Gå til innhold

Twisted days and nights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser jo helt vilt ut :daane: men det er nok ikke juks....noen mennesker er bare helt rå! Sirkusartister...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Titter innom med en tirsdags- :klem:

Noen mennesker får til de utroligste ting!

Gjest Neferet
Skrevet

Det ser jo helt vilt ut :daane: men det er nok ikke juks....noen mennesker er bare helt rå! Sirkusartister...

Neida, jeg vet det ikke er juks, men det er fortsatt like vilt!! I september da jeg var på Pole Art i Stockholm, så jeg for første gang ei som gjorde bodywave hengende i rett linje ut fra stanga, med hode og bein riktig vei. Hadde aldri sett noe lignende. Men når noen plutselig nå finner det for godt å gjøre det samme opp ned, da gir jeg meg ende over... :daane: Det er så mye galskap i denne pole verdenen at jeg mistenker jeg ikke har sett halvparten! Og ihvertfall ikke utført mer enn 10%!

Titter innom med en tirsdags- :klem:

Noen mennesker får til de utroligste ting!

Så hyggelig, store :hug: tilbake til deg!! :nigo:

Skrevet

Regner med det var god stemning hos dere i går. :nigo:

Nå blir det noen spennende fotballhelger framover. :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet

Regner med det var god stemning hos dere i går. :nigo:

Nå blir det noen spennende fotballhelger framover. :jepp:

Det var absolutt god stemning i heimen! :ler: Vi hadde fått vært på trening begge to, så kveldsmat, brusboks og CL ble en god deal! :nigo: Særlig når det gikk som det gikk! Håper helga blir like bra da, jeg synes det både er spennende og fryktelig framover, hver helg er liksom en bombe som kan gå av... Men håper det går rette veien til slutt! :jepp:

Håper det står bra til på din kant også! :hug:

Skrevet

Livet er morsommere for den som er glad i fotball! :ball:

Skrevet

Håper du får en strålende helg! :klemmer:

Skrevet

Håper du får en flott helg Neferet! :sol: Har du noen spennende planer?

:hug:

Skrevet

Jeg bøyer meg i støvet :pls: Fantastisk Neferet!!!!!! Når jeg ikke er så stor lenger skal jeg bli like sterk som deg (en variasjon av "når jeg blir stor..." :ler:)

Gjest Neferet
Skrevet

Livet er morsommere for den som er glad i fotball! :ball:

Det er vel strengt tatt en sannhet med modifikasjoner... :ler: Men det kan være det!

Håper du får en strålende helg! :klemmer:

Takk det samme! :hug:

Håper du får en flott helg Neferet! :sol: Har du noen spennende planer?

:hug:

Tusen takk, og til deg også! :klemmer: Vi skal på convention i helga, dog bare som tilskuere. Ellers blir det vel litt trening og masse kos tenker jeg, det er ihvertfall det jeg er klar for! Skikkelig pole-boost i går (sjekk blogg) så jeg er motivert for mer! :nigo:

Jeg bøyer meg i støvet :pls: Fantastisk Neferet!!!!!! Når jeg ikke er så stor lenger skal jeg bli like sterk som deg (en variasjon av "når jeg blir stor..." :ler:)

For et flott kompliment! :rodmer: Tusen takk søte!! :hug:

Skrevet

Det er vel strengt tatt en sannhet med modifikasjoner... :ler: Men det kan være det!

Det er vel Norsk Tipping som sier det, så det er definitivt en sannhet med modifikasjoner :ler:

Ha en flott treningshelg! :hug: Jeg trente styrke for første gang på en lang stund i går, og er helt invalidiserende støl i dag ;)

Skrevet

Det var absolutt god stemning i heimen! :ler: Vi hadde fått vært på trening begge to, så kveldsmat, brusboks og CL ble en god deal! :nigo: Særlig når det gikk som det gikk! Håper helga blir like bra da, jeg synes det både er spennende og fryktelig framover, hver helg er liksom en bombe som kan gå av... Men håper det går rette veien til slutt! :jepp:

Håper det står bra til på din kant også! :hug:

Ja, det er nesten litt for spennende. :jepp: Må jo satse på at det går riktig vei. Fotballverdenen kan vel ikke være så urettferdig i år også. Selv om fotball sjelden er rettferdig da. :fnise:

Kos dere i helgen! :klemmer:

Gjest Neferet
Skrevet

Det er vel Norsk Tipping som sier det, så det er definitivt en sannhet med modifikasjoner :ler:

Ha en flott treningshelg! :hug: Jeg trente styrke for første gang på en lang stund i går, og er helt invalidiserende støl i dag ;)

Har stølheta gitt seg nå?? Jeg satser på ny pole-økt ikveld, støl i morra! :ler:

Ja, det er nesten litt for spennende. :jepp: Må jo satse på at det går riktig vei. Fotballverdenen kan vel ikke være så urettferdig i år også. Selv om fotball sjelden er rettferdig da. :fnise:

Kos dere i helgen! :klemmer:

Det gikk jo bra jo!! :hoppe: Nå blir det ihvertfall stas å reise om under to uker! :hoppendeglad:

Håper dere hadde en fin helg! :hug:

Skrevet
:strix: Nå blir det vel seremoni og feiring når dere skal på kamp. :jepp:
Gjest Neferet
Skrevet

:strix: Nå blir det vel seremoni og feiring når dere skal på kamp. :jepp:

Det hadde vært utrolig stas! Det kan jo hende det gjøres unna allerede til helga da, men litt ekstra feiring på Old Trafford blir det sikkert uansett! Det ble ihvertfall en mye bedre søndag enn det kunne blitt! :ler:

Gjest Neferet
Skrevet

I dag har det vært møte med styringsgruppa for prosjektet jeg jobber i, og vi har vært ansvarlige for å vise fram det vi har gjort det siste året... :haar: Men det gikk fint heldigvis, en av de "skumle" medlemmene ga meg disse ordene på vei ut døra: "Dette gjorde du bra Neferet!" :nigo:

Dette blir en travel uke, vi har en stor deadline på fredag, og lovnader om mye overtid :sukk: Men jeg tror egentlig at det blir mindre overtid enn sjefen tror, vi er nemlig ganske godt i gang! Det er nok likevel bare å belage seg på en arbeidssom uke. Skal etter planen ha fri 16 mai, men blir vi ikke ferdig, får jeg ikke avspassere. Så det er bare å jobbe i vei!! :scorpis:

Skrevet

:tommelsmil: til godord etter møte, :dry: til masse overtid og strevsom jobbing

Nyt det flotte været i dag! :klem:

Skrevet

Har stølheta gitt seg nå?? Jeg satser på ny pole-økt ikveld, støl i morra! :ler:

Jeg var støl i tre dager! :dåne: Tydelig et tegn og straff om at dette latmannslivet ikke holder i lengden ;)

Så bra med skryt fra noen fra den skumle gjengen! Slike tilbakemeldinger vamrer alltid hjertet mer enn noe annet :hjerte:

Skrevet

Så flott med god presentasjon og skryt! :jepp: Særlig fra en av de "skumle". :)

Håper uken din blir fin selv om det blir mye jobbing. :klemmer:

Gjest Neferet
Skrevet

:tommelsmil: til godord etter møte, :dry: til masse overtid og strevsom jobbing

Nyt det flotte været i dag! :klem:

Takk takk! Du får visst ikke nytt været så mye mer enn meg ser jeg her inne, lesesal i dette været er enda verre enn jobb synes jeg!

Jeg var støl i tre dager! :dåne: Tydelig et tegn og straff om at dette latmannslivet ikke holder i lengden ;)

Så bra med skryt fra noen fra den skumle gjengen! Slike tilbakemeldinger vamrer alltid hjertet mer enn noe annet :hjerte:

Støl i tre dager har jeg vært borti også, det er helt forferdelig!! Og det frister jo ikke akkurat å gjenta det som skapte stølheten med det samme heller, og ergo går man inn i en riktig så ond sirkel... :ler:

Gode tilbakemeldinger er alltid stas, og særlig i en rolle jeg fortsatt synes jeg er ny i :)

Så flott med god presentasjon og skryt! :jepp: Særlig fra en av de "skumle". :)

Håper uken din blir fin selv om det blir mye jobbing. :klemmer:

Det håper jeg også! Tirsdagen hittil er litt tung, jeg våknet i natt med magesmerter og diare, og endte med å være våken fra halv tre til ca fem... Litt panikk ute og gikk da, det er litt krise å bli syk denne uka her! Ikke vet jeg hva som var problemet, men magen tok heldigvis imot mat i dag tidlig, og har holdt seg grei. Krysser fingre for at det fortsetter! Hodepine har jeg da, men det skulle vel bare mangle etter 3-4timers søvn.

Ellers så fikk jeg trent litt pole i går, jeg gjorde noe litt fancy helt uten å mene det, men da ble det desto morsommere. :jepp: Skulle hatt mindre jobb og mer pole, sånn uansett! Selv om jeg begynner å merke at det hadde vært ok med et kurs igjen, står litt fast i de samme tingene jeg øver på, så er det jo alltid moro å mestre noe nytt! :hoppe:

Håper du også har en fin traveluke! :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...