsatt er hooked. ;)

Ofte den beste oppskriften i pole-sammenheng det! :jepp:

Helga var deilig, håper den kommende blir like bra! Denne gangen med kjære, så da slipper jeg å bli rastløs. Det er jo sant som du sier at det er bra jeg fortsatt er hekta etter snart 12 år! Har jubileumsdag om en snau måned (10.august) og har kjøpt billetter til denne i gave til henne. Litt gave til meg også, for det reklameres jo med halsbrekkende akrobatikk! :hjerter: Tror det blir bra jeg! :nigo:

Skrevet

12 år er en god stund, ja. :hjerte: Gave som er til begge er lurt. :jepp: Håper den blir godt mottatt, og at showet blir bra! Har jo en stund å glede dere på da. :)

Skrevet

Na Na Na Na Na Na BATMAN!!! :hoppe: Så morro! Det var en fin gave. Opplevelser er de beste gavene, syns jeg! :hjerte:

Gjest Neferet
Skrevet

12 år er en god stund, ja. :hjerte: Gave som er til begge er lurt. :jepp: Håper den blir godt mottatt, og at showet blir bra! Har jo en stund å glede dere på da. :)

Na Na Na Na Na Na BATMAN!!! :hoppe: Så morro! Det var en fin gave. Opplevelser er de beste gavene, syns jeg! :hjerte:

Jeg er også glad i opplevelsesgaver! :jepp: Og vi har snakket om at vi tenkte vi skulle gå og se den, hvis pengene holdt og vi kunne bruke dem på annet enn gjerde og ande husting. Så regner med at den faller i smak. Håper bare ikke hun finner på det samme, jeg drømte nemlig det i natt... :sjenert: Men jeg har heldigvis ikke for vane å være sanndrømt, så får håpe det fortsetter sånn!

Gjest Neferet
Skrevet

Denne dagen ble litt annerledes enn jeg trodde den skulle bli. Kjære kom hjem fra trening i går med en vond fot, hadde fått en stor tung mann på venstrefoten under oppvarminga. Hun iset den ned og vi gikk og la oss etterhvert. Så hører jeg hun står opp på do i natt, og stopper på flekken. Det er helt umulig å gå på foten. Ikke bra, med andre ord. Så vi skjønte jo fort at det ble legevakt og røntgen, og googlet opp hvor vi måtte dra (vi er jo nesten nyinnflyttede fortsatt, og legevakta i Oslo er ikke lenger et aktuelt sted). Så i dag tidlig ringte jeg først til sykehuset og spurte om vi skulle dit eller til legevakta, og fikk beskjed om å henvende oss til legevakta. Kjære kunne ikke gå, så å kjøre bil var også helt uaktuelt. Vi tok med oss Martin til legevakta, og var der ca en halvtime etter at de åpnet. Det må sies å være en annen opplevelse enn legevakta i Storgata, og en postitiv sådan. Nå var det jo verken sent på kvelden eller natt, og vi måtte til skadeavdelingen og ikke almennmedisin, men likevel, så rolig og hyggelig! Vi måtte ikke vente lenge heller, før det var inn til legen. Røntgen ble bestilt og gjennomført, og heldigvis viste den ikke noe brudd. Så sannsynligheten er stor for at det ikke er noe mer alvorlig enn en kraftig slagskade. Kjære fikk krykker, og anmodning om å komme tilbake hvis det ikke ble bedre i løpet av noen få dager. Så kjørte jeg henne hjem igjen (hun kunne heldigvis jobbe hjemmefra), før jeg dro på jobb. Arbeidsdagen ble altså betydelig forkortet, men det gjør jo egentlig ikke noe så nærme ferien... :sjenert:

Skrevet

Stakkars din kjære! Får håpe det blir bedre snart. :Nikke:

Gjest Neferet
Skrevet

Stakkars din kjære! Får håpe det blir bedre snart. :Nikke:

Det går heldigvis litt bedre allerede. Kjørte henne og krykkene på jobb i dag tidlig, før jeg dro videre til min egen. Hun skulle på død og liv trene i går da :rolleyes: så endte med masse armstyrketrening mens jeg var ute og syklet en tur. Hun er helt håpløs, og veldig sta... Veldig positivt at det er bedre i dag ihvertfall, da høres det jo ut som om legen kan ha hatt rett :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet

Om bare noen få strakser er det klart for tre uker ferie!! :hoppendeglad:

Skrevet

Ferie!! Kos deg masse, det er vel fortjent! :hoppendeglad:

Gjest Neferet
Skrevet

Tusen takk Mazilla og Diddles, jeg nyter!! I går var jeg og kjære på IKEA og handlet litt småtteri til huset, før vi var på Alnabru på XXL så jeg fikk kjøpt meg sykkelbriller. Vi hadde planlagt å endelig få prøve grillen på takterrassen før det blir mer regn, og impulsinviterte ei venninne. Vi handlet masse god mat, dro hjem og jobbet litt i hagen, før det ble grilling og skravling til langt på kveld :hjerte: Hvis dette er forsmaken på hvordan det blir er jeg strålende fornøyd!! I dag blir det nok litt avslapping, hjemmelaget pizza og kos. I morgen kveld kommer svigers, og fra tirsdag av skal det bygges gjerde og pusses opp soverom. Det er meldt ufyselig vær, så håper det er feil, hvis ikke kan det bli vanskelig med gjerdebygging. Får nok sette i gang med soldansen, og litt frokost hvis kona har tenkt å våkne snart ;)

Skrevet

Det beste er jo at du ikke har begynt å bruke av ferien enda, for du har jo bare hatt helg. ;)

Håper du får en herlig ferie! :hoppe: Lykke til med gjerdebygging og oppussing av soverom! :)

Skrevet

Denne dagen ble litt annerledes enn jeg trodde den skulle bli. Kjære kom hjem fra trening i går med en vond fot, hadde fått en stor tung mann på venstrefoten under oppvarminga. Hun iset den ned og vi gikk og la oss etterhvert. Så hører jeg hun står opp på do i natt, og stopper på flekken. Det er helt umulig å gå på foten. Ikke bra, med andre ord. Så vi skjønte jo fort at det ble legevakt og røntgen, og googlet opp hvor vi måtte dra (vi er jo nesten nyinnflyttede fortsatt, og legevakta i Oslo er ikke lenger et aktuelt sted). Så i dag tidlig ringte jeg først til sykehuset og spurte om vi skulle dit eller til legevakta, og fikk beskjed om å henvende oss til legevakta. Kjære kunne ikke gå, så å kjøre bil var også helt uaktuelt. Vi tok med oss Martin til legevakta, og var der ca en halvtime etter at de åpnet. Det må sies å være en annen opplevelse enn legevakta i Storgata, og en postitiv sådan. Nå var det jo verken sent på kvelden eller natt, og vi måtte til skadeavdelingen og ikke almennmedisin, men likevel, så rolig og hyggelig! Vi måtte ikke vente lenge heller, før det var inn til legen. Røntgen ble bestilt og gjennomført, og heldigvis viste den ikke noe brudd. Så sannsynligheten er stor for at det ikke er noe mer alvorlig enn en kraftig slagskade. Kjære fikk krykker, og anmodning om å komme tilbake hvis det ikke ble bedre i løpet av noen få dager. Så kjørte jeg henne hjem igjen (hun kunne heldigvis jobbe hjemmefra), før jeg dro på jobb. Arbeidsdagen ble altså betydelig forkortet, men det gjør jo egentlig ikke noe så nærme ferien... :sjenert:

Kjedelig med skader, men flaks i uflaksen at det ikke var noe brudd! :Nikke:

Hyggelig at dere fikk et bra førsteinntrykk av den kirurgiske legevakten i området, men jeg tenkte jeg bare skulle "advare" om at det er veldig varierende det med kø i området vårt. Det gjelder både kirurgisk og den allmennmedisinske. Innimellom kan det være kjempetravelt og masse kø, andre ganger helt rolig. Så ikke bli overrasket om du skulle se en annen side en annen gang ;) Men vi har det absolutt betydelig bedre enn i hovedstaden! :jepp:

Om bare noen få strakser er det klart for tre uker ferie!! :hoppendeglad:

:hoppe: :hoppe:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...