Muffin! Skrevet 26. juni 2011 #2501 Skrevet 26. juni 2011 Innom med en til. Håper helgen din er fin, og at du har fått lagt skuffelsen litt til side.
Gjest Neferet Skrevet 27. juni 2011 #2502 Skrevet 27. juni 2011 Innom med en til. Håper helgen din er fin, og at du har fått lagt skuffelsen litt til side. til dere alle fire! Helga har heldigvis ikke blitt ødelagt, noe som er en god ting, i og med at kjæres 30-årsdag skulle feires tre dager til ende. Fredag var vi ute og spiste med svigers, før de mot alle forventninger hjalp oss med helgevasken så vi bare kunne kose oss på lørdag. Lørdag fikk vi besøk av ei venninne på dagtid som ikke hadde anledning på kveldstid, veldig koselig. Så var det 30-årslag på kvelden, stor stas det også, men vi skjønner vi begynner å bli gamle, for folk drar jo så tidlig hjem! I går (som var den egentlige bursdagen) var en roligere dag, med god frokost, hvile, sykkeltur, veldig god middag, fotballkamp, film og litt ekstra bortskjemming av bursdagsbarnet. Nå er jeg tilbake på jobb, og har en liten jobb i dag med å fortelle min sjef hvor dårlig fredagen ble løst. Kan ikke si jeg gleder meg, men må bare klare det for å ihverfall synliggjøre hvordan det var for meg (egentlig alle oss andre...)
Androide Skrevet 27. juni 2011 #2503 Skrevet 27. juni 2011 Hvordan gikk det med den store praten™? Tusen takk for kortet!
Gjest Neferet Skrevet 28. juni 2011 #2504 Skrevet 28. juni 2011 Hvordan gikk det med den store praten™? Tusen takk for kortet! Hittil har det ikke blitt noen prat.... Har avventet litt, først fordi jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre, så fordi det var en økende grad av ydmykhet i løpet av gårsdagen, og til slutt fordi jeg i løpet av lunch i går fikk så tøffe menssmerter at jeg endte med å måtte gå hjem og dope meg (litt hangover fortsatt faktisk.... ) Men da jeg sa fra til sjefen at jeg gikk hjem i halv to-tida, sa hun at hun hadde merket at jeg var redusert, men at hun hadde tatt det personlig, og trodde jeg var sint. Så fikk ihvertfall sagt at jeg var veldig sint på fredag, men at det går bedre nå. Skal fortsatt ta en prat og si fra hva som gjorde det ekstra kjipt, men den store tordentalen jeg tenkte på hele helga har nok heller blitt en litt mindre uværssky... Bare hyggelig, syntes du fortjente umiddelbar belønning, som verken var varslet eller bestilt!
Gjest Neferet Skrevet 28. juni 2011 #2508 Skrevet 28. juni 2011 Tøff. Håper formen er bedre. Formen er bedre heldigvis! Fortsatt dopa, men oppegående. Sitter i park nå med lakris og Pepsi Max og venter på kjære som klipper seg. Har vært innom Symbolic ink i dag, veldig klar for å børste støv av tatoveringsfondet igjen. Bare synd feriepengene må gå til nytt gjerde...
Gjest Neferet Skrevet 29. juni 2011 #2509 Skrevet 29. juni 2011 Kul!! God bedring på deg Jeg trodde jeg multisiterte i går, men den gang ei... Masse tilbake kommer derfor nå
Androide Skrevet 29. juni 2011 #2510 Skrevet 29. juni 2011 Kjedelig å måtte sitte på gjerdet slik når det kommer til tatovering!! (beklager, jeg bare måtte !) Park med lakris (jeg håper den er salt!!) og pepsi max hørtes forresten ypperlig ut
Gjest Neferet Skrevet 30. juni 2011 #2511 Skrevet 30. juni 2011 (endret) Kjedelig å måtte sitte på gjerdet slik når det kommer til tatovering!! (beklager, jeg bare måtte !) Park med lakris (jeg håper den er salt!!) og pepsi max hørtes forresten ypperlig ut Haha, fantastisk ordtrix! Og så sant som det er også, så kreves ingen beklagelser! Birkelunden med lakris var stas. Må nok si at det var Kick sitron og Heksehyl , så vet ikke helt om det kvalifiserer som salt. Jeg er en av de raringene som liker søt lakris best jeg da, men salt er også godt Spesielt denne , , denne er heller ikke dum! Og denne er siste tilskudd til familien Har noen sendt deg noen av disse noengang?? Endret 30. juni 2011 av Neferet
Gjest Neferet Skrevet 30. juni 2011 #2512 Skrevet 30. juni 2011 I går var litt av en dag! Vi skulle egentlig ha en dag for å feire at vi hadde kommet til en milepæl i prosjektet, men det har vi jo ikke. Dagen ble likevel avholdt, og det er jeg veldig glad for!! Vi møttes på Kaffebrenneriet på Aker brygge, for en i gruppa måtte på et møte før vi kunne reise avsted. Ca kl 10.30 dro vi avgårde, og ankom Tusenfryd like over 11. Jeg har ikke vært på Tusenfryd siden 1997, og ikke vært i nærheten av en karusell siden 2000, så jeg må si jeg var litt skjelven, og var forberedt på at jeg skulle være utrolig mye mer pinglete nå enn før. Vi varmet opp med Tømmerstupet, og det var like stas som forventet. Så var det en av mine kolleger som fant det for godt at vi skulle oppgradere rett opp i Thundercoaster, tømmerbanen. Dæven, som jeg skrek!! Jeg har et godt utviklet bimbohyl, og fikk virkelig bruk for det. Stor stas og masse adrenalinkick, den anbefales!! Etter Thundercoaster var det videre til Supersplash, også veldig moro! Der ble vi imidlertid stående en stund i kø, og alle rakk å kjenne på sultfølelsen. Så etter vi hadde stupt ned der, var det tid for lunch. Veldig deilig mat, det eneste som var kjedelig var at jeg måtte begrense inntaket, vi skulle jo kjøre mer, og da er det kjedelig å være overmett! Etter lunch bar det avgårde til de store radiobilene, det var utrolig moro å kjøre radiobiler med kollegene sine!! Den gode gamle Loopen var neste, det er det jeg forbinder mest med Tusenfryd fra da jeg var tenåring, så forventningene var store. Den var imidlertid ikke like spektakulær nå, selv om den fortsatt er stas. Det jeg var mest skeptisk til i hele parken (av ting jeg vet jeg kan takle) var SpeedMonster. Men en av kollegene mine mente at når jeg tok så lett på Loopen, var det bare å sette i gang. Så dratt med til SpeedMonster ble jeg! Skikkelig skjelven i bena og nervøs da vi sto i kø der, men plutselig var det vår tur. For en ride!! Hyl og skrik fra ende til annen, pangstarten er jo fra 0-90 km/t på 2,2 sekunder, i motsetning til alt annet jeg har kjørt der man trekkes saaaakte opp før det begynner å gå ned igjen. Hodet mitt satt knapt fast da vi var ferdige, skikkelig svimmel og ustø på beina. Men jeg var veldig glad de hadde fått meg oppi der, jeg storkoste meg!! Vi fortsatte oppover, noen av de andre kjørte blekksprut-karusellen (jeg tåler ikke sånt som går rundt og rundt, så jeg var veskeholder og fotograf på den), før mine sjefer tok seg en flytur i slynga. De er komplett gale! Ikke nok med det, de var også klare for SpinSpider, som er en annen ting jeg vet jeg ikke tåler. Jeg var klar for ThunderCoaster en gang til, så jeg gikk ned dit, før jeg møtte en av mine som ikke turte å være med i Supersplash første gangen og tok henne med i den. Stakkars, det ble litt for tøft for henne, men hun er stolt av seg selv i ettetid. Fem og en halv time etter at vi gikk inn porten var vi mette på opplevelser og superslitne alle sammen, det er utrolig hvor sliten man blir av å dra kroppen sin gjennom alle karusellene!! Vi skulle egentlig ut og spise, men noen hadde avtaler å rekke, andre måtte dessverre innom jobb, og resten av oss var slitne og fornøyde. Så jeg dro hjem og tok det med ro, må innrømme at det var utrolig deilig det også!! For en fantastisk dag! Og strålende hadde vi, så skuldre og brystkasse hadde godt av litt aloe vera før sengetid. Jeg må forresten også nevne at jeg til slutt tok en prat med min sjef på tirsdag ettermiddag, for å få det ut av verden. Jeg er glad jeg ventet til jeg hadde roet ned hodet og følte meg klar for det hele, for da ble det en veldig ok og konstruktiv samtale. Så jeg har fått sagt alt jeg hadde på hjertet, det mottatt og tatt imot på en ok måte, og jeg er glad jeg ikke feiga ut. Litt vanskelig å bare skulle jobbe helt vanlig etter alle opplevelsene i går kjenner jeg, men det må vel til...
Muffin! Skrevet 30. juni 2011 #2514 Skrevet 30. juni 2011 Det hørtes ut som en super dag på Tusenfryd! Heldige dere var med været også! Karuseller og berg-og-dalbaner er jo så gøy! Hadde lyst til å prøve SpeedMonster jeg også, men den var dessverre stengt da vi var der. Godt du fikk snakket med sjefen. Kan tenke meg det var tøft å gjøre det, men så godt at det ble en ok samtale.
Gjest Neferet Skrevet 30. juni 2011 #2515 Skrevet 30. juni 2011 Tøffingen! Takk! Det hørtes ut som en super dag på Tusenfryd! Heldige dere var med været også! Karuseller og berg-og-dalbaner er jo så gøy! Hadde lyst til å prøve SpeedMonster jeg også, men den var dessverre stengt da vi var der. Godt du fikk snakket med sjefen. Kan tenke meg det var tøft å gjøre det, men så godt at det ble en ok samtale. Det var en helt strålende dag! Kjenner jeg er litt sår på skuldrene i dag, så det ble visst nok sol... Håper du får prøve SpeedMonster ved en annen anledning, den kan virkelig anbefales til tross for nervene som er på plass når man står i kø! Jeg var litt nervøs for å snakke med sjefen ja, men hadde heldigvis venta til magefølelsen sa at jeg var klar for det. Godt å ha sånt ute av verden, og ikke sitte igjen med alt jeg tenkte jeg skulle ha sagt. Kan fort bli litt grums av sånt!
Gjest Neferet Skrevet 1. juli 2011 #2516 Skrevet 1. juli 2011 SHIT MAN! (på godt norsk.... ) Gjett hvem som akkurat fikk enda en grunn til å glede seg til august/september neste år!!!
Gjest Neferet Skrevet 1. juli 2011 #2518 Skrevet 1. juli 2011 Hva skjer?? Tipper på deg! Riktig tippet! Fant stedet jeg linket til som holder hus på Hawaii, nærmere bestemt Honolulu, både (billige) drop-in og privattimer (ukjent pris) mulig! Så da kan jeg jo både få prøvd aerial silks og hoop når vi skal dit!!
TuttaV Skrevet 3. juli 2011 #2520 Skrevet 3. juli 2011 Så kjedelig med jobbergelser , men hørtes ut som det ble en fornuftig avsluttende samtale. Var nok lurt å la ting roe seg ned litt. Sinnet gjør jo gjerne at man koker litt og tenker veldig ensporet.. Så gøy med tusenfryd! Elsker karuseller selv, og dine beskrivelser var jo bare herlige! Fikk kjempelyst til å ta en tur dit snart... Har ikke vært der siden russetiden. Fritidsinteresser må pleies også når man er på ferie Håper du har hatt en fin helg
Anbefalte innlegg