Gå til innhold

Twisted days and nights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker skoene :nigo: Og pole ferdighetene dine begynner å bli temmelig proffe spør du meg - Du er jo kjempeflink! :hug:

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet

Du er fortsatt like rååå! :daane:

Jeg husker bare hvor vondt og forferdelig vanskelig det var under utdrikningslaget mitt (det som profesjonelle får til å virke lekende lett). Så all ære til deg! :pls:

Tusen takk! :nigo: Det er så stas å få sånne tilbakemeldinger! Og vondt og vanskelig fortsetter det egentlig å være, ihvertfall alle nye ting. Det som da blir ekstra stas er når det som var vondt og vanskelig for noen måneder siden begynner å bli rutine! Da er det moro da! :strix:

Liker skoene :nigo: Og pole ferdighetene dine begynner å bli temmelig proffe spør du meg - Du er jo kjempeflink! :hug:

Tusen takk!! :bolledeig: Jeg skal bli enda proffere! :jepp:

Og sko...? Burlesque?? :klo:

Håper du har en fin dag! :klem:

Skrevet

Tusen takk! :nigo: Det er så stas å få sånne tilbakemeldinger! Og vondt og vanskelig fortsetter det egentlig å være, ihvertfall alle nye ting. Det som da blir ekstra stas er når det som var vondt og vanskelig for noen måneder siden begynner å bli rutine! Da er det moro da! :strix:

Den ser jeg! :tommelsmil:

Håper du får en fin onsdag :klemmer:

Blir ikke til at jeg kommer meg på dansinga i dag... :sjenert:

Skrevet

Oh, må sjekke bloggen din når jeg kommer hjem skjønner jeg. :jepp:

(Er på jobben nå, og her har jeg den ikke som bokmerke.)

Håper du har det fint! :klemmer:

Gjest Neferet
Skrevet

Den ser jeg! :tommelsmil:

Håper du får en fin onsdag :klemmer:

Blir ikke til at jeg kommer meg på dansinga i dag... :sjenert:

Dansetimen ble avlyst med bare minutters varsel, så du gikk ikke glipp av noe! Det ble step på meg da, tvang meg selv til å trene litt i og med jeg kjenner meg selv godt nok til at hvis jeg hadde dratt hjem og tenkt jeg skulle trene hjemme hadde sofaen vunnet... ;) Så trening ble det, om enn ikke like festlig som dansing!

Onsdagen ellers var fin, og satser på at torsdagen blir det også, for oss begge! :hug:

Oh, må sjekke bloggen din når jeg kommer hjem skjønner jeg. :jepp:

(Er på jobben nå, og her har jeg den ikke som bokmerke.)

Håper du har det fint! :klemmer:

Jeg tror det har skjedd et par ting der inne på den tida du har vært borte! :jepp:

Jeg har det fint, om enn litt trøtt etter gårsdagen. Det blir alltid sent når det er CL-kamper, men det var jo moro og spennende også da! Kjære har allerede bestilt at vi må på pub kommende tirsdag, vi har jo ikke betal-TV på aktuell kanal...

Håper du får en strålende torsdag! :hug:

Skrevet

Tenkte på joggeskoene :jepp: Jeg er ikke så happy for utfallet etter CL kampen i går, men satser på at det går bedre for mitt lag neste gang :nigo:

Ha en fin torsdag!

Skrevet

Dansetimen ble avlyst med bare minutters varsel, så du gikk ikke glipp av noe! Det ble step på meg da, tvang meg selv til å trene litt i og med jeg kjenner meg selv godt nok til at hvis jeg hadde dratt hjem og tenkt jeg skulle trene hjemme hadde sofaen vunnet... ;) Så trening ble det, om enn ikke like festlig som dansing!

Onsdagen ellers var fin, og satser på at torsdagen blir det også, for oss begge! :hug:

Åh ja, da gikk jeg ikke glipp av så mye nei... Kjenner jeg egentlig hadde blitt ganske sint hvis jeg hadde tatt turen helt inn, og timen ble avlyst. Da bygger det seg opp sånn misnøye og motvilje i meg at step-timen ikke hadde blitt noe bra uansett. Det ble faktisk trening på meg å. Løp meg en 45 minutters tur oppi området ditt igjen :nigo: Har begynt å like den ruten veldig godt! :jepp:

God torsdag ja :klem:

Gjest Neferet
Skrevet

Tenkte på joggeskoene :jepp: Jeg er ikke så happy for utfallet etter CL kampen i går, men satser på at det går bedre for mitt lag neste gang :nigo:

Ha en fin torsdag!

Åja, joggeskoene ja... :ler: De er kjempestas! Jeg tenkte umiddelbart på ting fra bloggen jeg, siden du hadde vært der inne. Glemte at jeg skriver innlegg her inne rett som det er også...

Blir spennende på tirsdag da ja, hvis du holder med det andre laget... :jepp:

Åh ja, da gikk jeg ikke glipp av så mye nei... Kjenner jeg egentlig hadde blitt ganske sint hvis jeg hadde tatt turen helt inn, og timen ble avlyst. Da bygger det seg opp sånn misnøye og motvilje i meg at step-timen ikke hadde blitt noe bra uansett. Det ble faktisk trening på meg å. Løp meg en 45 minutters tur oppi området ditt igjen :nigo: Har begynt å like den ruten veldig godt! :jepp:

God torsdag ja :klem:

Jeg hadde jo heldigvis ikke dratt helt inn da, da hadde jeg også blitt sur! :kjefte: Men det gikk greit i og med jeg allerede var der. Lurer på hva som egentlig foregår, mye fravær av Elen på timene når for tida, både høypuls og dans... :klo: Håper det ikke er et dårlig tegn!

Så bra du trives i området mitt, kanskje jeg ser deg joggende forbi en dag! :)

Gjest Neferet
Skrevet

:bond: Det er en skjebnedag på jobb i dag, dette blir spennende! Kjente jeg var skikkelig nervøs på veien, og lurer fælt på hvordan det blir!! :bond:

God helg til alle som titter innom! :sol:

Skrevet

Oi, det hørtes i overkant spennende ut! Også på en fredag da..! :daane: Håper skjebnen er på din side!

God helg! :klemmer:

Skrevet

Håper det går bra i dag. :klemmer:

Og at du får en strålende helg. :sol:

Skrevet

Spent på hvilken skjebne det blir :jepp:

Ha en fin dag :klem:

Gjest Neferet
Skrevet

Oi, det hørtes i overkant spennende ut! Også på en fredag da..! :daane: Håper skjebnen er på din side!

God helg! :klemmer:

Håper det går bra i dag. :klemmer:

Og at du får en strålende helg. :sol:

Spent på hvilken skjebne det blir :jepp:

Ha en fin dag :klem:

Merkelig det der, at når ikke jeg oppdaterer boka mi, så er det ingen som finner ut hvordan det gikk på fredag... :ler: Takk for hilsner her inne Mazilla, Muffin! og DDuck, av yrkesmessige hensyn må jeg være litt kryptisk, men det er nå engang sånn at skjebnen ikke gikk helt vår vei på fredag. Hadde vi vært heldige ville vi kunne fått litt mindre å gjøre fram til sommeren, men vi er fortsatt på fullt kjør. Også en grunn til at denne dagboka oppdateres sjelden, har faktisk ganske mye å gjøre for tida!

Men det var godt med helg når fredagen var ferdig, og helga var kjempestas og gikk som vanlig altfor fort. Lørdag kveld trente vi for sikkerhets skyld i drøye tre timer, det var litt i overkant for en stakkars kropp! Og søndag var vi og så finalene i NM i kickboksing, det var nytt og uvant. Kjære har bokset i ca 8 år, og jeg har jo vært og sett noen stevner der, men etter at vi flyttet ut av byen har hun begynt på kickboksing isteden, så da var vi på rekognosering. Jeg fikk ihvertfall konkludert med at hun aldri får lov til å gå fullkontakt, men lettkontakt skal jeg tolerere :)

I går hadde jeg den dårligste poletreninga på evigheter, skikkelig misfornøyd. Fikk ikke til noe som helst, og selvtilliten stupte. Satser på en bedre økt neste gang! :jepp:

Skrevet

Håper neste økt blir skikkelig bra! :danser:

Kjedelig at det ikke gikk helt veien på fredag. Heldigvis er det vår og snart sommer, og da er jo dagene automatisk litt mer overkommelige enn midt på mørkeste vinteren! :sol:

Skrevet

Håper alt ordner seg til det beste, uansett hva det er!

:klemmer:

Gjest Neferet
Skrevet

Håper neste økt blir skikkelig bra! :danser:

Kjedelig at det ikke gikk helt veien på fredag. Heldigvis er det vår og snart sommer, og da er jo dagene automatisk litt mer overkommelige enn midt på mørkeste vinteren! :sol:

Det håper jeg også! Nå har jeg fått en treningsavtale med ei venninne på mandag, så til da bør jeg ha funnet igjen godformen! Jeg har litt komplekser overfor henne, så dette blir litt for spennende synes jeg.... :sjenert: Men det går nok bra, jeg har ihvertfall litt erfaring å trekke på, (så får jeg bare ignorere at hun ser mye bedre ut enn meg...) :sjenert:

:sol: er bra! I går var det imidlertid stiv kuling, tre grader og pissregn hele dagen, så da kjentes det ut som senhøst! I dag ser det mer lovende ut! Jeg liker våren! :jepp:

Håper alt ordner seg til det beste, uansett hva det er!

Det gjør som regel det! Ordner seg for snille piker, gjør det ikke? :klo:

:hug:

Skrevet

Så dumt at skjebnen gikk litt feil vei på jobben, men som de andre sier så ordner det seg alltid for snille piker :klem:

Skrevet

Så dumt at skjebnen gikk litt feil vei på jobben, men som de andre sier så ordner det seg alltid for snille piker :klem:

... og når hun sier det selv så må det jo iallefall gå bra! :hoppe:

Gjest Neferet
Skrevet

Det virker som vi får det som vi vil til slutt, selv om det tar litt lenger tid, og da skal man ikke klage :) Håper det står bra til på din kant av landet, tirsdagen til tross! ;)

:klem:

... og når hun sier det selv så må det jo iallefall gå bra! :hoppe:

Ikke sant! ;)

Så koselig å komme inn hit til en klem! :klemmer::hug::klem: tilbake!!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...