Gjest Neferet Skrevet 25. mai 2011 #2421 Skrevet 25. mai 2011 Jeg har en fantastisk flink kone! Hun har bokset i nesten 10 år, men har gått over til kickboksing nå i januar. I kickboksing har man visstnok graderinger, det visste ikke jeg. Så min kjære skulle gradere for første gang i dag. Hun hadde håpet på å gå opp til oransje belte i dag, det er to hakk på en gang. For et par uker siden hadde imidlertid treneren ment at hun kunne jobbe litt hardt og så kanskje nå opp til grønt, det vil si tre hakk på en gang. Så min kjære har jobbet og jobbet, men med en lang langhelg har det naturlig nok ikke blitt trening på en hel uke. Hun kom hjem blek og sliten nå, og hadde ikke bare klart grønt belte, de hadde gitt henne grønt II! Det vil si at hun graderte fire nivåer på en gang! Nå skal jeg lage litt kveldsmat til henne, det har hun så absolutt fortjent!!
Mazilla Skrevet 26. mai 2011 #2422 Skrevet 26. mai 2011 Høres imponerende ut, selv for en som ikke har peiling!
Gjest Neferet Skrevet 26. mai 2011 #2423 Skrevet 26. mai 2011 Høres imponerende ut, selv for en som ikke har peiling! Ja, det er jo det Jeg har ikke så mye peiling jeg heller, jeg vet bare hvor hardt hun har jobbet for det, og hun ville vært fornøyd med oransje, og så fikk hun to nivåer over det igjen... Vi er litt forskjellige sånn sett, hun er sta og kjører hardt uansett, jeg har lett for å unngå sånne styrkeprøver....
Disco Biscuit Skrevet 26. mai 2011 #2425 Skrevet 26. mai 2011 (endret) Skal si du har en sprek og flink kone Jeg er imponert! Endret 26. mai 2011 av MaiL
Gjest Neferet Skrevet 26. mai 2011 #2427 Skrevet 26. mai 2011 Jøss, så flink hun er! Ja, vi kom fram til at det var litt av en prestasjon! Har sjelden sett henne så stolt av seg selv, så det var jo stas! Skal si du har en sprek og flink kone Jeg er imponert! Jeg er imponert jeg også!! For ei flinka
Muffin! Skrevet 26. mai 2011 #2428 Skrevet 26. mai 2011 Så flink hun er! Gratulerer så mye til henne!
Gjest Neferet Skrevet 26. mai 2011 #2429 Skrevet 26. mai 2011 Så flink hun er! Gratulerer så mye til henne! Ja, flinke!! Hun er veldig fornøyd, og jeg er veldig stolt...
Gjest Neferet Skrevet 26. mai 2011 #2430 Skrevet 26. mai 2011 Åh, i dag er jeg slitsom... Jeg har sitti fast i pms noen dager nå, og i dag topper det seg litt for meg. Hodepine, og et veldig varierende humør. Skal møte ei venninne og en tidligere kollega nå rett etter jobb, og har egentlig bare lyst til å la være. Vet jo at det kommer til å bli hyggelig, men akkurat nå er det et ork. Den tidligere kollegaen var min student i sin tid, og hun skal flytte langt avsted, så det er jo en god ting å møtes. Og så har jeg plutselig blitt redd for at jeg kommer til å være veldig utenfor det hele, de to har jobbet sammen hele veien etter at jeg begynte i ny jobb, og ikke minst har min tidligere student fått barn, og min venninne er gravid. Mistenker at jeg ikke kommer til å ha så mye å bidra med. Og bare så det er sagt, så mistenker jeg også at alt dette kommer til å bli motbevist også, og da føler jeg meg enda teitere... Deppa og trist og egentlig bare veldig veldig sliten, hvorfor skal hormonene alltid komme på de dårligste tidene?? Og så må jeg ta buss ut til mamma for å hente noe der etterpå, og jeg regner greit med at hun ikke kommer til å gidde å kjøre meg hjem (hun er ikke på tilbudssiden sånn sett vanligvis), så da må jeg vente en god stund før jeg kan ta buss tilbake, og plutselig har det blitt kjempesent... Jeg vet at jeg egentlig bare er teit nå, men får ikke gjort noe med det. Det eneste som frister er å kravle hjem på sofaen under et pledd med Den gang ei... Men i morgen etter jobb, da er det meg, sofaen og Glee! Kjære skal ut med jobben, så jeg skal være sur for meg selv, så resten av helga blir bra...
TuttaV Skrevet 26. mai 2011 #2431 Skrevet 26. mai 2011 for din überflinke kjære! og til deg... Ikke greit med sånne dager hvor planlagte aktiviteter og kroppen ikke helt matcher. Men jeg tror vel at du vil sitte igjen med en god følelse hvis du treffer venninnene dine en liiiiten tur, også kan du evt dra litt før i.o.m. at du har ærend hos din mor?!
Muffin! Skrevet 27. mai 2011 #2432 Skrevet 27. mai 2011 Pms er slitsomt. Jeg var skikkelig moody forrige uke, og hadde en ordentlig grinedag. Godt jeg ikke blir sånn hver måned. Håper det ble koselig i går. Og at du får en fin kveld med sofa, sjokkis og Glee i kveld.
Diddles Skrevet 27. mai 2011 #2433 Skrevet 27. mai 2011 PMS er noe dritt Har du prøvt å gå på Nattlysoljekapsler? Det hjalp meg Plutselig var jeg meg selv igjen!! Verdt et forsøk ihvertfall... Håper gårsdagen ble bedre enn forventet, og at helga blir fin Kos deg med serier og sjokolade med god samvittighet, det er lov å sørge for litt "trøst" i form av sjokolade når alt går en imot Fine fredagen til deg skatt PS: bøyer meg i støvet for din kjære som tydeligvis er laget av kryptonitt eller no`
Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2011 #2434 Skrevet 27. mai 2011 :klappe : :tommelsmil : for din überflinke kjære! og :kose : til deg... Ikke greit med sånne dager hvor planlagte aktiviteter og kroppen ikke helt matcher. Men jeg tror vel at du vil sitte igjen med en god følelse hvis du treffer venninnene dine en liiiiten tur, også kan du evt dra litt før i.o.m. at du har ærend hos din mor?! :klem : Det ble selvfølgelig veldig stas med jentene, akkurat som jeg mistenkte gjennom pms-tåka. Vi var på Nighthawk Diner , ny opplevelse med god mat. Og så ble det ikke noen tur til mamma, så da slapp jeg å bruke 2timer og busspenger på det. Og bare det gjorde jo verden litt bedre. Så jeg hadde egentlig ikke så mye å klage på når det kom til stykket (ikke det at hormonene hører på fornuft da... ) :kose : Pms er slitsomt. Jeg var skikkelig moody forrige uke, og hadde en ordentlig grinedag. :rolleyes : Godt jeg ikke blir sånn hver måned. Håper det ble koselig i går. Og at du får en fin kveld med sofa, sjokkis og Glee i kveld. :nigo : :klemmer : Jeg blir heldigvis ikke like ille hver måned jeg heller. Det som er kjipt er at de månedene jeg er sur og moody og hormonell lenge, så får jeg alltid mye mer menssmerter. Jeg tror det må være en form for straff... Jeg begynte å glede meg til sofaen da jeg satt og spiste frokost i dag Så jeg tror det blir helt fantastisk! PMS er noe dritt :kjefte : Har du prøvt å gå på Nattlysoljekapsler? Det hjalp meg :hoppe : Plutselig var jeg meg selv igjen!! Verdt et forsøk ihvertfall... Håper gårsdagen ble bedre enn forventet, og at helga blir fin :kose : Kos deg med serier og sjokolade med god samvittighet, det er lov å sørge for litt "trøst" i form av sjokolade når alt går en imot Fine fredagen til deg skatt PS: bøyer meg i støvet for din kjære som tydeligvis er laget av kryptonitt eller no` Sorry vennen, det er ikke meningen å le, men jeg har prøvd Nattlysoljekapsler... Jeg ble et gigantmonster! Jeg husker veldig tydelig en episode der jeg sto i full furore med et glass med sylteagurk jeg ikke fikk åpnet. Det var millimetre fra at jeg kylte hele glasset i gulvet så det knuste (les: dårlig gulv med masse sprekker, det hadde stinka i evigheter!!) Jeg fikk heldigvis satt det fra meg, og sluttet med kapslene Men takk for tips, har hørt at mange har veldig godt utbytte av dem! Gårsdagen ble selvfølgelig veldig bra, og helga blir nok enda bedre. Håper det går bra med deg også!! Kryptonitt-kjære blir nok fornøyd av den beskrivelsen forresten!
Diddles Skrevet 27. mai 2011 #2435 Skrevet 27. mai 2011 Når jeg tenker meg om....for alt i hele verden IKKE PRØV NATTLYSOLJE!!!!!!!
Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2011 #2436 Skrevet 27. mai 2011 Når jeg tenker meg om....for alt i hele verden IKKE PRØV NATTLYSOLJE!!!!!!! :skratte:
Disco Biscuit Skrevet 27. mai 2011 #2437 Skrevet 27. mai 2011 Godt og høre at ting ikke ble så ille allikevel. Det er er ikke alltid like greit når hormonene jobber vilt. håper du får en fin helg og en fin sofakveld i dag
Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2011 #2438 Skrevet 27. mai 2011 Godt og høre at ting ikke ble så ille allikevel. Det er er ikke alltid like greit når hormonene jobber vilt. håper du får en fin helg og en fin sofakveld i dag Nei, disse hormonene har en tendens til å ta styringa innimellom... Godt det retter seg relativt raskt! Jeg teller timen til sofaen kaller, nå er det under fire og en halv igjen! Håper du også får en fin helg!
Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2011 #2439 Skrevet 27. mai 2011 Jeg lurer på om jeg skal lage disse i morgen jeg...
Androide Skrevet 27. mai 2011 #2440 Skrevet 27. mai 2011 Så flink kone du har!! Og hun har jammen en flink kone selv også, som imponerer i sin idrett
Anbefalte innlegg