Gjest Neferet Skrevet 30. mai 2011 #2441 Skrevet 30. mai 2011 Så flink kone du har!! Og hun har jammen en flink kone selv også, som imponerer i sin idrett Det var fint sagt Androide, og varmet i hjertet! Min idrett har ligget litt brakk som følge av Manchester og turbouke, men nye fremskritt er forhåpentligvis dokumentert i løpet av uka!
Muffin! Skrevet 31. mai 2011 #2443 Skrevet 31. mai 2011 De så helt nydelige ut de muffinsene Signerer denne!
DDuck Skrevet 31. mai 2011 #2444 Skrevet 31. mai 2011 Jeg trykket med litt vidre der inne og fant Lemon Dream Cake under "Festkaker" kategorien Det skal absolutt lages til snuppa sin bursdag
Gjest Neferet Skrevet 31. mai 2011 #2445 Skrevet 31. mai 2011 De så helt nydelige ut de muffinsene Signerer denne! De var gode!! Men jeg tror de kan bli enda bedre, så det skal testes ut ved neste anledning! Jeg trykket med litt vidre der inne og fant Lemon Dream Cake under "Festkaker" kategorien Det skal absolutt lages til snuppa sin bursdag Isj, den kan du ha for deg selv!!!
DDuck Skrevet 31. mai 2011 #2446 Skrevet 31. mai 2011 Næh! Liker du ikke sitronkake? Når jeg ammet snuppa så levde jeg på sitronmånene fra Berthas som man får kjøpt på butikken Hadde vi ikke sånn i kjøleskapet så var det grunn nok til å sette seg ned å tute
Disco Biscuit Skrevet 1. juni 2011 #2449 Skrevet 1. juni 2011 Synes jeg ser deg sitte å tute for sitronkake DDuck. Neferet: Hvordan planer har du for å få muffinsene enda bedre? Kunne tenkt meg å prøve de
Gjest Neferet Skrevet 1. juni 2011 #2450 Skrevet 1. juni 2011 Næh! Liker du ikke sitronkake? Når jeg ammet snuppa så levde jeg på sitronmånene fra Berthas som man får kjøpt på butikken Hadde vi ikke sånn i kjøleskapet så var det grunn nok til å sette seg ned å tute Jeg klarer ikke fromasj... Og ikke ostekake heller, så jeg er litt vanskelig sånn... til sitrondropstuting. Sitronkake Rett skal være rett DDuck! Synes jeg ser deg sitte å tute for sitronkake DDuck. Neferet: Hvordan planer har du for å få muffinsene enda bedre? Kunne tenkt meg å prøve de Jeg har tenkt til å prøve å smelte 70% sjokolade og ha i røra, ta bort vaniljeekstrakten, og bruke "vanlig" hvit oreokakekrem (glasuren i oppskriften smaker litt mer gulrotkakeglasur). Vet ikke om det kommer til å funke da, men det må prøves!
Gjest Neferet Skrevet 1. juni 2011 #2451 Skrevet 1. juni 2011 (endret) Jeg har billetter til Pole Art 2011 !!!! Rad 3!! Endret 1. juni 2011 av Neferet
Muffin! Skrevet 1. juni 2011 #2452 Skrevet 1. juni 2011 Ostekake som er så godt! Får lyst på kake jeg nå. Gratulerer med billetter! Tenker du kommer til å kose deg kjempemye der, og du får helt sikkert ny inspirasjon (selv om ting de gjør kanskje virker fysisk umulig)! Og det blir nok en fin tur også.
Gjest Neferet Skrevet 1. juni 2011 #2453 Skrevet 1. juni 2011 Ostekake som er så godt! Får lyst på kake jeg nå. Gratulerer med billetter! Tenker du kommer til å kose deg kjempemye der, og du får helt sikkert ny inspirasjon (selv om ting de gjør kanskje virker fysisk umulig)! Og det blir nok en fin tur også. Det letteste i verden er å være sunn når det er snakk om ostekake eller bløtkake... Ingen problem å holde seg unna dem nei! Veldig stas med billetter, fant ut ved en tilfeldighet i forrige uke at de ble lagt ut i dag, og at de denne gangen er nummererte! Gleder meg masse, det var jo helt vanvittig stas forrige gang, og da satt vi langt oppe på en balkong, så å sitte helt tett på må jo bli enda bedre! Og fysisk umulig er det ihvertfall sannsynlig at det er, jeg mistenker at mye av det er juks! Men inspirasjon, oh yes! Og forhåpentligvis får jeg med meg en workshop med en stjerneutøver også, nå har jeg jo litt bedre treningsgrunnlagg enn forrige gang. Jeg tror min første tur til Finland blir bra!
Gjest Neferet Skrevet 1. juni 2011 #2454 Skrevet 1. juni 2011 En av fordelene med å være ansatt i det offentlige, er at du plutselig denne uka finner ut at onsdagen er kortere enn vanlig! Arbeidstid til 14.00 dag før helligdag, så det kjennes jo litt ut som en bonus! I dag blir det derfor forhåpentligvis hjem før rushtida, middag med kona, og forhåpentligvis en god økt poledance i kveld. Har et par ting jeg snart er klar for å tvinge meg selv til å få til, så spørs det om kroppen er enig...
Androide Skrevet 1. juni 2011 #2455 Skrevet 1. juni 2011 Så stas med billetter! Det blir vel en instant no-brain opplevelse?
Gjest Neferet Skrevet 3. juni 2011 #2457 Skrevet 3. juni 2011 Så stas med billetter! Det blir vel en instant no-brain opplevelse? Det blir det nok helt garantert!! Jeg synes forøvrig det er skikkelig stas at du har adoptert uttrykket!! for billetter!
Muffin! Skrevet 3. juni 2011 #2458 Skrevet 3. juni 2011 En av fordelene med å være ansatt i det offentlige, er at du plutselig denne uka finner ut at onsdagen er kortere enn vanlig! Arbeidstid til 14.00 dag før helligdag, så det kjennes jo litt ut som en bonus! I dag blir det derfor forhåpentligvis hjem før rushtida, middag med kona, og forhåpentligvis en god økt poledance i kveld. Har et par ting jeg snart er klar for å tvinge meg selv til å få til, så spørs det om kroppen er enig... Vi måtte jobbe til tre som vanlig. Håper ettermiddagen/kvelden og poleøkta ble bra. Kos deg i helgen!
Gjest Neferet Skrevet 3. juni 2011 #2459 Skrevet 3. juni 2011 Vi måtte jobbe til tre som vanlig. Håper ettermiddagen/kvelden og poleøkta ble bra. Kos deg i helgen! Jeg har plutselig skjønt at dette visst er en egen Oslo-greie... Eget tariffområde vi, så da har vi visst egne regler... Ettermiddagen og kvelden gikk kjempefort, og poleøkta ble bra! Kan bevitnes i bloggen for interesserte. Jeg har store planer om å kose meg i helgen!! Satser på og at vi kan nyte "ny" takterrasse med nye stoler som svigermor var så snill å spandere på oss!! Jeg er klar for avslapping! Håper du får en kjempefin helg på hyttetur!
Mazilla Skrevet 3. juni 2011 #2460 Skrevet 3. juni 2011 Jeg blir litt av å lese om finværet i alle bøkene til dere på den kanten av landet, men jeg får vel ønske deg en god helg likevel!
Anbefalte innlegg