Gjest Neferet Skrevet 4. mars 2011 #2202 Skrevet 4. mars 2011 Ha en super fredag du også! Og kos deg masse med fest og feiring i morgen! Håper du får en fin helg med feiring Tusen takk begge to! Jeg skal kose meg så mye jeg bare kan! Innspurt på stafett på radio nå, spennende! Heia Norge!
Androide Skrevet 4. mars 2011 #2204 Skrevet 4. mars 2011 Så gøy med Skunk Anansie, de var jeg skikkelig fan av på videregående Weak as I am God helg!
Store My Skrevet 5. mars 2011 #2205 Skrevet 5. mars 2011 Jeg prøvde å være mørk og skummel, men det funka dårlig fordi jeg smilte hele tiden.. Haha.
Muffin! Skrevet 7. mars 2011 #2206 Skrevet 7. mars 2011 Skjønte du hadde en flott feiring. Og det var godt kampen var på søndag. Håper det ikke ble altfor dårlig stemning i heimen. Ha en fin uke!
Gjest Neferet Skrevet 8. mars 2011 #2208 Skrevet 8. mars 2011 Det er altfor spennende! Men det gikk jo bra! Så gøy med Skunk Anansie, de var jeg skikkelig fan av på videregående Weak as I am God helg! Weak var faktisk et av de absolutte høydepunktene på konserten! Skin gikk fra skulder til skulder blant publikum mens hun sang den, og avsluttet det hele med litt crowdsurfing på vei tilbake. Og sangen er jo så fiin! God uke Jeg prøvde å være mørk og skummel, men det funka dårlig fordi jeg smilte hele tiden.. Haha. Det var akkurat det problemet jeg hadde også... Skjønte du hadde en flott feiring. Og det var godt kampen var på søndag. Håper det ikke ble altfor dårlig stemning i heimen. Ha en fin uke! Dårlig stemning i heimen ble det jo, men det kom seg utover kvelden, blant annet da vi sparret noen runder (stakkars meg)! Og feiringa var stor stas!! Håper du også får en fin uke!
cypress Skrevet 8. mars 2011 #2209 Skrevet 8. mars 2011 Gikk fra skulder til skulder?? Tråkket på folk altså? Hørtes skummelt ut, jeg hadde vært redd for å falle ned.
Gjest Neferet Skrevet 8. mars 2011 #2210 Skrevet 8. mars 2011 Gikk fra skulder til skulder?? Tråkket på folk altså? Hørtes skummelt ut, jeg hadde vært redd for å falle ned. Ja, tråkket på folk (men ble holdt fast av alle rundt da), etterhvert tror jeg hun sto og gikk kun løftet av alle hendene, så dama har både styrke og balanse!
Gjest Neferet Skrevet 8. mars 2011 #2211 Skrevet 8. mars 2011 Jeg glemte å skrive det i sta, men en del av bursdagfeiringa var selvfølgelig gaver! For en fantastisk gjeng med folk som kom til meg, gavmilde og rause alle sammen, og jeg fikk så utrolig mye fint!! Jeg fikk øredobber , armbånd (fra forskjellige gjester som ikke hadde snakket sammen, helt utrolig!!) , vifte , matchende boa , hjemmelaget marsipan, mange spennende bøker, Dexter sesong 1, gavekort på dansebutikk, og det er helt sikkert noe jeg har glemt! Snille snille menneskene!!
TuttaV Skrevet 8. mars 2011 #2213 Skrevet 8. mars 2011 Gratulerer så mye med overstått bursdag!! Blir jeg å se deg i morgen?!
Gjest Neferet Skrevet 9. mars 2011 #2214 Skrevet 9. mars 2011 Så mye fint Også Dexter da Ja jeg har jo hørt så mye bra om serien (og mannen) så det er jo på tide at jeg får se hva det snakkes om!! Gratulerer så mye med overstått bursdag!! Blir jeg å se deg i morgen?! Tusen takk TuttaV!! Du kommer nok ikke til å se meg i dag dessverre, skal på Taylor Swift-konsert i kveld, så da blir det hjem og spise litt før vi drar avgårde. Men neste uke, da skal det danses!!
TuttaV Skrevet 9. mars 2011 #2215 Skrevet 9. mars 2011 Tusen takk TuttaV!! Du kommer nok ikke til å se meg i dag dessverre, skal på Taylor Swift-konsert i kveld, så da blir det hjem og spise litt før vi drar avgårde. Men neste uke, da skal det danses!! Stemmer, den er i kveld den! Hadde utrolig lyst til å dra på den selv, men hadde ikke helt forventet at billettene skulle bli revet bort så fort, så jeg var noen timer for sent ute... Kos deg masse!
Muffin! Skrevet 9. mars 2011 #2216 Skrevet 9. mars 2011 Håper du har det fint på konsert. Du får med deg litt av hvert. Og der fikk du vifta di, ja. Innbringende med bursdag skjønner jeg.
Gjest Neferet Skrevet 10. mars 2011 #2217 Skrevet 10. mars 2011 Stemmer, den er i kveld den! Hadde utrolig lyst til å dra på den selv, men hadde ikke helt forventet at billettene skulle bli revet bort så fort, så jeg var noen timer for sent ute... Kos deg masse! Du skulle nok ha vært litt raskere ute ja, strålende opplevelse! Var du på danseaerobicen? Ha en fin dag! Håper du har det fint på konsert. Du får med deg litt av hvert. Og der fikk du vifta di, ja. Innbringende med bursdag skjønner jeg. Ja, jeg skal vel sies å være ytterst schizofren hva gjelder musikk... Skunk anansie 2 mars, Taylor Swift i går, og Robyn neste fredag Robyn er kjæres greie da, men tror det kan bli moro likevel! Bursdag er veldig innbringende! Jeg hadde aldri trodd jeg skulle få så mange fine ting!! Og vifta er superfin!! Nå gjelder det bare å lære å bruke den, hun som gav meg den sa at jeg strengt tatt bør ha en til venstre hånd også, men da må jeg først vise at jeg kan bruke den høyre!
Androide Skrevet 10. mars 2011 #2218 Skrevet 10. mars 2011 Det er da bra å ikke være musikknazi, mye mere morro på den måten! Du skulle bare sett (hørt? ) hva jeg har i spillelista mi, jeg tror det kunne overassket
Gjest Neferet Skrevet 11. mars 2011 #2220 Skrevet 11. mars 2011 Det er da bra å ikke være musikknazi, mye mere morro på den måten! Du skulle bare sett (hørt? ) hva jeg har i spillelista mi, jeg tror det kunne overassket You and me both da, med andre ord! Jeg var så flink at jeg klarte å slette all musikken på iPhonen min i går kveld jeg, så da fikk jeg litt ekstrajobb å gjøre... Men da ble det også litt ny musikk der inne Jeg liker den nye signaturen din! Jeg også!!
Anbefalte innlegg