Gjest Neferet Skrevet 4. juli 2011 #2521 Skrevet 4. juli 2011 Moro! Håper du har en finfin helg! Ja, jeg tror det kan bli prikken over i'en på en ferie som allerede høres himmelsk ut!! Jeg har hatt en veldig fin helg, vi har prøvd å slappe av litt for en gangs skyld, bare avbrutt av et veldig hyggelig 30-årslag for ei venninne på lørdag. I går var det slapp søndag, det er noe av det beste jeg vet. Den ble riktignok avbrutt av en halvannentimes sykkeltur i går kveld, som minst kunne være klatreetappe i Tour de France, men det er jo deilig å få rørt litt på seg også! Så kjedelig med jobbergelser , men hørtes ut som det ble en fornuftig avsluttende samtale. Var nok lurt å la ting roe seg ned litt. Sinnet gjør jo gjerne at man koker litt og tenker veldig ensporet.. Så gøy med tusenfryd! Elsker karuseller selv, og dine beskrivelser var jo bare herlige! Fikk kjempelyst til å ta en tur dit snart... Har ikke vært der siden russetiden. Fritidsinteresser må pleies også når man er på ferie Håper du har hatt en fin helg Hehe, det hender det er lurt å la hodet kjølne, da ble det ihvertfall konstruktivt... Jeg hadde jo mest lyst til å bare skjelle ut dama i noen dager, så det var greit for det videre jobbsamarbeidet at jeg ikke fulgte den impulsen. Det hadde jo ikke gjort noen av oss noe godt i ettertid... Er det så lurt å dra på Tusenfryd nå da?? Det står jo vitterlig "Gravide kan ikke kjøre" på alt det som er moro... Men det blir nok mye karuseller med den lille ettersom tiden går! Fritidsinteresser må absolutt pleies på ferie, særlig når det er noe helt nytt og spennende som ikke går an å prøves i hjemlandet! til deg også!
Gjest Neferet Skrevet 4. juli 2011 #2522 Skrevet 4. juli 2011 2 års bryllupsdag i dag! Nå kommer snart kjære kjørende for å plukke meg opp, så skal vi dra og spise italiensk Etter det blir det bare kos og feiring hele kvelden, det gleder jeg meg til!
TuttaV Skrevet 4. juli 2011 #2524 Skrevet 4. juli 2011 Er det så lurt å dra på Tusenfryd nå da?? Det står jo vitterlig "Gravide kan ikke kjøre" på alt det som er moro... Men det blir nok mye karuseller med den lille ettersom tiden går! Fritidsinteresser må absolutt pleies på ferie, særlig når det er noe helt nytt og spennende som ikke går an å prøves i hjemlandet! til deg også! Det er ikke det, nei... Så tusenfryd får vente til neste år. Ungen BØR like karuseller ja, ellers blir det kjipe somre fremover 2 års bryllupsdag i dag! Nå kommer snart kjære kjørende for å plukke meg opp, så skal vi dra og spise italiensk Etter det blir det bare kos og feiring hele kvelden, det gleder jeg meg til! Gratulerer så mye med bryllupsdagen!! Skal dere spise i hovedstaden eller i "min" by? Håper dere får en kjempekoslig kveld
Muffin! Skrevet 4. juli 2011 #2525 Skrevet 4. juli 2011 Gratulerer med bryllupsdagen! Håper dere koser dere.
Mazilla Skrevet 5. juli 2011 #2526 Skrevet 5. juli 2011 Gratulerer på etterskudd! Jeg så all flagginga igår, og da tenkte jeg på deg og Androide, men jeg rakk aldri innom her for å gratulere.. Fikk dere en fin feiring?
Gjest Neferet Skrevet 5. juli 2011 #2527 Skrevet 5. juli 2011 Tusen takk DDuck, TuttaV, Muffin! og Mazilla! Vi fikk en veldig fin feiring, først var vi på Venezia og spiste god Calzone og mimret om gamledager (så TuttaV, vi var verken i hovedstaden eller din by). Så dro vi hjem, spiste is på terrasen, unnet oss en stund med før vi feiret litt til med En veldig fin bryllupsdag med andre ord Kjære fikk bok av meg, jeg fikk sykkelhansker av kjære, men de tok jeg i bruk kvelden i forveien. I tillegg har vi tatt bomullsbryllupet på alvor og bestilt t-skjorter til hverandre, kjære får denne av meg, jeg får denne av kjære. Mulig jeg har sagt det før når jeg tenker meg om, men da har dere hørt det igjen. T-skjortene er ikke framme enda, jeg trodde jeg var lur og bestilte med separate ordrenummer for å unngå toll, men de har blitt sendt sammen ( ) og har blitt snappet inn i tollen... Gjett om noen skal få en litt irettesettende mail! Men det blir uansett stas når de kommer fram da, vi har snakket om å ha sånne lenge!
Diddles Skrevet 5. juli 2011 #2528 Skrevet 5. juli 2011 Gratulerer på etterskudd! Jeg så all flagginga igår, og da tenkte jeg på deg og Androide, men jeg rakk aldri innom her for å gratulere.. Fikk dere en fin feiring? Slenger meg på denne jeg, det er jammen ikke alltid lett å få tid til å skrive noen ord Gratulerer med overstått bryllupsdag, høres ut for at dere koste dere Deilig!!
Gjest Neferet Skrevet 5. juli 2011 #2529 Skrevet 5. juli 2011 Slenger meg på denne jeg, det er jammen ikke alltid lett å få tid til å skrive noen ord Gratulerer med overstått bryllupsdag, høres ut for at dere koste dere Deilig!! Tusen takk søte du, det er jo ikke rart det går litt fort i svingene hos deg for tida da! Du har jo fått en helt ny sysselsetting! Men stas å se deg innom, og du har helt rett i at vi koste oss! I kveld kommer mamma og kanskje samboeren på forsinket bursdagsbesøk til kjære, men jeg var litt sleip og sa de kunne komme i åttetida, så rekker vi litt først! Det er tydelig at det er på tide med et ferieavbrekk snart, er jo trøtt hele tida!
Muffin! Skrevet 6. juli 2011 #2531 Skrevet 6. juli 2011 Så bra dere hadde en koselig feiring. Artige t-skjorter.
Gjest Neferet Skrevet 6. juli 2011 #2532 Skrevet 6. juli 2011 Så morsomme skjorter Så bra dere hadde en koselig feiring. Artige t-skjorter. Ja, er de ikke fine? Det er stas å kunne være litt goofy innimellom, så jeg gleder meg til vi kan ha dem på. Siste sporingsinformasjon er at de har kommet til det lokale postkontoret, så da blir det vel å hente dem i morgen etter jobb tror jeg. Rekker ikke innom der i dag. Spent på hva tollen har blitt, det skal nemlig forfattes en litt krass mail til nettbutikken når jeg vet hvor mye jeg må ut med....
Gjest Neferet Skrevet 6. juli 2011 #2533 Skrevet 6. juli 2011 Trøtt i dag jeg... Det blir ekstra søvndyssende når det er stille på jobb, tida går mye saktere da. Jeg og en kollega er alene, de fire andre som jobber sammen med oss har ferie. Sjefen bestemte seg plutselig for å ta fri resten av uka i går, fordi vi ligger godt an, så nå er det ekstra stille her. Jeg og kollegaen min skal gå ut og spise lunch i dag da, det er litt ålreit når det er stille dager og vi ikke har altfor mye å henge fingrene i. Og så blir det ikke så lange dager nå, og det er deilig. Egentlig har jeg mest lyst til å dra hjem for å få trene litt pole. Sist økt var torsdag forrige uke, så det begynner virkelig å krible litt. Det er så mye jeg vil prøve, og så mye jeg vil terpe på for å kunne få til. På mandag kom denne i posten, så nå skal ikke den klamme lufta få ødelegge så mye for meg som den har gjort til nå. Så, hvis jeg får kapret kjære når hun kommer hjem fra sin trening, har jeg tenkt hun skal få sikre meg når jeg prøver på en inverted pencil Jeg aner egentlig ikke om jeg er i stand til å gjøre det ennå, men må finne ut hvor langt jeg evt er unna hvis det ikke går. En utvidelse av den, er nemlig den såkalte lunchbox , men da må jeg både bli sterkere og mykere, spesielt i ryggen. En annen ting jeg har lyst til å prøve er inverted thigh hold men jeg må innrømme at det trolig er mye mer skummelt enn jeg tror å slippe det ene benet når jeg først henger der opp ned med nesa mot gulvet. Og så er jeg nødt til å legge ned en ekstra innsats for å lære kroppen til å tåle øvelser som resulterer i (laang vei å gå der fortsatt) og Så jeg har jo så mye annet å gjøre enn å sitte her og blomstre! Kanskje det dukker opp noe moro på bloggen etterhvert da, får jeg til noe av dette kommer det garantert!
Gjest Neferet Skrevet 6. juli 2011 #2534 Skrevet 6. juli 2011 I denne videoen er det så mye galskap at jeg bare må dele den med dere!! I give you Jess Leanne Norris, 18 år gammel!!
Gjest Neferet Skrevet 7. juli 2011 #2536 Skrevet 7. juli 2011 Djiiiz.. Det var spreka si det! Ikke sant!! Hadde man bare hatt en brøkdel hadde det vært stas!
Gjest Neferet Skrevet 7. juli 2011 #2537 Skrevet 7. juli 2011 Jeg fikk til Inverted thigh hold i går! Dokumentasjon finnes på blogg!
Muffin! Skrevet 7. juli 2011 #2538 Skrevet 7. juli 2011 Flinka! Håper du har hatt en fin dag, selv om du var litt øm. Polekisses var et fint ord.
Gjest Neferet Skrevet 8. juli 2011 #2539 Skrevet 8. juli 2011 Flinka! Håper du har hatt en fin dag, selv om du var litt øm. Polekisses var et fint ord. Tusen takk! Dagen i går ble fin, jeg dro den støle korsryggen min på sykkeltur, prøvde en rute kjære bare har syklet alene før. Den var mye tøffere enn jeg trodde, så presset nok kroppen litt for hardt. Kjempekvalm da vi hadde begynt på hjemturen og nedoverbakkene kom. Det rettet seg heldigvis ganske kjapt, og jeg var veldig fornøyd med å gjennomføre. Jeg tåler visst mer enn jeg tror! Veldig deilig å vite at man egentlig er i ganske god form nå, jeg som alltid har vært en latsabb... Nå er det deilig at det er fredag! Jeg og en kollega er alene på jobb, og vi kom opprinnelig fra samme bydel, så vi har vært på ekskursjon dit i dag (min kollega skulle bistå med noe økonomiting). Strålende å være på tur nå som det er rolige dager, og hyggelig å se gamle kolleger. På vei hjem fikk jeg min kollega til å ta bilder med iPhonen mens jeg gjorde et par poletriks på t-banestanga. Skal sende inn til et blad jeg abonnerer på, de etterlyste bilder av "pole in public" Har hatt lyst til å prøve flere ganger jeg da, men ikke turt helt. Kollegaen min er imidlertid alltid litt gær'n. Så når det ble få passasjerer igjen, turte jeg! Veldig festlig! Litt uvant uten oppvarming, og veldig glatt stang, men fikk da et par kule bilder Nå må vi prøve å gjøre noe fornuftig før det blir helg.
Androide Skrevet 8. juli 2011 #2540 Skrevet 8. juli 2011 Jeg liker ditt Pole-in-public- bilde på Facebook! Håper det kommer på trykk på glanset papir også! Kos deg med både sofaen, sjokoladen & dansinga denne helga!
Anbefalte innlegg