Gå til innhold

Twisted days and nights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjipt med overordnede som ikke tenker seg om. Godt hun hadde såpass vett at hun ringte og gjorde opp for seg. Skjedde det foran flere eller var det bare dere to?

:klemmer: for vel gjennomført stafett!

Oooo.... så spennende med Hawaii planlegging!! :jepp:

Hvor lenge tenker dere å være borte?

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet (endret)

Seriegull! :hoppendeglad:

Så spennende med planlegging av Hawaii-tur! :jepp:

Ja, nå blir det stas på Old Trafford! :hoppe:

Veldig spennende med Hawaii-tur, kjenner reisefeberen krible litt når vi planlegger! (hvis det da ikke er helgas reisefeber, den er ganske tilstedeværende den også!)

Kjipt med overordnede som ikke tenker seg om. Godt hun hadde såpass vett at hun ringte og gjorde opp for seg. Skjedde det foran flere eller var det bare dere to?

:klemmer: for vel gjennomført stafett!

Oooo.... så spennende med Hawaii planlegging!! :jepp:

Hvor lenge tenker dere å være borte?

Det var en til tilstede, men det ordnet seg heldigvis. Jeg er den av oss ansatte som vanligvis reagerer minst på henne, så da det denne gangen ble for mye, fikk hun nok en vekker. Heldigvis tilbakelagt nå da!

Takk for stafettros! Jeg løp tredje etappe, som var estimert løpetid fra 1.35 til 2.30. Endte på 2.52, og synes ikke det er så verst med tanke på stafettadrenalin og manglende løpetrening. Storfornøyd bare med å komme inn til veksling jeg! :ler:

Hawaiiplanlegging er stor stas!! :strix: Vi tenker å være borte i tre uker, og sånn det ser ut nå så blir det først Oslo - Los Angeles, tre netter her fly til Oahu, 7 netter her fly til Big Island og 7 netter her !!! :daane::strix::daane: Det eneste som foreløpig er usikkert er når vi skal reise, kanskje midt i september?? :klo: Har snakket med sjefen i dag, i og med at det egentlig er et kinkig avreisetidspunkt, og har fått sånn ca 90% ja. Må bare snakke med den nestledersjefen også, men håper det går greit. Kanskje vi kan bestille om ikke så lenge??? :bond:

Endret av Neferet
Skrevet

Det så jo bare rent himmelsk ut!! :daane: Ikke misunnelig jeg, nei... :sjenert:

Så gøy at dere kanskje kan bestille snart! :hoppe:

Gjest Neferet
Skrevet

Det så jo bare rent himmelsk ut!! :daane: Ikke misunnelig jeg, nei... :sjenert:

Så gøy at dere kanskje kan bestille snart! :hoppe:

Det ser helt fantastisk ut!! :daane: Bare se på dette !!!! Drømmer meg bort på www.gohawaii.com i dag jeg, stille på jobb etter monsteruka forrige uke... Vi har mailet litt fram og tilbake med reisebyrået, og har til slutt funnet ut at vi reiser 13.09.2012!! Så jeg har sendt sver til mannen på reisebyrået, og venter spent på et ordentlig tilbud!! :bond: Her blir det ticker altså!! :ler:

Gjest Neferet
Skrevet (endret)
:tunge1: Det var visst å ta i litt å juble allerede... Reisebyråmannen hadde ikke lest mailene mine nøye nok, og hadde ikke fått med seg at det dreier seg om september neste år... Så langt fram i tid har han ikke systemene med seg, så vi må pent vente noen måneder med å bestille... Men tidspunktet er jo satt likevel da, så det er jo lov å drømme seg bort, er det ikke?? :rodmer: Endret av Neferet
Skrevet

du vet du er tidlig ute når de ikke har datoene i sitt datasystem :fnise:

Men absolutt lov å drømme seg bort! :jepp: og nå bør dere vel kunne få et skikkelig knalltilbud!

:hoppe: for ticker!

Gjest Neferet
Skrevet

du vet du er tidlig ute når de ikke har datoene i sitt datasystem :fnise:

Men absolutt lov å drømme seg bort! :jepp: og nå bør dere vel kunne få et skikkelig knalltilbud!

:hoppe: for ticker!

:sjenert: Ja... vi var visst litt overivrige... :ler: Men det er noe med at når man har snakket om det siden den bedritne (!) bryllupsreisen, spart siden da, måttet putte sparepengene i boligtapsprosjektet og så spart igjen, så blir man litt gira når pengene plutselig er der.... :sjenert:

Vet ikke helt med ticker nå som vi ikke vet avreisedato likevel... :sjenert: Det går jo forsåvidt an å stipulere en da, og så endre når vi vet det eksakt, sånn i oktober/november en gang... :klo:

Skrevet

:jepp::tommelsmil:

Tror kanskje jeg rekker dansingen allikevel :hoppe:

Skrevet

Hawaii er fantastisk :hjerte: Gleder meg veldig til jeg skal tilbake dit! :)

Skrevet

Ååååå, det såg jo bare magisk ut :strix: Kan jo ikke bli annet enn vellykka reserve-bryllupsreise det der :hjerter:

Skrevet

Det ser herlig ut! :rodmer: Dere er jo tidlig ute, men da kan dere glede dere lenge. :happy:

Skrevet

Ååååååå.. Hawaii, for jeg har ikke liiiite lyst til å dra dit da. Misunner dere

Skrevet (endret)

Hvor var du i dag?! :lete:

Endret av TuttaV
Gjest Neferet
Skrevet

Hawaii er fantastisk :hjerte: Gleder meg veldig til jeg skal tilbake dit! :)

Husker godt ditt Hawaii-blogginnlegg ja!! :rodmer: Har dere planlangt noen ny tur??

Ååååå, det såg jo bare magisk ut :strix: Kan jo ikke bli annet enn vellykka reserve-bryllupsreise det der :hjerter:

Nei, denne gangen må det jo bli bra! :jepp:

Det ser herlig ut! :rodmer: Dere er jo tidlig ute, men da kan dere glede dere lenge. :happy:

Halve moroa er jo å glede seg! Og å planlegge hva vi kan gjøre der og å lese om stedene og så videre og så videre. Så får det bare være at vi ikke har noen konkret dato før om noen måneder :ler:

Ååååååå.. Hawaii, for jeg har ikke liiiite lyst til å dra dit da. Misunner dere

Jeg tror det blir helt fantastisk! :hjerte:

Hvor var du i dag?! :lete:

:sjenert: Hjemme... Sjekket tilfeldigvis sio sine nettsider i tretida, og da var det oppslag om at danseaerobic'en var avlyst. Så da ble det pole på meg isteden. Var det dansing likevel?? :klo:

Gjest Neferet
Skrevet

På jobb kl 07.00 og skikkelig trøtt. Har spist frokosten min og henger litt på KG i påvente av at det skal dukke opp noen andre i landskapet. Stille og rolig hittil kan man si! Jeg har kjørt kjære til Gardermoen i dag tidlig, hun skal til København med jobben. Så flyr jeg til Manchester via Amsterdam kl 06.30 i morgen tidlig (dvs enda tidligere på Gardermoen :sovne: ) og så møtes vi i Manchester når jeg kommer fram. Gleder meg masse til turen!!! :hoppendeglad: Her blir det shopping og fotball og mat og mer shopping og fotball og mat tror jeg, det må jo bare bli strålende! :nigo: Men først... overleve denne dagen på jobb... :Gjesp:

Skrevet

Det var dansing allikevel ja. Men ikke med Elen da... men ble bra økt! :jepp:

Fotballtur hørtes gøy ut! Håper dagen hittil ikke har gått alt for tregt...:klemmer:

Gjest Neferet
Skrevet

Det var dansing allikevel ja. Men ikke med Elen da... men ble bra økt! :jepp:

Fotballtur hørtes gøy ut! Håper dagen hittil ikke har gått alt for tregt...:klemmer:

Så merkelig at de da skrev at det var avlyst med store bokstaver! :klo: Hvem var det som hadde dansetimen?

Dagen går faktisk ganske greit, driver og lager testmateriale til en kollega, så kan dikte fritt og skrive liksomvedtak ;) Og så har jeg fått fortalt at jeg må dra enda tidligere enn jeg trodde for å slippe kø, så blir nok bare her i tre kvarter til! :nigo: Skal få besøk av ei venninne i kveld, pole og kveldsmat står på programmet. Håper å lure meg til en liten hvil før hun kommer! Blir jo enda tidligere opp i morgen, mistenker at jeg må dra hjemmefra 04.30 :daane::Gjesp: Sove litt på flyet kanskje... :natti:

Skrevet

Så merkelig at de da skrev at det var avlyst med store bokstaver! :klo: Hvem var det som hadde dansetimen?

Dagen går faktisk ganske greit, driver og lager testmateriale til en kollega, så kan dikte fritt og skrive liksomvedtak ;) Og så har jeg fått fortalt at jeg må dra enda tidligere enn jeg trodde for å slippe kø, så blir nok bare her i tre kvarter til! :nigo: Skal få besøk av ei venninne i kveld, pole og kveldsmat står på programmet. Håper å lure meg til en liten hvil før hun kommer! Blir jo enda tidligere opp i morgen, mistenker at jeg må dra hjemmefra 04.30 :daane::Gjesp: Sove litt på flyet kanskje... :natti:

Jeg tror det hadde skjedd noe misforståelser, for hun pratet om at hvis hun ikke greide å skaffe vikar til lørdag, så ble det ikke noe danseaerobic da... Det var ei blond, lita ei. Husker ikke navnet, men har hatt et par timer med henne før.

Fri fantasi hørtes gøy ut ;) Skulle ønske jeg kunne hive meg rett hjem og på sofaen etter endt skoledag her... Har desverre satt meg opp på ekstravakt for å få inn litt ekstra cash til Botswana-turen. Blæh :erter:

Sove på flyet er lurt, for da er flyturen over i en fei :lur:

Gjest Neferet
Skrevet

Merkelig, da må det har vært en misforståelse... jaja, vi får danse sammen en annen dag! :jepp:

Nå forlater jeg jobben, reisefeberen tar over! :bolledeig: Ha en god helg KG-venner! :sol:

Skrevet

Kos deg massemasse i helgen! :hoppe:

:hug:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...