Gå til innhold

Twisted days and nights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper magen holder seg i grei form og at du får en fin fin tirsdag :klem:

Hvis min kjære nå ikke setter seg på bakbena og ikke lar meg låne bilen, så ses vi i morgen! :hoppe: gleder meg til å danse igjen! Er så alt for lenge siden....

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet

Håper magen holder seg i grei form og at du får en fin fin tirsdag :klem:

Hvis min kjære nå ikke setter seg på bakbena og ikke lar meg låne bilen, så ses vi i morgen! :hoppe: gleder meg til å danse igjen! Er så alt for lenge siden....

Magen har heldigvis oppført seg pent etter sin lille raptus, (også til tross for junkfood som overtidsmat i går :fnise: ) så jeg håper det holder seg sånn. :jepp:

Håper din kjære er snill (han setter seg vel vanligvis ikke så mye på bakbeina vel??) så vi sees om noen timer! :danser:

Skrevet

Han HATER kollektivtrafikk, så hvis han egentlig har et ærend hvor han trenger bilen kan han fort bli litt vrang... :sjenert: men det ser lovende ut nå! :jepp: jeg kjører gravid-kortet :lur:

Gjest Neferet
Skrevet

Han HATER kollektivtrafikk, så hvis han egentlig har et ærend hvor han trenger bilen kan han fort bli litt vrang... :sjenert: men det ser lovende ut nå! :jepp: jeg kjører gravid-kortet :lur:

:ler: Det er bra å begynne med det tidlig! :tommelopp: (så får vi håpe han ikke tenker over at trening er mer anstrengende enn kollektivtrafikken da... :sjenert: )

Skrevet

Jeg har flere ærend enn trening, så jeg har faktisk et reelt større bilbehov altså :fnise:

Da ses vi etterpå! Jeg gleder meg :hoppe: ting blir å gå sånn veldig akkurat, så jeg blir veldig.glad hvis du "holder av" plass til meg (som vanlig... :sjenert:)

Gjest Neferet
Skrevet

Jeg har flere ærend enn trening, så jeg har faktisk et reelt større bilbehov altså :fnise:

Da ses vi etterpå! Jeg gleder meg :hoppe: ting blir å gå sånn veldig akkurat, så jeg blir veldig.glad hvis du "holder av" plass til meg (som vanlig... :sjenert:)

Det går nok helt fint, forrige uke hadde det begynt å være eksamenstidsoppmøte, dvs god plass! Sees der! :nigo:

Skrevet

Så gøy å få til noe nytt og fancy på pole-fronten, og ekstra moro når man ikke prøver på det engang. :lol:

Håper kroppen oppfører seg pent. :kose: Typisk å bli dårlig når man ikke har tid til det. (Men har man egentlig noen gang tid til å være syk? :gjeiper:)

Gjest Neferet
Skrevet

Så gøy å få til noe nytt og fancy på pole-fronten, og ekstra moro når man ikke prøver på det engang. :lol:

Håper kroppen oppfører seg pent. :kose: Typisk å bli dårlig når man ikke har tid til det. (Men har man egentlig noen gang tid til å være syk? :gjeiper:)

Ja, utrolig hva den stanga kan bidra til av nye utfordringer!! Og kroppen var litt mørbanka etter det hele, lurer på hvordan den kjenner seg når man gjør drop'et uten å støtte med den ene hånda! :daane: Det kommer nok det også skal du se!

Kroppen er foreløpig snill, så da satser jeg på at det bare var en liten unntakstilstand natt til tirsdag. Det vil si, den er litt sliten etter jobb og pole mandag, overtid og husvask tirsdag, jobb og danseaerobic og yoga i går, og klar for den lengste overtidsdagen i dag. Men snart blir det langhelg, skal ha fri mandag! :nigo:

:klemmer:

Skrevet

Det går nok helt fint, forrige uke hadde det begynt å være eksamenstidsoppmøte, dvs god plass! Sees der! :nigo:

Jeg merket virkelig det med eksamenstid ja! :jepp: Har helt glemt at folk rundt meg har eksamen når jeg ikke har eksamen selv... :sjenert:

Kjempekoslig å se deg! :klem:

Skrevet

Støl i tre dager har jeg vært borti også, det er helt forferdelig!! Og det frister jo ikke akkurat å gjenta det som skapte stølheten med det samme heller, og ergo går man inn i en riktig så ond sirkel... :ler:

Jeg prøvde meg igjen i går, og i dag kjennes kroppen ut som om jeg bare kommer til å være støl i 2 dager. Så det går heldigvis fremover :fnise:

Håper du kommer deg fint gjennom den lengste overtidsdagen! :kose:

Gjest Neferet
Skrevet

Jeg merket virkelig det med eksamenstid ja! :jepp: Har helt glemt at folk rundt meg har eksamen når jeg ikke har eksamen selv... :sjenert:

Kjempekoslig å se deg! :klem:

Eksamenstida er nesten den beste tida å trene på Domus, det er så god plass å boltre seg på! :jepp::danser: Og det er lett å glemme eksamen når man ikke leser selv, jeg skjønte ingenting da noen forrige uke sa det begynte å bli få folk pga eksamen. Jeg var sånn her :klo: Eksamen?? Er ikke det litt tidlig da?? :klo: Før jeg kom på at det er mai... :fnise:

Jeg prøvde meg igjen i går, og i dag kjennes kroppen ut som om jeg bare kommer til å være støl i 2 dager. Så det går heldigvis fremover :fnise:

Håper du kommer deg fint gjennom den lengste overtidsdagen! :kose:

Det er absolutt fremgang! Neste gang er du bare støl en dag, og neste gang der igjen er kroppen herda! :jepp: Det er ihvertfall lov å håpe! :ler: Jeg blir grisestøl av flow/hatha yoga hver gang. I dag kjennes det ut som en hai har tatt et jafs av begge sidene av magen og ribbeina... Det må jo være nyttig i det minste!

Jeg har snart overlevd den lengste overtidsdagen, er fortsatt på jobb, men sikter på å komme meg ut døra om ca ti minutter. Har fått gjort masse da, og det kjennes ikke ut som jeg har vært her i tolv og en halv time. Regner med smellen kommer når jeg får satt meg på bussen, eventuelt i morgen kveld! Skikkelig fredag blir det da!! :veslejenta:

Skrevet

Hjelpe meg for en arbeidsdag! Godt det snart er helg, men kjipt om du må bruke hele helga på å hente deg inn igjen... :klemmer:

Gjest Neferet
Skrevet

Hjelpe meg for en arbeidsdag! Godt det snart er helg, men kjipt om du må bruke hele helga på å hente deg inn igjen... :klemmer:

Ja, jeg er glad jeg ikke har sånne dager til vanlig!! :daane: Men det gikk overraskende greit faktisk, selv om jeg var ganske kjørt mot slutten. Gleder meg vilt til klokka er halv fem i dag, da er jeg etter all sannsynlighet hjemme og kan hvile!! :hoppendeglad::veslejenta:

I morra skal jeg løpe Holmenkollstafett (grøss og gru, jeg angrer som en hund!!) og så er det ingen slitsomme planer. Fri mandag, og tilbake på jobb onsdag :bolledeig:

Håper det går bra på din kant også! :hug:

Skrevet

Bare 4 timer igjen til :veslejenta: Da kan du virkelig ta deg en velfortjent langhelg! :jepp:

Lykke til på Holmenkollstafetten! Du er sprek! :duskedame:

Skrevet

Jaiks! Holmenkollstafetten! :daane: Du er rå som alltid!

Lykke til! :klemmer:

Skrevet

Holmenkollstafetten - vårens vakreste eventyr! Der har jeg vært manager gang på gang :) Så hvis du trenger en litt remote manager, så melder jeg meg til tjeneste!! :duskedame:

Gjest Neferet
Skrevet

Takk Muffin!, TuttaV og Androide! :klemmer:

Jeg overlevde både fredag (selv om det ble en litt brutal slutt på dagen med en sjef som er altfor rask til å snakke før hun tenker og derfor kan såre sine undersåtter. Min tur på fredag, sliten og sår fikk jeg unngjelde. Heldigvis skjønner hun også i ettertid hva hun har gjort, så hun ringte og ordnet opp...) og Holmenkollstafetten. Løp en kort etappe, ca 600meter, men det var jammen nok når adrenalinet og stafettnervene meldte seg! :bond:

Etter stafetten dro jeg hjem til kjære som var overlykkelig over seriegull, nå blir neste helg bra!! Så bar turen til svigers. Søndagen er fantastisk lat, har sendt forespørsel om Hawaiitur og ellers bare slappet av :nigo:

Skrevet

Oi, Hawaiitur! :hoppe: Skal dere endelig få tatt igjen bryllupsreisen deres? Når planlegger dere å dra?

Gjest Neferet
Skrevet

Oi, Hawaiitur! :hoppe: Skal dere endelig få tatt igjen bryllupsreisen deres? Når planlegger dere å dra?

Ja, nå kan det etterhvert hende at vi kan få en erstatningsbryllupsreise! Den forrige kunne vi jo virkelig ha spart oss for. Og så kom jo boligmarkedet og slukte hele egenkapitalen vå, så det har blitt utsatt en stund...

Vi planlegger høsten neste år, altså utreise sen august/tidlig september! :bond: Vi fant plutselig ut i dag at vi kanskje nærmer oss å ha spart opp nok til å dekke reise og opphold, da gjenstår penger til moro og fanteri! :jepp: Så har sendt avgårde en forespørsel med tidspunktet vi har lyst til å reise, hvilke øyer, hvilke hotell osv. Så får vi se hva vi får til svar!! Spennende!!!! Får nesten reisefeber bare av å tenke på det!

Skrevet

Seriegull! :hoppendeglad:

Så spennende med planlegging av Hawaii-tur! :jepp:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...