cypress Skrevet 11. mars 2011 #2221 Skrevet 11. mars 2011 Har du begynt å se Dexter enda? Jeg er akkurat ferdig med å se sesong 1, den var kjempebra! Jeg syns kanskje den første episoden var litt treig, men så tok det seg veldig opp etter hvert!! God helg!!!
Mazilla Skrevet 11. mars 2011 #2222 Skrevet 11. mars 2011 Åh, dere har så mye å glede dere til! Jeg går og tripper og venter på sesong 4..
DDuck Skrevet 11. mars 2011 #2223 Skrevet 11. mars 2011 Jeg klarer ikke å vente så lenge til sesong 4 starter! Jeg blir helt tullerusk!!
Store My Skrevet 11. mars 2011 #2224 Skrevet 11. mars 2011 Jeg har fått lånt Dexter av svigerinna min, men det høres ut som det er greit at vi ikke har fått begynt å se det enda. For da slipper vi jo å vente så lenge på sesong 4 (når kommer den da?)
Mazilla Skrevet 12. mars 2011 #2226 Skrevet 12. mars 2011 Neida, den er sendt der borte. Jeg har sett en spesiell importutgave på platekompaniet, men vi vil vente på den med norske tekster. Tror det er greit å ha i akkurat den serien. Den norske har utgivelsesdato 29/6
DDuck Skrevet 12. mars 2011 #2227 Skrevet 12. mars 2011 Jaaa... det er vel sesong 5 som starter nå til høsten
Muffin! Skrevet 13. mars 2011 #2228 Skrevet 13. mars 2011 Jeg venter også på sesong 4. Norsk tekst må vi hvertfall ha på House M.D.
Gjest Neferet Skrevet 14. mars 2011 #2229 Skrevet 14. mars 2011 Til alle dere Dexter-snakkere: Nei, vi har ikke begynt ennå, og det blir nok en liten stund til, må gjøre ferdig sesong 3 av Deadwood først, og står litt på stedet hvil. Og så må vi være hjemme samtidig lenge nok til å se noe sånt, så håper ingen av dere holder pusten...
Disco Biscuit Skrevet 14. mars 2011 #2230 Skrevet 14. mars 2011 Så kjekt o lese at bursdagsfeiringen ble bra med flotte gaver og konsert(er) - Skjønner godt hva du mener med musikk, mye morsommere å like forskjellige typer Håper dagen blir strålende!
TuttaV Skrevet 14. mars 2011 #2231 Skrevet 14. mars 2011 Du skulle nok ha vært litt raskere ute ja, strålende opplevelse! Var du på danseaerobicen? Flott å høre Jeg var på danseaerobicen ja, og det var tydelig at jeg ikke hadde trent på en stund! Jeg fikk vannblemmer under begge beina! :gjeiper: Ser deg på onsdag?
Gjest Neferet Skrevet 15. mars 2011 #2232 Skrevet 15. mars 2011 Så kjekt o lese at bursdagsfeiringen ble bra med flotte gaver og konsert(er) - Skjønner godt hva du mener med musikk, mye morsommere å like forskjellige typer Håper dagen blir strålende! Ja, mye morsommere hvis det er litt variert på konsertplanen!! Dagene går ihvertfall fort akkurat nå, det er bra! Håper alt er bra på din kant også! Flott å høre Jeg var på danseaerobicen ja, og det var tydelig at jeg ikke hadde trent på en stund! Jeg fikk vannblemmer under begge beina! :gjeiper: Ser deg på onsdag? Alt later til at vi sees i morgen ja!
Muffin! Skrevet 15. mars 2011 #2233 Skrevet 15. mars 2011 Dere har hvertfall mange fine timer foran dere med Dexter. Håper du har en fortreffelig tirsdag.
Gjest Neferet Skrevet 16. mars 2011 #2235 Skrevet 16. mars 2011 Dere har hvertfall mange fine timer foran dere med Dexter. Håper du har en fortreffelig tirsdag. Jeg skjønner vi har noe å se fram til, så mange her inne som sier vi kan glede oss! Tirsdagen var slett ikke verst, og onsdagen er travel. I morgen skal jeg holde kurs igjen, synes fortsatt det er litt skummelt. Skal snart trene vekk alt sammen, så slipper jeg å tenke på det! Innom med en Tusen takk MaiL, sendes tilbake til deg!
Gjest Neferet Skrevet 20. mars 2011 #2238 Skrevet 20. mars 2011 Hvordan gikk kurset i dag? Håper det gikk fint i dag. Kurset på torsdag gikk bra! Det var en helt annen gruppe enn første gang jeg hadde kurs, både hva gjaldt sammensetning og ferdigheter. Så det som egentlig var satt opp som et todagerskurs, ble et dagskurs istedenfor Brått ble tirsdagen min litt mindre booka! Helga har gått fort (som vanlig) og vært veldig bra. Robyn-konsert på fredag, for et merkelig vesen!! Ellers har jeg og kona bare kost oss, vi har sett sport på tv, spist god mat, og i går var vi og så Rango. Skulle vært flere helger som denne!!
DDuck Skrevet 20. mars 2011 #2239 Skrevet 20. mars 2011 Så koselig helg Var Rango noe tess? Vurderer å se den i kveld, men vet ikke om jeg gidder Syns ikke traileren taler til filmens fordel iallefall
Gjest Neferet Skrevet 21. mars 2011 #2240 Skrevet 21. mars 2011 Så koselig helg Var Rango noe tess? Vurderer å se den i kveld, men vet ikke om jeg gidder Syns ikke traileren taler til filmens fordel iallefall Hmm, jeg hadde ikke sett trailer annet enn på kino, men synes den var festlig! Tiden gikk fort, og jeg lo flere ganger, så da er jeg fornøyd!
Anbefalte innlegg